abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 17 juli 2020 @ 09:50:21 #157
442280 Prisha
Moonshine!
pi_194125071
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 09:08 schreef Generationalpha het volgende:

Wat voor red alerts? :P
Er waren een aantal kleine dingetjes. Thuiswonen bij ouders is er eentje (geen mantelzorg dat had ik wel gevraagd maar ik wilde er niet te diep op ingaan nog). En nog wat dingen en opmerkingen dat ik dacht van: hmmm. Iets voelde vreemd. Lastig te omschrijven misschien ken je het wel.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_194125186
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 09:50 schreef Prisha het volgende:

[..]

Er waren een aantal kleine dingetjes. Thuiswonen bij ouders is er eentje (geen mantelzorg dat had ik wel gevraagd maar ik wilde er niet te diep op ingaan nog). En nog wat dingen en opmerkingen dat ik dacht van: hmmm. Iets voelde vreemd. Lastig te omschrijven misschien ken je het wel.
Hier heb ik vroeger ook wel 'last' van gehad. Ik heb vrij lang thuis gewoond en dat schept wel meteen een soort beeld wat niet aantrekkelijk is. Er waren ook maar enkelen die daar doorheen prikten en er geen issue van maakten. Een keer zelfs het verwijt gekregen dat ik 'teerde op mijn ouders' en 'geen respect had voor ze'. Toen was het snel klaar.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194125191
Edit.

[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 17-07-2020 11:31:20 ]
  vrijdag 17 juli 2020 @ 10:08:43 #160
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_194125223
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 10:04 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Hier heb ik vroeger ook wel 'last' van gehad. Ik heb vrij lang thuis gewoond en dat schept wel meteen een soort beeld wat niet aantrekkelijk is. Er waren ook maar enkelen die daar doorheen prikten en er geen issue van maakten. Een keer zelfs het verwijt gekregen dat ik 'teerde op mijn ouders' en 'geen respect had voor ze'. Toen was het snel klaar.
Ik heb er ook last van. Kan met zekerheid zeggen dat dat de rede is dat ik nog single ben.
  vrijdag 17 juli 2020 @ 10:11:05 #161
442280 Prisha
Moonshine!
pi_194125246
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 10:04 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Hier heb ik vroeger ook wel 'last' van gehad. Ik heb vrij lang thuis gewoond en dat schept wel meteen een soort beeld wat niet aantrekkelijk is. Er waren ook maar enkelen die daar doorheen prikten en er geen issue van maakten. Een keer zelfs het verwijt gekregen dat ik 'teerde op mijn ouders' en 'geen respect had voor ze'. Toen was het snel klaar.
Ik snap dat wel zoals jij de situatie van jou beschrijft. De situatie met mijn ex was ook zo, hij woonde op z'n 24e nog thuis ok, prima, was geen issue verder wat mij betreft.

In dit geval is het een oudere leeftijdscategorie als toen (40+) die wel uit huis heeft gewoond en nu alweer een aantal jaar (5 dacht ik) thuis woonde. En aangaf dat hij het wel prima vond. Ik weet het niet.

Was niet de reden uiteindelijk dat het niet verder gaat, maar het was wel iets wat een belletje deed afgaan.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_194125274
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 10:08 schreef Ciclon het volgende:

[..]

Ik heb er ook last van. Kan met zekerheid zeggen dat dat de rede is dat ik nog single ben.
Het beeld is dat als je thuiswonend bent je niet zelfstandig genoeg bent. Onzin in veel gevallen, want ik durf te wedden dat mensen die (nog) thuis wonen echt wel moeite doen om zelfstandig te koken, te wassen, etc. Maar hoe vaak ik dat ook uitlegde (ik deed zo veel mogelijk in huis en droeg ook kostgeld af), was het altijd 'maar je woont nog thuis, dus je bent niet zelfstandig', en dan geblokkeerd worden :')
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 10:11 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ik snap dat wel zoals jij de situatie van jou beschrijft. De situatie met mijn ex was ook zo, hij woonde op z'n 24e nog thuis ok, prima, was geen issue verder.

In dit geval is het een oudere leeftijdscategorie als toen (40+) die wel uit huis heeft gewoond en nu alweer een aantal jaar (5 dacht ik) thuis woonde. En aangaf dat hij het wel prima vond. Ik weet het niet.

Was niet de reden uiteindelijk dat het niet verder gaat, maar het was wel iets wat een belletje deed afgaan.
Dat is ook wel een unieke situatie. Ik heb wel tot na mijn 30e thuis gewoond, en een huis gekocht waar ik nu al weer 5-6 jaar woon. 40+ is uitzonderlijk, en klinkt ook meer alsof het meer gemakzucht is.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 17 juli 2020 @ 10:21:08 #163
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_194125336
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 10:14 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Het beeld is dat als je thuiswonend bent je niet zelfstandig genoeg bent. Onzin in veel gevallen, want ik durf te wedden dat mensen die (nog) thuis wonen echt wel moeite doen om zelfstandig te koken, te wassen, etc. Maar hoe vaak ik dat ook uitlegde (ik deed zo veel mogelijk in huis en droeg ook kostgeld af), was het altijd 'maar je woont nog thuis, dus je bent niet zelfstandig', en dan geblokkeerd worden :')
[..]

Dat is ook wel een unieke situatie. Ik heb wel tot na mijn 30e thuis gewoond, en een huis gekocht waar ik nu al weer 5-6 jaar woon. 40+ is uitzonderlijk, en klinkt ook meer alsof het meer gemakzucht is.
Ik ben nu een week 30. Maar ben wel al 2 jaar op zoek naar koopwoning. Daarvoor problemen gehad (ptss op mn 25e) en gebrek aan vast contract of 3 aaneensluitende dienstjaren icm reizende huizenprijzen.

Ja dat koken, wassen en die andere meuk. Zo'n onzin verhaal. Binnen 1 dag ben ik al gewend. Enige verschil wat ik zie is privacy (intiem contact etc.).
Ik ben trouwens alles bij elkaar meer dan een jaar in het buitenland geweest, solo. En dan gaan dit soort vrouwtjes mij de les lezen over zelfstandigheid. Wat een grap.
pi_194125354
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 10:21 schreef Ciclon het volgende:

[..]

Ik ben nu een week 30. Maar ben wel al 2 jaar op zoek naar koopwoning. Daarvoor problemen gehad (ptss op mn 25e) en gebrek aan vast contract of 3 aaneensluitende dienstjaren icm reizende huizenprijzen.

Ja dat koken, wassen en die andere meuk. Zo'n onzin verhaal. Binnen 1 dag ben ik al gewend. Enige verschil wat ik zie is privacy (intiem contact etc.).
Ik ben trouwens alles bij elkaar meer dan een jaar in het buitenland geweest, solo. En dan gaan dit soort vrouwtjes mij de les lezen over zelfstandigheid. Wat een grap.
Dat dus, vooral als ze een kind hebben (wat bij mij altijd meteen einde was, want ik zat daar niet op te wachten). Ze hebben een kind, dus weten ze het beter. Uhm, nee.

Waar in het buitenland, als ik vragen mag?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 17 juli 2020 @ 10:24:01 #165
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_194125369
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 10:22 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Dat dus, vooral als ze een kind hebben (wat bij mij altijd meteen einde was, want ik zat daar niet op te wachten). Ze hebben een kind, dus weten ze het beter. Uhm, nee.

Waar in het buitenland, als ik vragen mag?
Ja verschillende landen. Nieuw Zeeland, Z- O Azie, Zuid Amerika, Zuid Europa.
  vrijdag 17 juli 2020 @ 10:27:59 #166
442280 Prisha
Moonshine!
pi_194125425
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 10:14 schreef El_Thijs het volgende:

Het beeld is dat als je thuiswonend bent je niet zelfstandig genoeg bent. Onzin in veel gevallen, want ik durf te wedden dat mensen die (nog) thuis wonen echt wel moeite doen om zelfstandig te koken, te wassen, etc. Maar hoe vaak ik dat ook uitlegde (ik deed zo veel mogelijk in huis en droeg ook kostgeld af), was het altijd 'maar je woont nog thuis, dus je bent niet zelfstandig', en dan geblokkeerd worden :')
[..]
Dat vind ik ook inderdaad kort door de bocht. Het was voor mij toentertijd geen issue. Ik vind het wel erg dat mensen zeggen dat je 'teert op je ouders' als ze de situatie niet weten. Dan kun je daar toch niet over oordelen? Mijn ex werkte full time en betaalde een bijdrage aan zijn ouders, bijvoorbeeld.

Mijn broer heeft ook een tijd op zijn 30e bij onze vader gewoond. Maar dit was ook een uitzondelijk situatie. Hij vertrok hier uit Nederland en ging in de VS een nieuw leven opbouwen en had daar niks. Hij heeft daar een paar jaar bij onze vader gewoond tot hij een baan had en zelf een huis kon kopen.

Dus ja, eens met wat je zegt en elk situatie is dus anders.
quote:
Dat is ook wel een unieke situatie. Ik heb wel tot na mijn 30e thuis gewoond, en een huis gekocht waar ik nu al weer 5-6 jaar woon. 40+ is uitzonderlijk, en klinkt ook meer alsof het meer gemakzucht is.
Gemakzucht zou je bijna denken. Ik wil niet te snel oordelen en ik weet de achtergronden verder niet. Hij ging er niet verder op in en ja op zo'n eerste date wil ik niet van die vragen op hem afvuren. Het zorgde echter wel, samen met wat andere dingen, voor wat alerts in mijn hoofd.

Ik had wel zoiets van als er een vervolgdate zou zijn geweest, dan had ik er wel weer voorzichtig op in willen gaan. Maar dat was dus niet nodig. Misschien gaf ik ook bij hem rode alerts af :+
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_194125472
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 10:24 schreef Ciclon het volgende:

[..]

Ja verschillende landen. Nieuw Zeeland, Z- O Azie, Zuid Amerika, Zuid Europa.
Jij bent nu al zelfstandiger dan al die vrouwen bij elkaar man _O_
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 10:27 schreef Prisha het volgende:

[..]

Dat vind ik ook inderdaad kort door de bocht. Het was voor mij toentertijd geen issue. Ik vind het wel erg dat mensen zeggen dat je 'teert op je ouders' als ze de situatie niet weten. Dan kun je daar toch niet over oordelen? Mijn ex werkte full time en betaalde een bijdrage aan zijn ouders, bijvoorbeeld.

Mijn broer heeft ook een tijd op zijn 30e bij onze vader gewoond. Maar dit was ook een uitzondelijk situatie. Hij vertrok hier uit Nederland en ging in de VS een nieuw leven opbouwen en had daar niks. Hij heeft daar een paar jaar bij onze vader gewoond tot hij een baan had en zelf een huis kon kopen.

Dus ja, eens met wat je zegt en elk situatie is dus anders.
[..]

Gemakzucht zou je bijna denken. Ik wil niet te snel oordelen en ik weet de achtergronden verder niet. Hij ging er niet verder op in en ja op zo'n eerste date wil ik niet van die vragen op hem afvuren. Het zorgde echter wel, samen met wat andere dingen, voor wat alerts in mijn hoofd.

Ik had wel zoiets van als er een vervolgdate zou zijn geweest, dan had ik er wel weer voorzichtig op in willen gaan. Maar dat was dus niet nodig. Misschien gaf ik ook bij hem rode alerts af :+
Het beet vooral door de kortzichtigheid, maar goed dan is het voor mij ook snel klaar. Zulke vrouwen hebben er een beeld bij en dat krijg je niet veranderd, welke goede redenen en oorzaken je ook aangeeft. Voelt dan net alsof je jezelf aan het verdedigen bent, wat ook niet moet.

Gemakzucht was misschien wat te kort door de bocht van mij, maar dat was even de vibe die ik kreeg. Op naar de volgende!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 17 juli 2020 @ 10:34:18 #168
442280 Prisha
Moonshine!
pi_194125520
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 10:24 schreef Ciclon het volgende:

[..]

Ja verschillende landen. Nieuw Zeeland, Z- O Azie, Zuid Amerika, Zuid Europa.
Nice juist.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  vrijdag 17 juli 2020 @ 10:53:46 #169
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_194125757
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 10:14 schreef El_Thijs het volgende:
Het beeld is dat als je thuiswonend bent je niet zelfstandig genoeg bent. Onzin in veel gevallen, want ik durf te wedden dat mensen die (nog) thuis wonen echt wel moeite doen om zelfstandig te koken, te wassen, etc. Maar hoe vaak ik dat ook uitlegde (ik deed zo veel mogelijk in huis en droeg ook kostgeld af), was het altijd 'maar je woont nog thuis, dus je bent niet zelfstandig', en dan geblokkeerd worden
Ik zou niet perse het gevoel van niet zelfstandig erbij krijgen. Want sommigen zijn dat best wel.
Maar ik snap vanuit mezelf vaak niet waarom je uberhaupt thuis zou willen blijven wonen. Dus dat is vooral een stukje onbegrip. (waar soms best logische verklaringen voor kunnen zijn)

En daarnaast het stuk van geen privacy hebben Moet er niet aan denken dat ik elke keer bij de ouders van iemand 'op bezoek' ben :X

Dan zouden alle dates wel verplaatsen naar mijn huis :+
pi_194125782
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 10:53 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik zou niet perse het gevoel van niet zelfstandig erbij krijgen. Want sommigen zijn dat best wel.
Maar ik snap vanuit mezelf vaak niet waarom je uberhaupt thuis zou willen blijven wonen. Dus dat is vooral een stukje onbegrip. (waar soms best logische verklaringen voor kunnen zijn)

En daarnaast het stuk van geen privacy hebben Moet er niet aan denken dat ik elke keer bij de ouders van iemand 'op bezoek' ben :X

Dan zouden alle dates wel verplaatsen naar mijn huis :+
Dat laatste dus ja haha. Mijn moeder zei altijd "Het is hier geen duivenhok!" :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194125969
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 10:53 schreef Cue_ het volgende:
En daarnaast het stuk van geen privacy hebben Moet er niet aan denken dat ik elke keer bij de ouders van iemand 'op bezoek' ben
Vooral dat. Ik mag mijn ouders graag, maar vind mijn eigen plek hebben wel echt heel belangrijk en waardevol. In nood zou ik best bij 1 van mijn ouders kunnen verblijven, maar zou er wel echt alles aan doen om zo snel mogelijk dan weer een plek voor mezelf te hebben.
pi_194125996
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 11:08 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Vooral dat. Ik mag mijn ouders graag, maar vind mijn eigen plek hebben wel echt heel belangrijk en waardevol. In nood zou ik best bij 1 van mijn ouders kunnen verblijven, maar zou er wel echt alles aan doen om zo snel mogelijk dan weer een plek voor mezelf te hebben.
Mee eens, ik woon met veel plezier in mijn eigen huis waar ik hard voor gewerkt heb. Heerlijk.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194139705
Iemand ervaring met Coffee Meets Bagel? :?
pi_194139721
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 10:21 schreef Ciclon het volgende:

[..]

Ik ben nu een week 30. Maar ben wel al 2 jaar op zoek naar koopwoning. Daarvoor problemen gehad (ptss op mn 25e) en gebrek aan vast contract of 3 aaneensluitende dienstjaren icm reizende huizenprijzen.

Ja dat koken, wassen en die andere meuk. Zo'n onzin verhaal. Binnen 1 dag ben ik al gewend. Enige verschil wat ik zie is privacy (intiem contact etc.).
Ik ben trouwens alles bij elkaar meer dan een jaar in het buitenland geweest, solo. En dan gaan dit soort vrouwtjes mij de les lezen over zelfstandigheid. Wat een grap.
Sommige mensen lezen anderen de les over van alles, terwijl ze voor hun hele hebben en houden niet hebben gewerkt maar van paps en mams hebben gekregen.
pi_194140261
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 08:08 schreef Gruj0 het volgende:
Iemand ervaring met Coffee Meets Bagel? :?
Vast een duur hip tentje, waar je 10 euro per bagel betaalt, omdat er pijnboompitten op het beleg zit.
pi_194140317
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 08:10 schreef Gruj0 het volgende:
Sommige mensen lezen anderen de les over van alles, terwijl ze voor hun hele hebben en houden niet hebben gewerkt maar van paps en mams hebben gekregen.
Dat is niet voorbehouden aan die mensen. Alle mensen die op 1 of ander vlak geluk hebben gehad, worden absoluut nergens door weerhouden om anderen de les te lezen over dat onderwerp. Een ander de les lezen zit in de mens. Iedereen wil het altijd beter weten. Goede situatie, slechte situatie, zelf niet gewerkt, zelf juist wel hard gewerkt, het maakt niet uit.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_194140628
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 09:28 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Vast een duur hip tentje, waar je 10 euro per bagel betaalt, omdat er pijnboompitten op het beleg zit.
_O- ^O^ Het is een Amerikaanse app. Zoiets als OKCupid. :P
  zaterdag 18 juli 2020 @ 11:15:49 #178
442280 Prisha
Moonshine!
pi_194141389
Date van gisteren was helemaal leuk maar geen vonkjes vooralsnog. Wel veel lol gehad, dus gezellig avond was het zeker. Ik zou wel nog een keer willen afspreken maar dan meer voor gewoon voor de leuk. Dat is dan wel lastig want tja daar zit een ander misschien niet op te wachten?

Gelukkig zat hij er hetzelfde in, kreeg vanochtend een appje dat hij het gezellig vond maar dat hij het op romantische gebied nog niet voelde. Maar wél leuk zou vinden om binnenkort nog een keer af te spreken. Dus dat gaan we ook doen.

Kijk dat vind ik dan wel weer leuk. Er is dan wel geen romantiek in het verschiet maar het was wel iemand waar het leuk mee klikt en we konden wel lol hebben.

Vandaag even bijkomen en dan morgen date met mr. nummer 3 :P
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_194141454
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 10:24 schreef Ciclon het volgende:

[..]

Ja verschillende landen. Nieuw Zeeland, Z- O Azie, Zuid Amerika, Zuid Europa.
Thuis wonen én een lonely planet complex.... aaaaaiaaaaiaaaai.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_194141545
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 10:21 schreef Ciclon het volgende:

[..]

Ik ben nu een week 30. Maar ben wel al 2 jaar op zoek naar koopwoning. Daarvoor problemen gehad (ptss op mn 25e) en gebrek aan vast contract of 3 aaneensluitende dienstjaren icm reizende huizenprijzen.

Ja dat koken, wassen en die andere meuk. Zo'n onzin verhaal. Binnen 1 dag ben ik al gewend. Enige verschil wat ik zie is privacy (intiem contact etc.).
Ik ben trouwens alles bij elkaar meer dan een jaar in het buitenland geweest, solo. En dan gaan dit soort vrouwtjes mij de les lezen over zelfstandigheid. Wat een grap.
Ik ben 32 en zit er serieus over na te denken om weer een a twee jaar bij mijn ouders te wonen. Huur nu voor rond de 1000 e per maand en wil ondertussen iets kopen. In twee jaar bij mijn ouders verblijven zou ik ruim 50k kunnen sparen. Wat vrouwen daarover denken boeit mij niet.
pi_194141773
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 11:30 schreef SwitchSwatch het volgende:

[..]

Ik ben 32 en zit er serieus over na te denken om weer een a twee jaar bij mijn ouders te wonen. Huur nu voor rond de 1000 e per maand en wil ondertussen iets kopen. In twee jaar bij mijn ouders verblijven zou ik ruim 50k kunnen sparen. Wat vrouwen daarover denken boeit mij niet.
Plus over 2 jaar zou de perceptie ook weer heel anders zijn. Oh eigen huis en (lage) hypotheek lager dan waarde van het huis. Die heeft het goed voor elkaar O+
pi_194142070
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 10:03 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

_O- ^O^ Het is een Amerikaanse app. Zoiets als OKCupid. :P
Oh dacht dat het de locatie van je volgende date was :D

Er zijn namelijk tig van dat soort "hippe" tentjes met zulke namen.
pi_194142103
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 11:15 schreef Prisha het volgende:
Date van gisteren was helemaal leuk maar geen vonkjes vooralsnog. Wel veel lol gehad, dus gezellig avond was het zeker. Ik zou wel nog een keer willen afspreken maar dan meer voor gewoon voor de leuk. Dat is dan wel lastig want tja daar zit een ander misschien niet op te wachten?

Gelukkig zat hij er hetzelfde in, kreeg vanochtend een appje dat hij het gezellig vond maar dat hij het op romantische gebied nog niet voelde. Maar wél leuk zou vinden om binnenkort nog een keer af te spreken. Dus dat gaan we ook doen.

Kijk dat vind ik dan wel weer leuk. Er is dan wel geen romantiek in het verschiet maar het was wel iemand waar het leuk mee klikt en we konden wel lol hebben.

Vandaag even bijkomen en dan morgen date met mr. nummer 3 :P
Wat bedoel je met vonkjes? En wie heeft dat nou zo snel? Tenzij je seksuele spanning bedoelt...

En je hebt 3 serieuze dates achter elkaar? In mijn ogen is dat raar, maar dat zal wel de trend van tegenwoordig zijn. FWB dates, oke, maar in een serieuze "zoektocht".. Dan bouw je toch ook niks op, met zo'n inwisselbare gedachtengoed?
pi_194142893
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 11:15 schreef Prisha het volgende:
Date van gisteren was helemaal leuk maar geen vonkjes vooralsnog. Wel veel lol gehad, dus gezellig avond was het zeker. Ik zou wel nog een keer willen afspreken maar dan meer voor gewoon voor de leuk. Dat is dan wel lastig want tja daar zit een ander misschien niet op te wachten?

Gelukkig zat hij er hetzelfde in, kreeg vanochtend een appje dat hij het gezellig vond maar dat hij het op romantische gebied nog niet voelde. Maar wél leuk zou vinden om binnenkort nog een keer af te spreken. Dus dat gaan we ook doen.

Kijk dat vind ik dan wel weer leuk. Er is dan wel geen romantiek in het verschiet maar het was wel iemand waar het leuk mee klikt en we konden wel lol hebben.

Vandaag even bijkomen en dan morgen date met mr. nummer 3 :P
Leuk, maar ben dan toch benieuwd hoe je een vervolgafspraak voor je ziet. :P Ergens toch de hoop dat die romantiek nog om de hoek komt kijken?
pi_194143152
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 13:29 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Leuk, maar ben dan toch benieuwd hoe je een vervolgafspraak voor je ziet. :P Ergens toch de hoop dat die romantiek nog om de hoek komt kijken?
Eerst een lijstje met dates afwerken om te kijken of er bij iemand direct de "vonken" van af vliegen...
pi_194147068
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 14:04 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Eerst een lijstje met dates afwerken om te kijken of er bij iemand direct de "vonken" van af vliegen...
Heb ik nog nooit gehad, ook niet met exen, komt meestal na een paar dates. Na de eerste date weet ik wel of het wel of niet klikt.
  zaterdag 18 juli 2020 @ 18:32:48 #187
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_194147225
Mij lukt het echt niet meer om een gesprek gaande te houden op tinder. Laat staan een date.
  zaterdag 18 juli 2020 @ 18:42:21 #188
442280 Prisha
Moonshine!
pi_194147352
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 12:18 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Wat bedoel je met vonkjes? En wie heeft dat nou zo snel? Tenzij je seksuele spanning bedoelt...

En je hebt 3 serieuze dates achter elkaar? In mijn ogen is dat raar, maar dat zal wel de trend van tegenwoordig zijn. FWB dates, oke, maar in een serieuze "zoektocht".. Dan bouw je toch ook niks op, met zo'n inwisselbare gedachtengoed?
Ik had hier en in de andere topic al eerder gemeld dat ik vorige week een speeddate had. Iedereen 4 minuten gezien/gesproken. Daarvan waren er een aantal dat ik dacht: goffer die verrekte bel gaat al, leuk gesprek, daar zou ik nader mee willen kennis maken. Dus aangekruist op het lijstje.

Je bent toch bij zo'n speeddate gebeuren afhankelijk van wat op op komt dagen. De ene keer is het minder. De andere keer wat beter. Ik doe dit nu voor de derde keer. De eerste keer had ik niemand aangevinkt. De tweede keer twee personen waarvan met eentje een date gehad. Tja, goh, nu waren er een paar meer waar die 4 minuten te kort waren. Ik had niet verwacht dat zij allemaal mij ook zouden aankruisen. Daaruit zijn een aantal matches gekomen. Dus wat denk jij dan. Eentje kiezen en de rest laten zitten? Volgens mij doe je dat niet. Die heren hadden ook beiden meer dan een match en ook met de anderen afgesproken.

Ik zie het probleem niet, volgens mij is dit de normale gang van zaken. Je spreekt 4 minuten en geeft aan met wie je later nader zou willen kennis maken.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_194148280
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 18:42 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ik had hier en in de andere topic al eerder gemeld dat ik vorige week een speeddate had. Iedereen 4 minuten gezien/gesproken. Daarvan waren er een aantal dat ik dacht: goffer die verrekte bel gaat al, leuk gesprek, daar zou ik nader mee willen kennis maken. Dus aangekruist op het lijstje.

Je bent toch bij zo'n speeddate gebeuren afhankelijk van wat op op komt dagen. De ene keer is het minder. De andere keer wat beter. Ik doe dit nu voor de derde keer. De eerste keer had ik niemand aangevinkt. De tweede keer twee personen waarvan met eentje een date gehad. Tja, goh, nu waren er een paar meer waar die 4 minuten te kort waren. Ik had niet verwacht dat zij allemaal mij ook zouden aankruisen. Daaruit zijn een aantal matches gekomen. Dus wat denk jij dan. Eentje kiezen en de rest laten zitten? Volgens mij doe je dat niet. Die heren hadden ook beiden meer dan een match en ook met de anderen afgesproken.

Ik zie het probleem niet, volgens mij is dit de normale gang van zaken. Je spreekt 4 minuten en geeft aan met wie je later nader zou willen kennis maken.
Dat vind ik allemaal doodnormaal maar ik ben nog steeds benieuwd hoe je een vervolgafspraak met die gast van gisteren voor je ziet. :P Ergens toch de hoop dat die romantiek nog om de hoek komt kijken?
  zaterdag 18 juli 2020 @ 19:47:43 #190
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194148568
Verkeerde topic :s)
pi_194151177
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 19:31 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dat vind ik allemaal doodnormaal maar ik ben nog steeds benieuwd hoe je een vervolgafspraak met die gast van gisteren voor je ziet. :P Ergens toch de hoop dat die romantiek nog om de hoek komt kijken?
Ik vind het een hele avond leuk hebben met iemand zeker reden nog een keer af te spreken! Ik zou dan niet hopen dat er alsnog iets over springt of niet, maar er open ingaan met het idee dat de vorige afspraak superleuk was en verder zien we wel. Wanneer je iemand ontmoet en leert kennen hoeft er toch geen duidelijk doel te zijn... zien waar het schip strandt en doen wat na die tweede afspraak goed voelt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 18 juli 2020 @ 21:58:32 #192
442280 Prisha
Moonshine!
pi_194151372
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 19:31 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dat vind ik allemaal doodnormaal maar ik ben nog steeds benieuwd hoe je een vervolgafspraak met die gast van gisteren voor je ziet. :P Ergens toch de hoop dat die romantiek nog om de hoek komt kijken?
Nou nee hoop hebben sowieso niet. Hij was heel duidelijk met zijn bericht. Als iemand expliciet zegt dat hij het op romantische gebied niet voelt dan is het zo, duidelijker kun je toch niet zijn?
En dat hoeft ook niet.

En aangezien ik dat ook had zie ik niet wat het probleem is. Het was leuk genoeg om gewoon nog een keer een biertje te drinken, nou prima toch. Als hij er ook zo in staat zie ik daar geen probleem in en dat geeft hij ook aan.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  zaterdag 18 juli 2020 @ 22:00:27 #193
442280 Prisha
Moonshine!
pi_194151411
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 21:50 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik vind het een hele avond leuk hebben met iemand zeker reden nog een keer af te spreken! Ik zou dan niet hopen dat er alsnog iets over springt of niet, maar er open ingaan met het idee dat de vorige afspraak superleuk was en verder zien we wel. Wanneer je iemand ontmoet en leert kennen hoeft er toch geen duidelijk doel te zijn... zien waar het schip strandt en doen wat na die tweede afspraak goed voelt.
En dit dus.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_194154262
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 11:30 schreef SwitchSwatch het volgende:
Ik ben 32 en zit er serieus over na te denken om weer een a twee jaar bij mijn ouders te wonen. Huur nu voor rond de 1000 e per maand en wil ondertussen iets kopen. In twee jaar bij mijn ouders verblijven zou ik ruim 50k kunnen sparen. Wat vrouwen daarover denken boeit mij niet.
Goed dat je je er niks van aantrekt, waarom zou je.

quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 12:18 schreef Cockwhale het volgende:
Wat bedoel je met vonkjes? En wie heeft dat nou zo snel? Tenzij je seksuele spanning bedoelt...

En je hebt 3 serieuze dates achter elkaar? In mijn ogen is dat raar, maar dat zal wel de trend van tegenwoordig zijn. FWB dates, oke, maar in een serieuze "zoektocht".. Dan bouw je toch ook niks op, met zo'n inwisselbare gedachtengoed?
Mee eens.

quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 21:58 schreef Prisha het volgende:
Nou nee hoop hebben sowieso niet. Hij was heel duidelijk met zijn bericht. Als iemand expliciet zegt dat hij het op romantische gebied niet voelt dan is het zo, duidelijker kun je toch niet zijn?
En dat hoeft ook niet.

En aangezien ik dat ook had zie ik niet wat het probleem is. Het was leuk genoeg om gewoon nog een keer een biertje te drinken, nou prima toch. Als hij er ook zo in staat zie ik daar geen probleem in en dat geeft hij ook aan.
Volgens mij komt het er nooit meer van, maar misschien heb ik daar een verkeerd beeld bij. T is alleen een beetje een aparte manier om aan kennissen/vrienden om iets mee te drinken te komen. Maar ja, whatever, als je er nog zin in hebt waarom niet.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_194155884
Herken dat van Prisha prima. Weet niet of het om dezelfde redenen is. Als ik een match heb en eventueel date en in de tussentijd komt er nog iemand bij dan laat ik die niet schieten. In de tijd van matchen en een beetje digitaal kletsen vind ik het nog niet serieus genoeg om anderen te weren. Heb je date 1 gehad, helemaal gek van hem of haar date 2 met een ander is 2 dagen later dan zou ik die wel cancellen omdat ik dan niet meer ga vergelijken of die ander misschien nog leuker is. Als nummer 1 echt leuk is ga ik daarvoor. Zit dus nog wel een ander gebied in dan 3 dagen en kijken welke de leukste is. Het is meer praktisch. Is date 1 niets kan je door naar date 2. Heb je date 2 al afgezegd voor date 1 heb je daarna niets meer. Vind alleen dus wel zodra iets serieus begint te worden (of potentie heeft) dat je dan wel keuzes moet maken.
Wat betreft dat ontmoeten na een date waarin de romantiek er niet was...doe ik ook. Ik ben alleen, zij is alleen (ik ben niet degene die met prishna heeft afgesproken overigens :+ ) en als het gezellig was, waarom niet. Alternatief is alleen thuis zitten. Dan ga ik liever met die persoon nog wat wandelen of drinken en plezier hebben.
pi_194160288
Ik wil graag met jullie delen en vieren dat ik m'n eerste 'Je bent een kutwijf' binnen heb *O* *O*

Afspreken kwam er maar niet van met deze meneer, terwijl er wel echt een klik was maar het bleef maar bij appen. Aangesproken daarop en zijn antwoord was 'Ja, je woont zo ver weg (uurtje rijden) en rij momenteel geen auto'
Aangegeven dat hij niet erg enthousiast leek voor een date en dat het oke is maar dat ik verder ga. Geblokkeerd op app en nu kreeg ik een smsje binnen met allemaal verwijten :o
  zondag 19 juli 2020 @ 15:04:13 #197
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_194160375
quote:
1s.gif Op zondag 19 juli 2020 15:01 schreef Brybry het volgende:
Ik wil graag met jullie delen en vieren dat ik m'n eerste 'Je bent een kutwijf' binnen heb *O* *O*

Afspreken kwam er maar niet van met deze meneer, terwijl er wel echt een klik was maar het bleef maar bij appen. Aangesproken daarop en zijn antwoord was 'Ja, je woont zo ver weg (uurtje rijden) en rij momenteel geen auto'
Aangegeven dat hij niet erg enthousiast leek voor een date en dat het oke is maar dat ik verder ga. Geblokkeerd op app en nu kreeg ik een smsje binnen met allemaal verwijten :o
Dat hij daar de moeite wel voor doet. :')
Kneus.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_194160482
quote:
1s.gif Op zondag 19 juli 2020 15:04 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Dat hij daar de moeite wel voor doet. :')
Kneus.
Ja, echt de grootste onzin ook _O-
pi_194160610
quote:
1s.gif Op zondag 19 juli 2020 15:01 schreef Brybry het volgende:
Ik wil graag met jullie delen en vieren dat ik m'n eerste 'Je bent een kutwijf' binnen heb *O* *O*

Afspreken kwam er maar niet van met deze meneer, terwijl er wel echt een klik was maar het bleef maar bij appen. Aangesproken daarop en zijn antwoord was 'Ja, je woont zo ver weg (uurtje rijden) en rij momenteel geen auto'
Aangegeven dat hij niet erg enthousiast leek voor een date en dat het oke is maar dat ik verder ga. Geblokkeerd op app en nu kreeg ik een smsje binnen met allemaal verwijten :o
Zonde dat een uurtje rijden dan teveel gevraagd is voor hem (of zijn excuus dat hij een uur rijden voor jou ook niet okay is) als er wel een klik is. Zeker als je voelt dat er echt meer in kan zitten zou je denken dat je het met beide handen aangrijpt zelfs als iemand iets verder woont dan je eigenlijk zou willen maar het nog niet bizar ver is. Maar vooral zijn loss dan.
pi_194160718
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 15:11 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Zonde dat een uurtje rijden dan teveel gevraagd is voor hem (of zijn excuus dat hij een uur rijden voor jou ook niet okay is) als er wel een klik is. Zeker als je voelt dat er echt meer in kan zitten zou je denken dat je het met beide handen aangrijpt zelfs als iemand iets verder woont dan je eigenlijk zou willen maar het nog niet bizar ver is. Maar vooral zijn loss dan.
Ja, ik heb dan ook geen enkel probleem met reizen maar als ik zelfs aangeef zijn kant op te komen en het is teveel gevraagd om een leuk tentje uit te zoeken,tja :')
Blij dat ik daar vanaf ben!
pi_194160806
quote:
1s.gif Op zondag 19 juli 2020 15:14 schreef Brybry het volgende:

[..]

Ja, ik heb dan ook geen enkel probleem met reizen maar als ik zelfs aangeef zijn kant op te komen en het is teveel gevraagd om een leuk tentje uit te zoeken,tja :')
Blij dat ik daar vanaf ben!
Dan was het kennelijk niet heel wederzijds..
pi_194160873
quote:
1s.gif Op zondag 19 juli 2020 15:04 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Dat hij daar de moeite wel voor doet. :')
Kneus.
QFT _O-
pi_194160888
quote:
1s.gif Op zondag 19 juli 2020 15:14 schreef Brybry het volgende:

[..]

Ja, ik heb dan ook geen enkel probleem met reizen maar als ik zelfs aangeef zijn kant op te komen en het is teveel gevraagd om een leuk tentje uit te zoeken,tja :')
Blij dat ik daar vanaf ben!
Inderdaad. Kan best een keer dat iemand het daadwerkelijk echt druk heeft, maar meestal is dat uitzondering en geen regel. Het is wel fijn als iemand enthousiast is voor een ontmoeting, dat geeft alvast een goede voorsfeer. Maar als het steeds afhouden is dan zie je dat vaak ook terug in iemand z'n karakter dat alles maar moeilijk gaat en vooral de problemen zoeken ipv oplossingen.
pi_194161462
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 15:20 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Inderdaad. Kan best een keer dat iemand het daadwerkelijk echt druk heeft, maar meestal is dat uitzondering en geen regel. Het is wel fijn als iemand enthousiast is voor een ontmoeting, dat geeft alvast een goede voorsfeer. Maar als het steeds afhouden is dan zie je dat vaak ook terug in iemand z'n karakter dat alles maar moeilijk gaat en vooral de problemen zoeken ipv oplossingen.
Juist ja :Y
pi_194163017
quote:
1s.gif Op zondag 19 juli 2020 15:01 schreef Brybry het volgende:
Ik wil graag met jullie delen en vieren dat ik m'n eerste 'Je bent een kutwijf' binnen heb *O* *O*

Afspreken kwam er maar niet van met deze meneer, terwijl er wel echt een klik was maar het bleef maar bij appen. Aangesproken daarop en zijn antwoord was 'Ja, je woont zo ver weg (uurtje rijden) en rij momenteel geen auto'
Aangegeven dat hij niet erg enthousiast leek voor een date en dat het oke is maar dat ik verder ga. Geblokkeerd op app en nu kreeg ik een smsje binnen met allemaal verwijten :o
Oh no, ego hurt!

Blokkeren dat nummer :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194163195
quote:
1s.gif Op zondag 19 juli 2020 15:01 schreef Brybry het volgende:
Ik wil graag met jullie delen en vieren dat ik m'n eerste 'Je bent een kutwijf' binnen heb *O* *O*

Afspreken kwam er maar niet van met deze meneer, terwijl er wel echt een klik was maar het bleef maar bij appen. Aangesproken daarop en zijn antwoord was 'Ja, je woont zo ver weg (uurtje rijden) en rij momenteel geen auto'
Aangegeven dat hij niet erg enthousiast leek voor een date en dat het oke is maar dat ik verder ga. Geblokkeerd op app en nu kreeg ik een smsje binnen met allemaal verwijten :o
:')
En nu? Die Griek is inmiddels een nogo.
pi_194164690
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 17:20 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

:')
En nu? Die Griek is inmiddels een nogo.
Die Griek had ik geblokkeerd, dit ging dus over die man waar het wel heel leuk mee klikte :')

Echt, dit online daten is niks voor mij.

Heb nu ook wel leuke matches, waaronder een bn-er maar die lijkt tot nu toe het minst leuk.
pi_194164865
quote:
1s.gif Op zondag 19 juli 2020 19:08 schreef Brybry het volgende:

[..]

Die Griek had ik geblokkeerd, dit ging dus over die man waar het wel heel leuk mee klikte :')

Echt, dit online daten is niks voor mij.

Heb nu ook wel leuke matches, waaronder een bn-er maar die lijkt tot nu toe het minst leuk.
Dat bedoel ik, niet iedereen is wat die lijkt. Je blokkeert de ene omdat je verder wilt met de andere en dan krijg je dit. :P
pi_194165624
Kunnen we geen Fok speeddate houden ofzo? :D Lijkt me wel grappig eigenlijk :@
pi_194165855
quote:
1s.gif Op zondag 19 juli 2020 19:59 schreef Brybry het volgende:
Kunnen we geen Fok speeddate houden ofzo? :D Lijkt me wel grappig eigenlijk :@
Verhoudingen zijn wel een beetje 50/50 geloof ik dus als het een beetje klikt dan kan er op dit topic een slotje :7 :D
  zondag 19 juli 2020 @ 20:14:10 #211
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_194165886
quote:
1s.gif Op zondag 19 juli 2020 19:59 schreef Brybry het volgende:
Kunnen we geen Fok speeddate houden ofzo? :D Lijkt me wel grappig eigenlijk :@
Ik ben wel voor. 🙋♀
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_194165981
quote:
1s.gif Op zondag 19 juli 2020 19:59 schreef Brybry het volgende:
Kunnen we geen Fok speeddate houden ofzo? :D Lijkt me wel grappig eigenlijk :@
Kom ik wel scheidsrechter spelen. Misthoorn als de tijd voorbij is :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194166266
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 20:18 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Kom ik wel scheidsrechter spelen. Misthoorn als de tijd voorbij is :P
I never want it to end :'(
pi_194166304
quote:
1s.gif Op zondag 19 juli 2020 19:59 schreef Brybry het volgende:
Kunnen we geen Fok speeddate houden ofzo? :D Lijkt me wel grappig eigenlijk :@
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 20:13 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Verhoudingen zijn wel een beetje 50/50 geloof ik dus als het een beetje klikt dan kan er op dit topic een slotje :7 :D
quote:
1s.gif Op zondag 19 juli 2020 20:14 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ik ben wel voor. 🙋♀
Mensen vechten elkaar de laan uit op dit subforum en jullie willen onderling daten. _O-
pi_194166349
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 20:33 schreef Gruj0 het volgende:

[..]


[..]


[..]

Mensen vechten elkaar de laan uit op dit subforum en jullie willen onderling daten. _O-
Goede voorbeeld geven *; :+
pi_194166373
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 20:35 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Goede voorbeeld geven *; :+
Been there, done that!
Sarcasme. Herken het.
  zondag 19 juli 2020 @ 20:36:54 #217
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_194166378
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 20:33 schreef Gruj0 het volgende:

[..]


[..]


[..]

Mensen vechten elkaar de laan uit op dit subforum en jullie willen onderling daten. _O-
Leuk, toch?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_194166411
quote:
1s.gif Op zondag 19 juli 2020 20:36 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Leuk, toch?
Vechten leuk? :? Is goed, ik en jij, as donderdag bij nader af te spreken sporthal. Neem je bokshandschoenen mee, zal je nodig hebben. Ik ook.
pi_194166435
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 20:31 schreef xFriendx het volgende:

[..]

I never want it to end :'(
If you play your cards right, it won't ;)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 19 juli 2020 @ 20:40:05 #220
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_194166451
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 20:38 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Vechten leuk? :? Is goed, ik en jij, as donderdag bij nader af te spreken sporthal. Neem je bokshandschoenen mee, zal je nodig hebben. Ik ook.
Nee, dat we willen DATEN!

Vechten kan ook zonder bokshandschoenen. :P
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_194166469
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 20:36 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Been there, done that!
:D
pi_194166483
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 20:40 schreef xFriendx het volgende:

[..]

:D
Inkoppertje :7
Sarcasme. Herken het.
pi_194166505
quote:
1s.gif Op zondag 19 juli 2020 20:40 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Nee, dat we willen DATEN!
Daar ga je nog spijt van krijgen, ik zeg je. :')

quote:
1s.gif Op zondag 19 juli 2020 20:40 schreef MissButterflyy het volgende:
Vechten kan ook zonder bokshandschoenen. :P
Iets met ons teer gezichtje en zo. Maar als je op een vrouwelijke manier wil vechten wil Brybry zich daar vast wel voor lenen. Beetje aan elkaars haren trekken en zo. :'(
pi_194166725
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 20:41 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Inkoppertje :7
Ondeugende fokkers ook altijd o|O
pi_194166787
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 20:53 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Ondeugende fokkers ook altijd o|O
En jij komt met je spanking gif :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194166945
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 20:35 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Goede voorbeeld geven *; :+
Precies!
pi_194166973
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 20:42 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Daar ga je nog spijt van krijgen, ik zeg je. :')
[..]

Iets met ons teer gezichtje en zo. Maar als je op een vrouwelijke manier wil vechten wil Brybry zich daar vast wel voor lenen. Beetje aan elkaars haren trekken en zo. :'(
Hey! Ik vecht als een man hoor :{w

Maar..de dames lijken dit een beter idee te vinden dan de heren, zijn jullie bang ofzo?
pi_194167145
quote:
1s.gif Op zondag 19 juli 2020 19:59 schreef Brybry het volgende:
Kunnen we geen Fok speeddate houden ofzo? :D Lijkt me wel grappig eigenlijk :@
is goed
pi_194167227
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 21:14 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

is goed
*O* *O*
pi_194167420
FOK!Forum Speeddating.

Wat een zeldzaam goed idee. :7
  Moderator zondag 19 juli 2020 @ 21:29:33 #231
441859 crew  Lenny77
pi_194167473
Schitterend idee zelfs!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194167487
Brybry kan straks niet meer zitten met al die veren in d'r billen :+
pi_194167544
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 21:30 schreef xFriendx het volgende:
Brybry kan straks niet meer zitten met al die veren in d'r billen :+
'Veren' :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194167545
quote:
1s.gif Op zondag 19 juli 2020 21:07 schreef Brybry het volgende:

[..]

Hey! Ik vecht als een man hoor :{w

Maar..de dames lijken dit een beter idee te vinden dan de heren, zijn jullie bang ofzo?
Zou mij idd niets verbazen als er een man achter jouw account schuilt. :P

De heren zijn niet bang. Maar er bestaan toch al Fok! meets? Daar kan je Fok!kers leren kennen zonder dat het labeltje "date" eraan hangt. Mocht het klikken kan je alsnog daten. :P
pi_194167554
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 21:26 schreef Stratotanker het volgende:
FOK!Forum Speeddating.

Wat een zeldzaam goed idee. :7
Zodra jij Fok! + date hoort, ben je weer van de partij. _O-
pi_194169350
Ik doe wel mee hoor
pi_194171842
*O* *O* *O*
pi_194171953
Niemand met kerst meer alleen ^O^
pi_194172034
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 07:58 schreef xFriendx het volgende:
Niemand met kerst meer alleen ^O^
Niemand zou met kerst alleen moeten zijn vind ik.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194172151
Ik krijg verhoudingsgewijs veel likes van oudere dames (niets mis mee, integendeel) maar valt wel gewoon op. Terwijl ik juist vaak denk er jonger uit te zien dan ik ben. Misschien is het mij profieltekst of zo. Hoe was dat bij jou Thijs?
pi_194172172
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 08:29 schreef xFriendx het volgende:
Ik krijg verhoudingsgewijs veel likes van oudere dames (niets mis mee, integendeel) maar valt wel gewoon op. Terwijl ik juist vaak denk er jonger uit te zien dan ik ben. Misschien is het mij profieltekst of zo. Hoe was dat bij jou Thijs?
Op Paiq werd ik gematcht aan vrouwen rond mijn leeftijd. Er zaten soms wel uitschieters bij (20 en 40 bijvoorbeeld), maar het bleef wel redelijk consistent. Ik zie er ook veel jonger uit dan ik ben, ik word 38 dit jaar en mensen schatten me soms eind 20 begin 30 :D :')

Heb wel gescharreld met oudere vrouwen :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194172320
quote:
1s.gif Op zondag 19 juli 2020 21:07 schreef Brybry het volgende:

[..]

Hey! Ik vecht als een man hoor :{w

Maar..de dames lijken dit een beter idee te vinden dan de heren, zijn jullie bang ofzo?
Ik heb echt het idee dat dit bijzonder ongemakkelijk zou worden. :D Ik waardeer je enorme positiviteit maar ik doe niet mee.
  maandag 20 juli 2020 @ 08:59:38 #243
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_194172357
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 08:29 schreef xFriendx het volgende:
Ik krijg verhoudingsgewijs veel likes van oudere dames (niets mis mee, integendeel) maar valt wel gewoon op. Terwijl ik juist vaak denk er jonger uit te zien dan ik ben. Misschien is het mij profieltekst of zo. Hoe was dat bij jou Thijs?
Dat komt ook doordat oudere dames weinig interesse hebben van mannen van hun eigen leeftijd.
Die willen meestal toch een aantal jaren jonger.

En jongere mannen hebben vaker wel zin in een avontuurtje. Dat ze bij leeftijdgenotes weer minder vaak kunnen krijgen.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_194172392
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2020 08:59 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Dat komt ook doordat oudere dames weinig interesse hebben van mannen van hun eigen leeftijd.
Die willen meestal toch een aantal jaren jonger.

En jongere mannen hebben vaker wel zin in een avontuurtje. Dat ze bij leeftijdgenotes weer minder vaak kunnen krijgen.
Dat kunnen ze bij hun leeftijdsgenoten ook prima krijgen. ;) In de grote steden dan.
pi_194172401
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2020 08:59 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Dat komt ook doordat oudere dames weinig interesse hebben van mannen van hun eigen leeftijd.
Die willen meestal toch een aantal jaren jonger.

En jongere mannen hebben vaker wel zin in een avontuurtje. Dat ze bij leeftijdgenotes weer minder vaak kunnen krijgen.
Ik ben dan weer niet zo op zoek naar een avontuurtje :P vind de oudere dames vaak wel interessant omdat ik niet per se kinderen van mezelf hoef (en zij hebben ze vaak al) maar ze lijken in mijn ogen ook minder wispelturig. Zit meer rust in hen of zo.
pi_194172411
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2020 08:59 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Dat komt ook doordat oudere dames weinig interesse hebben van mannen van hun eigen leeftijd.
Die willen meestal toch een aantal jaren jonger.

En jongere mannen hebben vaker wel zin in een avontuurtje. Dat ze bij leeftijdgenotes weer minder vaak kunnen krijgen.
Dat dus vooral. Erken het ook omdat ik het zelf gedaan heb :)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194172422
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 09:04 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Ik ben dan weer niet zo op zoek naar een avontuurtje :P vind de oudere dames vaak wel interessant omdat ik niet per se kinderen van mezelf hoef (en zij hebben ze vaak al) maar ze lijken in mijn ogen ook minder wispelturig. Zit meer rust in hen of zo.
Dat ook. Ze weten wat ze willen en doen daar niet moeilijk over. Althans is mijn ervaring.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194172560
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 09:05 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Dat dus vooral. Erken het ook omdat ik het zelf gedaan heb :)
Hoe ervaarde jij het stigma hieromheen? Deden meerdere vrienden dat of was jij de enige?

Ik heb zelf ook nog weleens een scharreltje op z'n tijd maar merk dat dit toch niet helemaal geaccepteerd wordt door mensen.
  maandag 20 juli 2020 @ 09:25:18 #249
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_194172564
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 09:23 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Hoe ervaarde jij het stigma hieromheen? Deden meerdere vrienden dat of was jij de enige?

Ik heb zelf ook nog weleens een scharreltje op z'n tijd maar merk dat dit toch niet helemaal geaccepteerd wordt door mensen.
Echt? Ik weet niet waar je vandaan komt of met wat voor mensen je omgaat, maar de jaren 50 liggen toch al een tijdje achter ons. :D
Wie dit leest is een lezer van dit
  maandag 20 juli 2020 @ 09:25:53 #250
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_194172568
Nou ja, m’n oma zou ik er dan niet over vertellen. :')
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_194172588
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2020 09:25 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Echt? Ik weet niet waar je vandaan komt of met wat voor mensen je omgaat, maar de jaren 50 liggen toch al een tijdje achter ons. :D
Voor vrouwen lijkt me dat eerlijk gezegd nog erger. Maar eigenlijk al mijn vrienden zijn heel erg van het "pas seks als we een relatie hebben".

Daarom veel onbegrip.
pi_194172595
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 09:23 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Hoe ervaarde jij het stigma hieromheen? Deden meerdere vrienden dat of was jij de enige?

Ik heb zelf ook nog weleens een scharreltje op z'n tijd maar merk dat dit toch niet helemaal geaccepteerd wordt door mensen.
Is er een stigma dan? Een jongere kerel die met een oudere vrouw naar bed gaat? Ik ben altijd duidelijk geweest in wat ik deed en zocht, en zij wisten dat ook. Het is niet alsof het een levenspartner werd.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194172622
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 09:29 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Is er een stigma dan? Een jongere kerel die met een oudere vrouw naar bed gaat? Ik ben altijd duidelijk geweest in wat ik deed en zocht, en zij wisten dat ook. Het is niet alsof het een levenspartner werd.
Ik doel op je vriendenkring. Wat vonden/vinden zij van casual seks?
pi_194172636
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 09:31 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik doel op je vriendenkring. Wat vonden/vinden zij van casual seks?
Die moedigden het aan. Doen waar je zin in hebt. Mijn vrienden zijn niet zo moeilijk :)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194172648
Het interesseert mij echt niets wat mensen er van vinden. Al duik ik elke week of avond met een ander het bed in. Lekker boeiend wat de algemene opvatting is. Zolang de ander ook maar weet hoe en wat om misverstanden te voorkomen. Heb ook wel een fwb gehad maar heb er gewoonweg niet zoveel mee. Maar zou mij echt niet druk maken om wat een ander er van vind.
pi_194172659
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 09:33 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Die moedigden het aan. Doen waar je zin in hebt. Mijn vrienden zijn niet zo moeilijk :)
Mooi ja. _O_
pi_194172674
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 09:34 schreef xFriendx het volgende:
Het interesseert mij echt niets wat mensen er van vinden. Al duik ik elke week of avond met een ander het bed in. Lekker boeiend wat de algemene opvatting is. Zolang de ander ook maar weet hoe en wat om misverstanden te voorkomen. Heb ook wel een fwb gehad maar heb er gewoonweg niet zoveel mee. Maar zou mij echt niet druk maken om wat een ander er van vind.
Dat dus. Zij hadden behoefte en ik ook. Dan is het toch allemaal niet zo moeilijk. Mensen maken het snel moeilijker dan het is.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194172685
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 09:34 schreef xFriendx het volgende:
Het interesseert mij echt niets wat mensen er van vinden. Al duik ik elke week of avond met een ander het bed in. Lekker boeiend wat de algemene opvatting is. Zolang de ander ook maar weet hoe en wat om misverstanden te voorkomen. Heb ook wel een fwb gehad maar heb er gewoonweg niet zoveel mee. Maar zou mij echt niet druk maken om wat een ander er van vind.
Mooi gezegd ja.
pi_194172708
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 09:38 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Mooi gezegd ja.
Kijk jij er anders tegenaan dan? Getuige je vraag zou ik denken van wel :)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194172764
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 09:41 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Kijk jij er anders tegenaan dan? Getuige je vraag zou ik denken van wel :)
Nee hoor. Totaal niet, ben het juist helemaal met je eens.

Het enige wat ik dus jammer vind is dat ik er met vrienden niet echt over kan hebben, als je laat vallen dat je een keer een avontuurtje hebt gehad zorgt het toch voor moralistische blikken. Zo van: Wat doe jij nou voor iets slechts?

Geen idee waar dit vandaan komt eigenlijk. Misschien toch opvoeding. Voor hen is het in ieder geval niet normaal dat je met iemand scharrelt, laat staan een ons.
  maandag 20 juli 2020 @ 09:46:52 #261
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_194172771
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 09:28 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Voor vrouwen lijkt me dat eerlijk gezegd nog erger. Maar eigenlijk al mijn vrienden zijn heel erg van het "pas seks als we een relatie hebben".

Daarom veel onbegrip.
Woon jij in de Bible Belt ofzo? :?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_194172797
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2020 09:46 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Woon jij in de Bible Belt ofzo? :?
Nee hoor, gewoon een studentenstad.
  maandag 20 juli 2020 @ 09:49:42 #263
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_194172807
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 09:48 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Nee hoor, gewoon een studentenstad.
Oh echt bizar. Dan zal het toch wel liggen aan het type vrienden wat je hebt.
En je bent misschien nog heel jong, het kan dat het daar ook mee te maken heeft.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_194172843
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 09:46 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Nee hoor. Totaal niet, ben het juist helemaal met je eens.

Het enige wat ik dus jammer vind is dat ik er met vrienden niet echt over kan hebben, als je laat vallen dat je een keer een avontuurtje hebt gehad zorgt het toch voor moralistische blikken. Zo van: Wat doe jij nou voor iets slechts?

Geen idee waar dit vandaan komt eigenlijk. Misschien toch opvoeding. Voor hen is het in ieder geval niet normaal dat je met iemand scharrelt, laat staan een ons.
Een vriend van me sprak ook altijd over zijn avontuurtjes. Ik besprak dat ook met hem. Kwamen soms leuke gesprekken uit :D

Mijn vrienden deden er nooit zo moeilijk over, en als we als mannen onder elkaar zijn gaat het soms ook wel eens over hoe we onze vriendinnen alle hoeken van de slaapkamer laten zien.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194172853
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2020 09:49 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Oh echt bizar. Dan zal het toch wel liggen aan het type vrienden wat je hebt.
En je bent misschien nog heel jong, het kan dat het daar ook mee te maken heeft.
Daar heeft het zeker mee te maken. Kan me overigens niet voorstellen dat jij geen "brave" vriendinnen hebt? ;)
pi_194172859
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 09:46 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Nee hoor. Totaal niet, ben het juist helemaal met je eens.

Het enige wat ik dus jammer vind is dat ik er met vrienden niet echt over kan hebben, als je laat vallen dat je een keer een avontuurtje hebt gehad zorgt het toch voor moralistische blikken. Zo van: Wat doe jij nou voor iets slechts?

Geen idee waar dit vandaan komt eigenlijk. Misschien toch opvoeding. Voor hen is het in ieder geval niet normaal dat je met iemand scharrelt, laat staan een ons.
Zijn toch gewoon 2 mensen die plezier hebben? Zeker als ze van elkaar weten hoe ze er in staan zie ik echt geen probleem. Alternatief in je omgeving is dus maar hopen dat je vroeg in je leven al je ideale levenspartner tegenkomt of al dan niet een beetje opgedrongen door familie een huisje-boompje-beestje leven starten met misschien wel iemand waar je niets eens heel gek op bent? Klinkt nog net niet als uitgehuwelijkt worden. Brrr.....
pi_194172890
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 09:55 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Zijn toch gewoon 2 mensen die plezier hebben? Zeker als ze van elkaar weten hoe ze er in staan zie ik echt geen probleem. Alternatief in je omgeving is dus maar hopen dat je vroeg in je leven al je ideale levenspartner tegenkomt of al dan niet een beetje opgedrongen door familie een huisje-boompje-beestje leven starten met misschien wel iemand waar je niets eens heel gek op bent? Klinkt nog net niet als uitgehuwelijkt worden. Brrr.....
GMTA, boks.

Alleen boeide het echt geen reet wat mijn omgeving ervan dacht. Wat er in mijn bed gebeurd gaat niemand wat aan. Of ik nu iemand van 18 of 48 uit elkaar zou trekken.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 20 juli 2020 @ 10:02:52 #268
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_194172927
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 09:55 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Daar heeft het zeker mee te maken. Kan me overigens niet voorstellen dat jij geen "brave" vriendinnen hebt? ;)
Niet dat er over geoordeeld wordt. Misschien als ik de ene na de andere kerel af zou werken, maar dat is niet zo.
En dan zouden ze zich zorgen maken of het wel goed met me zou gaan.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_194173037
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2020 09:25 schreef MissButterflyy het volgende:
Nou ja, m’n oma zou ik er dan niet over vertellen. :')
Ik wel hoor. Kreeg er dan paar euro voor net als vroeger voor m'n schoolrapport :+
pi_194173076
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 09:55 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Zijn toch gewoon 2 mensen die plezier hebben? Zeker als ze van elkaar weten hoe ze er in staan zie ik echt geen probleem. Alternatief in je omgeving is dus maar hopen dat je vroeg in je leven al je ideale levenspartner tegenkomt of al dan niet een beetje opgedrongen door familie een huisje-boompje-beestje leven starten met misschien wel iemand waar je niets eens heel gek op bent? Klinkt nog net niet als uitgehuwelijkt worden. Brrr.....
Ook daarmee vind ik dus helemaal niets mis, maar respecteer dan ook mijn leven.
pi_194173079
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 09:54 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Een vriend van me sprak ook altijd over zijn avontuurtjes. Ik besprak dat ook met hem. Kwamen soms leuke gesprekken uit :D

Mijn vrienden deden er nooit zo moeilijk over, en als we als mannen onder elkaar zijn gaat het soms ook wel eens over hoe we onze vriendinnen alle hoeken van de slaapkamer laten zien.
Dat zijn de mooiste gesprekken ja. :D
pi_194173084
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 10:13 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Ik wel hoor. Kreeg er dan paar euro voor net als vroeger voor m'n schoolrapport :+
"Goed gedaan jongen, je hebt goed je best gedaan in gym."
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194173096
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 10:18 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dat zijn de mooiste gesprekken ja. :D
Sterker nog, ik zei laatst tegen een maat van me dat ik altijd Stan Bush's The Touch afspeel als ze klaarkomt _O-
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194173181
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 10:20 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Sterker nog, ik zei laatst tegen een maat van me dat ik altijd Stan Bush's The Touch afspeel als ze klaarkomt _O-
_O-
pi_194173979
Verkeerd topic
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_194184069
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 09:46 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Nee hoor. Totaal niet, ben het juist helemaal met je eens.

Het enige wat ik dus jammer vind is dat ik er met vrienden niet echt over kan hebben, als je laat vallen dat je een keer een avontuurtje hebt gehad zorgt het toch voor moralistische blikken. Zo van: Wat doe jij nou voor iets slechts?

Geen idee waar dit vandaan komt eigenlijk. Misschien toch opvoeding. Voor hen is het in ieder geval niet normaal dat je met iemand scharrelt, laat staan een ons.
Jullie moeten elkaar respecteren. Zij jou, jij hun. Helemaal omdat jullie vrienden zijn.
pi_194193612
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 22:20 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Jullie moeten elkaar respecteren. Zij jou, jij hun. Helemaal omdat jullie vrienden zijn.
Wellicht heb ik dan altijd het verkeerde beeld gehad, maar elke keer als ik hoorde dat een vriend een vrouw gedate had, vroeg ik altijd meteen of ie d'r gebatst had :P

[ Bericht 0% gewijzigd door TheStigsDutchCousin op 21-07-2020 19:53:15 ]
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194195837
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 17:04 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Wellicht heb ik dan altijd het verkeerde beeld gehad, maar elke keer als ik hoorde dat een vriend me gedate had, vroeg ik altijd meteen of ie d'r gebatst had :P
Elke keer dat een vriend jou date, vroeg jij of hij jou gebatst had, zoiets? :? Maar daar ben je toch zelf bij? :? :P
pi_194195896
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 19:49 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Elke keer dat een vriend jou date, vroeg jij of hij jou gebatst had, zoiets? :? Maar daar ben je toch zelf bij? :? :P
Oeps, typo :D Even aangepast ;)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194202378
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 17:04 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Wellicht heb ik dan altijd het verkeerde beeld gehad, maar elke keer als ik hoorde dat een vriend een vrouw gedate had, vroeg ik altijd meteen of ie d'r gebatst had :P
🙁
pi_194203264
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 19:49 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Elke keer dat een vriend jou date, vroeg jij of hij jou gebatst had, zoiets? :? Maar daar ben je toch zelf bij? :? :P
Beetje ghb doet wonderen..
pi_194203726
Dat vroeg ik vroeger ook meteen. Ik merk dat het tegenwoordig meer iets is als. "En, zie je toekomst met haar?"

Zal wel oud worden :+
  woensdag 22 juli 2020 @ 10:23:22 #283
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_194203968
Volgens mij kwam het uit Jiskefet, maar hoorde vroeger vaak de "Nog geneukt?" vraag. Nu is het meer de vraag "En was het wat?"
Overigens kijken mijn vrienden niet afkeurend als je zegt dat je een scharrel hebt, op voorwaarde dat het wel voor beide partijen duidelijk is dat het niets serieus is.
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_194204364
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 10:23 schreef MizzezAmy het volgende:
Volgens mij kwam het uit Jiskefet, maar hoorde vroeger vaak de "Nog geneukt?" vraag. Nu is het meer de vraag "En was het wat?"
Overigens kijken mijn vrienden niet afkeurend als je zegt dat je een scharrel hebt, op voorwaarde dat het wel voor beide partijen duidelijk is dat het niets serieus is.
Wat je met elkaar doet moet iedereen zelf weten toch. Zolang je maar eerlijk bent.
pi_194204383
Hier vragen vrienden of mijn broer ook niet meteen of er geneukt is, meer of ik het leuk had en inderdaad of het mogelijk meer kan worden dan een enkele date. Vind dat laatste dus ook een leukere vraag. Misschien is het ook met welk doel je date, maar van mij weten de meeste ook dat ik het niet doe om de snelle wip.
pi_194204392
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 10:01 schreef rival het volgende:
Dat vroeg ik vroeger ook meteen. Ik merk dat het tegenwoordig meer iets is als. "En, zie je toekomst met haar?"

Zal wel oud worden :+
Zelfde hier ja :')

En dat merk ik ook aan de matches,ze hebben last van hormonen en willen heel graag kinderen. Maar als de hormonen iets minder zijn lijkt het wel of je tegen een ander mens praat. Ik vind lastig
pi_194204570
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 10:56 schreef julius123 het volgende:

[..]

Zelfde hier ja :')

En dat merk ik ook aan de matches,ze hebben last van hormonen en willen heel graag kinderen. Maar als de hormonen iets minder zijn lijkt het wel of je tegen een ander mens praat. Ik vind lastig
Echt he, alsof die eierstokken zo hard rammelen dat je denkt "Hoor ik nu een bel?". Afschrikwekkend soms. Vriend van me vertelde me ook eens dat hij een scharrel had, en het opeens zonder condoom wou doen want ze wou kinderen. Hij ging daar niet in mee, want de afspraak was dat het gewoon scharrelen was en niet meer dan dat. Blijkbaar ontplofte ze zowat en heeft ze hem weggestuurd want hij "hield haar aan het lijntje" :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194204934
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 10:56 schreef xFriendx het volgende:
Hier vragen vrienden of mijn broer ook niet meteen of er geneukt is, meer of ik het leuk had en inderdaad of het mogelijk meer kan worden dan een enkele date. Vind dat laatste dus ook een leukere vraag. Misschien is het ook met welk doel je date, maar van mij weten de meeste ook dat ik het niet doe om de snelle wip.
Vragen mijn dochters ook niet. Die vragen alleen of het relatiemateriaal was :D
Het is wat.......
pi_194205237
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 10:56 schreef xFriendx het volgende:
Hier vragen vrienden of mijn broer ook niet meteen of er geneukt is, meer of ik het leuk had en inderdaad of het mogelijk meer kan worden dan een enkele date. Vind dat laatste dus ook een leukere vraag. Misschien is het ook met welk doel je date, maar van mij weten de meeste ook dat ik het niet doe om de snelle wip.
Het is ook een oppervlakkige vraag maar als mannen onder elkaar is het ergens ook wel lollig. En ieders perspectief is daarin anders, ik respecteer het zeker als vrienden serieus daten maar ik moet ook wel lachen als ik van andere mensen de wat "spannendere" verhalen meekrijg.

De verhalen van @El_Thijs en anderen kan ik daarom ook zeker waarderen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-07-2020 11:43:33 ]
pi_194211443
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 11:43 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Het is ook een oppervlakkige vraag maar als mannen onder elkaar is het ergens ook wel lollig. En ieders perspectief is daarin anders, ik respecteer het zeker als vrienden serieus daten maar ik moet ook wel lachen als ik van andere mensen de wat "spannendere" verhalen meekrijg.

De verhalen van @:El_Thijs en anderen kan ik daarom ook zeker waarderen.
Doe het met liefde en plezier ;)

Voor mij is het ook een leerproces geweest. Tegenslagen genoeg, en aparte verhalen en ervaringen daaruit voorkomend.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194211453
Was van het weekend bij mijn date (7e) en toen vroeg ze ineens: vertel eens iets leuks over jezelf, vond het beetje raar want heel veel dingen weet ze al.

Vond het dus best een "moeilijke" vraag om te beantwoorden omdat ik sowieso moeilijk over mezelf kan praten. Vaak gebeurt dat gewoon in een gesprek waarin je dingen elkaar verteld of vraagt maar niet zo direct van vertel eens iets.

Tips om b.v. op deze vraag te antwoorden om een leuk verhaal te vertellen?? :')
pi_194211528
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 19:29 schreef snoesje45 het volgende:
Was van het weekend bij mijn date (7e) en toen vroeg ze ineens: vertel eens iets leuks over jezelf, vond het beetje raar want heel veel dingen weet ze al.

Vond het dus best een "moeilijke" vraag om te beantwoorden omdat ik sowieso moeilijk over mezelf kan praten. Vaak gebeurt dat gewoon in een gesprek waarin je dingen elkaar verteld of vraagt maar niet zo direct van vertel eens iets.

Tips om b.v. op deze vraag te antwoorden om een leuk verhaal te vertellen?? :')
"Nou, ik kan me herinneren dat ik ooit eens <insert random event>..."

Heb ik ook wel eens gedaan, moest ze hard om lachen :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194212402
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 19:28 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Doe het met liefde en plezier ;)

Voor mij is het ook een leerproces geweest. Tegenslagen genoeg, en aparte verhalen en ervaringen daaruit voorkomend.
Wat vind je huidige vriendin van die verhalen eigenlijk? Heb je het ooit verteld?
pi_194212466
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 20:20 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Wat vind je huidige vriendin van die verhalen eigenlijk? Heb je het ooit verteld?
Oh, die doet daar niet moeilijk over. Soms herinner ik me er eentje, en die deel ik dan. En daar reageert ze normaal op.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194212970
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 20:24 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Oh, die doet daar niet moeilijk over. Soms herinner ik me er eentje, en die deel ik dan. En daar reageert ze normaal op.
Mooi is dat ja. _O_

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 22-07-2020 20:51:17 ]
pi_194220285
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 20:50 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Mooi is dat ja. _O_
Heb voor een ex wel eens al mijn vrienden in de steek gelaten. Ik zag dat toen zelf niet. Mijn ouders zagen dat ik veranderde, en dat zag ik ook niet. Totdat bij mij ineens de ogen open gingen en ik eens kritisch ging kijken naar de relatie. Niet veel later was het uit. Beste keuze van mijn leven.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 23 juli 2020 @ 12:04:05 #297
442280 Prisha
Moonshine!
pi_194220445
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 11:56 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Heb voor een ex wel eens al mijn vrienden in de steek gelaten. Ik zag dat toen zelf niet. Mijn ouders zagen dat ik veranderde, en dat zag ik ook niet. Totdat bij mij ineens de ogen open gingen en ik eens kritisch ging kijken naar de relatie. Niet veel later was het uit. Beste keuze van mijn leven.
Wel goed dat je ogen open gingen. Je had het zelf uitgemaakt dan?

Ik zie het best regelmatig om me heen gebeuren. Mijn voormalige BFF (ik hou niet van die termen maar ze was m'n meest close vriendin zeg maar) was zo. Is nog steeds zo denk ik. Alleen niet eenmalig maar altijd. Daar gingen de ogen dus niet open. Bij haar maakten de de mannen het uiteindelijk altijd uit omdat het hen zo benauwde. En echt gelukkig is/was ze nu ook niet.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_194220572
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 12:04 schreef Prisha het volgende:

[..]

Wel goed dat je ogen open gingen. Je had het zelf uitgemaakt dan?

Ik zie het best regelmatig om me heen gebeuren. Mijn voormalige BFF (ik hou niet van die termen maar ze was m'n meest close vriendin zeg maar) was zo. Is nog steeds zo denk ik. Alleen niet eenmalig maar altijd. Daar gingen de ogen dus niet open. Bij haar maakten de de mannen het uiteindelijk altijd uit omdat het hen zo benauwde. En echt gelukkig is/was ze nu ook niet.
Ja, ik heb er toen zelf een punt achter gezet. Naderhand nog zwart gemaakt door haar en haar vriendinnen :')

Maar ik voelde me weer vrij, zocht weer contact met een goede vriend (die in een soortgelijke situatie zat :D ), en ben toen zelfs mede daardoor hier op Fok gekomen. Sindsdien ben ik heel voorzichtiger te werk gegaan. En dat heeft nu zijn vruchten afgeworpen :)

Als het benauwd wordt, is er meestal iets mis idd. Voelt dan ook niet goed, en die mannen zien dat in.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194239553
Ik heb straks de tweede date met een erg leuke en slimme dame. Kheb er zin an!
pi_194241983
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 15:08 schreef julius123 het volgende:
Ik heb straks de tweede date met een erg leuke en slimme dame. Kheb er zin an!
Als je een beetje Julius Cesar uithangt moet het goedkomen. :P
  vrijdag 24 juli 2020 @ 18:38:43 #301
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_194242167
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 18:22 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Als je een beetje Julius Cesar uithangt moet het goedkomen. :P
Einde date, beslissen met duim omhoog of duim omlaag. Als een echte Julius Cesar zou doen.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')