Kan ook een superstunt zijn geweestquote:Op woensdag 8 juli 2020 17:08 schreef rutger05 het volgende:
Het lijkt mij in elk geval zeer overduidelijk dat de prijs niet kon kloppen en dat deze 'klanten' dit ook heel erg goed wisten.
ook dat , het is niet de eerste keer en nu is er geleverdquote:Op vrijdag 10 juli 2020 04:39 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als je zo vaak fouten maakt op je website kun je je afvragen of er nog wel sprake is van ongelukjes.
nee, niet bij mensen met gezond verstandquote:Op zaterdag 11 juli 2020 11:13 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Kan ook een superstunt zijn geweest
of de systemen werken dusdanig snel dat voortijdig ingrijpen niet lukte (als IT'er moet je dit automatisch afvangen imho maar goed)quote:en er is geleverd, dus de verkoper kon zich wel vinden in de deal
leveren betekent niet dat je het product maar mag houden voor dat, overduidelijk verkeerde, bedrag, ookal maak je veel foutenquote:[..]
ook dat , het is niet de eerste keer en nu is er geleverd
onderdeel van de levering is ook het interne inpakken en overdragen aan de transporteurquote:Op zaterdag 11 juli 2020 11:29 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Ik snap niet goed waarom het geautomatiseerde systeem steeds terug komt als argument. Mij lijkt dat als levering een rol speelt het over de feitelijke levering gaat. Niet over hoe een bedrijf binnen volledige eigen verantwoordelijkheid dat heeft georganiseerd.
Bovendien zoals meer gezegd gaat het volgens mij om de overeenkomst zelf en niet zozeer de levering.
Ik kan het zo snel even niet vinden, maar weet dat ze dit doen.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 10:58 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Hm, is dat bewezen? Enkel het feit dat je een mogelijk motief zou kunnen bedenken voor een opzettelijke actie maakt het nog niet aannemelijk.
En wat levert het hun op dan?quote:Op zaterdag 11 juli 2020 11:37 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik kan het zo snel even niet vinden, maar weet dat ze dit doen.
Hype. Tegen de tijd dat de meest mensen klikken zijn de producten weer een normale prijs.quote:
En dan heb je ontevreden klanten.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 11:39 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hype. Tegen de tijd dat de meest mensen klikken zijn de producten weer een normale prijs.
Uitvoering van een nietige overeenkomst maakt het niet ineens een rechtsgeldige overeenkomst.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 11:35 schreef mschol het volgende:
[..]
onderdeel van de levering is ook het interne inpakken en overdragen aan de transporteur
de levering is onderdeel van de overeenkomst lijkt mij..
Waarvan een groot deel toch verder gaat kijken, daarnaast niet zo zeer ontevreden, hooguit: jammer dat ik niet eerder was.quote:
Werkgerelateerde informatie. Het bedrijf waar ik voor werk levert aan de Mediamarkt. M.a.w ons bedrijf vervoert de meuk die ze bestellen of weigeren. En ik kan je beloven ze weigeren ontzettend veel van hun eigen bestellingen. Kost allemaal niets ofzo.quote:Op donderdag 9 juli 2020 13:44 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Mediamarkt is onderdeel van een bedrijf wat 2 miljard overheidssteun nodig had.
Weet niet waar jij je informatie uit haalt maar het lijkt mij dat je zo'n tactiek niet lang vol kan houden.
niets zo tijdrovend dan het omzetten/stickeren van barcodesquote:Op zaterdag 11 juli 2020 14:30 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Werkgerelateerde informatie. Het bedrijf waar ik voor werk levert aan de Mediamarkt. M.a.w ons bedrijf vervoert de meuk die ze bestellen of weigeren. En ik kan je beloven ze weigeren ontzettend veel van hun eigen bestellingen. Kost allemaal niets ofzo.
Voor ons maakt het niet uit. Er is immers betaald. Maar omdat ze een bepaalde zending intern niet kunnen verwerken omdat er geen juiste barcodes op de doos zitten (aldus Mediamarkt) laten ze het liever terug sturen naar het buitenland.
De Wehkamp is er ook zo één.
Ik vind het bijzonder hoe het goedkoper kan zijn om spullen eindeloos heen en weer te sturen dan wat 16 jarige minimumloners een sticker per twee minuten te laten plakken.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:49 schreef mschol het volgende:
[..]
niets zo tijdrovend dan het omzetten/stickeren van barcodes
Afgezien van het fatsoenlijk leren toepassen van de Nederlandse grammaticaregels.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:49 schreef mschol het volgende:
[..]
niets zo tijdrovend dan het omzetten/stickeren van barcodes
personeelskosten zijn hoger dan 2x (worst case) die verzendkostenquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 14:20 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik vind het bijzonder hoe het goedkoper kan zijn om spullen eindeloos heen en weer te sturen dan wat 16 jarige minimumloners een sticker per twee minuten te laten plakken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |