abonnement Unibet Coolblue
pi_194074182
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 14:23 schreef BookFreak het volgende:

[..]

Nee hij is een beperkte vechter. Staand geen wonder, op de grond geen wonder. Het enige wat overblijft is zn worstelen en fysiek. Het is de ultieme neutraliseerder. Offensief heeft ie niet.
Mixed martial arts heet de sport. Weet niet of je dat hebt meegekregen.
pi_194074218
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 19:56 schreef THEFXR het volgende:
Usman is iig beter dan Woodley met zijn racisme gejank
Waarom zou Woodley daar zijn mening niet over mogen geven?

Zijn er nog meer vechters die je vreselijk vindt omdat ze een bepaalde mening hebben?
  maandag 13 juli 2020 @ 20:26:21 #228
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_194074246
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2020 20:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Waarom zou Woodley daar zijn mening niet over mogen geven?

Zijn er nog meer vechters die je vreselijk vindt omdat ze een bepaalde mening hebben?
gaat me niet om de mening, maar het 100x herhalen, alleen maar omdat hij op dat moment de belt had, anders werd hij nergens uitgenodigd.
  maandag 13 juli 2020 @ 20:41:00 #229
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_194074449
Ref liet Yan veel te lang doorgaan op Aldo.
Gevecht had veel eerder gestopt moeten worden.
Aldo deed minutenlang niks anders dan z’n handen op z’n gezicht/oren houden.
Benieuwd hoe lang Yan van z’n titel kan genieten in deze divisie,
pi_194074698
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2020 20:41 schreef tja77 het volgende:
Ref liet Yan veel te lang doorgaan op Aldo.
Gevecht had veel eerder gestopt moeten worden.
Aldo deed minutenlang niks anders dan z’n handen op z’n gezicht/oren houden.
Benieuwd hoe lang Yan van z’n titel kan genieten in deze divisie,
Inderdaad ja. Heb het op een gegeven moment maar afgezet want het sloeg echt nergens op.
pi_194075625
Nou Joe vond 't prima totdat Diaz zei stop the fight op 36:58.

Vervolgens zegt Hinchcliffe nog dat er andere regels gelden in Abu Dhabi omdat het in New York allang gestopt zou zijn.

pi_194075885
Vond het event zeer vermakelijk. Early prelims en prelims waren prima potten.

Paige van zant was te verwachten en de rest vd partijen waren prima, behalve het main event wat doodsaai was. Maja al met al goed event.
  maandag 13 juli 2020 @ 22:10:48 #233
483336 Kamover
Ik adviseer u
pi_194075952
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2020 20:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Inderdaad ja. Heb het op een gegeven moment maar afgezet want het sloeg echt nergens op.
Nou hij sloeg anders behoorlijk op zijn hoofd...
Waar verstand zit groeit geen haar, daarom adviseer ik u een kamover;"best of both worlds".
pi_194076299
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 15:37 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Volgens mij had ie ook gewoon nog meer strikes geland. Dus en meer strikes en continu in een betere positie is verdient gewonnen imo.
Ik heb niks aan tikjes als ze geen effect hebben. De enige stoten die horen te tellen zijn stoten die iemand kan uitschakelen. Een jab zonder gevolgen is hetzelfde als een takedown. Op zichzelf betekenen ze niet veel en horen niet beloond te worden. Scoren hoort pas te beginnen als je 10-8 bereikt.


quote:
Leuk dat veel mensen fan zijn van Masvidal en dat zijn stijl van vechten als spectaculair gezien word maar was echt ziek onterecht geweest als hij een gelijkspel of overwinning gekregen had.
Ik heb juist een bloedhekel aan Masvidal, hou hem er buiten want dit gaat over de spelregels en Usman.

quote:
Het is geen spectaculaire manier van winnen maar hij doet het volgens de regels en als hij echt niks zou doen behalve hangen dan worden ze uit elkaar gehaald.
En die regels moeten juist veranderd worden. En ik ben juist voorstander om ze niet uit elkaar te halen. Van mij mag je 24min iemad vasthouden tegen de kooi, zolang je hem daarna ook finisht, geen probleem. Net als Foreman vs Ali. Maar als je alleen iemand kan vasthouden en op zn voet staan, ja sorry dat is te weinig. Dat is in voetbal de bal rondtikken en voor de rest niks doen. Gaan we de overwinning op balbezit geven? Je moet meer laten zien dan dat.
pi_194076405
quote:
7s.gif Op maandag 13 juli 2020 20:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Mixed martial arts heet de sport. Weet niet of je dat hebt meegekregen.
Je maakt geen punt...
pi_194076600
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 22:29 schreef BookFreak het volgende:

[..]

Ik heb niks aan tikjes als ze geen effect hebben. De enige stoten die horen te tellen zijn stoten die iemand kan uitschakelen. Een jab zonder gevolgen is hetzelfde als een takedown. Op zichzelf betekenen ze niet veel en horen niet beloond te worden. Scoren hoort pas te beginnen als je 10-8 bereikt.
[..]

Ik heb juist een bloedhekel aan Masvidal, hou hem er buiten want dit gaat over de spelregels en Usman.
[..]

En die regels moeten juist veranderd worden. En ik ben juist voorstander om ze niet uit elkaar te halen. Van mij mag je 24min iemad vasthouden tegen de kooi, zolang je hem daarna ook finisht, geen probleem. Net als Foreman vs Ali. Maar als je alleen iemand kan vasthouden en op zn voet staan, ja sorry dat is te weinig. Dat is in voetbal de bal rondtikken en voor de rest niks doen. Gaan we de overwinning op balbezit geven? Je moet meer laten zien dan dat.
Je hoeft je niet aangevallen te voelen, had het niet tegen jou persoonlijk over Masvidal.
De regels werken imo prima. In boksen en kickboksen ed werkt het ook zo dat degene die meer scored de partij wint. Wat jij nu zegt kun je toch totaal niet garanderen? Je mag iemand 24 min tegen een kooi vastdrukken maar dan moet je hem vervolgens in de laatste minuut finishen. Wat als dat niet lukt?
Zou er ook niet leuker op worden imo.
Voetbal met mma vergelijken slaat natuurlijk nergens op :+
Faka G
pi_194077079
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 22:35 schreef BookFreak het volgende:

[..]

Je maakt geen punt...
Je noemt vier redelijk tot zeer sterke punten: staand, op de grond, fysiek en worstelen. Niet slecht voor een mixed martial artist.

Als je kickboksen wil zien moet je kickboksen gaan kijken :)
pi_194077359
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2020 22:42 schreef Atta-boy het volgende:
De regels werken imo prima. In boksen en kickboksen ed werkt het ook zo dat degene die meer scored de partij wint.
Je begrijpt het niet. Ja erg logisch dat degene die meer scoort de partij wint ja, zucht. Het gaat erom dat je geen punten hoort te krijgen bij slechts iemand vasthouden. Neutraliseren of mini vooruitgang maken moet niet beloond worden. Het beste zou zijn dat belonen pas begon bij 10-8. Alle 10-9 moet 10-10 worden.


quote:
Wat jij nu zegt kun je toch totaal niet garanderen? Je mag iemand 24 min tegen een kooi vastdrukken maar dan moet je hem vervolgens in de laatste minuut finishen. Wat als dat niet lukt?
Ja finishen of 10-8 scoren. En als dat niet lukt 10-10. Iemand drukken tegen de kooi de hele wedstrijd moet nooit beloond worden met 10-9.

quote:
Zou er ook niet leuker op worden imo.
Ik zei ook niet dat dat leuk is. Voor mij is het belangrijkste of je iets indrukwekkends genoeg hebt bewezen om te claimen dat je de betere vechter was. Kleine zaken zoals octagon control, aeen takedown, iemand vasthouden, onschadelijke stootjes, of aggressie...al deze dingen moeten nooit beloond worden. En als je gelijkspel introduceert zal je automatisch het gedrag (zoals Usman doet) ontmoedigen dus word het ook minder saai.


quote:
Voetbal met mma vergelijken slaat natuurlijk nergens op :+
Het gaat om de principe dat je wel iets moet doen voordat je beloond wordt. Amerikanen houden niet van gelijkspel dus zoeken ze de kleinste reden om iemand alsnog altijd tot winnaar uit te roepen. Maar dat slaat dus nergens op.
pi_194077376
Usman heeft veel bodyshots gegeven tijdens vasthouden tegen de kooi
de meeste, of allemaal met rechts. Als deze bodyshots met links waren gegeven, zou minstens 1 ervan op de lever van Masvidal gekomen zijn en wss game over
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_194077398
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2020 23:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Je noemt vier redelijk tot zeer sterke punten: staand, op de grond, fysiek en worstelen. Niet slecht voor een mixed martial artist.

Als je kickboksen wil zien moet je kickboksen gaan kijken :)
Nog steeds heb je geen punt gemaakt. En ik geniet juist het meest van Khabib gevechten, ben zelf een grappler. Dus wat is je punt?
pi_194077920
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2020 23:17 schreef BookFreak het volgende:

[..]

Je begrijpt het niet. Ja erg logisch dat degene die meer scoort de partij wint ja, zucht. Het gaat erom dat je geen punten hoort te krijgen bij slechts iemand vasthouden. Neutraliseren of mini vooruitgang maken moet niet beloond worden. Het beste zou zijn dat belonen pas begon bij 10-8. Alle 10-9 moet 10-10 worden.
[..]

Ja finishen of 10-8 scoren. En als dat niet lukt 10-10. Iemand drukken tegen de kooi de hele wedstrijd moet nooit beloond worden met 10-9.
[..]

Ik zei ook niet dat dat leuk is. Voor mij is het belangrijkste of je iets indrukwekkends genoeg hebt bewezen om te claimen dat je de betere vechter was. Kleine zaken zoals octagon control, aeen takedown, iemand vasthouden, onschadelijke stootjes, of aggressie...al deze dingen moeten nooit beloond worden. En als je gelijkspel introduceert zal je automatisch het gedrag (zoals Usman doet) ontmoedigen dus word het ook minder saai.
[..]

Het gaat om de principe dat je wel iets moet doen voordat je beloond wordt. Amerikanen houden niet van gelijkspel dus zoeken ze de kleinste reden om iemand alsnog altijd tot winnaar uit te roepen. Maar dat slaat dus nergens op.
Hoezo zou je geen punten horen te krijgen voor zoiets? Als dat je vechtstijl is en je daar het beste in bent is het toch aan je tegenstander om er wat mee te doen en dat te neutraliseren? Zou het raar vinden als dit een gelijk spel geworden zou zijn.
Je bekijkt het nu vanuit de aanvaller, die zou meer moeten doen volgens jou. Maar degene die de hele wedstrijd zichzelf in een slechte positie laat brengen is dan toch gewoon niet goed genoeg?
Zou je dus 25 minuten tegen de kooi aangeramd kunnen worden en klappen kunnen vangen en dan zou je er nog een gelijk spel uit halen.
Faka G
pi_194078207
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2020 23:49 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Hoezo zou je geen punten horen te krijgen voor zoiets?
Omdat er nauwelijks sprake is van offensief. Hij brengt totaal geen schade, hij is niet gevaarlijk geweest. Waar ben je bang voor als je iemand tegenover je hebt? Als hij je bewusteloos maakt of op zn minst ernstig schade toebrengt. Geen vechter staat te trillen van grapplen zonder schade krijgen.

quote:
Als dat je vechtstijl is en je daar het beste in bent is het toch aan je tegenstander om er wat mee te doen en dat te neutraliseren? Zou het raar vinden als dit een gelijk spel geworden zou zijn.
Je bekijkt het nu vanuit de aanvaller, die zou meer moeten doen volgens jou. Maar degene die de hele wedstrijd zichzelf in een slechte positie laat brengen is dan toch gewoon niet goed genoeg?
Het verschil tussen beide vechters is klein. Hoe dichter een vechter bij een finish komt hoe groter het verschil tussen de vechters. Usman kwam nergens in de buurt van een finish. Hij kwam voornamelijk niet eens verder dan Wall&Stall! Als hij Lay&Pray zou doen het ik ook hetzelfde argument gebruikt, echter nu is het nóg erger omdat hij al bleef hangen bij Wall&Stall.


quote:
Zou je dus 25 minuten tegen de kooi aangeramd kunnen worden en klappen kunnen vangen en dan zou je er nog een gelijk spel uit halen.
Klappen die geen gevolgen hebben. Je moet nooit stoten belonen die geen potentieel fight ending schade brengen. Dus ja liever een gelijkspel dan dit soort nonsense belonen. Wat kan Usman nu claimen eigenlijk? Het enige wat hij kan claimen is dat hij een kleine voorsprong heeft qua grapplen, thats it. Zn grapplen was zelfs niet mijlenver beter, anders had ie wel een GnP slachting of een submission kunnen bewerkstelligen. Maar het kwam niet eens in de buurt. En dat zijn we ook van hem gewend. Het is geen Khabib.
pi_194078752
Als je volkanovski rd 3 terugkijkt zie je wel dat ie die ronde wel degelijk pakt.... alle 3 judges gaven hem ook die ronde btw
pi_194079233
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 03:31 schreef SOG het volgende:
Als je volkanovski rd 3 terugkijkt zie je wel dat ie die ronde wel degelijk pakt.... alle 3 judges gaven hem ook die ronde btw
Ja ronde 5 was blijkbaar twijfel over.

Het zure is dat Max de eerste twee rondes dik won, maar dan uiteindelijk toch verliest door het score-systeem.
pi_194079248
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 23:19 schreef BookFreak het volgende:

[..]

Nog steeds heb je geen punt gemaakt. En ik geniet juist het meest van Khabib gevechten, ben zelf een grappler. Dus wat is je punt?
Het punt is dat jij gewoon een nieuwe sport moet bedenken met regels die ervoor zorgen dat de vechter die jij leuk vindt wint. En dan kijken wij gewoon MMA :)
pi_194079559
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 08:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Het punt is dat jij gewoon een nieuwe sport moet bedenken met regels die ervoor zorgen dat de vechter die jij leuk vindt wint. En dan kijken wij gewoon MMA :)
Ik opper alleen dat 10-9 rondes 10-10 rondes worden. Dat is nog steeds MMA, alleen dan zonder beperkte neutraliserende 'vechters'.
pi_194079752
1.3 miljoen PPV's, dat is vrij zeldzaam.
pi_194079769
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 08:50 schreef BookFreak het volgende:

[..]

Ik opper alleen dat 10-9 rondes 10-10 rondes worden. Dat is nog steeds MMA, alleen dan zonder beperkte neutraliserende 'vechters'.
Oh daar kan ik nog best in meegaan hoor. Alleen Usman - Masvidal vind ik daar geen goed voorbeeld van. Dan eerder Max - Volkanovski.
  FOK!fotograaf dinsdag 14 juli 2020 @ 10:02:57 #249
364681 over_hedge
pi_194080536
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 08:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Het punt is dat jij gewoon een nieuwe sport moet bedenken met regels die ervoor zorgen dat de vechter die jij leuk vindt wint. En dan kijken wij gewoon MMA :)
Dit dus.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_194081792

Alhassan is scheduled to face Mounir Lazzez on July 15, 2020 at UFC on ESPN: Kattar vs. Ige

Indictment
quote:
Alhassan was indicted on September 24, 2018, in Tarrant County, Texas, on charges related to the alleged rapes of two women in one night in March 2018. He intended to plead not guilty.[19] The trial was held on March 5, 2020 where Alhassan was indicted on two counts of rape of incident was alleged to have taken place on March 23rd, 2018.[20] Alhassan's lawyer argued Alhassan engaged in consensual sex with the two women and he claims the allegations of sexual assault were unfounded. The court found Alhassan not guilty on sexual assault charges.
He back.


quote:
14s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 09:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
1.3 miljoen PPV's, dat is vrij zeldzaam.
ESPN kan zeggen wat ze willen...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')