Chagrijnig wakker geworden 🙃quote:
Dat is zwaar bagger. Hier ook chaggy wakker geworden want te weinig slaapquote:
quote:Op maandag 6 juli 2020 08:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is zwaar bagger. Hier ook chaggy wakker geworden want te weinig slaap![]()
Kom op danquote:
Ik zet de koffie vast aanquote:
quote:
Dat is niet prettig. Heb je hem al beïnvloed door hem aan te spreken op wat zijn gedrag met jou doet?quote:Op maandag 6 juli 2020 08:58 schreef engine het volgende:
[..]![]()
![]()
Ben laatste weken ruzie aan het maken met een collega. Zit er een beetje mee.
Heb het gevoel dat hij me pest en dat pik ik niet.
Geen ideequote:Op maandag 6 juli 2020 10:00 schreef stokj het volgende:
[..]
Jeetje dan heb je wat meegemaakt in je slaap zeg.
Ik heb hem twee weken geleden ofzo een keer verteld dat ie normaal moet doen en dat ik hem vervelend vind. Maar nu ettert dat in e-mails door. Kerel van in de 50quote:Op maandag 6 juli 2020 10:00 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat is niet prettig. Heb je hem al beïnvloed door hem aan te spreken op wat zijn gedrag met jou doet?
Wat doet hij dan? Kan ook in DMquote:Op maandag 6 juli 2020 10:21 schreef engine het volgende:
[..]
Geen idee
[..]
Ik heb hem twee weken geleden ofzo een keer verteld dat ie normaal moet doen en dat ik hem vervelend vind. Maar nu ettert dat in e-mails door. Kerel van in de 50
Hij maakt grapjes over mij. Probeert me een beetje als een lulletje weg te zetten. Omdat ik de jongste ben ofzo...geen idee waaraan ik het verdiend heb. Ik irriteer hem blijkbaar. En hij mij daarom dus ook.quote:
Aha, zo eentje. Die gelijk de manager in de cc zet. Dit moet je gelijk bij de horens vatten Honing. Laat je niet klein maken door zo een kerel van 50. En beïnvloed je manager ook voordat die het gaat geloven. Want vergeet niet: als je keer op keer tegen een hond zegt dat hij een kat is gaat hij op den duur miauwen.quote:Op maandag 6 juli 2020 10:29 schreef engine het volgende:
[..]
Hij maakt grapjes over mij. Probeert me een beetje als een lulletje weg te zetten. Omdat ik de jongste ben ofzo...geen idee waaraan ik het verdiend heb. Ik irriteer hem blijkbaar. En hij mij daarom dus ook.
Had een paar dagen m'n e-mail niet gekeken. Zie ik weer allemaal rare verzoeken en commentaar dat ik m'n werk niet gedaan heb met m'n manager in cc.
Bel dan even als je me nodig hebtDie kerel weet goed dat ik niet thuis was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |