Voor 50 euro heb je geen goeie joystick...quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 06:00 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
je kan dat wel verwijderen met spiritus of propanol (werkt beter). Ik heb ook wel eens HG stickerverwijderaar gebruikt op een reservemuis die was gaan plakken.
Maar een nieuwe joystick is een keer ¤50. Daar val je je ook niet gelijk een buil aan.
Ik een kleine verrekijker, een aantal producten voor fotografie, afstandsbedieningen, Sidewinder Force Feedback 2quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 11:51 schreef V. het volgende:
[..]
Ik heb net van de week bij het opruimen van mijn ladenkast ook eeen multicardreader en een psu-tester weggeflikkerd omdat ze helemaal plakkerig waren gewordenNiet te doen. Raar hoor.
quote:Fellow Command & Conquer fans,
Today we'll be launching our second major update for the Command & Conquer Remastered Collection.
As I've been sharing with you over the past month via our Beta Patch updates, this Patch focuses on the following items:
• LAN Play
• Balance adjustments to address several key issues
• Incorporating community maps as official Quickmatch maps
• Dozens of QoL improvements and bug fixes across the board
• Upcoming Quickmatch leaderboard reset
Note: the Quickmatch changes will likely go into effect a few hours after the Patch goes live. But before we get too deep into the detailed list, let me provide context on each of the key items in this patch.
Volgens eigen trailer redelijk op een gemiddeld systeem. Ik wacht nog even.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 11:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
Vanavond wordt Horizon Zero Dawn: Complete Edition vrijgegeven op Steam. Ben benieuwd hoe het op PC draait.
Horizon: Zero Dawn (PC)quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 16:16 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Volgens eigen trailer redelijk op een gemiddeld systeem. Ik wacht nog even.
Ik las wat over bugs en dergelijke kinderziektes. Ik kan wel even wachten.quote:
Nee. Ben wel benieuwd, heb wel zin in wat lolligheid.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 11:45 schreef Mr.Noodle het volgende:
En mensen al Fall Guys: Ultimate Knockout geprobeerd?
Ik zit verbazingwekkend vaak op een lijn met Zeropunctuation...quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 11:58 schreef V. het volgende:
[..]
Nee. Ben wel benieuwd, heb wel zin in wat lolligheid.
Ik merk echt wel dat ik TotalBiscuit mis. Die gaf altijd wel heldere meningen over games. Heb nog geen fijne andere gamerecensent gevonden.
https://www.youtube.com/user/Worthabuyguysquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 11:58 schreef V. het volgende:
[..]
Nee. Ben wel benieuwd, heb wel zin in wat lolligheid.
Ik merk echt wel dat ik TotalBiscuit mis. Die gaf altijd wel heldere meningen over games. Heb nog geen fijne andere gamerecensent gevonden.
Kan ik niet vinden, ik krijg The Escapist als resultaat.quote:Op zondag 9 augustus 2020 17:04 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik zit verbazingwekkend vaak op een lijn met Zeropunctuation...
Yahtzeequote:Op zondag 9 augustus 2020 17:04 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik zit verbazingwekkend vaak op een lijn met Zeropunctuation...
Daar is hij onderdeel van.quote:Op maandag 10 augustus 2020 15:21 schreef V. het volgende:
[..]
Kan ik niet vinden, ik krijg The Escapist als resultaat.
Dat is zelfs het enige relevante van the escapistquote:Op maandag 10 augustus 2020 17:39 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Daar is hij onderdeel van.
Eens. Enige reden dat ik ook kijk daar. Yahtzee's ZP zijn legendarisch goed.quote:Op maandag 10 augustus 2020 18:50 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat is zelfs het enige relevante van the escapist
Voor velen wel.quote:Op maandag 10 augustus 2020 18:50 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat is zelfs het enige relevante van the escapist
Ook zeer benieuwd maar ik sla nog wel een jaartje over, heb net een klein jaar mijn 2070S erin hangen...quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:38 schreef mschol het volgende:
ben benieuwd naar de nieuwe nvidia kaarten.. mogelijk goeie upgrade voor mijn gtx1080
Is daar al wat meer over bekend?quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:38 schreef mschol het volgende:
ben benieuwd naar de nieuwe nvidia kaarten.. mogelijk goeie upgrade voor mijn gtx1080
Ah ok, thanks. Laatste gerucht dat ik had gehoord had 19 sept.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 11:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Alleen dit:
https://tweakers.net/nieu(...)ideokaarten-aan.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |