Jij ook veel plezier!quote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:51 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Oh top jij bent er weer. Ik geloof dat ik de badkamer maar ga doen. Veel plezier vandaag
Misschien straks op Insta!quote:
Precies. Ik ben weer moe maar voldaan.quote:
Trots op jouquote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies. Ik ben weer moe maar voldaan.
Daar doe ik het voor natuurlijk.quote:
Heb jou insta niet😞quote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Misschien straks op Insta!
Ze groeit zoooo hard al! Over 2 weken hebben we haar bij ons, zo spannend.
Hey, had jij niet een sollicitatie iets..?
Ik de jouwe ook niet...quote:
Een hond of cavia meer of minder...quote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:33 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Op die van mij staan alleen maar foto’s van mijn dieren
Ik mis al je memes en cartoons.quote:
Voyeurquote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:46 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik post er niet eens wat op. Lurk alleen bij andere
Wandelen is veel te sportief.quote:Op zondag 5 juli 2020 10:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Spierpijn![]()
Vandaag maar eens een goede ronde gaan wandelen wel
Oudjequote:Op zondag 5 juli 2020 10:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Spierpijn![]()
Vandaag maar eens een goede ronde gaan wandelen wel
Doe nu.quote:Op zondag 5 juli 2020 16:01 schreef Senn88 het volgende:
Ik moet alleen de badkamer nog doen vanavond.
quote:Op zondag 5 juli 2020 14:13 schreef CherryLips het volgende:
Gezogen. Nu al meer gedaan dan gisteren.
Is een leuk spelletje in de aanbieding.quote:Op zondag 5 juli 2020 16:57 schreef Elvi het volgende:
Ik heb niet eens meer de levensvreugde om m'n PS4 aan te zetten
Nou ja, nu nog wel... maar straks met de PS5....quote:Op zondag 5 juli 2020 16:50 schreef Q. het volgende:
Wie heeft er een leven nodig als je een PS4 hebt?
Vakantie?quote:Op zondag 5 juli 2020 17:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik bedenk net dat ik ~3000 km rijden van mijn ps4 vandaan ben
Heb ik niet..quote:Op zondag 5 juli 2020 16:50 schreef Q. het volgende:
Wie heeft er een leven nodig als je een PS4 hebt?
Iemand moet het doen! Ben maar op de brommert gestapt en zit nu in Olhão. Leuk durpie wel.quote:
Toch handig zo'n Puch.quote:Op zondag 5 juli 2020 17:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Iemand moet het doen! Ben maar op de brommert gestapt en zit nu in Olhão. Leuk durpie wel.
Super gaaf dat er nog geen toerist te vinden is in spanje en portugal.
Of huiltopics in R&P over relatieproblemen...quote:Op zondag 5 juli 2020 18:19 schreef CherryLips het volgende:
En dan komt ie over een jaar helemaal "herboren" terug als een echte daddict
quote:
quote:Op zondag 5 juli 2020 18:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Of huiltopics in R&P over relatieproblemen...
Maar dan wel met een ander account. Want zijn premiumboy status wil hij ook niet kwijtquote:Op zondag 5 juli 2020 18:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Of huiltopics in R&P over relatieproblemen...
quote:Op zondag 5 juli 2020 18:31 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Maar dan wel met een ander account. Want zijn premiumboy status wil hij ook niet kwijt
Senn, je had laatst toch sollicitatie?quote:Op zondag 5 juli 2020 18:33 schreef Senn88 het volgende:
Ik wil ijs maken. Gewoon omdat het kan. Heb zo’n zakje gekocht en was benieuwd of het wat zou zijn
Is dit serieus een vraag die je moet stellen gast.quote:Op zondag 5 juli 2020 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Senn, je had laatst toch sollicitatie?
Hoe ging dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2020 20:12:21 ]
Het gesprek ging goed hij had alleen nog een aantal gesprekken dus hij wilde die nog nalopen. Moet nog 1,5 week afwachtenquote:Op zondag 5 juli 2020 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Senn, je had laatst toch sollicitatie?
Hoe ging dat?
Spannend hoor.quote:Op zondag 5 juli 2020 21:11 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Het gesprek ging goed hij had alleen nog een aantal gesprekken dus hij wilde die nog nalopen. Moet nog 1,5 week afwachten
quote:Op zondag 5 juli 2020 23:00 schreef Californium het volgende:
20km gelopen. Aantal cal verbrand er weer aangegeten in 6 gangen
Nu is alles kapotje
Drugs verkopen natuurlijk.quote:Op maandag 6 juli 2020 09:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jamaar..... hoe betaal je die hoeren dan?
Daar zit natuurlijk spionage-software in zodat ze kunnen zien wat je doet als je thuiswerkt.quote:Op maandag 6 juli 2020 09:40 schreef Q. het volgende:
Volgende week naar kantoor! Niet mn eigen kantoor maar toch. Nieuwe laptop ophalen. Gedoe. Deze is nog maar 4 jaar oud en doet het nog prima. Ik ben een slechte nerd tegenwoordig.
Webcam afplakken!!!!quote:Op maandag 6 juli 2020 09:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar zit natuurlijk spionage-software in zodat ze kunnen zien wat je doet als je thuiswerkt.
Kunnen ze nu ook wel zien hoor.quote:Op maandag 6 juli 2020 09:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar zit natuurlijk spionage-software in zodat ze kunnen zien wat je doet als je thuiswerkt.
Maandag moet je ook gewoon overslaanquote:Op maandag 6 juli 2020 10:39 schreef Senn88 het volgende:
Gvd maandag begint alweer goed. Kleine teen gestoten in het donker. Net kijken helemaal dik en bloed er omheen. Volgens google ga ik dood. Dus ik ga nog maar even wat in de tuin doen voor het te laat is.
Ga je alvast een gat graven in de tuin?quote:Op maandag 6 juli 2020 10:39 schreef Senn88 het volgende:
Gvd maandag begint alweer goed. Kleine teen gestoten in het donker. Net kijken helemaal dik en bloed er omheen. Volgens google ga ik dood. Dus ik ga nog maar even wat in de tuin doen voor het te laat is.
Je was okay.quote:Op maandag 6 juli 2020 10:39 schreef Senn88 het volgende:
Waar moet je naartoe lopen dan?quote:Op maandag 6 juli 2020 10:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Je was okay.
Ik heb al anderhalve maand zware last van mn grote teen waardoor ik nauwelijks kan lopen. Volgens de dokter zou het vanzelf voorbij moeten gaan dus ik moet maar weer eens bellen.
Op vakantie als het magquote:Op maandag 6 juli 2020 10:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat heb je voor plannen in 2021?
Ja dat is wel het plan.quote:Op maandag 6 juli 2020 10:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je alvast een gat graven in de tuin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |