abonnement Unibet Coolblue
pi_193959276
Ik heb even een kloon aangemaakt om dit hier te bespreken.

Ik zit met het volgende. Ruim een jaar geleden ben ik erachter gekomen dat mijn partner ontrouw is geweest. Ze heeft een aantal keren contact gehad met een ander en heeft dit mij verzwegen. Tijdens deze periode dat ze dat deed had ik het gevoel dat er iets niet klopte. Wat precies kon ik niet helemaal helder krijgen voor mezelf. Ik heb dit ook met haar besproken maar zij sprak destijds uit dat ik me nergens zorgen over hoefde te maken. Onze relatie was op dat moment ook gewoon prima en zeker niet ingekakt of wat dan ook. Toch bleef mij gevoel dat het niet helemaal goed zat. Door dit gevoel heb ik voor het eerst in 6 jaar relatie in haar mobiele telefoon gekeken. Daar kwam dus uit naar voren dat ze een Whatsapp gesprek met iemand had gewist waar ze een aantal weken contact mee had gehad. Wat ze niet gewist had waren foto's van hem die hij naar haar had gestuurd (zoenfoto's van hem alleen naar haar). Ik heb haar daar toen mee geconfronteerd en dat waren een aantal heftige dagen vol emotie. Er is volgens haar niet iets gebeurd in de zin van fysiek contact. Echter is ze wel met hem een keer wat wezen drinken op vriendschappelijke basis. Ze hebben elkaar tijdens het stappen ook nog een aantal keren gezien. Dat alles heeft ze voor mij moedwillig verzwegen terwijl ik haar tijdens die periode al eens heb gevraagd of er wat aan de hand was. Ze heeft alles wel met haar beste vriendin besproken destijds. Die heeft haar geadviseerd om het aan mij te te vertellen. Echter heeft ze dit niet gedaan omdat ze vond dat er toch niet veel aan de hand was en mij niet bezorgd wilde maken. Ik heb later nog wel eens een printscreen gevonden van Whatsapp bericht van een van zijn vrienden dat hij hun twee wel "een goede match" vindt. Ze heeft ook eerlijk tegen mij verteld dat ze tegen hem had gezegd het "wel zou hebben geweten" als ze geen relatie met mij had gehad. Voor zover de aanleiding van het geheel waar ik mee zit.....

Inmiddels zijn we een jaar verder en het sluimert in mijn gevoel nog steeds rond. Ik heb het idee dat ik mezelf niet meer ben. Ik ben veel rustiger geworden en mijn zelfvertrouwen is minder geworden. De relatie is goed en we hebben het ook nog een aantal keren besproken. Echter kom ik maar niet van het rotgevoel af. Soms denk ik er weken niet aan en soms zijn er dagen dat ik aan niets anders denk. Telkens komt de vraag naar boven of het echt niet meer was dan dit. Ik ben echt benieuwd naar jullie gedachte hier over. Wat zouden jullie mij aanraden om hier mee om te gaan? De relatie tussen ons beide is goed. Echter blijft dit gebeuren als een soort zwaard van Damocles boven mijn leven rondhangen.
  Spellchecker maandag 6 juli 2020 @ 15:48:22 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_193959337
Harde les: blijf uit de telefoon van je partner.
Sterkte.
  maandag 6 juli 2020 @ 15:50:35 #3
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193959373
Ik heb dat ook gehad. Uiteindelijk de relatie verbroken want dat gevoel ging niet weg ik kon hem gewoon niet meer vertrouwen. En maar goed ook dat ik dat gedaan heb, want er zijn ook mannen (en vrouwen) die gewoon trouw zijn zo blijkt :)
pi_193959390
Je denkt wellicht dat nu ze het een keer deed, gepakt was en er mee wegkwam, misschien wel dat ze gaat kicken op dat stiekeme en ipv het hier de kop mee hebben ingedrukt je juist precedent hebt geschapen.


Ey, ey, ofnie dan 😏
Don't follow me, I'm just a man.
pi_193959406
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2020 15:50 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb dat ook gehad. Uiteindelijk de relatie verbroken want dat gevoel ging niet weg ik kon hem gewoon niet meer vertrouwen. En maar goed ook dat ik dat gedaan heb, want er zijn ook mannen (en vrouwen) die gewoon trouw zijn zo blijkt :)
Hoe ben je 100% zeker over dat?
Mee doen is belangrijker dan winnen!
  Moderator maandag 6 juli 2020 @ 15:56:08 #6
236264 crew  capricia
pi_193959438
Huh, wat is er precies gebeurd dan? Iets drinken op vriendschappelijke basis lees ik.

Is dat jullie definitie van ontrouw?
Definitely not CIA
pi_193959447
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2020 15:56 schreef capricia het volgende:
Huh, wat is er precies gebeurd dan? Iets drinken op vriendschappelijke basis lees ik.

Is dat jullie definitie van ontrouw?
Nee, maar wel moedwillig dingen voor mij verbergen en achterhouden terwijl ik er om vraag. Ook omdat ze zelf donders goed wist dat wat ze deed niet door de beugel kon (wat er gebeurd is staat in de OP).
  maandag 6 juli 2020 @ 15:58:55 #8
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_193959460
Wat moet ik me voorstellen bij een zoenfoto? Dat hij een kusmondje trekt, een selfie maakt en die stuurt?
pi_193959465
quote:
9s.gif Op maandag 6 juli 2020 15:58 schreef herverwijderd het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij een zoenfoto? Dat hij een kusmondje trekt, een selfie maakt en die stuurt?
Ja.
pi_193959472
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2020 15:48 schreef maily het volgende:
Harde les: blijf uit de telefoon van je partner.

Waarom?
Volgens mij is dat echt iets wat mensen van elkaar napraten. In een normale relatie moet dat gewoon kunnen. Niet om te spioneren, maar gewoon gebruiken.
  maandag 6 juli 2020 @ 16:01:17 #11
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_193959500
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2020 15:59 schreef Amee het volgende:

[..]

Waarom?
Volgens mij is dat echt iets wat mensen van elkaar napraten. In een normale relatie moet dat gewoon kunnen. Niet om te spioneren, maar gewoon gebruiken.
Het was niet gewoon gebruiken, hij ging echt op zoek.
The love you take is equal to the love you make.
pi_193959516
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2020 16:01 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Het was niet gewoon gebruiken, hij ging echt op zoek.
Juist. En daar vond ik wat ik dacht te vinden. Ik heb in die 7 jaar tijd nog nooit haar telefoon of iets degelijks gecontroleerd om het vertrouwen er gewoon was.
pi_193959519
Je vertrouwd haar niet meer, dat is een probleem waar je niet zomaar vanaf komt. Bespreek dit met haar. Ze heeft (in elk geval zoals jij het ziet) tegen je gelogen, dat is pijnlijk.

Nooit in iemands telefoon kijken, dat is les numero uno. Zalig zijn de onwetenden.
-nee-
  Moderator maandag 6 juli 2020 @ 16:02:33 #14
236264 crew  capricia
pi_193959521
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 15:57 schreef Eastside1 het volgende:

[..]

Nee, maar wel moedwillig dingen voor mij verbergen en achterhouden terwijl ik er om vraag. Ook omdat ze zelf donders goed wist dat wat ze deed niet door de beugel kon (wat er gebeurd is staat in de OP).
Okay. Dus omdat ze niets over die afspraak wilde vertellen is ze ontrouw in jouw ogen, zeg ik het zo goed?
Definitely not CIA
pi_193959523
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2020 16:01 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Het was niet gewoon gebruiken, hij ging echt op zoek.
Omdat hij in de lucht al onraad kon proeven. Een relatie werkt alleen als je op je partner kunt afstemmen.
Don't follow me, I'm just a man.
pi_193959526
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2020 15:56 schreef capricia het volgende:
Huh, wat is er precies gebeurd dan? Iets drinken op vriendschappelijke basis lees ik.

Is dat jullie definitie van ontrouw?
Ze heeft het niet aan hem verteld, terwijl hij haar rond die tijd weleens ernaar heeft gevraagd.
Waarom heeft ze dat niet gedaan, zou er meer achter zitten?, vraagt hij zich af.
Begrijpelijk, want in een goede relatie vertel je het gewoon.
  Moderator maandag 6 juli 2020 @ 16:05:10 #17
236264 crew  capricia
pi_193959575
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2020 16:02 schreef Amee het volgende:

[..]

Ze heeft het niet aan hem verteld, terwijl hij haar rond die tijd weleens ernaar heeft gevraagd.
Waarom heeft ze dat niet gedaan, zou er meer achter zitten?, vraagt hij zich af.
Begrijpelijk, want in een goede relatie vertel je het gewoon.
Ja. En nu haalt hij dingen over ontrouw in zijn hoofd.
Definitely not CIA
pi_193959578
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 15:59 schreef Eastside1 het volgende:

[..]

Ja.
Welke loser doet dat nou? Dan ben je toch gewoon een halve vrouw?
-nee-
pi_193959604
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2020 16:05 schreef capricia het volgende:

[..]

Ja. En nu haalt hij dingen over ontrouw in zijn hoofd.
Een maand lang dingen voor mij over een ander verzwijgen die wel wat verder gingen dan simpelen appjes is voor mijn gevoel erger dan een keer dronken een ander zoenen.... Dat laatste vind ik veel minder erg. Hoe vreemd het voor anderen misschien ook klinkt.
  Moderator maandag 6 juli 2020 @ 16:06:49 #20
236264 crew  capricia
pi_193959605
quote:
14s.gif Op maandag 6 juli 2020 16:05 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Welke loser doet dat nou? Dan ben je toch gewoon een halve vrouw?
Mss is ie wel gay?
Definitely not CIA
pi_193959606
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2020 16:05 schreef capricia het volgende:

[..]

Ja. En nu haalt hij dingen over ontrouw in zijn hoofd.
Hij had het al in zijn hoofd. Hij zocht bevestiging. Begrijpelijke reactie.
  maandag 6 juli 2020 @ 16:08:37 #22
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_193959637
quote:
14s.gif Op maandag 6 juli 2020 16:05 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Welke loser doet dat nou? Dan ben je toch gewoon een halve vrouw?
Wat is dit nou weer voor kutopmerking.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 6 juli 2020 @ 16:09:53 #23
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_193959654
Ik vind het ook heel moeilijk om er overheen te komen als ik het gevoel heb dat mijn partner niet eerlijk is geweest tegen mij. Het is misschien een karaktertrek, de een stapt daar waarschijnlijk makkelijker overheen dan de ander.

Misschien iets van relatietherapie proberen, als je daar zin in zou hebben?

Ik heb het zelf één keer meegemaakt, en die relatie is uiteindelijk uit gegaan, onder andere doordat ik toch het gevoel bleef hebben dat ik haar niet kon vertrouwen.

Sterkte hoe dan ook, is een kutsituatie.
  maandag 6 juli 2020 @ 16:09:59 #24
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_193959655
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 16:06 schreef Eastside1 het volgende:

[..]

Een maand lang dingen voor mij over een ander verzwijgen die wel wat verder gingen dan simpelen appjes is voor mijn gevoel erger dan een keer dronken een ander zoenen.... Dat laatste vind ik veel minder erg. Hoe vreemd het voor anderen misschien ook klinkt.
Hoe heb je jezelf er dan overheen gezet? Waarom heb je er geen punt achter gezet?
The love you take is equal to the love you make.
pi_193959657
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2020 16:02 schreef capricia het volgende:

[..]

Okay. Dus omdat ze niets over die afspraak wilde vertellen is ze ontrouw in jouw ogen, zeg ik het zo goed?
Ontrouw zijn is in ieders ogen anders. De een vindt dat al wanneer je fantasieën hebt over een ander zonder het eerlijk toe te willen geven, de ander vindt dat pas wanneer er seks in het spel is.
pi_193959661
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2020 16:08 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Wat is dit nou weer voor kutopmerking.
Niet aanstellen, is gewoon een grapje. Maar een kerel die selfies maakt vind ik al niet zo cool, maar eentje die dat van z'n zoenlippen doet, dan is er wel iets mis met je _O-
-nee-
pi_193959679
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2020 16:09 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Hoe heb je jezelf er dan overheen gezet? Waarom heb je er geen punt achter gezet?
Door met haar te praten. En ik heb er geen punt achter gezet omdat ik haar teveel mag.
  maandag 6 juli 2020 @ 16:11:11 #28
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_193959681
quote:
14s.gif Op maandag 6 juli 2020 16:10 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Niet aanstellen, is gewoon een grapje. Maar een kerel die selfies maakt vind ik al niet zo cool, maar eentje die dat van z'n zoenlippen doet, dan is er wel iets mis met je _O-
En met jou is niets mis, zeker. :')
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 6 juli 2020 @ 16:11:30 #29
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_193959684
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 16:11 schreef Eastside1 het volgende:

[..]

Door met haar te praten. En ik heb er geen punt achter gezet omdat ik haar teveel mag.
Je MAG haar? -O-
The love you take is equal to the love you make.
pi_193959685
Maar laten we even terug gaan naar de essentie van het verhaal. Onze relatie is nog steeds goed. Echter vertrouw ik haar idd minder dan voor het hele gebeuren. Ik wil ook gewoon met haar verder. Echter heb ik het idee dat ik niet meer dezelfde persoon ben als 1,5 jaar geleden. Ik ben een stuk rustiger geworden en een stuk onzekerder. Hoe ga ik dit gevoel van mij af krijgen en weer de oude worden?
  maandag 6 juli 2020 @ 16:11:58 #31
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_193959694
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2020 15:48 schreef maily het volgende:
Harde les: blijf uit de telefoon van je partner.
Sterkte.
Lastige situatie als je het mij vraagt.
Als je niet 100% zeker van de relatie bent en je doet het dan valt het óf mee óf tegen.
Als je wel 100% zeker bent van de relatie, dan zou je er geen behoefte aan moeten hebben.
pi_193959696
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2020 16:11 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je MAG haar? -O-
Dat is hier in het dialect hetzelfde als iemand lief hebben ;)
  Moderator maandag 6 juli 2020 @ 16:12:05 #33
236264 crew  capricia
pi_193959697
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2020 16:10 schreef Amee het volgende:

[..]

Ontrouw zijn is in ieders ogen anders. De een vindt dat al wanneer je fantasieën hebt over een ander zonder het eerlijk toe te willen geven, de ander vindt dat pas wanneer er seks in het spel is.
Ontrouw heeft te maken met overspel en vreemdgaan.
Een keertje wat drinken met iemand niet.
Definitely not CIA
pi_193959715
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2020 16:12 schreef capricia het volgende:

[..]

Ontrouw heeft te maken met overspel en vreemdgaan.
Een keertje wat drinken met iemand niet.
Klopt. Maar daarna weken lang contact houden en daarin dingen zeggen tegen elkaar die verwijderd werden om er mij niet achter te laten komen is wel ontrouw. Helemaal als je weet dat je verkeert zit en dit bespreekt met je beste vriendin.
  maandag 6 juli 2020 @ 16:13:21 #35
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_193959717
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 16:11 schreef Eastside1 het volgende:
Maar laten we even terug gaan naar de essentie van het verhaal. Onze relatie is nog steeds goed. Echter vertrouw ik haar idd minder dan voor het hele gebeuren. Ik wil ook gewoon met haar verder. Echter heb ik het idee dat ik niet meer dezelfde persoon ben als 1,5 jaar geleden. Ik ben een stuk rustiger geworden en een stuk onzekerder. Hoe ga ik dit gevoel van mij af krijgen en weer de oude worden?
Je spreekt jezelf dus tegen. Je relatie is niet goed meer. En het is nog maar de vraag of je terug kunt, naar toen je haar nog wel dacht te kunnen vertrouwen.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 6 juli 2020 @ 16:14:37 #36
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_193959740
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2020 16:12 schreef capricia het volgende:

[..]

Ontrouw heeft te maken met overspel en vreemdgaan.
Een keertje wat drinken met iemand niet.
Wat is het belang dat je hier blijft verkondigen dat het in jouw ogen geen ontrouw is? Verandert dat iets voor TS?
The love you take is equal to the love you make.
pi_193959741
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 16:11 schreef Eastside1 het volgende:
et verhaal. Onze relatie is nog steeds goed. Echter vertrouw ik haar idd minder dan voor het hele gebeuren. Ik wil ook gewoon met haar verder. Echter heb ik het idee dat ik niet meer dezelfde persoon ben als 1,5 jaar geleden. Ik ben een stuk rustiger geworden en een stuk onzekerder. Hoe ga ik dit gevoel van mij af krijgen en weer de oude worden?
Nooit. Ze heeft je eenmaal belazerd en geloof je nou echt dat ze vriendschappelijk heeft afgesproken? Je kan er in elk geval vanuit gaan dat er iets is gebeurd. In dat geval had ze er eerlijk over geweest.

Je hebt 2 opties.
1. Uitmaken
2. Doorgaan met de relatie, waarbij zij al een keer ontrouw is geweest en ze dit weer zal doen. Dit soort dingen komt echt heel vaak voor en is het eerste teken van het einde van de relatie. Dit is onvermijdelijk.
  maandag 6 juli 2020 @ 16:14:53 #38
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_193959744
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2020 16:12 schreef capricia het volgende:

[..]

Ontrouw heeft te maken met overspel en vreemdgaan.
Een keertje wat drinken met iemand niet.
Een keertje drinken met iemand ligt dan toch puur aan de intenties van beiden partijen? Ik kan begrijpen dat als je vrouw met een man wat gaat drinken dat zij dat doet vanuit vriendschappelijk, bij de man zelf is dat vaak toch uit andere intenties.
pi_193959760
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 16:11 schreef Eastside1 het volgende:
Maar laten we even terug gaan naar de essentie van het verhaal. Onze relatie is nog steeds goed. Echter vertrouw ik haar idd minder dan voor het hele gebeuren. Ik wil ook gewoon met haar verder. Echter heb ik het idee dat ik niet meer dezelfde persoon ben als 1,5 jaar geleden. Ik ben een stuk rustiger geworden en een stuk onzekerder. Hoe ga ik dit gevoel van mij af krijgen en weer de oude worden?
Allereerst het woord "echter" wat minder gebruiken. Het is irritant :P

Door je ervan te laten overtuigen dat ze het niet weer gaat doen. M.a.w, gewoon haar vertrouwen. Dat kan alleen jijzelf. Geef het een kans en vertrouw.
pi_193959761
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2020 16:12 schreef capricia het volgende:

[..]

Ontrouw heeft te maken met overspel en vreemdgaan.
Een keertje wat drinken met iemand niet.
Maar er over liegen/verzwijgen en bewijs ervan verwijderen geeft de TS wel het gevoel van ontrouw, wat natuurlijk de essentie van het probleem is.

Ik zou haar vertellen wat het probleem met je gedaan heeft, kan je meteen zien of zij er ook over nagedacht heeft, en of ze bereid is er aan te werken.
-nee-
pi_193959780
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2020 16:12 schreef capricia het volgende:

[..]

Ontrouw heeft te maken met overspel en vreemdgaan.
Een keertje wat drinken met iemand niet.
Zoals ik zei, dat verschilt per persoon. Dit wat jij zegt is wat jij zelf vindt.
pi_193959787
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2020 16:11 schreef Lienekien het volgende:

[..]

En met jou is niets mis, zeker. :')
Goed gezien Lienekien.
-nee-
  maandag 6 juli 2020 @ 16:20:21 #43
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_193959850
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 16:11 schreef Eastside1 het volgende:
Maar laten we even terug gaan naar de essentie van het verhaal. Onze relatie is nog steeds goed. Echter vertrouw ik haar idd minder dan voor het hele gebeuren. Ik wil ook gewoon met haar verder. Echter heb ik het idee dat ik niet meer dezelfde persoon ben als 1,5 jaar geleden. Ik ben een stuk rustiger geworden en een stuk onzekerder. Hoe ga ik dit gevoel van mij af krijgen en weer de oude worden?
Weet zij dat dit je verandert heeft? Belemmert het je in de relatie ook of alleen in het dagelijks leven met hoe jij bent?
Als de relatie voor jou gevoel nog goed is zou je dit bespreekbaar kunnen maken.
  Moderator maandag 6 juli 2020 @ 16:20:46 #44
236264 crew  capricia
pi_193959860
quote:
14s.gif Op maandag 6 juli 2020 16:16 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Maar er over liegen/verzwijgen en bewijs ervan verwijderen geeft de TS wel het gevoel van ontrouw, wat natuurlijk de essentie van het probleem is.

Ik zou haar vertellen wat het probleem met je gedaan heeft, kan je meteen zien of zij er ook over nagedacht heeft, en of ze bereid is er aan te werken.
Ja. Precies. Het gaat om hoe TS het in zijn fantasie invult.

Een gesprek verwijderen (of leeggooien) is ook niet zo bijzonder. Ik bewaar de meeste gesprekken ook niet.

Maar als ik het zo lees, gaat het erg moeilijk voor hem worden om haar nog te vertrouwen. En dan heb je eigenlijk je antwoord al.
Definitely not CIA
  Spellchecker maandag 6 juli 2020 @ 16:20:51 #45
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_193959864
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2020 15:59 schreef Amee het volgende:

[..]

Waarom?
Volgens mij is dat echt iets wat mensen van elkaar napraten. In een normale relatie moet dat gewoon kunnen. Niet om te spioneren, maar gewoon gebruiken.
Zoek de topics maar eens op in R&P van mensen die dat gedaan hebben.
Dat varieert van "ik vertrouw hem/haar niet en heb in zijn telefoon/laptop gekeken" tot "hij/zij was even boven en er kwam een berichtje binnen en toen heb ik gekeken".
O, en "ik doe dat eigenlijk nooit".
pi_193959901
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2020 16:20 schreef maily het volgende:

[..]

Zoek de topics maar eens op in R&P van mensen die dat gedaan hebben.
Dat varieert van "ik vertrouw hem/haar niet en heb in zijn telefoon/laptop gekeken" tot "hij/zij was even boven en er kwam een berichtje binnen en toen heb ik gekeken".
O, en "ik doe dat eigenlijk nooit".
Het heeft voor mij geen meerwaarde om over te liegen. Ik heb echt nooit in haar telefoon gekeken. Alleen op dat ene moment dat ik twijfelde. Wat heeft het voor een zin om daar nu over te liegen? Ik vraag juist om raad.
  Moderator maandag 6 juli 2020 @ 16:23:00 #47
236264 crew  capricia
pi_193959904
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2020 16:17 schreef Amee het volgende:

[..]

Zoals ik zei, dat verschilt per persoon. Dit wat jij zegt is wat jij zelf vindt.
Hoop dat ze dit van te voren afgestemd hebben, en daarover op een lijn zitten.
Definitely not CIA
pi_193959906
Als je in een relatie zit kom je af en toe verleidingen tegen, dat is nou eenmaal menselijk. Maar ze heeft uiteindelijk toch gewoon gekozen voor jou, betekent dat dan niks? Als ze niet een paar keer wat was wezen drinken met die gast had ze waarschijnlijk nog twijfels gehad, en die twijfels kunnen dan groeien. En door niks te zeggen wilde ze je wat je nu voelt besparen.

Je gaat mij niet wijs maken dat er niemand die in een relatie zit niet ooit denkt over waar het gras groener is. Iedereen heeft wel een droomman-en of vrouw die een relatie om zeep zou kunnen helpen. De volgende keer ben jij het misschien die denkt dat je toch wel erg goed met die nieuwe collega op kan schieten. 100% onvoorwaardelijke liefde is een illusie. Ze heeft even aan andere bloemen geroken, maar is in mijn ogen niet ontrouw geweest.
Nieuw is niet altijd beter.
  Spellchecker maandag 6 juli 2020 @ 16:23:52 #49
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_193959918
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 16:22 schreef Eastside1 het volgende:

[..]

Het heeft voor mij geen meerwaarde om over te liegen. Ik heb echt nooit in haar telefoon gekeken. Alleen op dat ene moment dat ik twijfelde. Wat heeft het voor een zin om daar nu over te liegen? Ik vraag juist om raad.
Ik reageerde op iemand anders ;)
pi_193959920
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 16:23 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Als je in een relatie zit kom je af en toe verleidingen tegen, dat is nou eenmaal menselijk. Maar ze heeft uiteindelijk toch gewoon gekozen voor jou, betekent dat dan niks? Als ze niet een paar keer wat was wezen drinken met die gast had ze waarschijnlijk nog twijfels gehad, en die twijfels kunnen dan groeien. En door niks te zeggen wilde ze je wat je nu voelt besparen.

Je gaat mij niet wijs maken dat er niemand die in een relatie zit niet ooit denkt over waar het gras groener is. Iedereen heeft wel een droomman-en of vrouw die een relatie om zeep zou kunnen helpen. De volgende keer ben jij het misschien die denkt dat je toch wel erg goed met die nieuwe collega op kan schieten. 100% onvoorwaardelijke liefde is een illusie. Ze heeft even aan andere bloemen geroken, maar is in mijn ogen niet ontrouw geweest.
^O^
pi_193959966
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2020 16:20 schreef maily het volgende:

[..]

Zoek de topics maar eens op in R&P van mensen die dat gedaan hebben.
Dat varieert van "ik vertrouw hem/haar niet en heb in zijn telefoon/laptop gekeken" tot "hij/zij was even boven en er kwam een berichtje binnen en toen heb ik gekeken".
O, en "ik doe dat eigenlijk nooit".
Okay, maar als je niet "toevallig" heb gekeken of gezien, betekent het dat het niet bestaat of dat het vanzelf weggaat? :P
Want als je het niet doet komt het toch op een andere manier uit of loop je nog jaren rond met twijfel. Deze "methode" versnelt het alleen maar.
  maandag 6 juli 2020 @ 16:27:51 #52
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_193959987
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 16:24 schreef Eastside1 het volgende:

[..]

^O^
Je steekt wel vrij makkelijk je duimpjes omhoog voor een typisch goedpraattekst.

Als het dan zo makkelijk is, waarom zit je er dan nog mee.
The love you take is equal to the love you make.
pi_193959999
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2020 16:26 schreef Amee het volgende:

[..]

Okay, maar als je niet "toevallig" heb gekeken of gezien, betekent het dat het niet bestaat of dat het vanzelf weggaat? :P
Want als je het niet doet komt het toch op een andere manier uit of loop je nog jaren rond met twijfel. Deze "methode" versnelt het alleen maar.
Dat klopt. Doordat ik er dus zelf achter moest komen en zij het mij niet heeft verteld vraag ik mij nog steeds af of ik er ooit achter zou zijn gekomen of dat ze het mij had verteld.
pi_193960027
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 16:23 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Als je in een relatie zit kom je af en toe verleidingen tegen, dat is nou eenmaal menselijk. Maar ze heeft uiteindelijk toch gewoon gekozen voor jou, betekent dat dan niks? Als ze niet een paar keer wat was wezen drinken met die gast had ze waarschijnlijk nog twijfels gehad, en die twijfels kunnen dan groeien. En door niks te zeggen wilde ze je wat je nu voelt besparen.

Je gaat mij niet wijs maken dat er niemand die in een relatie zit niet ooit denkt over waar het gras groener is. Iedereen heeft wel een droomman-en of vrouw die een relatie om zeep zou kunnen helpen. De volgende keer ben jij het misschien die denkt dat je toch wel erg goed met die nieuwe collega op kan schieten. 100% onvoorwaardelijke liefde is een illusie. Ze heeft even aan andere bloemen geroken, maar is in mijn ogen niet ontrouw geweest. Ze heeft gekozen voor jou, ondanks de opmerkingen van derden.
Uiteindelijk is dit wel heel belangrijk, vind ik ook. Ze heeft geflirt met iemand, maar zo ver we kunnen zien voor TS gekozen. Daarna al het bewijs willen vernietigen om geen slapende honden wakker te maken.

Komen we weer terug bij die telefoon, dat blijft toch ingewikkeld. Gewoon niet willen inzien, de volledige waarheid weten heeft TS meer problemen opgeleverd dan goed voor hem was. Als je een lange termijn relatie wilt, dan is je oogkleppen ophouden voor een geheimpje hier en daar een beproefde methode om het leuk te houden.
-nee-
pi_193960090
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2020 16:27 schreef Lienekien het volgende:

[..]

voor een typisch goedpraattekst.

Pardon?
Nieuw is niet altijd beter.
pi_193960096
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2020 16:27 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je steekt wel vrij makkelijk je duimpjes omhoog voor een typisch goedpraattekst.

Als het dan zo makkelijk is, waarom zit je er dan nog mee.
Ik vind het een realistische post waar je wel wat aan hebt, hoor. Niets is perfect, het gaat om het eindresultaat.
Nu nog het vertrouwen.
  maandag 6 juli 2020 @ 16:37:46 #57
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_193960143
quote:
10s.gif Op maandag 6 juli 2020 16:34 schreef ikbennieuwopfok het volgende:

[..]

Pardon?
Ja. ‘Ze heeft toch gekozen voor jou?’ Ja, prachtig, maar ze heeft wel achter zijn rug om uitgezocht of ze niet toch liever voor het groenere gras wilde gaan. En toen hij haar ernaar vroeg, loog ze daarover.

‘Ze heeft toch gekozen voor jou?’ Ja, blablabla. En de volgende keer? Dan komt hij thuis en heeft ze al haar spullen meegenomen want ze heeft toch een leukere man gevonden?
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 6 juli 2020 @ 16:39:04 #58
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_193960167
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2020 16:34 schreef Amee het volgende:

[..]

Ik vind het een realistische post waar je wel wat aan hebt, hoor. Niets is perfect, het gaat om het eindresultaat.
Nu nog het vertrouwen.
En wat is dan ‘het eindresultaat’?

Nu nog het vertrouwen. Ja, duh. Dat is nou juist het punt.
The love you take is equal to the love you make.
pi_193960201
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2020 16:37 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja. ‘Ze heeft toch gekozen voor jou?’ Ja, prachtig, maar ze heeft wel achter zijn rug om uitgezocht of ze niet toch liever voor het groenere gras wilde gaan. En toen hij haar ernaar vroeg, loog ze daarover.

‘Ze heeft toch gekozen voor jou?’ Ja, blablabla. En de volgende keer? Dan komt hij thuis en heeft ze al haar spullen meegenomen want ze heeft toch een leukere man gevonden?
Vertrouwen is belangrijk om je relatie goed te houden, maar een mens is vrij om te doen en laten wat hij of zij wilt natuurlijk. Je kan iemand niet makkelijk verplichten tot een bepaalde manier van omgang.
-nee-
  maandag 6 juli 2020 @ 16:44:07 #60
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193960233
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 15:52 schreef dezomervoorbij het volgende:

[..]

Hoe ben je 100% zeker over dat?
Nou ik ben zelf zo, en de meeste van mijn vriendinnen ook. En ik heb nu een partner die me gewoon z'n telefoon laat gebruiken terwijl degene waar ik het over had boos werd als ik z'n telefoon ook maar oppakte om even aan de kant te leggen. En inderdaad, hij ging vreemd.
  maandag 6 juli 2020 @ 16:44:15 #61
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_193960236
quote:
14s.gif Op maandag 6 juli 2020 16:42 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Vertrouwen is belangrijk om je relatie goed te houden, maar een mens is vrij om te doen en laten wat hij of zij wilt natuurlijk. Je kan iemand niet makkelijk verplichten tot een bepaalde manier van omgang.
Dat zie je mij dan ook nergens zeggen.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 6 juli 2020 @ 16:47:54 #62
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193960286
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 16:23 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Als je in een relatie zit kom je af en toe verleidingen tegen, dat is nou eenmaal menselijk. Maar ze heeft uiteindelijk toch gewoon gekozen voor jou, betekent dat dan niks? Als ze niet een paar keer wat was wezen drinken met die gast had ze waarschijnlijk nog twijfels gehad, en die twijfels kunnen dan groeien. En door niks te zeggen wilde ze je wat je nu voelt besparen.

Je gaat mij niet wijs maken dat er niemand die in een relatie zit niet ooit denkt over waar het gras groener is. Iedereen heeft wel een droomman-en of vrouw die een relatie om zeep zou kunnen helpen. De volgende keer ben jij het misschien die denkt dat je toch wel erg goed met die nieuwe collega op kan schieten. 100% onvoorwaardelijke liefde is een illusie. Ze heeft even aan andere bloemen geroken, maar is in mijn ogen niet ontrouw geweest.
Je komt heus verleidingen tegen, maar daar hoef je toch niet op in te gaan :{ "Ja ik ben vreemdgegaan/heb een ander gezoend/etc, maar ik heb uiteindelijk toch voor jou gekozen?" Zo werkt het natuurlijk niet in een relatie. Althans, niet voor mij maar misschien ben ik de enige.
  maandag 6 juli 2020 @ 16:50:24 #63
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_193960326
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2020 16:47 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Je komt heus verleidingen tegen, maar daar hoef je toch niet op in te gaan :{ "Ja ik ben vreemdgegaan/heb een ander gezoend/etc, maar ik heb uiteindelijk toch voor jou gekozen?" Zo werkt het natuurlijk niet in een relatie. Althans, niet voor mij maar misschien ben ik de enige.
Denk je dat heus, dat je daar misschien de enige in bent?
The love you take is equal to the love you make.
pi_193960348
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2020 16:47 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Je komt heus verleidingen tegen, maar daar hoef je toch niet op in te gaan :{ "Ja ik ben vreemdgegaan/heb een ander gezoend/etc, maar ik heb uiteindelijk toch voor jou gekozen?" Zo werkt het natuurlijk niet in een relatie. Althans, niet voor mij maar misschien ben ik de enige.
Uiteraard. Daarbij ben je bij elke partner toch ook weer anders. Je hebt allerlei zaken uit voorgaande relaties meegenomen en geïmplementeerd om al gemaakte fouten te kunnen voorkomen.
Don't follow me, I'm just a man.
pi_193960417
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2020 16:47 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Je komt heus verleidingen tegen, maar daar hoef je toch niet op in te gaan :{ "Ja ik ben vreemdgegaan/heb een ander gezoend/etc, maar ik heb uiteindelijk toch voor jou gekozen?" Zo werkt het natuurlijk niet in een relatie. Althans, niet voor mij maar misschien ben ik de enige.
Als het al tot seks was overgegaan zou het voor mij ook over zijn. En bij sexting een beetje nog aan het rekken, vertrouwen zou nooit meer terug komen....

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 06-07-2020 16:56:28 ]
pi_193960444
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2020 16:39 schreef Lienekien het volgende:

[..]

En wat is dan ‘het eindresultaat’?

Nu nog het vertrouwen. Ja, duh. Dat is nou juist het punt.
Precies en daarom is dat een post waar je wel wat aan hebt. TS kan er over nadenken en wat hij ermee doet is aan hem.
pi_193960520
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2020 16:08 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Wat is dit nou weer voor kutopmerking.
:?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 6 juli 2020 @ 17:29:23 #68
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_193960947
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2020 16:58 schreef Amee het volgende:

[..]

Precies en daarom is dat een post waar je wel wat aan hebt. TS kan er over nadenken en wat hij ermee doet is aan hem.
Ik kan niet zo veel met jouw vaagheden, eerlijk gezegd.
The love you take is equal to the love you make.
pi_193961429
niks mis met jezelf in de knoop zitten
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_193962793
Alleen onzekere mensen zijn jaloers en wantrouwig.
pi_193962816
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2020 16:44 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Nou ik ben zelf zo, en de meeste van mijn vriendinnen ook. En ik heb nu een partner die me gewoon z'n telefoon laat gebruiken terwijl degene waar ik het over had boos werd als ik z'n telefoon ook maar oppakte om even aan de kant te leggen. En inderdaad, hij ging vreemd.
Je huidige vriend is beter in zijn zaakjes verstoppen.
  maandag 6 juli 2020 @ 19:42:01 #72
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_193962819
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 19:40 schreef Cockwhale het volgende:
Alleen onzekere mensen zijn jaloers en wantrouwig.
Dit ja. Met jezelf in de knoop zitten vanwege een paar appjes. -O-
pi_193963134
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2020 15:56 schreef capricia het volgende:
Huh, wat is er precies gebeurd dan? Iets drinken op vriendschappelijke basis lees ik.

Is dat jullie definitie van ontrouw?
Geloof jij dat?
  Moderator maandag 6 juli 2020 @ 20:31:07 #74
236264 crew  capricia
pi_193963729
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 20:02 schreef Antaris het volgende:

[..]

Geloof jij dat?
Wat maakt dat uit.
Het gaat er om wat TS gelooft.
Definitely not CIA
  maandag 6 juli 2020 @ 21:00:13 #75
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_193964261
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2020 20:31 schreef capricia het volgende:

[..]

Wat maakt dat uit.
Het gaat er om wat TS gelooft.
TS heeft t vooraf al opgegeven en zoekt alleen nog bevestiging, vrees ik.
  maandag 6 juli 2020 @ 21:07:05 #76
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_193964390
Serieus, dit als ‘ontrouw’ bestempelen.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  maandag 6 juli 2020 @ 21:09:25 #77
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_193964440
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 21:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Serieus, dit als ‘ontrouw’ bestempelen.
Jij vindt het mooie voorbeelden van trouw?
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 6 juli 2020 @ 21:24:50 #78
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_193964761
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2020 16:20 schreef capricia het volgende:

[..]
Maar als ik het zo lees, gaat het erg moeilijk voor hem worden om haar nog te vertrouwen. En dan heb je eigenlijk je antwoord al.
Eens. Vertrouwen kun je niet ‘weer aanzetten’. Het is er of het is er niet.
pi_193965183
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 16:11 schreef Eastside1 het volgende:
Maar laten we even terug gaan naar de essentie van het verhaal. Onze relatie is nog steeds goed. Echter vertrouw ik haar idd minder dan voor het hele gebeuren. Ik wil ook gewoon met haar verder. Echter heb ik het idee dat ik niet meer dezelfde persoon ben als 1,5 jaar geleden. Ik ben een stuk rustiger geworden en een stuk onzekerder. Hoe ga ik dit gevoel van mij af krijgen en weer de oude worden?
Dat rustig worden is toch niet zo erg? Sommigen hier op FOK! zouden er een moord voor doen om rustiger te worden...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 6 juli 2020 @ 21:48:28 #80
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_193965202
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2020 21:09 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Jij vindt het mooie voorbeelden van trouw?
Het is niet netjes, maar bij ontrouw denk ik toch aan iets andere acties.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')