Pas 10min voor de race, over 8min dusquote:Op zondag 5 juli 2020 14:51 schreef AMDB het volgende:
Kut F1tv, werkt natuurlijk weer niet. Maar weer acestreams zoeken.
quote:Op zondag 5 juli 2020 14:52 schreef Zorro het volgende:
Historisch moment zojuist. Duitser op RTL zei dat ie verwacht dat Vettel zo'n 40-45 ronden op zijn banden gaat doen
Zijt gezegend. Amen.quote:
En daarna stapt hij over op de fiets?quote:Op zondag 5 juli 2020 14:52 schreef Zorro het volgende:
Historisch moment zojuist. Duitser op RTL zei dat ie verwacht dat Vettel zo'n 40-45 ronden op zijn banden gaat doen
Wij hadden een Honda vroeger.quote:Op zondag 5 juli 2020 14:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
Heb wel een Wolf grasmaaier, mss dat Toto daar wat mee kan.
kimi en kvyat ook dacht ikquote:Op zondag 5 juli 2020 14:54 schreef Zorro het volgende:
Staan: Norris, Max, Sjarrel, verder was het te snel weg.
Vroeg ik me ook afquote:
Inderdaad ja.quote:Op zondag 5 juli 2020 14:56 schreef heywoodu het volgende:
Nou, niks mis mee allemaal. Mensen die hier van uit hun stringetje schieten zijn ook lachwekkend.
Ze doen maar, maar het is natuurlijk 1 grote gênante poppenkast.quote:Op zondag 5 juli 2020 14:56 schreef heywoodu het volgende:
Nou, niks mis mee allemaal. Mensen die hier van uit hun stringetje schieten zijn ook lachwekkend.
Eensquote:Op zondag 5 juli 2020 14:57 schreef MrBadGuy het volgende:
Moet die knielonzin hier nu ook? Goed dat sommigen dat gewoon weigeren, hou dit soort politieke statements gewoon buiten sport.
Logisch.quote:
Max, Leclerc, norris, sainz, kvyat, meer zag ik zo snel nietquote:
En Foetssjj! Net als Lewis z'n P2. Heerst ff, maar daarna is de gerechtigheid en fairheid er weer bij!quote:
Max was ook te laatquote:Op zondag 5 juli 2020 14:58 schreef Pino112 het volgende:
Die Renault (Ocon?) die nog aan kwam rennen
Max ook😂quote:Op zondag 5 juli 2020 14:58 schreef Pino112 het volgende:
Die Renault (Ocon?) die nog aan kwam rennen
Dat vond ik dus wel meevallen. Iedereen maakte gewoon zijn keuze, prima gedaan zo.quote:Op zondag 5 juli 2020 14:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Ze doen maar, maar het is natuurlijk 1 grote gênante poppenkast.
Erg onprofessioneel.quote:
Kimi dan. Dan hebben we ze.quote:Op zondag 5 juli 2020 14:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Max, Leclerc, norris, sainz, kvyat, meer zag ik zo snel niet
quote:Op zondag 5 juli 2020 14:58 schreef Refragmental het volgende:
Niemand hoort ooit te knielen, voor wie of wat dan ook!!
Waarom Norris Sainz en Kvyat met kleine letter? Heb je iets tegen iedereen die geen Nederlander of Monegask is?quote:Op zondag 5 juli 2020 14:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Max, Leclerc, norris, sainz, kvyat, meer zag ik zo snel niet
Daar denkt men in de prostitutie anders over.quote:Op zondag 5 juli 2020 14:58 schreef Refragmental het volgende:
Die is geen sponsor meer.quote:
Nee iedereen die het niet doet is racistischquote:Op zondag 5 juli 2020 14:59 schreef Kickinalfa het volgende:
Maak er gewoon niet zo druk om.
Een statement is prima maar laat iedereen lekker zelf oordelen hoe hij/zij daarmee omgaat.
Dan is het gewoon slecht getimed, want allerlei formaliteiten voor de race heb je altijd.quote:Op zondag 5 juli 2020 15:00 schreef tja77 het volgende:
[..]
Te laat in je auto zitten door deze bullshit is onprofessioneel.
quote:Op zondag 5 juli 2020 15:00 schreef tja77 het volgende:
[..]
Te laat in je auto zitten door deze bullshit is onprofessioneel.
Liever een racist dan schijnheilig doen. Als racist laat je je ware aard zien, bij schijnheiligheid niet.quote:Op zondag 5 juli 2020 15:00 schreef xzaz het volgende:
[..]
Nee iedereen die het niet doet is racistisch
Neem je bier mee als je terugkomt?quote:Op zondag 5 juli 2020 15:01 schreef vosss het volgende:
Zo, nog vlug ff plassen en een sigaretje roken.
Vergeet de nootjes niet.quote:Op zondag 5 juli 2020 15:01 schreef vosss het volgende:
Zo, nog vlug ff plassen en een sigaretje roken.
Hij had ook gewoon niet kunnen komen.quote:
Het zijn profissionele coureurs, hoe kun je onprofessioneel zijn door te laat te zijn wat geen fuck te maken heeft met je vak?quote:
Ben jij retorische vragen aan het stellen?quote:
Momentje met het publiek..quote:Op zondag 5 juli 2020 15:03 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het zijn profissionele coureurs, hoe kun je onprofessioneel zijn door te laat te zijn wat geen fuck te maken heeft met je vak?
Okquote:Op zondag 5 juli 2020 15:00 schreef xzaz het volgende:
[..]
Nee iedereen die het niet doet is racistisch
sorryquote:Op zondag 5 juli 2020 15:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Ben jij retorische vragen aan het stellen?
Bottasquote:Op zondag 5 juli 2020 15:03 schreef Mansjester het volgende:
Wat wordt jullie voorspelling?
Ik denk:
Bottas
Verstappen
Hamilton
Sainz
Perez
?quote:
quote:Op zondag 5 juli 2020 15:05 schreef Weltschmerz het volgende:
In deze BLM tijd ben ik voor de Finnen.
KimiGodquote:Op zondag 5 juli 2020 15:05 schreef Weltschmerz het volgende:
In deze BLM tijd ben ik voor de Finnen.
Doodsbedreiging, TR gemachtquote:Op zondag 5 juli 2020 15:05 schreef Nattekat het volgende:
Hopelijk maakt Albon een stuurfoutje als Hamilton ernaast zit
Dit zou precies mijn argument zijn om te blijven staan. Knielen staat imo voor onderwerping. Dus ik kniel nooit.quote:Op zondag 5 juli 2020 14:58 schreef Refragmental het volgende:
Kom kom, het is Magnussen niet.quote:
Heb je geknield?quote:
Hij mag wel even wraak nemen voor Braziliequote:Op zondag 5 juli 2020 15:05 schreef Nattekat het volgende:
Hopelijk maakt Albon een stuurfoutje als Hamilton ernaast zit
kutaap?quote:Op zondag 5 juli 2020 15:07 schreef vosss het volgende:
Ik ga de start van max onboard kijken.
Als die kutapp het doet zo.
Aap zeggenquote:Op zondag 5 juli 2020 15:07 schreef vosss het volgende:
Ik ga de start van max onboard kijken.
Als die kutapp het doet zo.
Sat 1 in elk gevalquote:Op zondag 5 juli 2020 15:06 schreef Fretwork het volgende:
Welke buitenlandse zenders zenden uit? Hebben hier geen Ziggo namelijk
Duitse RTL nog.quote:Op zondag 5 juli 2020 15:06 schreef Fretwork het volgende:
RTLquote:Op zondag 5 juli 2020 15:06 schreef Fretwork het volgende:
KPN/Telfort hebben de Ziggo kanalen nu openquote:Op zondag 5 juli 2020 15:06 schreef Fretwork het volgende:
Ja is dat eenmalig ofzo? Zag het net toevallig.quote:Op zondag 5 juli 2020 15:08 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
KPN/Telfort hebben de Ziggo kanalen nu open
Weet ik niet, ik las het toevallig in dit topicquote:Op zondag 5 juli 2020 15:09 schreef Remco het volgende:
[..]
Ja is dat eenmalig ofzo? Zag het net toevallig.
Welke zender op KPN?quote:Op zondag 5 juli 2020 15:08 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Preciesquote:Op zondag 5 juli 2020 15:07 schreef aesop het volgende:
[..]
Hij mag wel even wraak nemen voor Brazilie
Graag zelfsquote:
found it, thanksquote:Op zondag 5 juli 2020 15:08 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Die hebben ze niet meegenomen.quote:Op zondag 5 juli 2020 15:11 schreef Peterselieman het volgende:
Ik mis bij de bandenopties de regenbanden
Dit is wat Red bull wil, als hij het hele seizoen dit doet is het perfect.quote:
Het overspuiten van de wagens ging goed, het verversen van de olie is erbij ingeschoten.quote:
I'm spinning around, move outta my way, preferably door een 'rari.quote:
Hoop het nietquote:Op zondag 5 juli 2020 15:18 schreef Mansjester het volgende:
Hamilton ligt binnen 3 rondes denk wel op P3
zal ook niet lang duren denk ikquote:
Moet gewoon werken voor zn coronageldquote:
Ik dacht als je crasht met een andere coureur meerijden al hitchhikend.quote:
wie?quote:Op zondag 5 juli 2020 15:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat is nubeigenlijk nog de toegevoegde waarde van Sjek? Zo hij al toegevoegde waarde had.
Coronas uitdelen?quote:
Heb een glimlach van oor tot oor hierquote:Op zondag 5 juli 2020 15:21 schreef H0D3NPYL het volgende:
Lekker dit he jongens? Zo'n ouderwetse F1 race
Prima tijd voor een baksteen door het raam.quote:Op zondag 5 juli 2020 15:23 schreef Refragmental het volgende:
Buren vinden dit een perfect moment om te gaan boren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |