Twee zelfsquote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:49 schreef SuperwormJim het volgende:
Zo onzeker zijn dat je er een topic over opent.![]()
3 seconden. Jij bent ook wel van het overdrijven altijd of nietquote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:51 schreef ZarB het volgende:
Een sixpack staat echt symbool voor saaiheid, een kleine pik en maximaal 3 sec neuken. Het is maar waar je prioriteiten liggen
Ja klopt. Meestal is het rond de 2.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:56 schreef phoenyx het volgende:
[..]
3 seconden. Jij bent ook wel van het overdrijven altijd of niet
Niet om het één of ander ik wil hier niets mee zeggen ofzo, maar mensen met kleiner gereedschap zijn over het algemeen extra gemotiveerd bepaalde gebreken te compenseren. Het is inderdaad maar wel net waar je prioriteiten liggen.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:51 schreef ZarB het volgende:
Een sixpack staat echt symbool voor saaiheid, een kleine pik en maximaal 3 sec neuken. Het is maar waar je prioriteiten liggen
Ze kunnen wel gemotiveerd zijn, maar als je dagen bestaan uit kip met kale rijst, eiwitshakies, evt andere hulpmiddeltjes en deadlifts dan heb je niet zoveel aan die motivatiequote:Op zaterdag 4 juli 2020 18:02 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Niet om het één of ander ik wil hier niets mee zeggen ofzo, maar mensen met kleiner gereedschap zijn over het algemeen extra gemotiveerd bepaalde gebreken te compenseren. Het is inderdaad maar wel net waar je prioriteiten liggen.
Oh ja dat klopt. Mja help ambition people enzoquote:Op zaterdag 4 juli 2020 18:05 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ze kunnen wel gemotiveerd zijn, maar als je dagen bestaan uit kip met kale rijst, eiwitshakies, evt andere hulpmiddeltjes en deadlifts dan heb je niet zoveel aan die motivatie
Bruh ik haal met gemak het dubbelequote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:51 schreef ZarB het volgende:
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 18:36 schreef MultiBanaan het volgende:
Ectos hier zeg
186cm 87 kg jep ben chunky af
Groetjes een ex ecto
Italianen zijn gemiddeld 1.65 met mijn stats verbleken zequote:
Jij bent sowieso zo'n kalende dikke vrachtwagenchauffeur met bril zeg maar eerlykquote:Op zaterdag 4 juli 2020 18:45 schreef RTR het volgende:
[..]
Italianen zijn gemiddeld 1.65 met mijn stats verbleken ze![]()
Wetenquote:Op zaterdag 4 juli 2020 18:46 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Jij bent sowieso zo'n kalende dikke vrachtwagenchauffeur met bril zeg maar eerlyk
Jouw mening is irrelevant. Maar NEE hahaaatjesquote:Op zaterdag 4 juli 2020 18:46 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Jij bent sowieso zo'n kalende dikke vrachtwagenchauffeur met bril zeg maar eerlyk
Jij bent keiviesmadjelly en ik lach er omquote:Op zaterdag 4 juli 2020 18:52 schreef RTR het volgende:
[..]
Jouw mening is irrelevant. Maar NEE hahaaatjes![]()
![]()
![]()
![]()
Eerder 177 ofzo, ik ben 183 82kg dus kom niet pratenquote:Op zaterdag 4 juli 2020 18:45 schreef RTR het volgende:
[..]
Italianen zijn gemiddeld 1.65 met mijn stats verbleken ze![]()
Ik ben ZIEDENDquote:Op zaterdag 4 juli 2020 18:52 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Jij bent keiviesmadjelly en ik lach er om
Korte broeken doen je korter laten lijkenquote:Op zaterdag 4 juli 2020 18:52 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Eerder 177 ofzo, ik ben 183 82kg dus kom niet praten
What else is new. Vrachtwagenchauffeurs zijn niet the fast dan blijft er weinig over.quote:
Karmaquote:Op zaterdag 4 juli 2020 18:54 schreef SebSwe2.0 het volgende:
Kuthoeretyfusfiesta en Playstation haat aan die levenloze artikelen
quote:
Ja, de gemiddelde Italiaan is 1.77quote:Op zaterdag 4 juli 2020 18:52 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Eerder 177 ofzo, ik ben 183 82kg dus kom niet praten
Vrachtwagenchauffeur en biker hierquote:Op zaterdag 4 juli 2020 18:53 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
What else is new. Vrachtwagenchauffeurs zijn niet the fast dan blijft er weinig over.
Ik zal altijd sneller zijn met wapens. Altijd vlindermes op zak.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 18:59 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]oh dus zo werkt dat. Als ik je neersteek is het dan ook karma voor jou?
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 19:00 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Vrachtwagenchauffeur en biker hier
Zoals bijna elke chauffeur ook een motorliefhebber is
Otto knowsquote:Op zaterdag 4 juli 2020 19:00 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Vrachtwagenchauffeur en biker hier
Zoals bijna elke chauffeur ook een motorliefhebber is
Je ontwijkt de vraag. Ben je pussy?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 19:00 schreef RTR het volgende:
[..]
Ik zal altijd sneller zijn met wapens. Altijd vlindermes op zak.
Leer jij nou eerst maar eens fatsoenlijk typen, schele Henkiequote:Op zaterdag 4 juli 2020 19:01 schreef Quotidien het volgende:
Altijs mooi als de lokale mongooltjes elkaar proberen te dissen.
Zal vast leerzaam zijn voor de chronisch zwakzinnige.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 19:01 schreef Quotidien het volgende:
Tsja, jij bent zo zuur dat je dit als dissen beschouwdquote:Op zaterdag 4 juli 2020 19:01 schreef Quotidien het volgende:
'Proberen' is hier het sleutelwoord, zwakzinnigequote:Op zaterdag 4 juli 2020 19:08 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Tsja, jij bent zo zuur dat je dit als dissen beschouwd
Probeer je er maar onderuit te lullen incelletje.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 19:53 schreef Quotidien het volgende:
[..]
'Proberen' is hier het sleutelwoord, zwakzinnige
Hij klapt een sixpack. Volgens mij bedoelt hij daarmee elke dag 6 blikjes bier.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:51 schreef ZarB het volgende:
Wat is jouw definitie van een 'ecto'?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:48 schreef RTR het volgende:
Allemaal van die onzekere 'mannen' eeuwige maagden![]()
1.83 75kg 55cm BMI 22 6pack en ik klap elke dag sixpack![]()
![]()
Ondertussen ben ik alweer 2 kilo aangekomen![]()
dus 1.83 77kg 55cm BMI moet opnieuw uitgerekend worden
![]()
Seks met wederzijds instemmen is nog altijd minder loserig dan sabotagequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |