Ik zit bij enorm saaie mensen ( gemiddelde leeftijd is ook 50 ofzo). Klagen al als er een telefoon afgaat.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij ons zijn die wel tof, lopen vaak ook wel uit de hand. Maar ons kantoor zit dan ook midden in het centrum en wij hebben een erg jonge groep.
Tip: BITCOIN.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:18 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik zit bij enorm saaie mensen ( gemiddelde leeftijd is ook 50 ofzo). Klagen al als er een telefoon afgaat.
Ik moet echt solliciteren en iets nieuws vinden
Ja wel gevoetbald, gewoon een random Fries dorp waar niet heel veel te beleven valt.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:18 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Sexbierum, ben jij daar weleens geweest? Zo ja, hoe was dat? Zo nee, waarom niet?
misleidende naam waarschijnlijkquote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:18 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Sexbierum, ben jij daar weleens geweest? Zo ja, hoe was dat? Zo nee, waarom niet?
Dit is toevallig, ik wilde je net vragen wanneer je voor het laatst een en ander op een matje van toiletpapier had gekwat.quote:
Ik denk dat @Muskusboktor57 nu in de fase van zijn leven zit dat hij het woordje 'sex' heel grappig vindt.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja wel gevoetbald, gewoon een random Fries dorp waar niet heel veel te beleven valt.
Fout.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat @:muskusboktor57 nu in de fase van zijn leven zit dat hij het woordje 'sex' heel grappig vindt.
als je wat kunt is er wel werk te vinden in die industrie jaquote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:19 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Tip: BITCOIN.
Groetjes, @:aTypisch
Bierum komt van huis/schuur.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:20 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Fout.
Het is mij om de rum te doen.
Wij hebben ook een erg jonge groep. Daarom zijn weekendjes prima.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij ons zijn die wel tof, lopen vaak ook wel uit de hand. Maar ons kantoor zit dan ook midden in het centrum en wij hebben een erg jonge groep.
ben je dan na afloop content of is het meer omdat je gewoon niks te doen hebt?quote:
Ligt eraan, op de ‘echte’ financieringsafdeling niet. Die zit in Amsterdam en daar ben ik één van de jongeren. Maar ik werk 90% van de tijd gewoon in Nijmegen en daar zit ik bij de ouderen omdat het daar voornamelijk eerstelijns klantenservice en studententeam is.quote:
Doe het altijd gewoon op bed hoorquote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:20 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dit is toevallig, ik wilde je net vragen wanneer je voor het laatst een en ander op een matje van toiletpapier had gekwat.
Moet zo werkenquote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:22 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ben je dan na afloop content of is het meer omdat je gewoon niks te doen hebt?
Was je wel even je handenquote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Moet zo werken
met een stijve in de keuken staan is ook vervelend
Vertel nog eens die anekdote dat je moeder binnenkwam terwijl je anaal werd gepenetreerd door je vriendin, ouwe Stefan Postma.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Moet zo werken
Ben je in ieder geval wel eens een keer hard aan het werkquote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Moet zo werken
7/10quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben je in ieder geval wel eens een keer hard aan het werk
@cachetquote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:25 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Vertel nog eens die anekdote dat je moeder binnenkwam terwijl je anaal werd gepenetreerd door je vriendin, ouwe Stefan Postma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |