SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKYou won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:43 schreef Dave het volgende:
707 + 707 = 1414Wij waren blij met heel weinig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou bedankt voor het verpesten van de reeks hè!quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:43 schreef Arizona het volgende:
Het had met een kleine H gemoeten
Topicopenstress
quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:44 schreef Dave het volgende:
Als je goed je best deed kon je ook nog libelle en lesbie () maken.
Ik had later een rekenmachine met Lotus Turbo Challenge eropquote:
Dave toch, lesbische mensen worden geboren, niet gemaakt!quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:44 schreef Dave het volgende:
Als je goed je best deed kon je ook nog libelle en lesbie () maken.
quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:43 schreef Dave het volgende:
707 + 707 = 1414SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou die onthouden we voor 1414!Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Het is me nu duidelijk dat wij echt uit hele andere generaties komen.quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik had later een rekenmachine met Lotus Turbo Challenge erop
Voor een rekenmachinespel echt heel mooi gemaakt! Zes levels, waaronder een in de nacht en een in de regen
Ik ga in een hoekje zitten huilen want ik heb een onbeschrijflijk groot schuldgevoel nu.quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou bedankt voor het verpesten van de reeks hè!
quote:
Nou ja we proberen er wel weer wat van te maken allemaal...quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ga in een hoekje zitten huilen want ik heb een onbeschrijflijk groot schuldgevoel nu.
Voor die tijd vermaakte ik me ook met getallen hoorquote:Op woensdag 8 juli 2020 17:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is me nu duidelijk dat wij echt uit hele andere generaties komen.
Klassieker!quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voor die tijd vermaakte ik me ook met getallen hoor7083170 is nog altijd een favoriet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |