Zo weinig wat?quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij hebt er zo weinig dat je bijna in de min staat
Netjesnetjesquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
Mama mag morgen naar huis! 👍🥳🥂💐🍾🎂🎁🍻❤
Scheelt ook wel hoe je ze loopt, af en toe heb ik een dag dat ik zo'n afstand in 1 keer loop zonder stops, dan ben ik daarna wel helemaal gaar en doe ik de rest van de dag niet zoveel meer. Meestal loop ik dat in 2/3 keer en dan gaat het eigenlijk best prima.quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:21 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik had eind juni een keer 23686 stappen en was echt totaal gesloopt.
Apart wel, terwijl ik lang niet altijd even aardig ben en zeker niet politiek correctquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij hebt er zo weinig dat je bijna in de min staat
Owh. Dank voor de opheldering.quote:
Ik heb jou nog nooit onaardig gezien, Koenquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Apart wel, terwijl ik lang niet altijd even aardig ben en zeker niet politiek correct
Nee, ik hoop in september, maar ik heb nog geen concrete toezegging.quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh. Dank voor de opheldering.
Over werk gesproken: weet je al wanneer je nwe functie ingaat?
Ik welquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit onaardig gezien, Koen
Shootquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik hoop in september, maar ik heb nog geen concrete toezegging.
MIjn horloge telt volgens mij niet echt mijn stappen als ik hardloop. ik heb natuurlijk wel eens Halve Marathons gelopen. Dus dan kom ik ook wel aan hoge aantallen... En dan ben ik wel moe, maar niet doodop..quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Scheelt ook wel hoe je ze loopt, af en toe heb ik een dag dat ik zo'n afstand in 1 keer loop zonder stops, dan ben ik daarna wel helemaal gaar en doe ik de rest van de dag niet zoveel meer. Meestal loop ik dat in 2/3 keer en dan gaat het eigenlijk best prima.
Die van mij zijn ook bijna alleen maar crewwisselingenquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Apart wel, terwijl ik lang niet altijd even aardig ben en zeker niet politiek correct
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die van mij zijn ook bijna alleen maar crewwisselingen![]()
Ik heb ook 1 serieuze en die is ook meer dan terecht. Ik weet nog steeds niet wat me toen bezielde..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Serieus? Kan me daar niks bij voorstellen
Maar ik ben een vuige racistische politiek incorrecte xenofoobquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit onaardig gezien, Koen
Ik heb vroeger tal van onzinnige notes gezet....quote:
Of gewoon allebeiquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar ik ben een vuige racistische politiek incorrecte xenofoob(volgens sommigen) en volgens anderen weer een ouwe vreemdgaande viezerik
Dat ongeduldige vind ik ook wel bij jou passen als er niet snel genoeg op je gereageerd wordtquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ook Koen verliest wel eens zijn geduld
Net als jij en iedereen
Ja jij hebt denk ik ook een wat betere conditie dan ikquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
MIjn horloge telt volgens mij niet echt mijn stappen als ik hardloop. ik heb natuurlijk wel eens Halve Marathons gelopen. Dus dan kom ik ook wel aan hoge aantallen... En dan ben ik wel moe, maar niet doodop..
* Pakt popcorn.quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat ongeduldige vind ik ook wel bij jou passen als er niet snel genoeg op je gereageerd wordt
quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
@:Koen66 Dat meende ik niet, maar ik kon het ff niet laten
Vind het knap dat ik in NWS nooit een note heb gekregenquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb ook 1 serieuze en die is ook meer dan terecht. Ik weet nog steeds niet wat me toen bezielde..
quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:35 schreef Bos81 het volgende:
Ik had vandaag post van de reisorganisatie. De reis gaat vooralsnog gewoon door![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik stond niet achteraan de rij, maar in het geheel niet in de rij toen het geduld uitgedeeld werdquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat ongeduldige vind ik ook wel bij jou passen als er niet snel genoeg op je gereageerd wordt
quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:35 schreef Bos81 het volgende:
Ik had vandaag post van de reisorganisatie. De reis gaat vooralsnog gewoon door![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Na de bootcamp van gisteren ben ik zelfs een stukje hardlopend naar huis gegaan. Ik heb me ingehouden omdat ik bang was dat iemand van de groep me zag rennen, en me dan voor gek ging verklaren..quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja jij hebt denk ik ook een wat betere conditie dan ikEn ik bereid me vaak heel slecht voor, als ik 3 uur aan een stuk ga lopen besluit ik dat meestal pas ter plekke en heb ik ook niks qua eten of drinken bij
. Maar echt doodop heb ik tegenwoordig ook niet echt meer, toen ik begon met revalideren had ik dat wel, had ik soms een dag dat ik voor toen lekker 'veel' ging lopen en als ik dan terug kwam moest ik eerst een uur op de bank liggen bijkomen voordat ik überhaupt weer iets kon doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Gruj0Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Welke reis?quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:35 schreef Bos81 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan noemt @bitterbal mij al een uitsloverquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Na de bootcamp van gisteren ben ik zelfs een stukje hardlopend naar huis gegaan. Ik heb me ingehouden omdat ik bang was dat iemand van de groep me zag rennen, en me dan voor gek ging verklaren..![]()
![]()
In je zakje nootjes?quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik las in eerste instantie zakje
quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Na de bootcamp van gisteren ben ik zelfs een stukje hardlopend naar huis gegaan. Ik heb me ingehouden omdat ik bang was dat iemand van de groep me zag rennen, en me dan voor gek ging verklaren..![]()
![]()
Dat heet wishful thinkingquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Man waar haal je de energie vandaanquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Hoi!quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar ik ben een vuige racistische politiek incorrecte xenofoob(volgens sommigen) en volgens anderen weer een ouwe vreemdgaande viezerik
Ik hoef op woensdag niet te werken dat scheelt weer. Hoewel ik wel eens na een werkdag 1.5 uur heb hardgelopen...quote:
Nou, tenzij het caramelpopcorn is... daar kan ik een hele bak alleen van opetenquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niotjes zijn wel lekkerder dan dat piepschuim
Lijk me niet. Beetje té goed ingevoerd.quote:
Jij mag de popcorn, eet ik de nootjes wel op de bitterbruiloft.quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou, tenzij het caramelpopcorn is... daar kan ik een hele bak alleen van opeten
Super cute meisje ontmoet, maar niet leuk genoeg om iets mee te beginnen.quote:
Is het uit met muis?quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Super cute meisje ontmoet, maar niet leuk genoeg om iets mee te beginnen.
Oftewel, WEL leuk genoeg etc maar ze ziet jou niet staan.quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Super cute meisje ontmoet, maar niet leuk genoeg om iets mee te beginnen.
Kan zomaar.quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik moest eigenlijk als eerste aan AI denken
Wat gaat er gebeuren?quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:44 schreef friemelaar het volgende:
ff snel maar voor kort, moet dadelijk m'n maatje gaan helpen
Met wat?quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:44 schreef friemelaar het volgende:
ff snel maar voor kort, moet dadelijk m'n maatje gaan helpen
Neuh, te jongquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oftewel, WEL leuk genoeg etc maar ze ziet jou niet staan.
Is het al zo lang geleden joh? Je wordt oud Koen!quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik moest eigenlijk als eerste aan AI denken
Klopt, ik liep een paar maanden terug 28k stappen met pauzes en dat ging best.quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Scheelt ook wel hoe je ze loopt, af en toe heb ik een dag dat ik zo'n afstand in 1 keer loop zonder stops, dan ben ik daarna wel helemaal gaar en doe ik de rest van de dag niet zoveel meer. Meestal loop ik dat in 2/3 keer en dan gaat het eigenlijk best prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |