Veel donkere mannen hebben bijv. Afrikaanse roots en in bepaalde gebieden/landen spreken ze daar Frans.quote:Op woensdag 8 juli 2020 09:00 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Toevallig heb ik daar ook over nagedacht en ik vind Thibo op zich wel mooi, maar het doet me teveel denken aan het woord T-bone
Ik zie inderdaad aardig wat donkere mensen op Facebook die Cédric heten. Had ik eigenlijk niet verwacht. Voor mij is het echt een Franse naam.
De Cédric die ik ken heeft spierwit haar en is zo licht als het kan.quote:Op woensdag 8 juli 2020 09:00 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Toevallig heb ik daar ook over nagedacht en ik vind Thibo op zich wel mooi, maar het doet me teveel denken aan het woord T-bone
Ik zie inderdaad aardig wat donkere mensen op Facebook die Cédric heten. Had ik eigenlijk niet verwacht. Voor mij is het echt een Franse naam.
Dat is is gewoon raarquote:
Ik heb in een ghetto gewoondquote:Op woensdag 8 juli 2020 09:00 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd met Rodney. Toch is de enige rodney die ik echt ken hartstikke witquote:Op woensdag 8 juli 2020 10:36 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Dat is is gewoon raaris dat echt een naam?
[..]
Ik heb in een ghetto gewoonddus misschien vandaar de link.
Is bij wel meer namen waar ik die associatie mee heb, bijvoorbeeld Jeremy en Romano (en elke vorm van de naam).
Maar is niet erg toch?
Welnee, ik vind het nog steeds een mooie naam. Wel grappig dat jij ghetto noemt, ik vind de naam vrij kak eigenlijkquote:Op woensdag 8 juli 2020 10:36 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
[..]
Ik heb in een ghetto gewoonddus misschien vandaar de link.
Is bij wel meer namen waar ik die associatie mee heb, bijvoorbeeld Jeremy en Romano (en elke vorm van de naam).
Maar is niet erg toch?
Haha ja in Duitsland wel in ieder geval. Ik heb meerdere collega's die zo heten.quote:Op woensdag 8 juli 2020 10:36 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
[..]
Ik zie het inderdaadquote:Op woensdag 8 juli 2020 11:01 schreef 1inamelon het volgende:
[..]
Haha ja in Duitsland wel in ieder geval. Ik heb meerdere collega's die zo heten.
Nee hoorquote:Op woensdag 8 juli 2020 11:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik zie het inderdaadWaarschijnlijk spreek je het in Duitsland uit als Tiloe oid en hier als Tiloo.
Oh. Nouja enerzijds of anderzijds, Thilo wordt 'm nietquote:Op woensdag 8 juli 2020 11:17 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Nee hoorde o wordt gewoon als o uitgesproken.
Ah, dan snap ik waarom mijn man bij de naam Emanuel de associatie van een donker kindje heeft (ik vond het een prachtige naam, maar die werd dus keihard geveto'd door m'n eegaquote:Op woensdag 8 juli 2020 10:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Veel donkere mannen hebben bijv. Afrikaanse roots en in bepaalde gebieden/landen spreken ze daar Frans.
Oh kijk. Best veel nog zelfs.quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:04 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ah, dan snap ik waarom mijn man bij de naam Emanuel de associatie van een donker kindje heeft (ik vond het een prachtige naam, maar die werd dus keihard geveto'd door m'n eega).
Hier ook. Super blond haarquote:Op woensdag 8 juli 2020 10:30 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
De Cédric die ik ken heeft spierwit haar en is zo licht als het kan.
Roepnaam Cas kan wel.quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:33 schreef Smart_ass het volgende:
De uitspraak wordt dus nog wel een dingetje. Ik ken zelf eigenlijk geen Cedrics, hoewel de overgrote meerderheid die hier in de VS zo heet inderdaad ook donker is.
Ik vind zelf Cassius dus heel leuk (Clay ja, haha), hoewel ik mijn eventuele zoon niet zo snel zo zou noemen. Is te onnederlands voor mij.
Zie je wel: een strip.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |