Waren dat die suggestieve Poolse melk meisjes?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:20 schreef Guanabana het volgende:
Even weer We are Slavic kijken, lekker man, niks mis mee.
Zie die bestuurder van die auto!twitter:sarahcpr twitterde op dinsdag 07-07-2020 om 18:58:11Buddy cop movie of the year https://t.co/bZTRMSN59F reageer retweet
TETTENquote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:20 schreef Guanabana het volgende:
Even weer We are Slavic kijken, lekker man, niks mis mee.
Ik vond anders weinig suggestiefs aan die jetsers Davequote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:22 schreef Dave het volgende:
[..]
Waren dat die suggestieve Poolse melk meisjes?
Mooi zoquote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:02 schreef Strani het volgende:
Ging goed bij de cardioloog, niks heel raars te zien. Nu even koffie halen om te ontspannen.
Dank allemaal voor de succeswensen
Ik bedoelde meer wat ze met die paal aan het uitvreten waren.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:26 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vond anders weinig suggestiefs aan die jetsers Dave
Geen melk karnen.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:27 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer wat ze met die paal aan het uitvreten waren.
Wow heftig ja, succes/sterktequote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:27 schreef Aoibhin het volgende:
Nou ben er weer
Is even nogal heavy nu. Donderdag zou er een advocate langskomen vanwege gedwongen opname voor mijn broer.
Maar die afspraak kon toch niet doorgaan en ze kon alleen vanavond nog per direct.
Omdat het nu waarschijnlijk een rechterlijke procedure gaat worden, moet hij een advocaat hebben en zij zit nu dus beneden met mijn broer te praten.
Jeetje. Heftig zeg.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:27 schreef Aoibhin het volgende:
Nou ben er weer
Is even nogal heavy nu. Donderdag zou er een advocate langskomen vanwege gedwongen opname voor mijn broer.
Maar die afspraak kon toch niet doorgaan en ze kon alleen vanavond nog per direct.
Omdat het nu waarschijnlijk een rechterlijke procedure gaat worden, moet hij een advocaat hebben en zij zit nu dus beneden met mijn broer te praten.
Dat is zeker zwaar ja.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:27 schreef Aoibhin het volgende:
Nou ben er weer
Geen idee. Hij werkt in ieder geval mee, want hij is al een hele tijd met haar aan het praten. Het is even afwachten hoe hij gaat reageren als ze weer weg is.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat is zeker zwaar ja.
Hoe reageert je broer er nu op?
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:27 schreef Aoibhin het volgende:
Nou ben er weer
Hoe is het uiteindelijk toch tot een gedwongen opname gekomen als ik mag vragenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:30 schreef Aoibhin het volgende:
Thanks allemaal
[..]
Geen idee. Hij werkt in ieder geval mee, want hij is al een hele tijd met haar aan het praten. Het is even afwachten hoe hij gaat reageren als ze weer weg is.
Oh jee dan toch? Heavy is nog zachtjes uitgedrukt, wat zullen jullie het hier moeilijk mee hebben.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:27 schreef Aoibhin het volgende:
Nou ben er weer
Oh wat heftigquote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:27 schreef Aoibhin het volgende:
Nou ben er weer
Dat is heel heftig. Weet dat je altijd hier terecht kuntquote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:27 schreef Aoibhin het volgende:
Nou ben er weer
Een gedwongen opname is heftig zeg.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:30 schreef Aoibhin het volgende:
Thanks allemaal
[..]
Geen idee. Hij werkt in ieder geval mee, want hij is al een hele tijd met haar aan het praten. Het is even afwachten hoe hij gaat reageren als ze weer weg is.
En dit ja, veel sterkte @Aoibhinquote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:31 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Dat is heel heftig. Weet dat je altijd hier terecht kunt
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:29 schreef Guanabana het volgende:
Wij zijn er hier voor afleiding en/of steun.
Pfoe lang verhaal eigenlijk, maar korte versie:quote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoe is het uiteindelijk toch tot een gedwongen opname gekomen als ik mag vragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:31 schreef Mandy040986 het volgende:
Nog eentje dan:
Hoe noem je een Poolse versie van een Hawaïaans gerecht?
Een Poke Pool.
Zo, hé, dat is niet niksquote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:27 schreef Aoibhin het volgende:
Nou ben er weer
Dit proces loopt onderhand ook al twee jaar eigenlijk. Instanties ingeschakeld etc.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:33 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Een gedwongen opname is heftig zeg.
Sterkte.
Vooral dat laatste mag nog wel herhaald wordenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:38 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Zo, hé, dat is niet niks
Hopelijk voor jullie komt er wel wat schot in de zaak zo
En verder sluit ik mij aan bij de anderen: je weet ons wel te vinden als het nodig is
Dat lijkt me heel naar inderdaad. Je maakt je toch zorgen.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit proces loopt onderhand ook al twee jaar eigenlijk. Instanties ingeschakeld etc.
Het is lastig bij een meerderjarig persoon om die gedwongen op te laten nemen. Dan moet er sprake zijn van gevaar voor de persoon zelf of voor de omgeving.
Maar wij kunnen er ook echt niet meer mee leven. Hij heeft ook wel eens van die aanvallen 's nachts, en zie dan nog maar te slapen
Zo ja, heftig voor je broer, maar ook zeker voor jou en je familie.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit proces loopt onderhand ook al twee jaar eigenlijk. Instanties ingeschakeld etc.
Het is lastig bij een meerderjarig persoon om die gedwongen op te laten nemen. Dan moet er sprake zijn van gevaar voor de persoon zelf of voor de omgeving.
Maar wij kunnen er ook echt niet meer mee leven. Hij heeft ook wel eens van die aanvallen 's nachts, en zie dan nog maar te slapen
Jeetje heftig he? Maar het is te hopen dat hij opgenomen wordt, ook al is de procedure natuurlijk niet leuk ( zacht uitgedrukt)!Ik heb vroeger in mijn werk vaak met indicaties voor een BOPZ te maken gehad, is voor de cliënt maar vooral voor de familie heel heftig. Sterkte!quote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:27 schreef Aoibhin het volgende:
Nou ben er weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |