Maar dat was wel een nummer wat baat had bij meer televote stemmen. Plus dat in de finale de andere voormalig Joegoslavische landen erbij kwamen.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 00:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Servië is wel verrassend dan ja. Ik zit nu naar de einduitslag te kijken, die kwamen uiteindelijk top 10, maar dus wel bijna in de semi al uitgevallen
Hahaha ja de semi’s kan ik ook nog wel een keer doenquote:Op vrijdag 10 juli 2020 01:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeh dan wil ik hem eigenlijk nog wel volledig opnieuw een keer kijken eigenlijk! En met de semi's er ook bij, want daar zaten ook nog wel wat goede bij die het niet gehaald hebben.
Dat had ik ook, rond diezelfde tijdquote:Op vrijdag 10 juli 2020 01:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat niet nee
Ongeveer een jaar of 8 terug was het wel doodnormaal voor me om pas 4 uur te gaan slapen ofzo.
Okay slecht geformuleerde zin, Trijntje vind ik sowieso echt matig en haar nummer nog erger, maar in een andere semifinal, zoals 2019 SF1, was ze er misschien wel doorgekomen. Maar in 2015 was dat wel echt een onmogelijke opgave als ik het zo zie.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 01:01 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hahaha ja de semi’s kan ik ook nog wel een keer doenVoor Trijntje was dit inderdaad een onmogelijke editie lijkt het wel hahahaha
9e in de semi inderdaad, dus was vrij nipt.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 00:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Servië is wel verrassend dan ja. Ik zit nu naar de einduitslag te kijken, die kwamen uiteindelijk top 10, maar dus wel bijna in de semi al uitgevallen
Ook in 2015 had het nog wel gekund. Met gewoon een prima uitvoering had ze nog best naar de finale gekund. Er zaten alsnog wel wat verrassingen tussen die doorgingen toen.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 01:03 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Okay slecht geformuleerde zin, Trijntje vind ik sowieso echt matig en haar nummer nog erger, maar in een andere semifinal, zoals 2019 SF1, was ze er misschien wel doorgekomen. Maar in 2015 was dat wel echt een onmogelijke opgave als ik het zo zie.
Dat zéker!quote:Op vrijdag 10 juli 2020 01:01 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hahaha ja de semi’s kan ik ook nog wel een keer doenVoor Trijntje was dit inderdaad een onmogelijke editie lijkt het wel hahahaha
Het was nog onmogelijker vooral. Al weet je het maar nooit; zelfs toen werd Trijntje nog 5e bij de jury in haar halve finale. Dezelfde jury die dan Armenië en Servië niet door had laten gaan, en ook het geweldige Estland slechts op nummer 10 plaatste (!)quote:Op vrijdag 10 juli 2020 01:03 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Okay slecht geformuleerde zin, Trijntje vind ik sowieso echt matig en haar nummer nog erger, maar in een andere semifinal, zoals 2019 SF1, was ze er misschien wel doorgekomen. Maar in 2015 was dat wel echt een onmogelijke opgave als ik het zo zie.
Die zangeres van Ierland was zwaar bezopen toen ze achter haar piano zat (althans zo leek het enorm), dus ik snapte wel dat het niet doorging. Tsjechië was erg jammer ja. Portugal kan ik mij niet goed herinneren, maar ja dat is meestal met hun nummers.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 01:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat zéker!
Vond vooral Ierland ook goed toen. Tsjechië en Portugal hadden ook prima bijdrages.
Het nummer van Macedonië vond ik ook wel tof in de oorspronkelijke versie, voor de revamp. En toen werd het live al helemaal tergend slecht
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 01:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
en ook het geweldige Estland slechts op nummer 10 plaatste (!)
Dat vond ik oprecht ook nog wel een prima nummer. Alleen was de staging misschien wat raar, met die camera shots, dat wijzen naar het publiek, dat uittrekken van die schoen...quote:Op vrijdag 10 juli 2020 01:06 schreef Redefine het volgende:
2015 ook nog het jaar waar Tsjechië het zo gegund was om naar de finale te gaan, maar helaas
Ja! En een jaar later haalden we het wel met een veel slechter liedje.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 01:06 schreef Redefine het volgende:
2015 ook nog het jaar waar Tsjechië het zo gegund was om naar de finale te gaan, maar helaas
Slechter klinkt wat negatief (want slecht was het niet). Maar was wel een stuk saaier ja.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 01:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja! En een jaar later haalden we het wel met een veel slechter liedje.
Ierland kwam wat raar over live ja, maar het nummer vind ik goed; Tsjechië inderdaad ook. Portugal viel live ook wat tegen; beetje kleurloos, maar wel een prima nummer.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 01:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die zangeres van Ierland was zwaar bezopen toen ze achter haar piano zat (althans zo leek het enorm), dus ik snapte wel dat het niet doorging. Tsjechië was erg jammer ja. Portugal kan ik mij niet goed herinneren, maar ja dat is meestal met hun nummers.
En Macedonië was toch wel zo lachwekkend slecht on stage. Als liedje had het met gemak naar de finale gekund, was best goed. Maar dan komen ze met een zanger in een regenjas alsof die na drie minuten weg moet om boodschappen te doen. En dan zetten ze opeens Blackstreet ernaast die heel erg debiel met handjes gaan lopen doen
Ja als het aan de jury had gelegen had Goodbye to Yesterday slechts nipt de finale gehaald.quote:
Pff.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 01:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja als het aan de jury had gelegen had Goodbye to Yesterday slechts nipt de finale gehaald.
Oef ja IJsland was ook niet bestquote:Op vrijdag 10 juli 2020 01:11 schreef Redefine het volgende:
De meest valse zang was overigens niet van Albanië maar van IJsland bedenk ik mij nuMari Olaffson zon zo vals dat Unbroken gewoon een leugen was (in de zin van glazen die braken, zo vals was het).
En we hadden toen natuurlijk ook nog de Finse Jostiband
Ja en ook gewoon tof in beeld gebracht ookquote:Op vrijdag 10 juli 2020 01:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Pff.
Dat is het nummer dat ik nog het vaakst geluisterd heb van 2015.
EET JE BROCCOLI OPquote:Op vrijdag 10 juli 2020 01:14 schreef Guanabana het volgende:
Nu heb ik weer honger
Je moet ook normaal eten Guana, mens.
Macedonië heeft sowieso wel een heel repertoire aan prima nummers, maar heel erg raag en slecht onn stage.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 01:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ierland kwam wat raar over live ja, maar het nummer vind ik goed; Tsjechië inderdaad ook. Portugal viel live ook wat tegen; beetje kleurloos, maar wel een prima nummer.
Ja Macedonië ging echt compleet afWat was dat slecht zeg
En dan hadden ze in beginsel gewoon een prima nummer. Echt nóg meer dan Trijntje een schoolvoorbeeld van hoe je het kunt verpesten. Want de Trijn had niet eens een prima nummer; Macedonië had dat wel. En wat slécht gezongen ook, AU!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |