en verdwijnt van steamquote:Op woensdag 22 juli 2020 10:00 schreef Frutsel het volgende:
https://gamer.nl/artikele(...)-zomer-free-to-play/
Rocket League wordt Free-to-Play
Naast het praktisch nut voor de PC (al bijna tien jaar alleen in gebruik gehad voor oude games), is extern gewoon een prima oplossing en resulteert het in strakkere cases.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:51 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Nog maar een kwart van de behuizingen in tweakers' pricewatch van na 2017 hebben een 5,25" Bay.
Na 2018 is het nog maar een vijfde.
Het is uit. Flash-drives zijn goedkoop genoeg dat ze voor veel toepassingen de voorkeur krijgen.
Maar goed, als je ergens in Oost-Europa woont en een veredelde ISDN-lijn als internetverbinding hebt, snap ik het wel.
wat ik uit de berichtgeving heb begrepen is dat hij helemaal verdwijnt van steam om te krijgen (als je em al gekocht hebt hou je hem uiteraard)quote:Op woensdag 22 juli 2020 12:25 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Serieus? Dat wordt ze vast niet in dank afgenomen.
De makers van Rocket League zijn volgens het artikel door Epic opgekocht. Ze hebben dus niet veel keus.quote:Op woensdag 22 juli 2020 12:25 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Is dit niet het verkeerde topic Hoof?quote:
Dat is toch van de village people?quote:
Oh, dat ziet er best tof uit!quote:
Was er niet ooit zo'n spel? Je speelde wel geen muis, maar iets anders...quote:Op maandag 27 juli 2020 16:06 schreef V. het volgende:
[..]
Oh, dat ziet er best tof uit!
Ik zou ook zo graag een keer een spel zien dat je bijvoorbeeld een muis bent, en moet zien te overleven in een huis vol katten en zo. Dat je tussen de muren door kan etc. Maar dit komt al in de buurt.
in Moss speel je een muis.quote:Op maandag 27 juli 2020 16:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Was er niet ooit zo'n spel? Je speelde wel geen muis, maar iets anders...
Ik kan er niet zo wakker van liggen. Maar ik ben ook niet per se fan van steam.quote:Op woensdag 22 juli 2020 12:25 schreef MaxMark het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 juli 2020 16:06 schreef V. het volgende:
[..]
Oh, dat ziet er best tof uit!
Ik zou ook zo graag een keer een spel zien dat je bijvoorbeeld een muis bent, en moet zien te overleven in een huis vol katten en zo. Dat je tussen de muren door kan etc. Maar dit komt al in de buurt.
In Story About My Uncle zit het ook... een beetje.quote:Op maandag 27 juli 2020 16:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Was er niet ooit zo'n spel? Je speelde wel geen muis, maar iets anders...
Ik moest denken aan Bad Mojo. Ben je een kakkerlak meen ik en moet je ook opletten voor o.a. andere dieren meen ik.quote:Op maandag 27 juli 2020 21:24 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
In Story About My Uncle zit het ook... een beetje.
Eens, ziet er echt prachtig uitquote:
Dat is toch bijna onmogelijk? Het concept is tof maar de uitvoering is op schaal veel groter dan Flight Simulator.quote:Op donderdag 30 juli 2020 19:44 schreef BurnaBoy het volgende:
Dat hele filmpje is ook een beetje de reden waarom ik er zo van baal dat Star Citizen zo wordt verknald qua management omdat dat bijna hetzelfde probeert maar dan in space.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |