20 kilo meer dan jij ouwe ethiopiėrquote:
Dwerg gespot.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 19:45 schreef RTR het volgende:
Stats die geen 1.83 75kg 55cm BMI 22 1 bonk spier zijn
Iedereen heeft spieren zelfs mensen die 20 kg wegenquote:Op vrijdag 3 juli 2020 19:49 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik weeg 95 kg. Hoe kan je spieren hebben als je 75kg weegt
Soooowwwwww BAMquote:
Is goed.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 19:51 schreef SebSwe2.0 het volgende:
1.83 is een godenlengte, maar verder zijn je stats weinig indrukwekkend. Kom naar de komende meetup dan
Skinny boy maar me dick noemt ze big poppaquote:
Zou kunnen, maar wanneer ik met mijn 2 mtr 18 lengte een ukkiequote:Op vrijdag 3 juli 2020 19:45 schreef RTR het volgende:
Daar denken de vrouwtjes anders over met mijn 6pack en dan beetje 2Pac op och jonge ze glijden zo van de stoel afquote:Op vrijdag 3 juli 2020 19:55 schreef Solid-Snake het volgende:
75 kilo en jezelf dan 1 bonk spier noemen.
Kansloze ecto dat je bent
Het was toch echt kwalitatief een stuk beter in de Strongings tijdquote:Op vrijdag 3 juli 2020 20:04 schreef RTR het volgende:
Weer een geslaagd topic van deze TS. Steevast sta ik bovenaan de lijst. Uiterst indrukwekkende prestatie weer
Ik kan nooit tippen aan tong80 of Gulmezquote:Op vrijdag 3 juli 2020 20:05 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Het was toch echt kwalitatief een stuk beter in de Strongings tijd
Homoquote:
1.86 95 kilo. Lekker dik zijn.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 19:45 schreef RTR het volgende:
Deze manquote:
Wat heb je aan een Bicep als je niks kan? Te koop lopen?quote:
Ja weinig, beetje breed lopen en moeilijk kijken omdat je t-shirt afknelt.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:10 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Wat heb je aan een Bicep als je niks kan? Te koop lopen?
Ja breed lopen, iemand tegen komen die zich ergert en 2x zo kleine biceps heeft maar je wel naar de grond tikt.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja weinig, beetje breed lopen en moeilijk kijken omdat je t-shirt afknelt.
Zelfs jij kan dat oplossen hequote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Schrijf je nou serieus drie puntjes in plaats van lul?
Ja maar het gros schrik je af; er zijn er maar weinig die daadwerkelijk tikken uitdelen.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:12 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ja breed lopen, iemand tegen komen die zich ergert en 2x zo kleine biceps heeft maar je wel naar de grond tikt.
Dan is die vriendin net zo snel weer weg bij je
Schei toch uit aladin je gelooft toch niet in sprookjes of zit je ook vaak in die efteling toren van jequote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Schrijf je nou serieus drie puntjes in plaats van lul?
Nou afschrikken? Het moet ook in je zitten. Je kan al heel snel zien of iemand breed doet of breed is.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja maar het gros schrik je af; er zijn er maar weinig die daadwerkelijk tikken uitdelen.
Mijn penislengte ik schrik iedereen af met mijn indrukwekkende statsquote:
Daarom boos kijken, zo verbloem je je broze karakter.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:15 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Nou afschrikken? Het moet ook in je zitten. Je kan al heel snel zien of iemand breed doet of breed is.
De blanke negerquote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:15 schreef RTR het volgende:
[..]
Mijn penislengte ik schrik iedereen af met mijn indrukwekkende stats
Onder de gordelquote:
Mn punt is dus dat die sportgoeroes gewoon een 'betere" versie van zichzelf zijn.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Daarom boos kijken, zo verbloem je je broze karakter.
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:15 schreef RTR het volgende:
[..]
Ik neem toch wel aan in slappe toestand?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:15 schreef RTR het volgende:
[..]
Het oogt anders wel mooi, vind je niet?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:17 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Mn punt is dus dat die sportgoeroes gewoon een 'betere" versie van zichzelf zijn.
Vaak wel maarja dan zit je weer in de waggie en dan zie je van die damesquote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:17 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Ik neem toch wel aan in slappe toestand?
Struggles ja. Op de motor ook altijd last van vlak voordat er een gevaarlijke situatie opduikt. Je zou bijna zeggen dat het opzet is.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:19 schreef RTR het volgende:
[..]
Vaak wel maarja dan zit je weer in de waggie en dan zie je van die dames![]()
Of is dat, omdat je de wereld als je persoonlijke toilet ziet.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:15 schreef RTR het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:27 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Struggles ja. Op de motor ook altijd last van vlak voordat er een gevaarlijke situatie opduikt. Je zou bijna zeggen dat het opzet is.
Gelukkig is je boi niet van gisteren en zullen ze die minuscule hoekjes waar de ongelukken allemaal zitten verscholen, met een vergrootglas zien op te sporenquote:
De haters zullen altijd samenscholenquote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:41 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Gelukkig is je boi niet van gisteren en zullen ze die minuscule hoekjes waar de ongelukken allemaal zitten verscholen, met een vergrootglas zien op te sporen
Laat ze lekker slap ouwehoeren en lachen. Wie het laatst lacht lacht het best vriend.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:46 schreef RTR het volgende:
[..]
De haters zullen altijd samenscholen![]()
Dat doen ze alleen om mijn penislengte te verraden, trap er niet in!
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 19:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar wanneer ik met mijn 2 mtr 18 lengte een ukkie
van 1 mtr 65 is hij vanzelfsprekend bij voorbaat al kansloos tegen mij.
Zie het verschil, tot waar bij mij 1 mtr 65 rijkt......>>
[ afbeelding ]
@:bassiew
@Nober .......quote:Op vrijdag 3 juli 2020 19:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar wanneer ik met mijn 2 mtr 18 lengte een ukkie
van 1 mtr 65 is hij vanzelfsprekend bij voorbaat al kansloos tegen mij.
Zie het verschil, tot waar bij mij 1 mtr 65 rijkt......>>
@:bassiew
“me” :’) geen fatsoenlijk Nederlands kunnen :’)!quote:Op vrijdag 3 juli 2020 19:53 schreef RTR het volgende:
[..]
Skinny boy maar me dick noemt ze big poppa
Waarom doet jouwquote:Op woensdag 8 juli 2020 13:43 schreef bellahadid het volgende:
[..]
“me” :’) geen fatsoenlijk Nederlands kunnen :’)!
Gooi er nog 3cm bovenop tbv marge en je zit helemaal goed.quote:Op woensdag 8 juli 2020 13:47 schreef bellahadid het volgende:
Ik vind mannen van boven de 1m85 overigens echt helemaal niks. Dat oogt vaak zo slungelig.
Onder de 1m75 is weer kort. 1m80 perfect. :a
Moet je bij opties misschien ff kijken. Emoticons bij Quick reply ofzo.quote:Op woensdag 8 juli 2020 13:48 schreef bellahadid het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook niet. Ms omdat ik het mobiel typ?
Welke marge. Er is geen marge nodig. Het is zoals het is..quote:Op woensdag 8 juli 2020 13:48 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Gooi er nog 3cm bovenop tbv marge en je zit helemaal goed.
Altijd marge.quote:Op woensdag 8 juli 2020 13:49 schreef bellahadid het volgende:
[..]
Welke marge. Er is geen marge nodig. Het is zoals het is..
Niet geluktquote:Op woensdag 8 juli 2020 13:49 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Moet je bij opties misschien ff kijken. Emoticons bij Quick reply ofzo.
Hoe lang ben je?quote:Op woensdag 8 juli 2020 13:51 schreef bellahadid het volgende:
[..]
Eerder naar beneden bijstellen dan gezien mijn lengte
quote:Op woensdag 8 juli 2020 13:33 schreef BassieW het volgende:
[..]
@:Nober .......
van waar zomaar mijn afbeelding en tekst hier plaatsen.??
Maar met 75 ben je echt niet gespierd. Eerder ecto.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 19:51 schreef RTR het volgende:
[..]
Iedereen heeft spieren zelfs mensen die 20 kg wegen
Breedte zegt wat dat betreft soberso helemaal niets.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:15 schreef hollandia02 het volgende:
Nou afschrikken? Het moet ook in je zitten. Je kan al heel snel zien of iemand breed doet of breed is.
quote:Op woensdag 8 juli 2020 13:43 schreef bellahadid het volgende:
[..]
“me” :’) geen fatsoenlijk Nederlands kunnen :’)!
77 nuquote:Op woensdag 8 juli 2020 14:13 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Maar met 75 ben je echt niet gespierd. Eerder ecto.
Ik kan tenminste deze postenquote:Op woensdag 8 juli 2020 14:34 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Snel! Post je stats om gezichtsverlies te voorkomen.
Jawel maar ik kom aan he hard onderweg naar de 80.quote:
Lekker neef! Situatie veiliggesteld!quote:Op woensdag 8 juli 2020 14:42 schreef RTR het volgende:
[..]
Ik kan tenminste deze posten
Met mijn stats 1.83 77kg 55cm BMI 22.
Je weet hoe we doen neefquote:Op woensdag 8 juli 2020 14:47 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Lekker neef! Situatie veiliggesteld!
quote:Op woensdag 8 juli 2020 14:42 schreef RTR het volgende:
[..]
Ik kan tenminste deze posten
Met mijn stats 1.83 77kg 55cm BMI 22.
Is TS niet gewoon vreselijk onzeker?quote:Op woensdag 8 juli 2020 15:37 schreef SebSwe2.0 het volgende:
Al die jaloerse mennekes helemaal viesmadjelly op TS, omdat hij zulke verheven statistieken op ons kan doen neerdalen!
Misschien word jij dat wel van zijn stats. Het zou allemaal zomaar kunnen.quote:Op woensdag 8 juli 2020 15:42 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Is TS niet gewoon vreselijk onzeker?
Jellyquote:
Ik voel me elke dag weer superieurder dankzij alle haat richting de blanke manquote:Op woensdag 8 juli 2020 15:42 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Is TS niet gewoon vreselijk onzeker?
#viesdikquote:Op woensdag 8 juli 2020 15:51 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Nee sorry ben niet jaloers op mannen die 25 cm kleiner en 30 kg minder wegen dan ik.
Jij bent dan ook geen 'man' maar een lange lul met gewichtsprobleemquote:Op woensdag 8 juli 2020 15:51 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Nee sorry ben niet jaloers op mannen die 25 cm kleiner en 30 kg minder wegen dan ik.
Is goed maghrebijnsequote:
En jij bent ook geen 'man' maar kleine ukkepuk met een onzekerheidsprobleemquote:Op woensdag 8 juli 2020 15:53 schreef RTR het volgende:
[..]
Jij bent dan ook geen 'man' maar een lange lul met gewichtsprobleem
Mijn BMI is perfect
Het laatste wat ik ben is onzekerquote:Op woensdag 8 juli 2020 15:55 schreef Erasmus het volgende:
[..]
En jij bent ook geen 'man' maar kleine ukkepuk met een onzekerheidsprobleem
Is goed Lil' Kleinequote:Op woensdag 8 juli 2020 15:57 schreef RTR het volgende:
[..]
Het laatste wat ik ben is onzekerman wat ben ik een baas
En aangezien Nederlanders de langste mensen ter wereld zijn ben jij een lange lul en heb ik een perfect gemiddelde
Kleine is een baas die weet hoe hij geld verdientquote:
Geen speld tussen te krijgen.quote:Op woensdag 8 juli 2020 15:57 schreef RTR het volgende:
[..]
En aangezien Nederlanders de langste mensen ter wereld zijn ben jij een lange lul en heb ik een perfect gemiddelde
Kilotquote:Op woensdag 8 juli 2020 21:05 schreef bellahadid het volgende:
[..]
Waar scheld je me nu voor uit?Is dit Turks?
Jaloers zijn omdat jij een korte lul hebtquote:Op woensdag 8 juli 2020 15:57 schreef RTR het volgende:
[..]
We konden je alleen niet vinden netquote:Op woensdag 8 juli 2020 15:57 schreef RTR het volgende:
[..]
Berer ja want zo ben je maar een gespierde spijkerquote:Op woensdag 8 juli 2020 14:44 schreef RTR het volgende:
[..]
Jawel maar ik kom aan he hard onderweg naar de 80.
Kijk nu maak je het voor mij ook interessantquote:Op woensdag 8 juli 2020 21:12 schreef bellahadid het volgende:
[..]
Dat laat me koud. Het wordt pas interessant als je verliefd op mij bent
quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:15 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Kijk nu maak je het voor mij ook interessantwat maakt jou een zo veel betere vangst dan TS? En waar kan ik zo ongeveer op rekenen in het geval van verliefdheid op jou?
Allereerst ben ik een vrouw en om die reden sta ik al 100 punten voor op TS. Verder ben ik intelligenter en grappiger. En hoogstwaarschijnlijk kom ik ook dichter in de buurt van jouw leeftijd. Wat je kunt verwachten is een verrassing.. ik zit vol verrassingen.quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:15 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Kijk nu maak je het voor mij ook interessantwat maakt jou een zo veel betere vangst dan TS? En waar kan ik zo ongeveer op rekenen in het geval van verliefdheid op jou?
Dat eerste moet ik je direct gelijk in geven. Het 2e en 3e zal ik je onder voorbehoud schenken. Het voorbehoud dat TS buiten de al bekende stats niet heel veel meer te bieden heeft. Leeftijd zal me een zorg zijn als het klikt en juridisch allemaal goed zit, maar verassingen hou ik dan weer niet zo van.quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:17 schreef bellahadid het volgende:
[..]
Allereerst ben ik een vrouw en om die reden sta ik al 100 punten voor op TS. Verder ben ik intelligenter en grappiger. En hoogstwaarschijnlijk kom ik ook dichter in de buurt van jouw leeftijd. Wat je kunt verwachten is een verrassing.. ik zit vol verrassingen.
Wat is jouw visie op trouwen?quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:21 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Dat eerste moet ik je direct gelijk in geven. Het 2e en 3e zal ik je onder voorbehoud schenken. Het voorbehoud dat TS buiten de al bekende stats niet heel veel meer te bieden heeft. Leeftijd zal me een zorg zijn als het klikt en juridisch allemaal goed zit, maar verassingen hou ik dan weer niet zo van.
Inzet verhogen, gelijk blijven of passeren?
Sta er zelf redelijk neutraal in. Voor mij heeft het weinig tot geen toegevoegde waarde tav hoe ik tegen mijn partner aankijk. Desalniettemin heb ik begrip en respect voor hoe er over het algemeen tegenaan wordt gekeken en ben dus bereid in het huwelijksbootje te stappen als mijn potje dat van me zou verlangen.quote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:49 schreef SuperwormJim het volgende:
Zo onzeker zijn dat je er een topic over opent.![]()
Vrouwen zijn het zwakke geslacht man. De man zal altijd superieur zijnquote:Op woensdag 8 juli 2020 21:17 schreef bellahadid het volgende:
[..]
Allereerst ben ik een vrouw en om die reden sta ik al 100 punten voor op TS. Verder ben ik intelligenter en grappiger. En hoogstwaarschijnlijk kom ik ook dichter in de buurt van jouw leeftijd. Wat je kunt verwachten is een verrassing.. ik zit vol verrassingen.
quote:Op donderdag 9 juli 2020 04:13 schreef RTR het volgende:
[..]
Vrouwen zijn het zwakke geslacht man. De man zal altijd superieur zijn
Met je dikke kut.
W8 maar anders post ik mijn stats!!!!!!quote:
Durf je vast niet. Je komt ook niet naar de opkomende meetup.quote:
Jaloers zijn op mijn vaginaquote:Op donderdag 9 juli 2020 04:13 schreef RTR het volgende:
[..]
Vrouwen zijn het zwakke geslacht man. De man zal altijd superieur zijn
Met je dikke kut.
Haha hobbit.quote:
quote:
Jij bent gewoon een dikke vette zeug met je BMI van 30quote:Op zondag 31 juli 2022 14:15 schreef RTR het volgende:
[..]![]()
#Viesdik
1.83 100kg 55cm BMI 24 1 bonk spier![]()
#Viesmadquote:Op zondag 31 juli 2022 14:18 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een dikke vette zeug met je BMI van 30
Die ken ik nietquote:
Uiteraardquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |