SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Toevallig gisteren het verhaal gelezen over de dood van zijn zoontje. Zo tragisch![]()
En de moeder heeft daarna nog een zoon gekregen die op zijn 19e zelfmoord heeft gepleegd.
Wat een ellende allemaal.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Toevallig gisteren het verhaal gelezen over de dood van zijn zoontje. Zo tragisch![]()
En de moeder heeft daarna nog een zoon gekregen die op zijn 19e zelfmoord heeft gepleegd.
Dat zei ik ook toen ik erachter kwam dat ik mijn vriezer niet goed had dicht gedaanquote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:47 schreef just me het volgende:
[..]
Dat zei ik ook toen ik erachter kwam dat ik mijn vriezer niet goed had dicht gedaan
Ja en tot groot verdriet van dequote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:48 schreef just me het volgende:
[..]
Ja en tot groot verdriet van de-ers ook de perenijsjes
Dat is de vraag.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:48 schreef MadMaster het volgende:
I Can't Give You Everything But My Love van ....
en een alarm op de vriezer zettenquote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:48 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dan moet oma maar snel nieuwe kopen.
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:47 schreef just me het volgende:
[..]
Dat zei ik ook toen ik erachter kwam dat ik mijn vriezer niet goed had dicht gedaan
quote:
Ow, muts je...quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:47 schreef just me het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:48 schreef MadMaster het volgende:
I Can't Give You Everything But My Love van ....
een halve vuilniszak vol, maar het voordeel is dat het brood voor morgen al ontdooid isquote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:51 schreef just me het volgende:
[..]
een halve vuilniszak vol, maar het voordeel is dat het brood voor morgen al ontdooid is
Ja, dat wel.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar jij herkent dit op zich toch ook wel na een paar noten?
Helaas zet mijn spatiebalk heel vaak een letter neer.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bevwild nog wel.
Mondkapje eerst afzetten...
just muts kan wel lachen om haar eigen stommiteitenquote:
Het was de eerste keer dat ik hem zag. Ik vond hem mooi gevonden.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die hebben dan ook al vaker kunnen gebruiken...
Dit vraagt natuurlijk om Freeze Framequote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:54 schreef just me het volgende:
[..]
just muts kan wel lachen om haar eigen stommiteiten
Toch zonde van de inhoud/het geld...quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:54 schreef just me het volgende:
[..]
just muts kan wel lachen om haar eigen stommiteiten
Tuurlijk dat sowiesoquote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toch zonde van de inhoud/het geld...
U heeft gelijk.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:57 schreef livelink het volgende:
Good or nice / Nik or Nick that's the question.
Ja, maar het ene antwoord was good en het andere alleen maar nicequote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:57 schreef livelink het volgende:
Good or nice / Nik or Nick that's the question.
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:59 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, maar het ene antwoord was good en het andere alleen maar nice
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |