Ik ken alleen dezequote:
Hallo bianconeriquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:20 schreef forzaudinese het volgende:
Beest !klaar voor het nieuwe seizoen.
Komt met enige regelmaat voorbij hoor in VBL.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Geen idee wie dat hele mokkel is, trouwens.
Dat mokkel wel ja.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Komt met enige regelmaat voorbij hoor in VBL.
Waar heb jij het nou weer over?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:40 schreef Tjacka het volgende:
Sinds wanneer is scrummie zo popiejopie aan het doen
Dan nog, namen en rugnummers aub.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Komt met enige regelmaat voorbij hoor in VBL.
Preciesquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:44 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dat je popijopie aan het doen bent.
Instagram model is genoeg tochquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan nog, namen en rugnummers aub.
Zijn toch geen piratenhitquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:35 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik ken alleen deze
mijn vader is liefhebber.
oh en deze:
Van?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan nog, namen en rugnummers aub.
Die chick waar iedereen over jankt dat ze zwanger is.quote:
Jij jankt.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die chick waar iedereen over jankt dat ze zwanger is.
Postte ik nog op de vorige pagina domme oempa loempaquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die chick waar iedereen over jankt dat ze zwanger is.
Zeg gewoon de naam, lul.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
Postte ik nog op de vorige pagina domme oempa loempa
Lachwekkende tekst dit.quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, voor een Brabander had user @:buitendam bijzonder snel door dat hij onzin aan het verkondigen was.
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
Postte ik nog op de vorige pagina domme oempa loempa
te laat om koud te zetten voor de vrijmiboquote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:01 schreef Caland het volgende:
Krijg vandaag bierpakket maar weet niet hoelaat de bezorger komt
Zwaar vervelend
Ja ik doe niet aan die online zooi.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
te laat om koud te zetten voor de vrijmibo
een muts met een navel?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:00 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wat een rare navel heeft die muts.
WOULD NOT FUCK
wat is dat? voor de webcam 'gezellig' zuipen met collega's?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik doe niet aan die online zooi.
1 keer, maar toen was het verplicht en ben ik na 20 minuten afgetaaid.
Ja. Al dan niet met een pubquiz.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:06 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wat is dat? voor de webcam 'gezellig' zuipen met collega's?
Jaquote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:06 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wat is dat? voor de webcam 'gezellig' zuipen met collega's?
wat is er met de navel dan, zag alleen een piercingquote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:00 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wat een rare navel heeft die muts.
WOULD NOT FUCK
Ja, het mooie aan vrijdagmiddagborrels is dat je precies kan uitkiezen wie je negeert. Dat is online een stuk lastiger.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:07 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ja
Althans, bij mij.
Laatst hadden we het met 70 mensen tegelijk. Wie verzint dat
Goede reden om na 5 min weer weg te gaan
Is vies.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
wat is er met de navel dan, zag alleen een piercing
Vrimibo's zijn soberzo verschrikkelijk kut. Bedrijfsfeestjes met partner ook. Weekendjes weg zijn overigens wel prima.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, het mooie aan vrijdagmiddagborrels is dat je precies kan uitkiezen wie je negeert. Dat is online een stuk lastiger.
Bij ons zijn die wel tof, lopen vaak ook wel uit de hand. Maar ons kantoor zit dan ook midden in het centrum en wij hebben een erg jonge groep.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vrimibo's zijn soberzo verschrikkelijk kut. Bedrijfsfeestjes met partner ook. Weekendjes weg zijn overigens wel prima.
Bij ons zijn het juist de sociaalste mensen die dat organiseren.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:10 schreef Buitendam het volgende:
Dan mik je toch je camera uit, typt nog iets over een slechte verbinding en bent weg? Mensen die dat opperen en organiseren hebben geen vrienden. Onmogelijk.
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:14 schreef GGMM het volgende:
Net weer de vrijdagmiddagborrel georganiseerdDat wordt gezellig.
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:16 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Bij ons zijn het juist de sociaalste mensen die dat organiseren.
Je bent één van de ouderen dus?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij ons zijn die wel tof, lopen vaak ook wel uit de hand. Maar ons kantoor zit dan ook midden in het centrum en wij hebben een erg jonge groep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |