mag niet meer, alleen in een goedgekeurde geankerde kooiquote:Op zondag 26 juli 2020 21:05 schreef kree het volgende:
Tis maar goed dat mr visser niet ooit bij mijn vorige werk is geweest. Maar toen ging het gewoon met een heftruck en een pallet of bak erop op 9m hoogte.
Ja denk je? Het is nog een aardig klusje denk om zoiets in elkaar te draaien. Dus het zou me niet verbazen opzichquote:Op zondag 26 juli 2020 21:10 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
zijn meerdere dagen, kijk maar naar de kleren, die veranderen minimaal 2x
Het mocht toen ook al niet. En ok hoewel het nooit fout is gegaan. Had daar toen al mijn twijfels bij.quote:Op zondag 26 juli 2020 21:10 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
mag niet meer, alleen in een goedgekeurde geankerde kooi
Hahaha die man krijgt een hartaanval straks. Of beide mss wel dam’nquote:
Ja dat wel maar hij komt niet als een gek overquote:Op zondag 26 juli 2020 21:21 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nou de buurman van Appie lijkt er ook op los te liegen.
Klopt, meer als een gluiperd.quote:Op zondag 26 juli 2020 21:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja dat wel maar hij komt niet als een gek over
Civiel kan dit welquote:Op zondag 26 juli 2020 21:28 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dit is een herhaling maar toch vind ik 't vreemd dat Mr. Visser een uitspraak doet over een vechtpartij wat nog bij een strafrechter ligt.
Dat is een leugenaar met zijn heilige koppie.quote:Op zondag 26 juli 2020 21:21 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nou de buurman van Appie lijkt er ook op los te liegen.
Oude gluiperige nichtquote:Op zondag 26 juli 2020 21:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is een leugenaar met zijn heilige koppie.
Vrij normaal, in dit geval hoeft hij ook geen uitspraak te doen in een zaak wie er schuldig is, maar enkel of er mishandeld is en wat daar voor het slachtoffer de schadevergoeding voor is. In dit geval is de bril van Frits kapot en moet appie die vergoeden á 250 euro, wie wie hier geslagen heeft is niet van toepassing.quote:Op zondag 26 juli 2020 21:28 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dit is een herhaling maar toch vind ik 't vreemd dat Mr. Visser een uitspraak doet over een vechtpartij wat nog bij een strafrechter ligt. Grote kans dat Appie dan 2x straf krijgt voor 1 vergrijp dat is toch vrij krom lijkt me.
Ik denk zelf altijd 2 dagenquote:Op zondag 26 juli 2020 21:11 schreef kree het volgende:
[..]
Ja denk je? Het is nog een aardig klusje denk om zoiets in elkaar te draaien. Dus het zou me niet verbazen opzich
Ja. Al heel lang geen nieuwe meerquote:
Sturen ze maar een lekker blond ding en Mr Visser dan op afstand via de Ipadquote:Op donderdag 30 juli 2020 21:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zullen voorlopig ook niet komen...Mr Visser zit in de risicogroep
quote:Op donderdag 30 juli 2020 21:34 schreef StephanL het volgende:
[..]
Sturen ze maar een lekker blond ding en Mr Visser dan op afstand via de Ipad
klausefobie waarvan ze heel erg gaat transieperen en niet goed kan commuseren maar kan wel in de caravan zittenquote:Op donderdag 30 juli 2020 22:08 schreef Ronzz het volgende:
Claustrofobiemevrouw lijkt zich ook wel een beetje aan te stellen..
Kan me het Servische vrouwtje wel vorstellen. Als je daar ligt met je tepels op de knieën wil je niet dat je buurman je ziet.
Goed verhaal hequote:Op donderdag 30 juli 2020 22:11 schreef Inca het volgende:
[..]
klausefobie waarvan ze heel erg gaat transieperen en niet goed kan commuseren maar kan wel in de caravan zitten
quote:Op donderdag 30 juli 2020 22:11 schreef Inca het volgende:
[..]
klausefobie waarvan ze heel erg gaat transieperen en niet goed kan commuseren maar kan wel in de caravan zitten
Zou dat niet gewoon van een seksfilmpje gepakt worden?quote:Op zondag 2 augustus 2020 20:36 schreef Chia het volgende:
Dat die mensen ook meedoen aan zo'n reconstructie van de seksgeluiden
quote:Op zondag 2 augustus 2020 21:03 schreef potjecreme het volgende:
Hmm het geluid kan als ht goed is ook via het kastje luider.
Inderdaad. 20 is niet de max....quote:Op zondag 2 augustus 2020 21:03 schreef potjecreme het volgende:
Hmm het geluid kan als ht goed is ook via het kastje luider.
Mwahquote:Op zondag 2 augustus 2020 21:01 schreef S95Sedan het volgende:
Soms zou je willen in een andere plaats te wonen dan dit soort figuren![]()
Het zal wel gekomen zijn door de renovatie, dus ik vermoed dat het wel opgelost kan worden.quote:Op zondag 2 augustus 2020 21:17 schreef S95Sedan het volgende:
Die jongen heeft geluk dat die niet hier heeft gewoond, die waren pas erg
Die vrouw dan.
Die kreunde wel de hele flat bij elkaar. Klonk opzich wel oke, maarja als je ze niet kent kan je je nog een beetje inbeelden dat het een leuk iemand is, dat is hier natuurlijk wat lastigerquote:Op zondag 2 augustus 2020 21:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het zal wel gekomen zijn door de renovatie, dus ik vermoed dat het wel opgelost kan worden.
En bij jouw buren was het dus nog erger?
Héél lastigquote:Op zondag 2 augustus 2020 21:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die kreunde wel de hele flat bij elkaar. Klonk opzich wel oke, maarja als je ze niet kent kan je je nog een beetje inbeelden dat het een leuk iemand is, dat is hier natuurlijk wat lastiger
1. Ik verbaas mij altijd over de situatiesquote:Op zondag 2 augustus 2020 22:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja! Je blijft je verbazen. Elke keer weer.
Over punt 3 verbaas ik me ook, maar vooral zij maakte er geen enkel probleem vanquote:Op zondag 2 augustus 2020 22:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
1. Ik verbaas mij altijd over de situaties
2. Waar halen ze die mensen vandaan?
3. Dat mensen er ook aan meedoen aan zaken als seks geluiden
Was er al net.quote:
Ach mag die ouwe dibbes nog in zijn huis lopen alsjeblieft zeg.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 21:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Fred is een grote zware kerel...als die op pantoffels loopt te stampen dan hoor je dat wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |