SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Ik vond het toendertijd heel erg leuk en nu nog steeds best leuk.quote:
Ja, dat was wel een deel van de attractie ja.quote:
Het is gewoon een beetje verwarrend. Wat je draaide, is de main theme van Miami Vice.quote:
quote:
Ik heb het nooit leuk gevonden....quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vond het toendertijd heel erg leuk en nu nog steeds best leuk.
Vandaag op radio5 kwam Hunting high and low, da’s de mooiste van hun eigen werkquote:Op woensdag 8 juli 2020 21:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Sorry DJ11 maar ik vond het toen al niks en nu nog steeds niet.quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het is gewoon een beetje verwarrend. Wat je draaide, is de main theme van Miami Vice.
Maar je hebt dus ook Crockett's Theme. En wat wij bij de lokale omroep gebruikten, was het nummer Tubbs & Valerie; ook best mooi.
[..]![]()
Levensgrote poster van Morten op mijn deurquote:Op woensdag 8 juli 2020 21:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat was wel een deel van de attractie ja.
Met dank aan jou draai ik zo dus nog even de echte Crockett's themequote:Op woensdag 8 juli 2020 21:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het is gewoon een beetje verwarrend. Wat je draaide, is de main theme van Miami Vice.
Maar je hebt dus ook Crockett's Theme. En wat wij bij de lokale omroep gebruikten, was het nummer Tubbs & Valerie; ook best mooi.
De oorspronkelijke versie is veel matter qua 'sound' en flopte compleet.quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Echt?quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij de eerste keer uitbrengen flopte dit nummer gigantisch
Dank u!quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb die cd. Staan meer mooie nummers op.quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Vandaag op radio5 kwam Hunting high and low, da’s de mooiste van hun eigen werk
Ik heb maar zo even snel iets van YT geplukt dat er betrouwbaar uitzag. Deze versie klinkt ook nét weer wat anders, maar het valt mee qua verschil.quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
Met dank aan jou draai ik zo dus nog even de echte Crockett's theme
Dat had van mij niet gehoeven.....quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:29 schreef peaceman het volgende:
Dus nog even terug naar 12...
12
Jan Hammer - Crockett's theme
volgens mij nummer 1 gestaan zelfsquote:
The Weekend - Blinding Lights is wel min of meer een cover te noemen van Take On Me.quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:28 schreef DJ11 het volgende:
Iconisch 80s nummer. Als je de jaren 80 muzikaal moest samenvatten in vijf nummers, dan staat deze daar geheid tussen.
quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:29 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De oorspronkelijke versie is veel matter qua 'sound' en flopte compleet.
Dit is de geremixte versie van een tijdje later...
Dank, dat wist ik dus niet. Ik dacht dat het de tweede keer door de clip alsnog een succes werd. Ik wist niet dat het ook echt een andere versie was.quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:29 schreef DJ11 het volgende:
Het werd trouwens in tweede instantie een hit (een overeenkomst met West End Girls). De eerste versie was niet zo'n sterke productie; die flopte. Pas in tweede instantie, hergeproduceerd, werd het een wereldhit.
#1 in 1987. Ik zie trouwens dat de Miami Vice Theme ook een bescheiden hit is geweest. Nooit geweten...quote:
ik ook nietquote:Op woensdag 8 juli 2020 21:31 schreef DJ11 het volgende:
[..]
#1 in 1987. Ik zie trouwens dat de Miami Vice Theme ook een bescheiden hit is geweest. Nooit geweten...
Het ritme zeker ja. En "Beautiful Day" van U2 heeft ook een vocal hook die er veel op lijkt.quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:31 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
The Weekend - Blinding Lights is wel min of meer een cover te noemen van Take On Me.
Zei ik net. Ik blijf voorzeggenquote:Op woensdag 8 juli 2020 21:31 schreef MadMaster het volgende:
Dit klinkt als een versie van Ed Staring met z'n nep synth CD's...
Vind ervan wat je wilt, maar de videoclip is inmiddels meer dan 1 miljard keer bekeken op YouTube.quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn neefjes hadden de eerste single van A-ha, geen idee hoe en waarom, maar ze gingen dat op school playbacken en niemand kende het toen nog
Hi Riazop!quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:34 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Vind ervan wat je wilt, maar de videoclip is inmiddels meer dan 1 miljard keer bekeken op YouTube.
Zeker toen een geweldige clip en eigenlijk nog steeds wel.quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:34 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Vind ervan wat je wilt, maar de videoclip is inmiddels meer dan 1 miljard keer bekeken op YouTube.
Op YouTube, op het A-ha kanaal, kun je een paar leuke clips vinden, zowel over het maken van de song als de videoclip. Voor de laatste zijn ze teruggegaan naar het café waar toen beelden zijn geschoten. Ook dat meisje van toen is van de partij.quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zeker toen een geweldige clip en eigenlijk nog steeds wel.
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:37 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind dit erg saai en nergens naartoe leiden. Erg herhalend en lang duren.
ach we zijn al over de helftquote:Op woensdag 8 juli 2020 21:37 schreef Diaan73 het volgende:
Soms vind ik het heel mooi en soms saai. Ligt heel erg aan mijn stemming.quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:37 schreef Diaan73 het volgende:
ach het nummer hierna is twee minuten korterquote:
Waarom was het een agrariër penis?quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:44 schreef Symphonic het volgende:
Prachtig nummer van een ontzettende boerenlul
Ach, dat hebben er wel meer en daar hebben we ook geen last van.quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zijn ego,paste niet in een Airbus A380
Ik heb die film best vaak gezien.quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:44 schreef Diaan73 het volgende:
Deze heb ik nog op single gehad.... Ik was geen fan van Prince, maar dit nummer vond ik wel mooi.
Muzikaal gezien absoluutquote:Op woensdag 8 juli 2020 21:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, dat hebben er wel meer en daar hebben we ook geen last van.
De man was geniaal, in vele opzichten...
Je hebt er ook niks aan gemist. Maar iemand die ik ken had het op video en vanwege de muziek keek ik het regelmatig.quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Je hebt er ook niks aan gemist. Maar iemand die ik ken had het op video en vanwege de muziek keek ik het regelmatig.
Echt niet, zoveel mooie nummersquote:Op woensdag 8 juli 2020 21:51 schreef MadMaster het volgende:
De meest saaie band ooit, in alle opzichten...
mee eens. maar toen vond ik het mooi.quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:51 schreef MadMaster het volgende:
Toch vind ik dit een leuk nummerquote:Op woensdag 8 juli 2020 21:51 schreef MadMaster het volgende:
Zoek de versie van Perpetuum Jazzile aar eens op op Youtubequote:Op woensdag 8 juli 2020 21:51 schreef livelink het volgende:
Dit vond ik toen zelfs al een erg nummer.
Eén woord: Kensingtonquote:Op woensdag 8 juli 2020 21:51 schreef MadMaster het volgende:
Weer Debbie?quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:53 schreef peaceman het volgende:
hierna een nummer wat ik zelf ook al zeker 20 jaar niet gehoord heb
alsof ik die 20 jaar niet zou draaienquote:
quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
alsof ik die 20 jaar niet zou draaien
Het zijn ook topmuzikanten, iets met een album van MJ inspelen enzoquote:Op woensdag 8 juli 2020 21:55 schreef DJ11 het volgende:
Het zit allemaal heel vernuftig in elkaar. Met de coverband zijn we bezig met een Toto-nummer. Allemaal lastige loopjes... echt niet eenvoudig.
Steve is best een goede gitarist, alleen jammer dat hij in zo'n rukband speelt.quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:55 schreef DJ11 het volgende:
Het zit allemaal heel vernuftig in elkaar. Met de coverband zijn we bezig met een Toto-nummer. Allemaal lastige loopjes... echt niet eenvoudig.
Beloof me dat het minder zeikerig is.quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zoek de versie van Perpetuum Jazzile aar eens op op Youtube
quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Steve is best een goede gitarist, alleen jammer dat hij in zo'n rukband speelt.
6quote:
Het is acapellaquote:Op woensdag 8 juli 2020 21:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Beloof me dat het minder zeikerig is.
De loopjes hebben niet alleen betrekking op gitaar.quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Steve is best een goede gitarist, alleen jammer dat hij in zo'n rukband speelt.
dat gevoel heb ik ook en toch is het niet zo.. anders staat het niet op 6quote:
Je hebt het verdrongenquote:Op woensdag 8 juli 2020 21:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat gevoel heb ik ook en toch is het niet zo.. anders staat het niet op 6
Nag, het interessantste werk pas in juni....quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:00 schreef Melting het volgende:
Zijn ze al begonnen met de verbouwing, Raf?
Volgend jaar?quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:01 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nag, het interessantste werk pas in juni....
Dat geloof ik gelijk. Muziek van Toto zit echt goed in elkaar en niet alleen Africa. Dat is precies de kunst, dat het zo soepel en lekker in het gehoor ligt, maarrrr als je beter kijkt, is het heel gecompliceerd. Toto heeft echt heel goede nummers gemaakt.quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:55 schreef DJ11 het volgende:
Toch heb je nog 4 nummers hoger staan. Die moeten dan wel heel goed zijn.quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:00 schreef peaceman het volgende:
Het enige nummer wat altijd in mijn allertijden lijsten staat vanaf 1988:
5
Sinead o' Connor - Troy
![]()
![]()
![]()
![]()
nou....quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Toch heb je nog 4 nummers hoger staan. Die moeten dan wel heel goed zijn.
Yup, zou 3 jaar geleden pas, dus ik wacht af...quote:
De nummer 1 is een topperquote:Op woensdag 8 juli 2020 22:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Toch heb je nog 4 nummers hoger staan. Die moeten dan wel heel goed zijn.
Qua keuze behoorlijk "sophisticated" voor iemand van 14.quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:00 schreef peaceman het volgende:
Het enige nummer wat altijd in mijn allertijden lijsten staat vanaf 1988:
5
Sinead o' Connor - Troy
![]()
![]()
![]()
![]()
ja, ik ben ook wel blij om te zien dat niet alles slecht is. Er staan zeker wel nummers tussen die bij me gebleven zijn al die jaren.quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:02 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Qua keuze behoorlijk "sophisticated" voor iemand van 14.
Dat was precies toen een enorme hitquote:Op woensdag 8 juli 2020 22:02 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Fijn die sophisticated muziek voor nu, kan ik zo weer lekker Ronnie Flex luisterenquote:Op woensdag 8 juli 2020 22:02 schreef DJ11 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:04 schreef peaceman het volgende:
na de nummer 1 draai ik nog wat recentere liedjes om de smaak van de nummer 1 weg te spoelen.
Brrrr... Echt verschrikkelijk. Draai ik echt niet, ook niet als verzoekje.quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:05 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Fijn die sophisticated muziek voor nu, kan ik zo weer lekker Ronnie Flex luisteren![]()
Bros of Milli Vanilli, nee toch?quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:04 schreef peaceman het volgende:
na de nummer 1 draai ik nog wat recentere liedjes om de smaak van de nummer 1 weg te spoelen.
yup dat vind ik nu ook.quote:
nee, misschien wel ergerquote:
Weet ik, ik zal het ook nooit aanvragen bij jouquote:Op woensdag 8 juli 2020 22:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Brrrr... Echt verschrikkelijk. Draai ik echt niet, ook niet als verzoekje.
Ik vond het een vreselijk nummer toen. Nu nog steeds niet geweldig maar ben het wel iets meer gaan waarderen. Ik vond volgens mij destijds Wham en George helemaal niet leuk omdat iedereen ze leuk vond.quote:
Kan datquote:
Ik denk dat we moeten hopen dat het een van deze twee is. Ik vind Milli Vanilli leuk trouwens. Nog steeds.:@quote:
Dat zou allemaal mooi zijn.quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:09 schreef DJ11 het volgende:
Geen idee wat we nog kunnen verwachten. Misschien "Wonderful Life" van Black? Of iets uit de hoek Crowded House / Split Enz?
Wat een rare smaak had jij.quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:10 schreef peaceman het volgende:
posters op mijn kamer waren:
A-ha
Wham
Michael Jackson
Debbie Gibson
quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:10 schreef peaceman het volgende:
A-ha
Wham
Michael Jackson
Debbie Gibson
Oh en Doe Maar ook nog.quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:10 schreef peaceman het volgende:
A-ha
Wham
Michael Jackson
Debbie Gibson
Ja leuk tochquote:Op woensdag 8 juli 2020 22:12 schreef peaceman het volgende:
Nummer 2 vind iedereen hier wel mooi denk ik.. maar daarna krijgen we die nummer 1
Zonde van de spijker.quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:13 schreef Symphonic het volgende:
Ik zou deze single met een spijker aan de muur bevestigen...
Wat een bagger
Ik hoor net dat we de elpee in de kast hebben staan.quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:13 schreef Symphonic het volgende:
Ik zou deze single met een spijker aan de muur bevestigen...
Wat een bagger
quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik hoor net dat we de elpee in de kast hebben staan.
Ik had de muren van mijn kamer full size beschilderd met afbeeldingen van o.a. The Cure, Madness en The Specials...quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die poster ophangen en dan merken dat net je plakband op is
Ik waarschuw Symph ook altijd voor live versiesquote:Op woensdag 8 juli 2020 22:14 schreef peaceman het volgende:
oh shit een live versie...top 2000 2007 editie
2
Joe Jackson - Real Men
Best leuk om eens te luisteren.quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik hoor net dat we de elpee in de kast hebben staan.
ach live is deze nog 100 keer beter dan de nummer 1.quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik waarschuw Symph ook altijd voor live versies
Ik denk nu dat het alleen maar mee kan vallen.quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
ach live is deze nog 100 keer beter dan de nummer 1.
quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:16 schreef DJ11 het volgende:
Ben nu toch wel benieuwd naar die #1 en hoe Vout die is.
Kate isquote:Op woensdag 8 juli 2020 22:17 schreef BasEnAad het volgende:
Nu mogen we gokken welke nr 1 is
Kate Bush?
quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had de muren van mijn kamer full size beschilderd met afbeeldingen van o.a. The Cure, Madness en The Specials...
nee zelfs dat niet... daarom is het ook zo opvallendquote:
ben het volledig met je eensquote:
Twee nummers in de top 10. Dan vond je haar gewoon heel mooi.quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee zelfs dat niet... daarom is het ook zo opvallend
welke danquote:Op woensdag 8 juli 2020 22:19 schreef DJ11 het volgende:
Ik vind het alleszins meevallen, moet ik zeggen. Heb wel slechtere nummers gehoord vanavond...
Ik vond het toen ook afgrijselijk. En voor het uiterlijk van Carol ging je vast ook nietquote:Op woensdag 8 juli 2020 22:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
ben het volledig met je eens![]()
maar niet in 1988
Zelfde kleur haar als Diaan...quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Twee nummers in de top 10. Dan vond je haar gewoon heel mooi.
ze had wel mooi haar geloof ik. ik weet het ook niet. Debbie op 1 was dan logischer geweest.quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Twee nummers in de top 10. Dan vond je haar gewoon heel mooi.
Twee keer in de top6 en geen fan mmmmmmmm....quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee zelfs dat niet... daarom is het ook zo opvallend
helemaal mee eens. snap er niks van...quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:21 schreef Diaan73 het volgende:
Wel een bijzondere nummer 1 voor een 14-jarige jongen.
Ik dacht nog even dat het Tiffany zou zijnquote:Op woensdag 8 juli 2020 22:21 schreef Diaan73 het volgende:
Wel een bijzondere nummer 1 voor een 14-jarige jongen.
quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:21 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nou, die nummers van Debbie Gibson bijvoorbeeld...
ja dat laatste vooral inderdaad.quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:23 schreef Symphonic het volgende:
Toch was het wel een leuke lijst en vooral een leuk tijdsbeeld
Graag gedaanquote:Op woensdag 8 juli 2020 22:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik was even terug op de middelbare school, dankjewel
geeft toch niet. ik heb ronnie op Lowlands gezien. Was best vermakelijk.quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:24 schreef BasEnAad het volgende:
Ik vond het een heel leuke lijst. Maar goed, ik luister ook naar Ronnie Flex.
quote:
alle lijsten moeten nog in excel gezet worden...quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:25 schreef livelink het volgende:
Ik vond het ook een erg leuk idee, peaceman. Grappig dat je het bewaard hebt ook.
welterusten...quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:26 schreef Symphonic het volgende:
En R.E.M. als toetje![]()
Dank Peaceman! Echt een leuke show.
Hier wordt het bedtijd.
quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
geeft toch niet. ik heb ronnie op Lowlands gezien. Was best vermakelijk.
We hebben hier een map vol met lijstjes staanquote:Op woensdag 8 juli 2020 22:25 schreef livelink het volgende:
Ik vond het ook een erg leuk idee, peaceman. Grappig dat je het bewaard hebt ook.
Welterusten Meltingquote:Op woensdag 8 juli 2020 22:26 schreef Melting het volgende:
Dank voor de muziek, peaceman.
Zaten leuk nummers tussen.
Ik ga richting bed.
Fijne avond allemaal.
Ja, ik vond het ook wel vermakelijkquote:Op woensdag 8 juli 2020 22:23 schreef Symphonic het volgende:
Toch was het wel een leuke lijst en vooral een leuk tijdsbeeld
Welterusten Symphonic en DDMquote:Op woensdag 8 juli 2020 22:26 schreef Symphonic het volgende:
En R.E.M. als toetje![]()
Dank Peaceman! Echt een leuke show.
Hier wordt het bedtijd.
Best mooi nummer. Ik heb een beetje een vooroordeel tegen Di-rect. Misschien moet ik dat eens herzien.quote:
Sinds Marcel zanger is, is het een prima bandje geworden.quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Best mooi nummer. Ik heb een beetje een vooroordeel tegen Di-rect. Misschien moet ik dat eens herzien.
Ze zijn er wel op vooruit gegaan, inderdaad. Ze durven ook te experimenteren en hun sound te veranderen. Ik vind ze sowieso stukken interessanter dan hun concurrenten, zoals dat zaaddodende Kensington.quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Sinds Marcel zanger is, is het een prima bandje geworden.
En Marcel kan ook echt zingen.quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:40 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ze zijn er wel op vooruit gegaan, inderdaad. Ze durven ook te experimenteren en hun sound te veranderen. Ik vind ze sowieso stukken interessanter dan hun concurrenten, zoals dat zaaddodende Kensington.
Dit is veel beter dan Ed.quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:42 schreef BasEnAad het volgende:
Dit is wel weer hetzelfde Ed Sheeran deuntje he
haha dat kan natuurlijk. je hebt een bijzondere show gemistquote:
Ik hoor het niet zo.quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:43 schreef BasEnAad het volgende:
Dit is echt precies hetzelfde als The shape of you
Nee.. The Shape Of You is echt verschrikkelijk. Ik heb dit ooit moeten spelen. Vier minuten lang hetzelfde riedeltje.quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:43 schreef BasEnAad het volgende:
Dit is echt precies hetzelfde als The shape of you
quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
haha dat kan natuurlijk. je hebt een bijzondere show gemist
dat snap ikquote:Op woensdag 8 juli 2020 22:46 schreef ok01 het volgende:
[..]ik had het al een beetje teruggelezen
Ik vind het overigens niet erg dat ik jouw nummer 1 gemist heb
quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:47 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Is dit een hint aan een collega-DJ om het over te nemen?
Mijn gehoor laat me meestal niet in de steek, maar ik ga het nog eens naluisterenquote:Op woensdag 8 juli 2020 22:45 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee.. The Shape Of You is echt verschrikkelijk. Ik heb dit ooit moeten spelen. Vier minuten lang hetzelfde riedeltje.
quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:47 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Is dit een hint aan een collega-DJ om het over te nemen?
dit was voor mij wel het vakantienummer na onze geweldige vakantie naar Tenerife.quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:49 schreef livelink het volgende:
Mijn dochter zou blij zijn met je toegiften peaceman
Gelukkigquote:Op woensdag 8 juli 2020 22:48 schreef peaceman het volgende:
[..]nou in dit geval niet denk ik.. als het nu 21.00 was...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |