SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haters everywhere but I don't really care.
Ja, ik zie een verjaardagskaart. En ik dacht dat die vent haar man was, maar blijkt haar zoon te zijn.quote:
Jupquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:55 schreef NoCigar het volgende:
Een herhaling begrijp ik? Blij dat ik het weer kan zien.
Klein beetje maarquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:59 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ik schakel net in, zoonlief maakt een ietswat ontvlambare indruk.
Om diep verdrietig van te wordenquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Manmanman, dit is dus het eindresultaat van miljoenen jaren evolutie.
Beide partijen even erg.quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:28 schreef NoCigar het volgende:
Ik vind het moeilijk om partij te kiezen hier. Frank Visser klinkt ook niet enthousiast.
Ik denk dat die zoon tot moord in staat is.quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:28 schreef NoCigar het volgende:
Ik vind het moeilijk om partij te kiezen hier. Frank Visser klinkt ook niet enthousiast.
Beide partijen even erg.quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:28 schreef NoCigar het volgende:
Schultenbrau buikquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:15 schreef NoCigar het volgende:
Die Ger hoeft maar op de buurman te gaan zitten, of in slaap op hem te vallen.
Kunnen ze weleen serie over maken!quote:Op zaterdag 11 juli 2020 23:53 schreef falling_away het volgende:
Gezellige straat daar in Lelystad, zorgt wel voor zeer amusante tv
Ik denk dat de supermarkt dit gaat winnen.quote:Op zondag 12 juli 2020 20:55 schreef Inca het volgende:
Knappe makelaar die alleen de buitenkant inspecteert
Hoe is het afgelopen? Kon het einde niet kijken.quote:Op zondag 12 juli 2020 21:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk dat de supermarkt dit gaat winnen.
Supermarkt heeft op bijna alle fronten gewonnen. Ze hoeven alleen hun dakterras niet af te breken maar daar betalen ze per jaar 100 euro voor. Symbolisch bedragquote:Op zondag 12 juli 2020 21:39 schreef bonhoeffer het volgende:
[..]
Hoe is het afgelopen? Kon het einde niet kijken.
Thanks!quote:Op zondag 12 juli 2020 21:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Supermarkt heeft op bijna alle fronten gewonnen. Ze hoeven alleen hun dakterras niet af te breken maar daar betalen ze per jaar 100 euro voor. Symbolisch bedrag
Nou, die Corrie of hoe heet ze, zouik ook niet als buurvrouw willen hebben.quote:
Ik denk dat de grond van Cor en Corrie in zijn geheel bij de villa heeft gehoord, maar ooit is verkocht aan 'de vader van Cor?', stukje van de erfgrens af, zodat het nieuwe stuk niet aan de buren grensde.quote:Op donderdag 16 juli 2020 22:05 schreef Mrmime het volgende:
Gek verhaal van die grond die van de derde buurman in de villa zou zijn
Als de schutting een cm op de grond van de klagers staat kunnen ze hem afbrekenquote:Op zondag 19 juli 2020 20:58 schreef de_boswachter het volgende:
Die klagers krijgen geen geen gelijk lijkt me over de schutting en de erker. Als die schuur op de erfgrens staat dan hebben de buren wel een probleem. Wat een zeikers, met hun tomaatjes en lelijke schutting. Zet die kas ergens anders neer, je hebt ik weet niet hoeveel plaats daar en een prachtig uitzicht. En de schutting is gewoon kwestie van smaak. Zet er dan zelf een andere voor die je wel blieft...
Klopt. Maar dan zetten ze hem 1 cm verder. Zou de klager dan tevreden zijn denk je?quote:Op zondag 19 juli 2020 20:59 schreef Inca het volgende:
[..]
Als de schutting een cm op de grond van de klagers staat kunnen ze hem afbreken
Je wilt toch wel een andere kant eens zienquote:Op zondag 19 juli 2020 21:00 schreef de_boswachter het volgende:
Dat huis van die klagers ookKijken 50 KM ver door hun raam aan de voorzijde. En dan zeiken dat een huis hun zicht aan de zijkant verpest..... man man man
quote:Op zondag 19 juli 2020 21:02 schreef Inca het volgende:
[..]
Je wilt toch wel een andere kant eens zien
Wat een dom antwoord we laten jou ook maar inslapenquote:Op zondag 19 juli 2020 21:06 schreef FlippingCoin het volgende:
wat een rare man die moeten ze gewoon inslapen
Die woont aan de andere kantquote:Op zondag 19 juli 2020 21:07 schreef de_boswachter het volgende:
Ze hadden toch hun zoon naast zich wonen? Die kan hun toch verzorgen? Wat een mafklappers. Normaal ben ik anti gelovigen, maar dit keer....
het was geen antwoord schatquote:Op zondag 19 juli 2020 21:07 schreef Inca het volgende:
[..]
Wat een dom antwoord we laten jou ook maar inslapen
echt hoorquote:Op zondag 19 juli 2020 21:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja dus? Voor welk team ben jij eigenlijk.
Voor niemandquote:Op zondag 19 juli 2020 21:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja dus? Voor welk team ben jij eigenlijk.
Nou zeg. Echt een nare vent. Hopelijk krijgt hij lik op stuk van de rechter.quote:Op zondag 19 juli 2020 21:10 schreef de_boswachter het volgende:
Zeikzak liegt dat ie zwart ziet. Wat een vreselijke man.
misantroopquote:
Zit er wel in. Maar ben bang dat het terroriseren hiermee niet stopt. Enge man en vrouw zeg....quote:Op zondag 19 juli 2020 21:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou zeg. Echt een nare vent. Hopelijk krijgt hij lik op stuk van de rechter.
Bij die lui is het idd nooit genoeg vermoed ik. En dat van die tomaten geloof ik ook echt niet. Die zijn gewoon nog niet rijp..quote:Op zondag 19 juli 2020 21:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zit er wel in. Maar ben bang dat het terroriseren hiermee niet stopt. Enge man en vrouw zeg....
ja dat is kolderquote:Op zondag 19 juli 2020 21:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Bij die lui is het idd nooit genoeg vermoed ik. En dat van die tomaten geloof ik ook echt niet. Die zijn gewoon nog niet rijp..
Okeeej......thnx for sharingquote:
Eieren bij de boer zijn wel lekkerder hoor .quote:Op zondag 19 juli 2020 21:22 schreef Snowsquall het volgende:
Haal je eieren gewoon in de supermarkt........met je kutkippen.
Hij is van de oude stempel 'beloofd is beloofd' maar zo werkt dat tegenwoordig niet en van bezwaar maken tegen vergunningen heeft ie ook geen verstand. Triest wel.quote:
Ja. En vooral heel erg rancuneus en jaloers. Wat kunnen die mensen er nou doen dat het huis niet aan hun zoon/dochter is verkocht.quote:Op zondag 19 juli 2020 21:28 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Hij is van de oude stempel 'beloofd is beloofd' maar zo werkt dat tegenwoordig niet en van bezwaar maken tegen vergunningen heeft ie ook geen verstand. Triest wel.
Als het 8 maanden te koop heeft gestaan voordat zij een bod deden dan interesseerde je het ook niet echt.quote:Op zondag 19 juli 2020 21:32 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ja. En vooral heel erg rancuneus en jaloers. Wat kunnen die mensen er nou doen dat het huis niet aan hun zoon/dochter is verkocht.
Daar hoeven ze geen verantwoording voor af te leggen.
quote:Op zondag 19 juli 2020 21:27 schreef potjecreme het volgende:
Het verschil tussen genieten en niks merken is ook een paar centimeter.
Nee, want hun zoon, of schoonzoon, is de koper/bouwer van dat huis.quote:Op zondag 19 juli 2020 21:32 schreef de_boswachter het volgende:
Mooizo dat die zeikers geen gelijk hebben gekregen. Zullen wel door blijven gaan met terroriseren. Hopelijk zijn ze snel bij den here, dat zou hun pijn verzachten en kan de dochter alsnog lekker naast de zoon wonen.
Alhoewel de klager een grote zeiker is en het niet kon hebben dat zijn dochter die woning niet kocht, ben ik het er wel mee eens dat die woning ook wel 3 meter achteruit had gekund, die woning erachter ging toch nog plat, dus ruimte genoeg. Ook ik snapte de erker niet met een groot raam die uitkijkt op een zwarte schutting.quote:Op maandag 20 juli 2020 10:33 schreef Glider76 het volgende:
Toch geef ik die boer wel gelijk. Waarom konden die refo's dat huis niet gewoon even een meter of 2 verder van de erfgrens bouwen?
En die erker was natuurlijk ook al lang gepland, maar tactisch even niet op de tekening gezet. Wat heb je nou eigenlijk aan die erker als je 1.80 er vanaf een zwarte schutting plaatst?
Geeft toch wel wat licht hé, denk ik.quote:Op maandag 20 juli 2020 10:47 schreef Patroon het volgende:
[..]
Alhoewel de klager een grote zeiker is en het niet kon hebben dat zijn dochter die woning niet kocht, ben ik het er wel mee eens dat die woning ook wel 3 meter achteruit had gekund, die woning erachter ging toch nog plat, dus ruimte genoeg. Ook ik snapte de erker niet met een groot raam die uitkijkt op een zwarte schutting.
In een christelijk dorp kan het wel zo zijn dat het de gelovigen meer werd gegund dan de ongelovigen.quote:Op woensdag 22 juli 2020 12:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik vond het weer een geweldige aflevering. Gelukkig alles zo gevonnist als ik gehoopt had.
Was pure rancune omdat hun eigen kind er niet is gaan wonen. Alsof de kopers daar wat aan kunnen doen.
Ja kan, maar ze hebben zelf 8 maanden geen bod gedaan.quote:Op woensdag 22 juli 2020 12:38 schreef potjecreme het volgende:
[..]
In een christelijk dorp kan het wel zo zijn dat het de gelovigen meer werd gegund dan de ongelovigen.
Je zal er maar naast wonen jaquote:
Ik zou een hoge schutting neerzetten! Oh wacht..quote:
6mquote:Op donderdag 23 juli 2020 21:44 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik zou een hoge schutting neerzetten! Oh wacht..
Tja, ik zou er ook niet om gaan miepen, maar erfgrens is erfgrens.quote:
De buren willen nu geld zienquote:Op donderdag 23 juli 2020 21:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tja, ik zou er ook niet om gaan miepen, maar erfgrens is erfgrens.
Maargoed, zij krijgt nu ook een mooie dure gratis schutting...beetje overdreven hier zo fel over te doen inderdaad.
Herkenbaar.quote:Op donderdag 23 juli 2020 22:22 schreef NoCigar het volgende:
Bij deze en de vorige uitzending had ik allebei de keren dat ik de eerste mensen gelijk gaf, tot ik de andere partij hoorde en dan weer vond dat partij 1 echt knetter gestoord was.
Mwa niet zo.quote:Op donderdag 23 juli 2020 23:41 schreef leolinedance het volgende:
Is het de moeite van het terugkijken waard?
Die krakende geluiden zijn neem ik aan ook nepquote:Op zondag 26 juli 2020 20:39 schreef kree het volgende:
Haha die muziekjes we noemen het maar de stagiair maar ok er zit daar iemand die wel creatief is ermee iig.
De helft is nep maar dat maakt het wel leuk ook. Was tijdje terug ook over een vijver met vliegen nou for shure dat ze die vliegen geluiden erbij monteerde ff. Hahaha maargoed het is grappig wel.quote:Op zondag 26 juli 2020 20:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die krakende geluiden zijn neem ik aan ook nep
Komt goed ff voorspellen alvast want dat blijft altijd leuk. Wie krijgt er in deze gelijk?quote:
zijn meerdere dagen, kijk maar naar de kleren, die veranderen minimaal 2xquote:Op zondag 26 juli 2020 20:56 schreef kree het volgende:
Whut. Bloedzuigen.... ik vraag me serieus af hoe zo’n opname dag in zijn werk gaat enzo. Het blijft wel leuke tv
mag niet meer, alleen in een goedgekeurde geankerde kooiquote:Op zondag 26 juli 2020 21:05 schreef kree het volgende:
Tis maar goed dat mr visser niet ooit bij mijn vorige werk is geweest. Maar toen ging het gewoon met een heftruck en een pallet of bak erop op 9m hoogte.
Ja denk je? Het is nog een aardig klusje denk om zoiets in elkaar te draaien. Dus het zou me niet verbazen opzichquote:Op zondag 26 juli 2020 21:10 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
zijn meerdere dagen, kijk maar naar de kleren, die veranderen minimaal 2x
Het mocht toen ook al niet. En ok hoewel het nooit fout is gegaan. Had daar toen al mijn twijfels bij.quote:Op zondag 26 juli 2020 21:10 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
mag niet meer, alleen in een goedgekeurde geankerde kooi
Hahaha die man krijgt een hartaanval straks. Of beide mss wel dam’nquote:
Ja dat wel maar hij komt niet als een gek overquote:Op zondag 26 juli 2020 21:21 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nou de buurman van Appie lijkt er ook op los te liegen.
Klopt, meer als een gluiperd.quote:Op zondag 26 juli 2020 21:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja dat wel maar hij komt niet als een gek over
Civiel kan dit welquote:Op zondag 26 juli 2020 21:28 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dit is een herhaling maar toch vind ik 't vreemd dat Mr. Visser een uitspraak doet over een vechtpartij wat nog bij een strafrechter ligt.
Dat is een leugenaar met zijn heilige koppie.quote:Op zondag 26 juli 2020 21:21 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nou de buurman van Appie lijkt er ook op los te liegen.
Oude gluiperige nichtquote:Op zondag 26 juli 2020 21:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is een leugenaar met zijn heilige koppie.
Vrij normaal, in dit geval hoeft hij ook geen uitspraak te doen in een zaak wie er schuldig is, maar enkel of er mishandeld is en wat daar voor het slachtoffer de schadevergoeding voor is. In dit geval is de bril van Frits kapot en moet appie die vergoeden á 250 euro, wie wie hier geslagen heeft is niet van toepassing.quote:Op zondag 26 juli 2020 21:28 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dit is een herhaling maar toch vind ik 't vreemd dat Mr. Visser een uitspraak doet over een vechtpartij wat nog bij een strafrechter ligt. Grote kans dat Appie dan 2x straf krijgt voor 1 vergrijp dat is toch vrij krom lijkt me.
Ik denk zelf altijd 2 dagenquote:Op zondag 26 juli 2020 21:11 schreef kree het volgende:
[..]
Ja denk je? Het is nog een aardig klusje denk om zoiets in elkaar te draaien. Dus het zou me niet verbazen opzich
Ja. Al heel lang geen nieuwe meerquote:
Sturen ze maar een lekker blond ding en Mr Visser dan op afstand via de Ipadquote:Op donderdag 30 juli 2020 21:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zullen voorlopig ook niet komen...Mr Visser zit in de risicogroep
quote:Op donderdag 30 juli 2020 21:34 schreef StephanL het volgende:
[..]
Sturen ze maar een lekker blond ding en Mr Visser dan op afstand via de Ipad
klausefobie waarvan ze heel erg gaat transieperen en niet goed kan commuseren maar kan wel in de caravan zittenquote:Op donderdag 30 juli 2020 22:08 schreef Ronzz het volgende:
Claustrofobiemevrouw lijkt zich ook wel een beetje aan te stellen..
Kan me het Servische vrouwtje wel vorstellen. Als je daar ligt met je tepels op de knieën wil je niet dat je buurman je ziet.
Goed verhaal hequote:Op donderdag 30 juli 2020 22:11 schreef Inca het volgende:
[..]
klausefobie waarvan ze heel erg gaat transieperen en niet goed kan commuseren maar kan wel in de caravan zitten
quote:Op donderdag 30 juli 2020 22:11 schreef Inca het volgende:
[..]
klausefobie waarvan ze heel erg gaat transieperen en niet goed kan commuseren maar kan wel in de caravan zitten
Zou dat niet gewoon van een seksfilmpje gepakt worden?quote:Op zondag 2 augustus 2020 20:36 schreef Chia het volgende:
Dat die mensen ook meedoen aan zo'n reconstructie van de seksgeluiden
quote:Op zondag 2 augustus 2020 21:03 schreef potjecreme het volgende:
Hmm het geluid kan als ht goed is ook via het kastje luider.
Inderdaad. 20 is niet de max....quote:Op zondag 2 augustus 2020 21:03 schreef potjecreme het volgende:
Hmm het geluid kan als ht goed is ook via het kastje luider.
Mwahquote:Op zondag 2 augustus 2020 21:01 schreef S95Sedan het volgende:
Soms zou je willen in een andere plaats te wonen dan dit soort figuren![]()
Het zal wel gekomen zijn door de renovatie, dus ik vermoed dat het wel opgelost kan worden.quote:Op zondag 2 augustus 2020 21:17 schreef S95Sedan het volgende:
Die jongen heeft geluk dat die niet hier heeft gewoond, die waren pas erg
Die vrouw dan.
Die kreunde wel de hele flat bij elkaar. Klonk opzich wel oke, maarja als je ze niet kent kan je je nog een beetje inbeelden dat het een leuk iemand is, dat is hier natuurlijk wat lastigerquote:Op zondag 2 augustus 2020 21:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het zal wel gekomen zijn door de renovatie, dus ik vermoed dat het wel opgelost kan worden.
En bij jouw buren was het dus nog erger?
Héél lastigquote:Op zondag 2 augustus 2020 21:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die kreunde wel de hele flat bij elkaar. Klonk opzich wel oke, maarja als je ze niet kent kan je je nog een beetje inbeelden dat het een leuk iemand is, dat is hier natuurlijk wat lastiger
1. Ik verbaas mij altijd over de situatiesquote:Op zondag 2 augustus 2020 22:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja! Je blijft je verbazen. Elke keer weer.
Over punt 3 verbaas ik me ook, maar vooral zij maakte er geen enkel probleem vanquote:Op zondag 2 augustus 2020 22:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
1. Ik verbaas mij altijd over de situaties
2. Waar halen ze die mensen vandaan?
3. Dat mensen er ook aan meedoen aan zaken als seks geluiden
Was er al net.quote:
Ach mag die ouwe dibbes nog in zijn huis lopen alsjeblieft zeg.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 21:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Fred is een grote zware kerel...als die op pantoffels loopt te stampen dan hoor je dat wel.
Liever niet. Daar heeft mevrouw vreselijk last van. Over overdrijven gesproken..quote:Op donderdag 6 augustus 2020 22:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ach mag die ouwe dibbes nog in zijn huis lopen alsjeblieft zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |