Zo weinig wat?quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij hebt er zo weinig dat je bijna in de min staat
Netjesnetjesquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
Mama mag morgen naar huis! 👍🥳🥂💐🍾🎂🎁🍻❤
Scheelt ook wel hoe je ze loopt, af en toe heb ik een dag dat ik zo'n afstand in 1 keer loop zonder stops, dan ben ik daarna wel helemaal gaar en doe ik de rest van de dag niet zoveel meer. Meestal loop ik dat in 2/3 keer en dan gaat het eigenlijk best prima.quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:21 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik had eind juni een keer 23686 stappen en was echt totaal gesloopt.
Apart wel, terwijl ik lang niet altijd even aardig ben en zeker niet politiek correctquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij hebt er zo weinig dat je bijna in de min staat
Owh. Dank voor de opheldering.quote:
Ik heb jou nog nooit onaardig gezien, Koenquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Apart wel, terwijl ik lang niet altijd even aardig ben en zeker niet politiek correct
Nee, ik hoop in september, maar ik heb nog geen concrete toezegging.quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh. Dank voor de opheldering.
Over werk gesproken: weet je al wanneer je nwe functie ingaat?
Ik welquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit onaardig gezien, Koen
Shootquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik hoop in september, maar ik heb nog geen concrete toezegging.
MIjn horloge telt volgens mij niet echt mijn stappen als ik hardloop. ik heb natuurlijk wel eens Halve Marathons gelopen. Dus dan kom ik ook wel aan hoge aantallen... En dan ben ik wel moe, maar niet doodop..quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Scheelt ook wel hoe je ze loopt, af en toe heb ik een dag dat ik zo'n afstand in 1 keer loop zonder stops, dan ben ik daarna wel helemaal gaar en doe ik de rest van de dag niet zoveel meer. Meestal loop ik dat in 2/3 keer en dan gaat het eigenlijk best prima.
Die van mij zijn ook bijna alleen maar crewwisselingenquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Apart wel, terwijl ik lang niet altijd even aardig ben en zeker niet politiek correct
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die van mij zijn ook bijna alleen maar crewwisselingen![]()
Ik heb ook 1 serieuze en die is ook meer dan terecht. Ik weet nog steeds niet wat me toen bezielde..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Serieus? Kan me daar niks bij voorstellen
Maar ik ben een vuige racistische politiek incorrecte xenofoobquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit onaardig gezien, Koen
Ik heb vroeger tal van onzinnige notes gezet....quote:
Of gewoon allebeiquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar ik ben een vuige racistische politiek incorrecte xenofoob(volgens sommigen) en volgens anderen weer een ouwe vreemdgaande viezerik
Dat ongeduldige vind ik ook wel bij jou passen als er niet snel genoeg op je gereageerd wordtquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ook Koen verliest wel eens zijn geduld
Net als jij en iedereen
Ja jij hebt denk ik ook een wat betere conditie dan ikquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
MIjn horloge telt volgens mij niet echt mijn stappen als ik hardloop. ik heb natuurlijk wel eens Halve Marathons gelopen. Dus dan kom ik ook wel aan hoge aantallen... En dan ben ik wel moe, maar niet doodop..
* Pakt popcorn.quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat ongeduldige vind ik ook wel bij jou passen als er niet snel genoeg op je gereageerd wordt
quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
@:Koen66 Dat meende ik niet, maar ik kon het ff niet laten
Vind het knap dat ik in NWS nooit een note heb gekregenquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb ook 1 serieuze en die is ook meer dan terecht. Ik weet nog steeds niet wat me toen bezielde..
quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:35 schreef Bos81 het volgende:
Ik had vandaag post van de reisorganisatie. De reis gaat vooralsnog gewoon door![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik stond niet achteraan de rij, maar in het geheel niet in de rij toen het geduld uitgedeeld werdquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat ongeduldige vind ik ook wel bij jou passen als er niet snel genoeg op je gereageerd wordt
quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:35 schreef Bos81 het volgende:
Ik had vandaag post van de reisorganisatie. De reis gaat vooralsnog gewoon door![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Na de bootcamp van gisteren ben ik zelfs een stukje hardlopend naar huis gegaan. Ik heb me ingehouden omdat ik bang was dat iemand van de groep me zag rennen, en me dan voor gek ging verklaren..quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja jij hebt denk ik ook een wat betere conditie dan ikEn ik bereid me vaak heel slecht voor, als ik 3 uur aan een stuk ga lopen besluit ik dat meestal pas ter plekke en heb ik ook niks qua eten of drinken bij
. Maar echt doodop heb ik tegenwoordig ook niet echt meer, toen ik begon met revalideren had ik dat wel, had ik soms een dag dat ik voor toen lekker 'veel' ging lopen en als ik dan terug kwam moest ik eerst een uur op de bank liggen bijkomen voordat ik überhaupt weer iets kon doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Gruj0Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Welke reis?quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:35 schreef Bos81 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan noemt @bitterbal mij al een uitsloverquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Na de bootcamp van gisteren ben ik zelfs een stukje hardlopend naar huis gegaan. Ik heb me ingehouden omdat ik bang was dat iemand van de groep me zag rennen, en me dan voor gek ging verklaren..![]()
![]()
In je zakje nootjes?quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik las in eerste instantie zakje
quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Na de bootcamp van gisteren ben ik zelfs een stukje hardlopend naar huis gegaan. Ik heb me ingehouden omdat ik bang was dat iemand van de groep me zag rennen, en me dan voor gek ging verklaren..![]()
![]()
Dat heet wishful thinkingquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Man waar haal je de energie vandaanquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Hoi!quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar ik ben een vuige racistische politiek incorrecte xenofoob(volgens sommigen) en volgens anderen weer een ouwe vreemdgaande viezerik
Ik hoef op woensdag niet te werken dat scheelt weer. Hoewel ik wel eens na een werkdag 1.5 uur heb hardgelopen...quote:
Nou, tenzij het caramelpopcorn is... daar kan ik een hele bak alleen van opetenquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niotjes zijn wel lekkerder dan dat piepschuim
Lijk me niet. Beetje té goed ingevoerd.quote:
Jij mag de popcorn, eet ik de nootjes wel op de bitterbruiloft.quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou, tenzij het caramelpopcorn is... daar kan ik een hele bak alleen van opeten
Super cute meisje ontmoet, maar niet leuk genoeg om iets mee te beginnen.quote:
Is het uit met muis?quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Super cute meisje ontmoet, maar niet leuk genoeg om iets mee te beginnen.
Oftewel, WEL leuk genoeg etc maar ze ziet jou niet staan.quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Super cute meisje ontmoet, maar niet leuk genoeg om iets mee te beginnen.
Kan zomaar.quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik moest eigenlijk als eerste aan AI denken
Wat gaat er gebeuren?quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:44 schreef friemelaar het volgende:
ff snel maar voor kort, moet dadelijk m'n maatje gaan helpen
Met wat?quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:44 schreef friemelaar het volgende:
ff snel maar voor kort, moet dadelijk m'n maatje gaan helpen
Neuh, te jongquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oftewel, WEL leuk genoeg etc maar ze ziet jou niet staan.
Is het al zo lang geleden joh? Je wordt oud Koen!quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik moest eigenlijk als eerste aan AI denken
Klopt, ik liep een paar maanden terug 28k stappen met pauzes en dat ging best.quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Scheelt ook wel hoe je ze loopt, af en toe heb ik een dag dat ik zo'n afstand in 1 keer loop zonder stops, dan ben ik daarna wel helemaal gaar en doe ik de rest van de dag niet zoveel meer. Meestal loop ik dat in 2/3 keer en dan gaat het eigenlijk best prima.
niets bijzonders hoor, z'n wifi weigert en hij is pas om kwart na negen thuisquote:
quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:46 schreef RockNijntje het volgende:
Help. Advies nodig van volwassenen. Hoe reageren?
[7/9, 20:16] Ik: [baas] vindt dat ik veel te weinig verdien dus ik krijg binnenkort waarschijnlijk loonsverhoging 😂
[7/9, 20:25] Mam: Da meen je niet
[7/9, 20:26] Mam: Ik voel me echt heel sneu nu
Omdat je moeder nooit zo veel verdiend heeft? of waarom voelt ze zich sneu??quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:46 schreef RockNijntje het volgende:
Help. Advies nodig van volwassenen. Hoe reageren?
[7/9, 20:16] Ik: [baas] vindt dat ik veel te weinig verdien dus ik krijg binnenkort waarschijnlijk loonsverhoging 😂
[7/9, 20:25] Mam: Da meen je niet
[7/9, 20:26] Mam: Ik voel me echt heel sneu nu
quote:
Ik zeg dat ik loonsverhoging krijg en m'n moeder vindt haar eigen loon nu even extra sneu omdat ze niet zo veel verdient en ik ben dronken en zit echt van aaaaaa wat moet ik reagerenquote:
omdat ze het niet gelooft misschienquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Omdat je moeder nooit zo veel verdiend heeft? of waarom voelt ze zich sneu??
Lopen of hardlopen in de regen is lekker juist. Alleen beginnen is ff klote.quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:47 schreef crv het volgende:
[..]![]()
Toen ik nog kon lopen met woef maakte het me geen reet uit of het regende of niet
De eerste 5 minuten waren vervelen/wennen maar daarna gewoon rondje dorp (45 minuten)
Heee Archquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:45 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Maar, wat is nu dan je crush? of Wie?
Nou, Beter je best doen mam!quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik loonsverhoging krijg en m'n moeder vindt haar eigen loon nu even extra sneu omdat ze niet zo veel verdient en ik ben dronken en zit echt van aaaaaa wat moet ik reageren?
Dat ze zich niet zo moet aanstellen en blij moet zijn voor haar kind.quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik loonsverhoging krijg en m'n moeder vindt haar eigen loon nu even extra sneu omdat ze niet zo veel verdient en ik ben dronken en zit echt van aaaaaa wat moet ik reageren?
Fietsen in de regen ik ook niet erg, enkel bochtenwerk en wegmarkering was linkquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:48 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Lopen of hardlopen in de regen is lekker juist. Alleen beginnen is ff klote.
Op de racefiets vind ik dat niks, maar op de MTB is dat juist weer heerlijk. Dwars door het bos.quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:49 schreef crv het volgende:
[..]
Fietsen in de regen ik ook niet erg, enkel bochtenwerk en wegmarkering was link
Nee nog niet gelukkig al gaat het moeizaamquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:49 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Tuurlijk. Jij ook nog? Geen afgestoten been nog?
Lekker doodziek worden in de gietende regen. Stoer hoor heejquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:47 schreef crv het volgende:
[..]![]()
Toen ik nog kon lopen met woef maakte het me geen reet uit of het regende of niet
De eerste 5 minuten waren vervelen/wennen maar daarna gewoon rondje dorp (45 minuten)
Daar heb je dan ook weinig wegmarkeringquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:50 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Op de racefiets vind ik dat niks, maar op de MTB is dat juist weer heerlijk. Dwars door het bos.
Gewoon iets zeggen van dat nergens voor nodig is..quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maakt ze geen grap?quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, hier hebben we het gelukkig kwa weer een stuk beter dan bij jou. Heb je al een breinaald gebruikt?quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:50 schreef crv het volgende:
[..]
Nee nog niet gelukkig al gaat het moeizaam
Vanmorgen ging het maar door de hitte is mijn been weer gezwollen en knelt dat klotegips een beetje
Ben nog nooit doodziek geworden van regen, beter nog, tis juist goed voor je weerstandquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker doodziek worden in de gietende regen. Stoer hoor heej
Geen zinnig antwoord, sorryquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik wel. Vaak.quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:51 schreef crv het volgende:
[..]
Ben nog nooit doodziek geworden van regen, beter nog, tis juist goed voor je weerstand
Zaterdag 16km hardgelopen in de regen. Heb me nog nooit zo fris gevoeld NA het lopen.quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:51 schreef crv het volgende:
[..]
Ben nog nooit doodziek geworden van regen, beter nog, tis juist goed voor je weerstand
Nou ja daar komt het wel op neer natuurlijkquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:51 schreef Budapestenaar het volgende:
“Ja sorry, mam, had je maar niet zo’n slimme dochter bij elkaar moeten wippen.”
Nou zo snel wordt je niet doodziek van de regen hoor.quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker doodziek worden in de gietende regen. Stoer hoor heej
Nope, ik ben oudquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:45 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Is het al zo lang geleden joh? Je wordt oud Koen!
Mevrouw crv zwanger?quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:51 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, hier hebben we het gelukkig kwa weer een stuk beter dan bij jou. Heb je al een breinaald gebruikt?
Welquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou zo snel wordt je niet doodziek van de regen hoor.
Nee al is de verleiding groot... maar ik denk dat ik gelijk mijn huid verrot steek door de spanning /zwellibg en met die bloedverdunners Is dat niet handigquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:51 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, hier hebben we het gelukkig kwa weer een stuk beter dan bij jou. Heb je al een breinaald gebruikt?
quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:49 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Tuurlijk. Jij ook nog? Geen afgestoten been nog?
Jij ook al verbaasd die kleine hier te zienquote:
Ja, het was ook meer van niet doen, want je prikt alles stuk.quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:53 schreef crv het volgende:
[..]
Nee al is de verleiding groot... maar ik denk dat ik gelijk mijn huid verrot steek door de spanning /zwellibg en met die bloedverdunners Is dat niet handig
Dat komt niet door de regenquote:
Drie maande tering.... ik hoef maar (hopenlijk) 6 weken en dat vindt ik al 2 maanden te langquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:54 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, het was ook meer van niet doen, want je prikt alles stuk.
Ik heb ooit 3 maanden van mijn lies tot aan tenen in gips gezeten.. had geen drol aan een breinaald. Was gelukkig niet in de zomer.
Ja, dubbele beenbreuk... met voetballen.quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:55 schreef crv het volgende:
[..]
Drie maande tering.... ik hoef maar (hopenlijk) 6 weken en dat vindt ik al 2 maanden te lang
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
quote:
Het ging over een breinaald, dus ik denk niet dat beschuitjes nodig zijn.quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:54 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
* Zilverberk begint alweer met het smeren van beschuitjes.
Roze, blauwe, kale anijs?
quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:56 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, dubbele beenbreuk... met voetballen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Ja sommige mensen weten niet dat wij gewoon al een paar jaar praten met elkaar zonder dat we iets van elkaar willen verder.quote:
Oké, dan heb je de breinaald nodig om te krabben. Ook weer opgelostquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:56 schreef crv het volgende:
[..]dat zou dan een onbevlekt jeweetwel zijn
er bestaat zoiets als een abortusfeestjequote:Op donderdag 9 juli 2020 20:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het ging over een breinaald, dus ik denk niet dat beschuitjes nodig zijn.
Dan weet je zeker dat het de postbode isquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:56 schreef crv het volgende:
Ja gaat wel lekker hier.quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
afgebrand van werk, maar nu koffie... en in emmen?
Dat was het hele punt; gewoon een gezellige chat zonder verzuurd volk.quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja sommige mensen weten niet dat wij gewoon al een paar jaar praten met elkaar zonder dat we iets van elkaar willen verder.
Hoi Ettoquote:
klein bakje chipsquote:
Oh shit ja...quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoi Etto
Nog steeds geen antwoord
En de andere 7 avonden?quote:
OH... En een mega zeldzame prent van Luik gevonden... EINDELIJK, na al die jaren..quote:
Die neemt niet zoveel risikoquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dan weet je zeker dat het de postbode is
je kunt ook tegen Whis en Friem zeggen dat ze moeten gaan DM-en met die kleffe hartjessmileys van zequote:Op donderdag 9 juli 2020 20:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja sommige mensen weten niet dat wij gewoon al een paar jaar praten met elkaar zonder dat we iets van elkaar willen verder.
quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:56 schreef crv het volgende:
Of.....quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik neem aan dat je geen interesse hebt in die wandelende tak (al dan niet met walnoothouten lijst)?quote:
Altijd praktischquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
je kunt ook tegen Whis en Friem zeggen dat ze moeten gaan DM-en met die kleffe hartjessmileys van ze
Ach ik snap ergens best dat mensen die ons niet goed kennen denken wat we elkaar misschien leuk vinden maar dit is hoe we al jaren praten tegen elkaar.quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat was het hele punt; gewoon een gezellige chat zonder verzuurd volk.
quote:
Klopt. Fles daarentegenquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik neem aan dat je geen interesse hebt in die wandelende tak (al dan niet met walnoothouten lijst)?
Koen „kent“ mevr crv, die laat het wel uit zijn hoofdquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:59 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
[..]
Of.....
Koen, nog in het buitenland geweest recent? Zeg.. 2 weken terug, toen Crv in het ziekenhuis lag?
quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ach ik snap ergens best dat mensen die ons niet goed kennen denken wat we elkaar misschien leuk vinden maar dit is hoe we al jaren praten tegen elkaar.We zijn gewoon goeie FOK!vriendjes en sowieso zijn we allebei al gelukkig in de liefde.
Nou ja van verhalenquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:00 schreef crv het volgende:
[..]
Koen „kent“ mevr crv, die laat het wel uit zijn hoofd
Ja, maar Mevr Cvr...quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:00 schreef crv het volgende:
[..]
Koen „kent“ mevr crv, die laat het wel uit zijn hoofd
Moequote:
Dat laatste is een primeur! Is het niet meer ingewikkeld?quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ach ik snap ergens best dat mensen die ons niet goed kennen denken wat we elkaar misschien leuk vinden maar dit is hoe we al jaren praten tegen elkaar.We zijn gewoon goeie FOK!vriendjes en sowieso zijn we allebei al gelukkig in de liefde.
* FranticDJ visualiseert zich nu @Dr_Flash met een tak in z'n kontquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Fles met wandelende tak erin? Regel ik.
Ik hou nu mijn mond maar evenquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:01 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, maar Mevr Cvr...
Once you go half black....
quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
* FranticDJ visualiseert zich nu @:Dr_flash met een tak in z'n kont
Ik heb officieel nog steeds geen relatie maar ben wel gelukkig.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat laatste is een primeur! Is het niet meer ingewikkeld?
You only come half back?quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:01 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, maar Mevr Cvr...
Once you go half black....
[..]
🥤quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb officieel nog steeds geen relatie maar ben wel gelukkig.
Ben jij gelukkig in de liefde? Ik heb iets gemist, top!quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
heuheuheuquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb officieel nog steeds geen relatie maar ben wel gelukkig.
quote:
Erkenningquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Bitterbal, fijne VROUW...
Ja, 's avonds wel
[..]
Ga lekker door jongenquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik niet. Hoeft geen 30 graden meer te worden.quote:
quote:
Deze manquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik niet. Hoeft geen 30 graden meer te worden.
Tijd voor winter, kou, regen en storm enzo.
Ik ben hem al zatquote:
das een tamponquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
waarom hangt er een slinger onder die smiley?
Omdat er net zo veel zinnigs uit komt als uit een koekoeksklokquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
waarom hangt er een slinger onder die smiley?
Het is 20 graden, en af en toe wat regen en af en toe zon.quote:
ja ik ook. Hopelijk vanaaf op tijd naar bedquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
jajajajajajajajajajja
ben gewoon beetje moe
Seychellen lijkt me wel iets voor jouquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:07 schreef Amarantha het volgende:
Als ik rijk was had ik ook echt allang in een land gewoond waar het altijd 25 graden is ofzo.
3 kamelen geboden!quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:07 schreef Amarantha het volgende:
Als ik rijk was had ik ook echt allang in een land gewoond waar het altijd 25 graden is ofzo.
Vandaag 15 graden, grijs, depressief en nauwelijks droog. Niet echt #teamzomer weerquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:07 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Het is 20 graden, en af en toe wat regen en af en toe zon.
Prima zomer!
38C is ook niet goedquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vandaag 15 graden, grijs, depressief en nauwelijks droog. Niet echt #teamzomer weer
Ik ben ook #teamherfst en nog meer #teamwinter.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vandaag 15 graden, grijs, depressief en nauwelijks droog. Niet echt #teamzomer weer
Zit niet in het zuiden he, noordoostenquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom ben je dan in godsnaam in een warm land gaan wonen
33 hierquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee da's het andere uiterste. Nu gewoon een graad of 24, zonnig en 's nachts af en toe regenquote:
Noordoosten toch? Of zit je ineens in Normsndië?quote:
Oh dat hebben wij al een weekquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee da's het andere uiterste. Nu gewoon een graad of 24, zonnig en 's nachts af en toe regen
Vroeger ging het nog, de laatste jaren schiet het omhoogquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja hallo daar zijn de zomers gewoon warm hč.
Nietquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja hallo daar zijn de zomers gewoon warm hč.
Elzass tegen Basel aanquote:
Als het #teamwinter moet zijn dan wel echt #teamwinter en geen 5 graden met vochtig nat weerquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:09 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik ben ook #teamherfst en nog meer #teamwinter.
Het enige waar ik een hekel aan heb is wind. Slecht voor mijn migraine.
Ja je woont in Frankrijk daar zit je godverdomme voor het warme weer.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:10 schreef crv het volgende:
[..]
Vroeger ging het nog, de laatste jaren schiet het omhoog
Ja, foutje komt door de hittequote:Op donderdag 9 juli 2020 21:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Noordoosten toch? Of zit je ineens in Normsndië?
Dat is waar.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als het #teamwinter moet zijn dan wel echt #teamwinter en geen 5 graden met vochtig nat weer
Ik zit hier niet voor het warme weerquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja je woont in Frankrijk daar zit je godverdomme voor het warme weer.
Dat het je even tegen soit
NoordOOSTEN dus jaquote:
quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dat ziet er wel mooi uit op plaatjes.
Staat er toch ookquote:
Lekker droog Vriesweer heb ik 10x liever dan wat we in NL winter noemen want da's een verlengde herfstquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:12 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat is waar.
Sneeuw, onder 0 en als het kan ijs om te schaatsen.
Vanmorgen ging het maar doordat het vandaag benauwd warm was is het nu wat dikker en dus minderquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:12 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ello!
Hoe is het met het gips vandaag?
quote:
Dat is er zeldenquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Lekker droog Vriesweer heb ik 10x liever dan wat we in NL winter noemen want da's een verlengde herfst
Sinds jij er bentquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |