De interviews zijn ook niet echt te verstaanquote:Op zaterdag 4 juli 2020 16:07 schreef vosss het volgende:
Ik begin die mondkapjes nu al een beetje overkill te vinden. Zeker voor de coureurs en mefia, die houden meer dan voldoende afstand.
Ja en de start van Max zal ook slecht zijn morgen vanwege de gele banden.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 16:03 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Echt ieder jaar weer hetzelfde liedje
Misschien dat Lewis nog net voor geel er langs kon maar daarna... ?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 16:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Max zat er voor. Ik vraag me af of degenen achter Bottas niet hadden moeten remmen
Max was in ieder geval al 3de in FP1 en FP3quote:Op zaterdag 4 juli 2020 16:10 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Waar zat RBR in de trainingen, P7?
Vorig jaar was het veel warmerquote:Op zaterdag 4 juli 2020 16:10 schreef Newone82 het volgende:
ik heb de tijd bijgezocht van max in q3, vorig jaar 1:03.439 en dit jaar is 1:03.477. dus red bull is achteruit gegaan met al die updates of max is achteruit gegaan. hoe kan dit.
Ik kon het prima verstaan.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 16:11 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
De interviews zijn ook niet echt te verstaan
Stoppen met de SF90/SF1000(H) en de SF-70H doorontwikkelen.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 16:10 schreef DKUp het volgende:
Sainz gaat ze volgend jaar ook niet verder helpen....
Volgend jaar kan nog wel eens heel leuk zijn met Ferrari
Niks mis mee inderdaad.quote:
Sainz gaat het afleggen tegen Leclerc, is als tweede rijder gehaald. Als Binotto er snel uitvliegt kan het ook zomaar omgedraaid worden.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 16:10 schreef DKUp het volgende:
Sainz gaat ze volgend jaar ook niet verder helpen....
Volgend jaar kan nog wel eens heel leuk zijn met Ferrari
En dan net zoals vorig jaar de race winnenquote:Op zaterdag 4 juli 2020 16:11 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja en de start van Max zal ook slecht zijn morgen vanwege de gele banden.
Dus dan kan men weer even los hier.
Het kan best zijn dat het voordeel van DAS hem vooral zit in bandenslijtage.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 16:10 schreef Justevo het volgende:
Je kan mij niet wijsmaken dat dit verschil in zo'n kort rondje niet met DAS of wat dan ook te maken heeft.
Nee dat is te weinig om conclusies aan te hangen.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 16:10 schreef Newone82 het volgende:
ik heb de tijd bijgezocht van max in q3, vorig jaar 1:03.439 en dit jaar is 1:03.477. dus red bull is achteruit gegaan met al die updates of max is achteruit gegaan. hoe kan dit.
Gaat toch ook om alle omstandigheden zoals temperatuur, wind, drukte op baan.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 16:10 schreef Newone82 het volgende:
Mercedes wel 0.2 seconde sneller dan vorig jaar. Dus allemaal bullshit excuses.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 16:13 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee dat is te weinig om conclusies aan te hangen.
0.038 ... Dat verschil kan de temperatuur van de baan zijn.
Of een auto voor je die je heel even ophoudt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |