Het kan ook een naam zijn van iemand die jou juist pestte. Zo zijn hier van beide kanten ook al namen sowieso afgekeurd.quote:Op zondag 5 juli 2020 00:21 schreef LeSage het volgende:
Maar kinderen die gepest worden om hun naam worden toch zelden daadwerkelijk gepest om hun naam? Dan zit er volgens mij meestal meer achter.
Ik heb zelf echt een naam om gruwelijk mee gepest te worden, er rijmt super veel op en het is gewoon een mannennaam, maar ik ben nog nooit in mijn leven daarmee gepest.
In het Hongaars is appel alma, en dat is een naam van de dochter van een podcaster, daar moest ik even aan wennen in het begin
Haha wat schattig.quote:Op zondag 5 juli 2020 12:49 schreef gestreeptestoel het volgende:
[..]
Hier ook een Y.araZe zegt dan zelf: ik ben “djewra”. Volgens haar praat ze dan Engels
En daarbij zijn jullie het eens over de spelwijze, of..?quote:Op zondag 5 juli 2020 15:21 schreef Peejtur het volgende:
Bij ons wordt het sowiesie geen Noah of Norah meer. Behalve als het toch een jongen zou zijn. 2 gyno's hebben al meisje gezegd dus daar gaan we niet meer van uit.
Maar er is wel een andere naam sterk naar voren gekomen.
Ja want in principe maar 1 mogelijkheidquote:Op zondag 5 juli 2020 15:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
En daarbij zijn jullie het eens over de spelwijze, of..?
Challenge accepted }:)quote:Op zondag 5 juli 2020 16:04 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Ja want in principe maar 1 mogelijkheid
hier klinkt de naam van opa ook nier mooi achter de eerste naam. En daarnaast heb ik mijn opa nooit gekend en niet een enorme voorkeur. Vannacht tijden over wakker gelegen. De namen passen gewoon niet. We willen liefst een Fries klinkende naam en de beide vernoemingen zijn echt op en top Nederlands. Klinkt voor geen meter. Neig nu gewoon weer naar 1 naam. Bij oudste wou man heel graag vernoemen want traditie en vind het prima en bekt ook erg goed. Maar nu past het gewoon niet en hebben al haast geen opties anders zouden we gewoon twee mooie namen doen maar we hebben al moeite om uit 1 naam te komen. Ellendige bedoeling haha.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:37 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Wat jammer hee. Maar als jij naar je opa wil vernoemen zou ik dat gewoon doen. Ik bedoel, als je niks doet wordt hij ook niet vernoemd toch? De opa naar wie ik wilde vernoemen klonk niet mooi na de naam Jacob. Maar anders had ik het graag gedaan.
Ik kende trouwens vroeger een heel leuke Jelmar.
Diede is Fries? Vind ik persoonlijk een mooie naamquote:Op zondag 5 juli 2020 16:20 schreef Hilmo het volgende:
[..]
hier klinkt de naam van opa ook nier mooi achter de eerste naam. En daarnaast heb ik mijn opa nooit gekend en niet een enorme voorkeur. Vannacht tijden over wakker gelegen. De namen passen gewoon niet. We willen liefst een Fries klinkende naam en de beide vernoemingen zijn echt op en top Nederlands. Klinkt voor geen meter. Neig nu gewoon weer naar 1 naam. Bij oudste wou man heel graag vernoemen want traditie en vind het prima en bekt ook erg goed. Maar nu past het gewoon niet en hebben al haast geen opties anders zouden we gewoon twee mooie namen doen maar we hebben al moeite om uit 1 naam te komen. Ellendige bedoeling haha.
klopt maar spreek je dus op zijn fries anders uit dan Nederlandsquote:Op zondag 5 juli 2020 16:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Diede is Fries? Vind ik persoonlijk een mooie naam
Kan ook worden gespeld als E.lle! Maar ik vind E.llen mooier en klinkt beter ofzo.quote:Op zondag 5 juli 2020 16:31 schreef Peejtur het volgende:
[..]
E.llen. En nee, Hellen vinden wij niet mooi
Nope lekker zoals we nu in ons hoofd hebben hahaquote:Op zondag 5 juli 2020 16:36 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Kan ook worden gespeld als E.lle! Maar ik vind E.llen mooier en klinkt beter ofzo.
Vinden jullie Ell.a niets?
LLquote:Op zondag 5 juli 2020 16:31 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Helen is dan ook met 1 Lquote:Op zondag 5 juli 2020 16:31 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Oeh goeie aanvulling, dan zou je kunnen uitkomen op Eh'lhèhn.quote:Op zondag 5 juli 2020 17:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
![]()
Of! Nog een streepje ergens! Ellèn bijvoorbeeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |