abonnement Unibet Coolblue
pi_193985406
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 09:04 schreef Circle.Of.Filth het volgende:

[..]

Nou ik had toen nog geen FOK! account dus had wel wat gescharreld ja (wel in latex gehuld natuurlijk) ;)
Slim. Ik zou nu toch niet als jongere kiezen voor dat soort gebieden. Ik vraag mij af of men ook in quarantaine moet bij terugkomst.
  woensdag 8 juli 2020 @ 09:16:06 #52
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_193985515
Je geld is welkom, maar jijzelf niet.

Serieus, wat had je dan verwacht?
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  User die overal opduikt 2022 woensdag 8 juli 2020 @ 09:17:06 #53
186611 Haags
pi_193985521
Dit is niets nieuws. Was in mijn tijd ook al.

Kut oldbie gespot
Zonder wrijving geen glans
pi_193985562
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 09:16 schreef thedeedster het volgende:
Je geld is welkom, maar jijzelf niet.

Serieus, wat had je dan verwacht?
Men (Portugal) is grotendeels afhankelijk van toerisme dus men moet wat. Alleen niet dit.
pi_193985707
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 09:11 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Het is gewoon dom gedrag.
Dat was ook mijn eerste gedachte... Sowieso moeten er geen toeristen moeten worden toegelaten, nemen allemaal voor iedereen het risico om het virus te verspreiden: Dus inderdaad dom gedrag... Ikke, ikke, ikke...de rest kan stikken.
pi_193985748
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 09:11 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Het is gewoon dom gedrag.
Dit virus is amper gevaarlijker dan een griepvirus.
  woensdag 8 juli 2020 @ 09:38:38 #57
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_193985754
Op de radio lieten ze een geluidsfragment horen van de jongeren die aan het klagen waren dat de politie daar veel strenger is dan in Nederland :') :')
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_193985789
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 09:37 schreef Eaten_alive_by_maggots het volgende:

[..]

Dit virus is amper gevaarlijker dan een griepvirus.
Hebben we die onzinnige dooddoener ook weer.
pi_193985858
Ik vind het eigenlijk niet zo vreemd.
Voor een poos binnen een door de overheid bepaald stramien moeten leven, je vrienden ontmoeten was haast niet mogelijk. Je bent geslaagd en het feest waar je zo naar uitkeek was er gewoon niet.
Vader en moeder (of andere samenstelling) als gezelschap, daar kon je het mee doen.

Tja, als je dan de ruimte krijgt, dan maak je daar gebruik van.
pi_193985875
quote:
Op Twitter spreken inwoners van 2000 Nederlandse jongeren. Ze noemen het gedrag van de toeristen een gebrek aan respect voor de Portugese jongeren die al vier maanden thuiszitten en geen eindexamenreis hebben gehad en voor het medisch personeel.
Dat is niet helemaal terecht natuurlijk. Ik ben afgelopen maand in Portugal geweest, heb daar ook wat mensen gesproken en het nieuws gevolgd.

In Portugal zijn er ook uitbraken geweest als gevolg van het gedrag van Portugese jongeren. Jongeren uit Lissabon, waar nog veel besmettingen zijn, zijn de afgelopen maand massaal afgereisd naar de Algarve (waar tot nog toe nauwelijks besmettingen zijn geweest) of naar badplaatsen rond Lissabon. Er zijn illegale feestjes geweest, o.a. eentje in Lagos die tot een uitbraak van meer dan 100 besmettingen heeft geleid.

In Portugal zijn nachtclubs en bars die bij het uitgaansleven horen nog gesloten. Maar cafés mogen wel open als je een vergunning hebt om voedsel te serveren, die moeten om 23.00 uur sluiten. Er zijn al berichten dat veel cafés in dit soort plaatsen een lock-in doen, dus na 23.00 uur niemand meer binnen, maar wel gewoon doorgaan. Hier gaat men nu ook weer meer op handhaven.

Tieners (sommigen dan) staan nu eenmaal anders in deze kwestie dan anderen. Als je honderden scholieren binnenlaat, dan is het een feit dat die niet op 1,5m afstand op het strand gaan liggen of kastelen en musea gaan bezichtigen. Dit wordt een uitdaging voor het toerisme de komende tijd. Ik zie niet in hoe deze vorm van massatoerisme samengaat met 1,5m afstand.

Men zal uiteindelijk moeten kiezen voor: op deze voet doorgaan en handhaven, wat veel politie-inzet vereist. Of het een beetje gedogen. Of toch weer kappen met toerisme, wat voor de sector in de Algarve een ramp is (ze krijgen al geen Britten dit jaar vanwege de Britse regels m.b.t. quarantaine).

Het is in ieder geval te hopen dat de hoge boetes een beetje afschrikken. Het is erg belangrijk om weer door te kunnen gaan met het leven, maar alles laten varen zal het herstel alleen maar vertragen.
  woensdag 8 juli 2020 @ 09:57:32 #61
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_193985918
Dat krijg je als je diploma zonder examen haalt.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_193985945
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 09:57 schreef PzKpfw het volgende:
Dat krijg je als je diploma zonder examen haalt.
Dit is gewoon een jaarlijks terugkomend fenomeen. Je zal maar wonen in zo'n plaats.
  woensdag 8 juli 2020 @ 18:05:06 #63
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_193993690
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 00:42 schreef Yreal het volgende:

[..]

Wanneer mocht jij zelf op vakantie dan?
Dat bedoel ik niet. Waarom laat zo'n touroperator zo'n reis doorgaan?
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
  woensdag 8 juli 2020 @ 18:05:46 #64
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_193993698
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 09:50 schreef Xqtress het volgende:
Tja, als je dan de ruimte krijgt, dan maak je daar gebruik van.
Ze hebben vooral ruimte gepakt die er helemaal niet was.
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
pi_193993815
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 18:05 schreef hooibaal het volgende:

[..]

Dat bedoel ik niet. Waarom laat zo'n touroperator zo'n reis doorgaan?
Waarom niet?
  woensdag 8 juli 2020 @ 18:15:52 #66
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_193993845
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 18:14 schreef Yreal het volgende:

[..]

Waarom niet?
Omdat je op je vingers na kan tellen dat de jongeren zich daar niet aan de regels gaan houden, en ook dat ze daar weinig te doen hebben als de discotheken nog dicht zijn.
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
  woensdag 8 juli 2020 @ 18:18:43 #67
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_193993880
Die president van Portugal zal straks wel weer gaan raaskallen dat Nederland herstelbetalingen moet gaan doen.
pi_193994116
Wat een bengels zeg.
pi_193994460
Waarom zou je uberhaupt naar zulke tokkie gebieden willen?

Maar wat is hier nieuw aan? Nederlanders staan al vele tientallen jaren samen met de Engelsen bekend als de meest asociale vakantiegangers.
Van tieners tot ouderen, Nederlanders op vakantie zijn ongelofelijk asociaal.
pi_193996223
quote:
15s.gif Op woensdag 8 juli 2020 09:38 schreef junkiesietze het volgende:
Op de radio lieten ze een geluidsfragment horen van de jongeren die aan het klagen waren dat de politie daar veel strenger is dan in Nederland :') :')
De NL politie zou eens in de leer moeten bij de politie van België.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_193996498


Wordt de beveiliging daar gedaan door ex-roadies van Guns 'n Roses ? 11.gif
pi_193997101
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 18:18 schreef RamboDirk het volgende:
Die president van Portugal zal straks wel weer gaan raaskallen dat Nederland herstelbetalingen moet gaan doen.
  woensdag 8 juli 2020 @ 21:38:16 #73
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_193997476
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 18:18 schreef RamboDirk het volgende:
Die president van Portugal zal straks wel weer gaan raaskallen dat Nederland herstelbetalingen moet gaan doen.
Denk het niet, hij is namelijk blank.

Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_194002499
quote:
14s.gif Op woensdag 8 juli 2020 21:38 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Denk het niet, hij is namelijk blank.

[ afbeelding ]
Hij wilde ons de eu al uit trappen als we niet zouden betalen...
  vrijdag 10 juli 2020 @ 18:59:44 #75
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_194026521
quote:
Minister Ferd Grapperhaus van Justitie is 'ontstemd' over het gedrag van Nederlandse jongeren die zich in het buitenland niet aan de coronaregels houden. De minister spreekt ook vooral de ouders van de jongeren aan: "Er zitten heel veel kinderen bij, viel mij op, die heel keurig Nederlands praten. Uit die hele keurige buurten."

"Dan denk ik", voegde de minister eraan toe, "die ouders zijn te veel naar bridgeavonden geweest in plaats van hun kinderen op te voeden."

Deze week waren zowel aan de Belgische kust als in Portugal kleine en grote incidenten met feestende jongeren uit Nederland. In Portugal greep de politie in en kwam het tot opstootjes.

Grapperhaus: "Ik kijk naar de kinderen, maar ook naar de ouders. Kennelijk heb je in de opvoeding toch een tandje gemist."

De minister wijst erop dat het coronavirus ook in het buitenland een probleem is. Hij gunt de jongeren van harte hun reis, zegt hij. "Maar als je naar andere landen toe gaat, dan gedraag je je."
https://www.rtlnieuws.nl/(...)e-jongeren-feestende
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
pi_194026580
quote:
Minister Ferd Grapperhaus van Justitie is 'ontstemd' over het gedrag van Nederlandse jongeren die zich in het buitenland niet aan de coronaregels houden. De minister spreekt ook vooral de ouders van de jongeren aan: "Er zitten heel veel kinderen bij, viel mij op, die heel keurig Nederlands praten. Uit die hele keurige buurten."

"Dan denk ik", voegde de minister eraan toe, "die ouders zijn te veel naar bridgeavonden geweest in plaats van hun kinderen op te voeden."
Kakkers naar dat soort pauperoorden? Kan het me haast niet voorstellen. :')
  vrijdag 10 juli 2020 @ 19:06:27 #77
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_194026902
quote:
Nederlandse feestvierders zorgen ’s nachts voor overlast in Knokke-Heist: "Schelden en slaan op de politie"
De politie van Knokke-Heist heeft afgelopen nacht bijstand moeten vragen van omliggende korpsen en de federale politie om de uitgaansbuurt van Knokke te ontruimen. De overlast houdt al enkele dagen aan en wordt vooral veroorzaakt door Nederlanders die in de kustgemeente komen logeren en feestvieren.

Tom Van Gijsegem
wo 08 jul 12:02
Het zijn niet de lokale inwoners van Knokke-Heist, maar wel vaak Nederlandse toeristen die voor de overlast zorgen. De feestvierders weigeren, ondanks de vraag van de politie, om na sluitingsuur van de horeca naar huis te gaan. De politie wordt ter plaatse ook uitgescholden door de aanwezigen. “We bekijken welke verdere maatregelen we kunnen nemen. Het kan niet de bedoeling zijn dat deze taferelen de hele zomer aanhouden”, zegt korpschef Steve Desmet.

Aanstokers
Dinsdagnacht bleef het uiteindelijk niet bij waarschuwingen en werden een vijftal feesters opgepakt. “Dat ging om mensen die als aanstokers werden aanzien en de aanwezige groep bleven ophitsen”, zegt de korpschef. Helemaal nieuw is de aanwezigheid van Nederlanders tijdens de zomermaanden in Knokke-Heist niet. Alleen is de uitgaansbuurt in de badplaats dit jaar extra beperkt door corona, waardoor alle feestvierders samentroepen op 1 locatie.

(Lees verder onder video)

Geen respect voor politie
Sean Veillefon van restaurant The Butler op het Verweeplein is onder de indruk van de taferelen gisteren. “Ze zijn nog heel jong, amper 15, 16 jaar. Ik ben zelf nog maar 22, maar ik heb toch meer respect voor de politie. Ze sloegen de agenten en scholden hen uit. 5 jaar geleden toen ik hier zelf uitging, was het hier niet zo erg. Ik dacht net dat het door corona ging verbeteren, maar dat is helemaal niet zo.”
Na Portugal vallen ze nu ook België aan, die Nederlandse jongeren :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')