zondag 12 juli 2020 @ 19:09:31 #226
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_194057169
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2020 18:30 schreef YoungDriller het volgende:

[..]

Blame the game, not the player.
En dat doe ik ook. Dat neemt niet weg dat ik ook prima 'de speler' kan verwijten een gevaar voor de democratie te zijn
Huilen dan.
  zondag 12 juli 2020 @ 19:09:55 #227
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_194057174
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2020 18:06 schreef Ensiferum het volgende:
Het is wachten op het moment dat BLM terecht als terroristische organisatie wordt aangeduid.
Waarom zou dat terecht zijn?
Huilen dan.
  zondag 12 juli 2020 @ 19:18:48 #228
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_194057307
quote:
7s.gif Op zondag 12 juli 2020 19:09 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Waarom zou dat terecht zijn?
Het zijn criminelen, een gevaar voor de rechtstaat, ze vermoorden andersdenkenden, willen de gevestigde orde met geweld omver werpen. Om slechts een paar voorbeelden te noemen.
  zondag 12 juli 2020 @ 19:44:36 #229
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_194057735
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2020 19:18 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Het zijn criminelen, een gevaar voor de rechtstaat, ze vermoorden andersdenkenden, willen de gevestigde orde met geweld omver werpen. Om slechts een paar voorbeelden te noemen.
Wie zijn dat, en waar blijkt dat allemaal uit?

[ Bericht 1% gewijzigd door Isdatzo op 12-07-2020 19:50:49 ]
Huilen dan.
  maandag 13 juli 2020 @ 02:54:16 #230
323401 Kijkertje
met filter
pi_194063788
De oplossing tegen het gevolgd/aangehouden worden voor een zwarte arts in New York is zijn ziekenhuiskledij aanhouden.

Altijd en overal :')

quote:
I’m a black doctor. I wear my scrubs everywhere now.

As a urology resident, I spend up to 70 hours a week at the hospital. I wear scrubs to the operating room and through long hospital shifts. And, of course, I wear a gown and other personal protective equipment over my scrubs when caring for patients with covid-19 in Brooklyn.

Even when I’m not there, though, I wear my medical scrubs everywhere. I wear scrubs and a mask when I’m shopping at the grocery store, rollerblading home from work and even meeting up with friends, always seeking to preemptively exonerate my blackness with my professional garb.

It’s about protecting myself. Like many black Americans, I’ve been followed by security personnel through department stores without cause and pulled over by police officers at night for no reason.

When I’m in scrubs, all of that happens less often.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_194063794
quote:
9s.gif Op maandag 13 juli 2020 02:54 schreef Kijkertje het volgende:
De oplossing tegen het gevolgd/aangehouden worden voor een zwarte arts in New York is zijn ziekenhuiskledij aanhouden.
[..]

Ik heb een alternatieve oplossing voor het probleem: witte mannen stimuleren zich bij agressieve straatbendes te voegen of deze op te richten en dan het soort kleding en kapsels te dragen waarmee je de typische witte man ook nu al ziet. Op die manier zullen normale witte mannen ook in het profiel passen waar de politie daar extra alert op is. _O_

Of de politie staandehoudingsquota opleggen voor alle groepen ivm dergelijke verdenkingen, dat je bijv. oma Ans ook staande houdt op verdenking van betrokkingheid bij de east coast crips en drugshandel. _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door van_Lamehuizen op 13-07-2020 03:12:05 ]
  maandag 13 juli 2020 @ 04:59:59 #232
323401 Kijkertje
met filter
pi_194064146
3 LAPD Officers Accused of Falsely Labeling People as Gang Members Now Face Charges

Prosecutors have alleged three Los Angeles Police Department officers conspired to submit false information about innocent motorists and pedestrians stopped during crime suppression patrols.
quote:
The Los Angeles County District Attorney’s Office filed dozens of felony charges against three LAPD Metropolitan Division officers suspected of falsely labeling innocent motorists and pedestrians they stopped as gang members.

Braxton Shaw, Michael Coblentz, and Nicholas Martinez were each charged with conspiracy to obstruct justice.

The 59-count criminal complaint also charged Shaw with falsifying 43 field interview cards that allegedly labeled people as gang members, according to a statement from the DA’s office. Coblentz was charged with falsifying seven cards and Martinez two cards.

If convicted, Shaw could face a maximum sentence of up to 31 years and 8 months in jail; Coblentz faces up to 7 years and 8 months in jail; and Martinez faces up to 4 years and 4 months in jail, the DA’s office said.

“Public trust is the bedrock of community policing and these allegations shake that foundation,” Chief Michel Moore said in a statement. “The actions of these few tarnish the badge we all wear. The Department is committed to continuing this comprehensive investigation in our effort to restore the confidence of the people we protect and serve.”

According to a 59 count criminal complaint, the three were charged with conspiracy, filing false reports, and preparing fraudulent documents for court. It was not immediately clear how many of each of the charges applied to each officer.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 13 juli 2020 @ 21:27:55 #233
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_194075227
quote:
Young mother, 24, is shot dead in front of her fiancé after saying "all lives matter" during an argument with Black Lives Matter supporters
Jessica Doty Whitaker, 24, was shot dead on July 5 in Indianapolis, Indiana
Whitaker, her fiancé Jose Ramirez and two others were reportedly walking along the canal when one of them allegedly used the n-word
A nearby group of people heard the phrase and a confrontation was sparked
During the argument, Whitaker responded 'All lives matter' when the other group said 'Black Lives Matter'
Whitaker, a home health nurse, leaves behind a three-year-old son
She was one of three people shot dead at Indianapolis' canal last week, and one of several over Fourth of July weekend
https://www.dailymail.co.(...)ng-lives-matter.html

Ik haat het dat deze berichten uit de media gehouden worden terwijl een dodelijke arrestatie van een crimineel in de VS dagenlang het nieuws vult en die kerel zowat heilig verklaard wordt.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_194080717
Wellicht niet het perfecte topic, maar aangezien het wel in het straatje der Amerikaanse identiteitspolitiek past:

:')

En dit schrijft dan gewoon voor de WP en de NYT.
pi_194081600
als het maar in Amerika zou blijven....
maar nee, hier in Nederland hebben we veredelde nep-zwervers die overal aandacht krijgen.
ze nemen dingen zo letterlijk over dat het niet eens naar het Nederlands vertaald gaat worden.

In Amerika is de tijd al rijp voor humor en zelfspot.
je kunt George Floyd anti-stress speelgoed bestellen op georgefloydtoysofficial.com

pas wel op met George Floyd grappen en grollen want het kan nog wel je baan kosten.
https://www.japantimes.co(...)-floyd/#.Xw11yhHgphE
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_194082298
Staat Amerika nog in brand? Ik heb de energie niet om deze onzin dagelijks bij te houden.
No amount of money ever bought a second of time.
  dinsdag 14 juli 2020 @ 13:03:10 #237
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_194083203
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 11:52 schreef TigerXtrm het volgende:
Staat Amerika nog in brand? Ik heb de energie niet om deze onzin dagelijks bij te houden.
Volgens mij is de lol er een beetje af, het begon teveel op werken te lijken.
  dinsdag 14 juli 2020 @ 13:25:04 #239
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_194083495
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 11:08 schreef spectrumanalyser het volgende:
als het maar in Amerika zou blijven....
maar nee, hier in Nederland hebben we veredelde nep-zwervers die overal aandacht krijgen.
ze nemen dingen zo letterlijk over dat het niet eens naar het Nederlands vertaald gaat worden.

In Amerika is de tijd al rijp voor humor en zelfspot.
je kunt George Floyd anti-stress speelgoed bestellen op georgefloydtoysofficial.com

pas wel op met George Floyd grappen en grollen want het kan nog wel je baan kosten.
https://www.japantimes.co(...)-floyd/#.Xw11yhHgphE
George Floyd action figures. ;)
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_194083839
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 13:25 schreef thedeedster het volgende:

[..]

George Floyd action figures. ;)
zolang het maar flink geld kan opleveren, is er een markt voor.
Maarliefst 26,614 producten op E-bay als je zoekt op "George floyd".

en het is even zoeken maar je kunt ook shirts bestellen met "I can breathe".
  dinsdag 14 juli 2020 @ 13:47:32 #241
182233 thedeedster
pi_194083906
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 13:44 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

zolang het maar flink geld kan opleveren, is er een markt voor.
Maarliefst 26,614 producten op E-bay als je zoekt op "George floyd".

en het is even zoeken maar je kunt ook shirts bestellen met "I can breathe".
Moet dat niet "I can't breathe" zijn?
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_194083949
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 13:47 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Moet dat niet "I can't breathe" zijn?
Nee, die is niet zo moeilijk te krijgen. Echter het shirt "I can breathe" is iets lastiger leverbaar.
in comic sans lettertype is het shirt uitgebracht.
  dinsdag 14 juli 2020 @ 13:50:02 #243
182233 thedeedster
pi_194083973
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 13:48 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

Nee, die is niet zo moeilijk te krijgen. Echter het shirt "I can breathe" is iets lastiger leverbaar.
in comic sans lettertype is het shirt uitgebracht.
:D

Niet al te subtiel, maar van dik hout zaagt men planken.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 14 juli 2020 @ 21:18:32 #244
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194091069
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_194092738
Ik ben niet zo van de complottheorieën omtrent George Soros, maar dit is wel opmerkelijk:

georgesoros twitterde op maandag 13-07-2020 om 18:33:24 For decades, my foundations have invested in dismantling systemic racism—from ending the drug war to securing voting rights. Now, a new $220 million investment will build power in Black communities and new anti-racist policies in the U.S. https://t.co/x9zdM5JRCB https://t.co/US4U80T9cv reageer retweet
:)
  woensdag 15 juli 2020 @ 01:08:30 #246
117098 Hathor
Effe niet
pi_194093913
quote:
Prima gadaan toch? Fucked up junkie die loopt te kloten moet je geen medelijden mee hebben, afranselen dat tuig.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  woensdag 15 juli 2020 @ 01:09:59 #247
117098 Hathor
Effe niet
pi_194093921
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 23:07 schreef Dejannn het volgende:
Ik ben niet zo van de complottheorieën omtrent George Soros, maar dit is wel opmerkelijk:

georgesoros twitterde op maandag 13-07-2020 om 18:33:24 For decades, my foundations have invested in dismantling systemic racism—from ending the drug war to securing voting rights. Now, a new $220 million investment will build power in Black communities and new anti-racist policies in the U.S. https://t.co/x9zdM5JRCB https://t.co/US4U80T9cv reageer retweet
:)
Tijd om dat ouwe serpent zijn tegoeden te bevriezen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_194102938
Ook interessant. Dit is "wit" zijn in een notendop in Amerika volgens het NMAAHC.

:s)
pi_194103092
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 17:41 schreef Dejannn het volgende:
Ook interessant. Dit is "wit" zijn in een notendop in Amerika volgens het NMAAHC.

[ afbeelding ]

:s)
Er staat bovenaan dat dit aannames zijn over blanke zijn/blanke cultuur. Dus hoezo zeg je dat zij dit vinden?
pi_194103146
Jammer dat BLM geen eerlijk verhaal heeft. Geef dan gewoon toe dat je een hekel aan blanken hebt.

Of bewijs je gelijk en draag iets bij om alle vooroordelen te ontkrachten. Zoals Wakanda in het echt bouwen :s)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')