quote:
smerige zooi johquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:33 schreef UitStraling het volgende:
Voor bitterbal en Fles.
https://www.ad.nl/koken-e(...)-lekkerste~a900b622/
De lekkerste tuinbonen zijn een taart van gestoofde tuinbonen met jouw snuit erin geproptquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:33 schreef UitStraling het volgende:
Voor bitterbal en Fles.
quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De lekkerste tuinbonen zijn een taart van gestoofde tuinbonen met jouw snuit erin gepropt
quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:33 schreef UitStraling het volgende:
Voor bitterbal en Fles.
quote:De meeste medewerkers van de Open Tuin - vijftig in totaal - zijn hier via het Leger des Heils of via maatschappelijke hulpinstanties binnengekomen, en zijn psychiatrisch patiënt
Gelukkig wil balletje niet in zo'n witte jurk.quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb die pinguin al uitgenodigd
oh das wel leukquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb die pinguin al uitgenodigd
quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De lekkerste tuinbonen zijn een taart van gestoofde tuinbonen met jouw snuit erin gepropt
nee gewoon spijkerbroek toch?quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig wil balletje niet in zo'n witte jurk.
Bloemig zomerjurkje op een Thais strand?quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig wil balletje niet in zo'n witte jurk.
Ja en gewoon op zo'n tijdstip dat het gratis is in het stadhuis, op een dinsdagochtend ofzo.quote:
"Tuinbonen zijn een typische doordraaigroente die ingezet hoort te worden als varkensvoer door varkenshaters. Het seizoen duurt van 5 juli 23:40 tot 6 juli 01:18 en is daarmee aan de lange kant voor zulke ongewenste verwerpelijkheden. Gelukkig zijn er enkele niet verder serieus te nemen organismen op de planeet zoals internetridder UitStraling, die doorgeleerd heeft voor het transformeren van deze vieze viezigheid tot mest."quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
"Tuinbonen zijn een typische seizoensgroente en een lekkernij en traktatie. Het tamelijk korte seizoen loopt van april-mei tot september. En dat komt goed uit, want de fris bittere smaak van verse tuinbonen past uitstekend bij allerlei zomerse salades en gerechten en ze zijn nog goed voor je ook"
quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dacht serieus dat jij zo'n romantisch paard was
Perfect.quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en gewoon op zo'n tijdstip dat het gratis is in het stadhuis, op een dinsdagochtend ofzo.
quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Tuinbonen zijn een typische doordraaigroente die ingezet hoort te worden als varkensvoer door varkenshaters. Het seizoen duurt van 5 juli 23:40 tot 6 juli 01:18 en is daarmee aan de lange kant voor zulke ongewenste verwerpelijkheden. Gelukkig zijn er enkele niet verder serieus te nemen organismen op de planeet zoals internetridder UitStraling, die doorgeleerd heeft voor het transformeren van deze vieze viezigheid tot mest."
[..]
"Tuinbonen zijn een typische doordraaigroente die ingezet hoort te worden als varkensvoer door varkenshaters. Het seizoen duurt van 5 juli 23:40 tot 6 juli 01:18 en is daarmee aan de lange kant voor zulke ongewenste verwerpelijkheden. Gelukkig zijn er enkele niet verder serieus te nemen organismen op de planeet zoals internetridder UitStraling, die doorgeleerd heeft voor het transformeren van deze vieze viezigheid tot mest."
[..]
Mooiste dag?quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja op de mooiste dag van je leven mogen er wel wat slingers en ledlampjes ophangen toch?
Ja je trouwdag, de dag waarop je de man van je dromen diep en zwoel in de ogen kijkt en zegt ja met jou wil ik de rest van mijn leven spenderen.quote:
Oh daat weet ik niks van. Weet alleen iets van een afspraak die we hebben gemaaktquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja je trouwdag, de dag waarop je de man van je dromen diep en zwoel in de ogen kijkt en zegt ja met jou wil ik de rest van mijn leven spenderen.
Op een dinsdagochtend he, in het fietsenhok achter het wijkkantoor. Zwoel. Hmmkay.quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja je trouwdag, de dag waarop je de man van je dromen diep en zwoel in de ogen kijkt en zegt ja met jou wil ik de rest van mijn leven spenderen.
Ooooh?quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh daat weet ik niks van. Weet alleen iets van een afspraak die we hebben gemaakt
Ja de setting draagt wel een beetje bij aan het moment.quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op een dinsdagochtend he, in het fietsenhok achter het wijkkantoor. Zwoel. Hmmkay.
En afspraak is afspraakquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh daat weet ik niks van. Weet alleen iets van een afspraak die we hebben gemaakt
Welneequote:Op donderdag 9 juli 2020 18:54 schreef kwiwi het volgende:
Wat is dit? Gaat het eindelijk gebeuren tussen bal en LTVDK?
ja.tijd begint te dringenquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Bitterbal is als een gek aan het swipen geslagen?
welke afspraak?quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh nee. de deadline van onze afspraak
quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als ze allebei nog single zijn over x jaar... zoiets?
Echt hequote:Op donderdag 9 juli 2020 19:07 schreef kwiwi het volgende:
Ik hoop wel dat we allemaal op de bruiloft uitgenodigd worden
@LTVDK is en geschikt vader voor je kinderenquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:07 schreef bitterbal het volgende:
![]()
zoveel waardeloze dates en alsnog dit einde
kinderenquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
@:LTVDK is en geschikt vader voor je kinderen
paneermeel gooien ipv rijstquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:07 schreef kwiwi het volgende:
Ik hoop wel dat we allemaal op de bruiloft uitgenodigd worden
Het is gewoon meant to be. LT is de ware, daarom mislukken alle datesquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:07 schreef bitterbal het volgende:
![]()
Hoezo, LTVDK is toch leuk?quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:07 schreef bitterbal het volgende:
![]()
Tsja, wat jij allemaal laat lopen.....quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:07 schreef bitterbal het volgende:
![]()
Jij bent niet uitgenodigtquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tomatensoep gooien. Terwijl het nog in de kom zit
Nee om mee te ganzeborden bejjenoulekker?quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:09 schreef Modus het volgende:
Tuinbonen.Daar begin je toch pas aan als de bloembollen echt allemaal op zijn?
Badrquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Hij is geen leipe kickbokser dus..nope
Ik dacht eerst paneermeel en dan frituurolie.quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tomatensoep gooien. Terwijl het nog in de kom zit
quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je zal toch eens die kerk uit moeten hoor
ff serieus willen jullie ons doodquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik dacht eerst paneermeel en dan frituurolie.
Zeg wij waren vriendjes toch?quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:10 schreef Zilverberk het volgende:
* Zilverberk noteert tuinbonen op het boodschappenlijstje.
Komt die bruiloft dit jaar nog?
ik had een stagiair die dacht dat mensen gewaterboard werden met frituuroliequote:Op donderdag 9 juli 2020 19:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik dacht eerst paneermeel en dan frituurolie.
its meant to bequote:Op donderdag 9 juli 2020 19:09 schreef moemoe het volgende:
Ik heb @:bitterbal & @:ltvdk ook altijd wel leuk gevonden samen.
Wat?quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik had een stagiair die dacht dat mensen gewaterboard werden met frituurolie
waar kwam die vandaan dan?quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik had een stagiair die dacht dat mensen gewaterboard werden met frituurolie
trouwen, bitterballen, oud worden, verkeerd kunstgebit in doen, stoma en katheter verschonen.quote:
beetje Apa Anya murmelenquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Kan altijd doen alsof ik Gergely ben.
quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:11 schreef Budapestenaar het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als @LTVDK mini vleermuisjes meebrengt bij zijn huwelijksaanzoek moet alles goed komen met @bitterbal .quote:
Gergely kan sowieso niet mee want m'n FOK!leven hou ik natuurlijk geheimquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:11 schreef Budapestenaar het volgende:
oh ja,quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:12 schreef moemoe het volgende:
[..]
Als @:ltvdk mini vleermuisjes meebrengt bij zijn huwelijksaanzoek moet alles goed komen met @:bitterbal .
Vleermuisjesquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:12 schreef moemoe het volgende:
[..]
Als @:ltvdk mini vleermuisjes meebrengt bij zijn huwelijksaanzoek moet alles goed komen met @:bitterbal .
dubbelleven... intrigerendquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gergely kan sowieso niet mee want m'n FOK!leven hou ik natuurlijk geheim![]()
het is een walking dinner? dus overal lopen er gerbils rond.. die op alle wijzes met een G bereid worden.quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En weigeren om iets anders te eten dan goulash tijdens het walking dinner.
Dit is m'n safe place, waar altijd nog gezelligheid en liefde is wanneer m'n echte leven compleet instortquote:
oh dus fok is eigenlijk je panic roomquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit is m'n safe place, waar altijd nog gezelligheid en liefde is wanneer m'n echte leven compleet instort![]()
Is de Duitser gevlucht?quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit is m'n safe place, waar altijd nog gezelligheid en liefde is wanneer m'n echte leven compleet instort![]()
Da’s juist leuk. Hij is Hongaar. Jij mag toch ook een rariteit hebben?quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gergely kan sowieso niet mee want m'n FOK!leven hou ik natuurlijk geheim![]()
De gegoulashte gerbilquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En weigeren om iets anders te eten dan goulash tijdens het walking dinner.
Oh nou. Dan nietquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:13 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
En die taart die ik van t weekend ga bakken krijg je ook niet.
Happy room, panic room, allesquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh dus fok is eigenlijk je panic room
Dankjewel.quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die Hongaarse variant van sjonnie en anita
quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
het is een walking dinner? dus overal lopen er gerbils rond.. die op alle wijzes met een G bereid worden.
Ik moet zondag werken.quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou. Dan nietIk ga klussen van t weekend. Ik hoop zaterdag, anders zondag
geven we allemaal kinder cola als huwelijkscadeauquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:15 schreef bitterbal het volgende:
op onze bruiloft is alleen walking dinner met gefrituurde snacks en coca cola te drinken
quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
geven we allemaal kinder cola als huwelijkscadeau
En potten foliumzuur?quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
We bouwen ze een kasteel van kindercolaquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Als je ook mooie vriendinnen hebt kom ik ook.quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:15 schreef bitterbal het volgende:
op onze bruiloft is alleen walking dinner met gefrituurde snacks en coca cola te drinken
waarom niet?quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:19 schreef Zilverberk het volgende:
Ik had destijds geeneens een bruidstaart.
Ik ben de hele week vrij. Slechtste week van het jaar om vrij te zijn, qua weerquote:
Omdat die lijers 6 euro pp rekenden. Met 60 gasten zit je dan op een gestoord bedrag aan taart.quote:
Teringquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:21 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Omdat die lijers 6 euro pp rekenden. Met 60 gasten zit je dan op een gestoord bedrag aan taart.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja minstens 5 % van wat de jurk was of zoquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:21 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Omdat die lijers 6 euro pp rekenden. Met 60 gasten zit je dan op een gestoord bedrag aan taart.
Euh... ergens 10 procent.quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja minstens 5 % van wat de jurk was of zo
quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:21 schreef FranticDJ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:21 schreef FranticDJ het volgende:
Waarom gevoelig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet ik ook veel johquote:
Dat huis eet je niet op.quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik ook veel johMaar zo'n bruiloft kost gewoon bakken met geld
Net als met het kopen van een huis, dan heb je er ineens ook een stuk minder moeite mee om even $grootbedrag voor iets neer te leggen.
quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:23 schreef Zilverberk het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
[..]Ah, op die manier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkte aan je ma.
Fraai toestelquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker geposeerd ook. Tuurlijk heeft ie dat kappie niet de hele vlucht op. Sowieso, een vliegtuig naar Berlijn?
quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Was jij erbij en heb je hem die mondkap af zien doen?quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker geposeerd ook. Tuurlijk heeft ie dat kappie niet de hele vlucht op. Sowieso, een vliegtuig naar Berlijn?
Door zulke pretvluchtjes gaat de aarde naar de klotenquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[..]Bestaat dit soort onzin nog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:29 schreef Modus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou ja, je kunt er van vinden wat je wilt, maar in CO2-uitstoot per reizigerskilometer is dit ongeveer het slechtste wat je kunt verzinnen natuurlijkquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Door zulke pretvluchtjes gaat de aarde naar de kloten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eensch.quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, je kunt er van vinden wat je wilt, maar in CO2-uitstoot per reizigerskilometer is dit ongeveer het slechtste wat je kunt verzinnen natuurlijk
Deze mensen moeten kunnen vliegen, c’mon zeg.quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, je kunt er van vinden wat je wilt, maar in CO2-uitstoot per reizigerskilometer is dit ongeveer het slechtste wat je kunt verzinnen natuurlijk
quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:28 schreef Zilverberk het volgende:
Was jij erbij en heb je hem die mondkap af zien doen?
quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:30 schreef Zilverberk het volgende:
[..]je hebt de okselkut nog nooit gezien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]Hm ja, haar keuze ditdatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die gast is doodgegaan aan dat kogeltje toch?quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:29 schreef Lospedrosa het volgende:
@:bitterbal gespot op straat in Dehaag
https://twitter.com/dvatw/status/1281191793011408897?s=21
quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je hebt de okselkut nog nooit gezien?
Verkeerde knopje?quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:32 schreef Zilverberk het volgende:
[..]gezakt voor anatomie?
[..]
Verkeerde knopje?![]()
Watquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee, geslaagd voor het internet.
[ afbeelding ]
Ik was er niet bij maat.quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die gast is doodgegaan aan dat kogeltje toch?
Dat is niet de oksel van ome Fles.quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee, geslaagd voor het internet.
[ afbeelding ]
Nee, dat dan weer niet inderdaad.quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:37 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dat is niet de oksel van ome Fles.
als ik zo'n soort foto kan maken, kan fles 't ookquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:37 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dat is niet de oksel van ome Fles.
Het was ook niet jouw oksel Popeyequote:Op donderdag 9 juli 2020 19:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als ik zo'n soort foto kan maken, kan fles 't ook
Zien!!quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee, maar ik heb wel ergens zo'n foto van de mijne
We kunnen dat PayPal.Me-profiel niet vinden. Het bestaat niet of het is door de maker uitgeschakeld. Controleer of de link juist is.quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
35 euro over maken naar http://paypal.me/FranticDJ
quote:
Ik stond gewoon te koken, dat weet je best.quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:09 schreef bitterbal het volgende:
Volgens mij is hij nu gevlucht nu het besef is ingedaald
Ik heb vandaag 8337 stappen gezet.quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, voor de derde keer een rondje door de wijk gelopen. Nu ga ik de 8000 uiteindelijk wel halen. Valt niet mee met dit weer
je kookte over?quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik stond gewoon te koken, dat weet je best.
Ik sta nu op 7659.quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:58 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik heb vandaag 8337 stappen gezet.
Nee gewoon groenten en vlees.quote:
Ze heeft al een vleermuisjequote:Op donderdag 9 juli 2020 19:12 schreef moemoe het volgende:
[..]
ja gaat nog wel lukken voor het slapengaanquote:
Kun je ajb iets nuttigs gaan doen met je leven?quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:57 schreef FranticDJ het volgende:
#verveling
laatst aflevering Siren maar ff kijken.
Wisten jullie dat Ryn een Belgische is
Ook babi pangang en saté hoorquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:15 schreef bitterbal het volgende:
Goed bezig!quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja gaat nog wel lukken voor het slapengaan
Jij hebt natuurlijk weer veel grotebreinendingen gedaan vandaag?quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kun je ajb iets nuttigs gaan doen met je leven?
Thankyoubye!
Laatste dagen vlot het bij mij ook nietquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:02 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Goed bezig!
Ik had er gisteren nog geen 1500. Thuiswerken is héél slecht voor mijn aantal stappen.
Heb jij kanker al genezen?quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Thankyoubye!
dat is wel heel erg slecht jaquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:02 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Goed bezig!
Ik had er gisteren nog geen 1500. Thuiswerken is héél slecht voor mijn aantal stappen.
Hij is op vakantie met het gezin en zit te zeuren op Fok.quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij hebt natuurlijk weer veel grotebreinendingen gedaan vandaag?
Nee, beetje koffie leuten, ronde langs een meer, met lift omhoog en te voet naar een top. Paar dingen gekocht even gebike’t met mijn dochter en nu ff relaxe.quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij hebt natuurlijk weer veel grotebreinendingen gedaan vandaag?
Look who's talkingquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Thankyoubye!
Huh waar las je dat?quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou het wel raar vinden om erachter te komen dat m'n vader een rare eikel is op internet.
Weet jij iets dat ik niet weet?quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou het wel raar vinden om erachter te komen dat m'n vader een rare eikel is op internet.
Zelfs ik heb meerquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:02 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Goed bezig!
I knowquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij is op vakantie met het gezin en zit te zeuren op Fok.
Rondjes lopen in een openbaar gebouw? Ziekenhuis, winkelcentrum, bibliotheek?quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat is wel heel erg slecht jaDaar moet ik bijna mijn best voor doen
![]()
Nee ik ben bezig met een Streak: vandaag wordt alweer mijn 5e dag op rij dat ik de 8000 haal. En daarmee een evenaring van mijn langste streak tot nu toe. Dus morgen wordt echt de dag van de waarheid zeg maar![]()
Als het maar niet weer de godganse dag regent want dat haat ik
Nee dat hebben we hier niet. Ja ik kan rondjes lopen onder de overkapping van de pompquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:06 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Rondjes lopen in een openbaar gebouw? Ziekenhuis, winkelcentrum, bibliotheek?
Hebben jullie eoa programma gekeken of wat?quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat me ook vreemd lijkt is dat je dochter op internet haar ouders erdoor haalt terwijl ze haar netjes onderdak bieden. Alhoewel ze volwassen is en prima in haar eigen huis kon wonen.
Kom op flash gewoon regenjas aan en lopenquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat hebben we hier niet. Ja ik kan rondjes lopen onder de overkapping van de pomp
Ik heb ooit stage gelopen in een ziekenhuis in de koekstad. Dat hebben jullie wel.quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat hebben we hier niet. Ja ik kan rondjes lopen onder de overkapping van de pomp
Heb net gefietst met dochters, ze zijn nu boos omdat ze steeds steile bulten op moesten fietsenquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
I knowHij heeft zeker geen zin om te ganzenborden met z’n kids
Ik ga zo ook evenquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:08 schreef crv het volgende:
[..]
Kom op flash gewoon regenjas aan en lopen
Watje
Ja alleen op en neer erheen is al ver over de 8000 johquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:08 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik heb ooit stage gelopen in een ziekenhuis in de koekstad. Dat hebben jullie wel.
regenjas hebben we hier ook nietquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:08 schreef crv het volgende:
[..]
Kom op flash gewoon regenjas aan en lopen
Watje
Gaat er geen bus?quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja alleen op en neer erheen is al ver over de 8000 joh
Volgende keer op vakantie naar de Flevopolder.quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb net gefietst met dochters, ze zijn nu boos omdat ze steeds stijle bulten op moesten fietsen
Ik ook, moet nog 7000 stappenquote:
Dan klagen ze over stijle wind.quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgende keer op vakantie naar de Flevopolder.
Viesmad.quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat me ook vreemd lijkt is dat je dochter op internet haar ouders erdoor haalt terwijl ze haar netjes onderdak bieden. Alhoewel ze volwassen is en prima in haar eigen huis kon wonen.
Das wel erg zuunig ja.quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb nog geen stappen. Net even naar Dirk geweest, maar that’s it
Weer of geen weer, altijd wandelweerquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:12 schreef Koen66 het volgende:
Het is biggeweer, niet echt wandelpret nu
Mijn stappen heb ik grotendeels binnen gezet.quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:12 schreef Koen66 het volgende:
Het is biggeweer, niet echt wandelpret nu
Jij weet niet hoe ver ik van de Dirk af woonquote:
Zou ik ook willen, maar die stappen moeten gezet wordenquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Paar drupjes prima maar met echte regen sla ik over
quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgende keer op vakantie naar de Flevopolder.
Beter voor je portemonneequote:Op donderdag 9 juli 2020 20:14 schreef Leonos het volgende:
op vrienden wachten voor een potje online poker, al 46 minuten
Ik leef in ieder geval nogquote:
Hmm okee.quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat ik nog niet mijn haren uit mijn hoofd heb getrokken en ltvdk nog leeft oke
Ik heb nu die champix he. Werkt wel echt goed heb ik het ideequote:Op donderdag 9 juli 2020 20:17 schreef Leonos het volgende:
[..]
Lekker, ff weekend overleven en het gaat beter worden
Wat is jouw doel?quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:17 schreef Bos81 het volgende:
VOlgende week vrij. Dus dat gaat lastig worden om mijn dagelijkse doel te halen...
oh, nice. Via huisarts?quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb nu die champix he. Werkt wel echt goed heb ik het idee
* Zilverberk begint alvast met beschuiten smeren.quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jawel, maar ‘best okee’ klonk als een ‘beetje zwanger’
Nou ja zou nog wel een sigaret lusten hoorquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jawel, maar ‘best okee’ klonk als een ‘beetje zwanger’
Ik rook niet hequote:Op donderdag 9 juli 2020 20:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Buda wil liever de concurrentie uitgeschakeld zien
Bruin. Het wordt een bitterballetje.quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:19 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
* Zilverberk begint alvast met beschuiten smeren.
Roze of blauw?
Helemaal niks in huis hebben en binnen blijven helpt ookquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja zou nog wel een sigaret lusten hoor![]()
Maar heb ik in de keuken in een asbak een peuk gelegd met een briefje erbij dat die ECHT NIET LEKKER is!! Dat werkt :p
quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja zou nog wel een sigaret lusten hoor![]()
Maar heb ik in de keuken in een asbak een peuk gelegd met een briefje erbij dat die ECHT NIET LEKKER is!! Dat werkt :p
Ik haal het echt niet elke dag hoor. Maar wel vaak. Op werkdagen kom ik sowieso wel boven de 24 k uitquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:19 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dan mag je best een week op je gat zitten.
* Zilverberk trekt de kale anijs uit de kast.quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bruin. Het wordt een bitterballetje.
Ik had het de afgelopen dagen binnen juist veel zwaarderquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:19 schreef Leonos het volgende:
[..]
Helemaal niks in huis hebben en binnen blijven helpt ook
Kale anijs. Goed scheldwoord. Die ga ik onthoudenquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:20 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
* Zilverberk trekt de kale anijs uit de kast.
Prima.
Beschuit met pindakaas?quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bruin. Het wordt een bitterballetje.
Ik had eind juni een keer 23686 stappen en was echt totaal gesloopt.quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik haal het echt niet elke dag hoor. Maar wel vaak. Op werkdagen kom ik sowieso wel boven de 24 k uit
Ik werk als postbezorger, dus ik loop wat af op een dagquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:21 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik had eind juni een keer 23686 stappen en was echt totaal gesloopt.
Jaloers.quote:
Je kunt er beter anijsmelk van zetten.quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kale anijs. Goed scheldwoord. Die ga ik onthouden
Pindakaas? Hoezo? Bruin?quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:22 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Je kunt er beter anijsmelk van zetten.
Nope. En ook geen venkel graag.quote:
Nee joh, gewoon een pistoletje met satéquote:
quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dacht als ik het niet zelf opschrijf vergeet ik het of neem ik mijn gedachte niet serieus
quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
Mama mag morgen naar huis! 👍🥳🥂💐🍾🎂🎁🍻❤
quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nice!quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
20 juni had ik 24048 na die wandeling met Liesje door Limburgquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:21 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik had eind juni een keer 23686 stappen en was echt totaal gesloopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |