SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
komen nog 3 liedjes die ik in elk geval tof vind.quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:58 schreef livelink het volgende:
Je hebt het voor elkaar peaceman. Ik heb net nog maar een biertje opengetrokken. Begin en eindig ik je show met een biertje.
is dat dan een goed of juist een slecht tekenquote:Op woensdag 8 juli 2020 22:58 schreef livelink het volgende:
Je hebt het voor elkaar peaceman. Ik heb net nog maar een biertje opengetrokken. Begin en eindig ik je show met een biertje.
Een goed teken.quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
is dat dan een goed of juist een slecht teken
Ik zag ook niet helemaal voor me hoe je daar gelijkmatig op kon hardlopen.quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:58 schreef livelink het volgende:
Hahaha ja preciesquote:Op woensdag 8 juli 2020 23:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zag ook niet helemaal voor me hoe je daar gelijkmatig op kon hardlopen.
Het is een gavequote:Op woensdag 8 juli 2020 23:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zag ook niet helemaal voor me hoe je daar gelijkmatig op kon hardlopen.
quote:
Je kent dit niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:06 schreef peaceman het volgende:
PlaylistIk heb wat fijne nummers gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een van de leukste bandjes van de laatste paar jaar.quote:
Dat nummer is op elke plek fijnquote:Op woensdag 8 juli 2020 23:09 schreef livelink het volgende:
Dank je wel peaceman. Fijn slotnummer ook!
Hé ToT. Je bent te laat.quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:09 schreef ToT het volgende:
Er werden laatst 2 awesome nummers gedraaid door DJ nummer 10+1?
Ken je False Advertisement? Kwam het laatst toevallig tegen, vind ik ook een erg leuk bandje.quote:
nope... hebben die dezelfde potentie?quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ken je False Advertisement? Kwam het laatst toevallig tegen, vind ik ook een erg leuk bandje.
quote:
je kan alles terugluisteren toch?quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja 20.50 thuis gekomen en dan eerst alles ff uit de auto pakken en mini-ToT laten acclimatiseren enzo.
Ja, ik hoorde dat je op vakantie was. Was het leuk?quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja 20.50 thuis gekomen en dan eerst alles ff uit de auto pakken en mini-ToT laten acclimatiseren enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |