Als Kruijswijk niet mee kan doen, lijkt me.. Tolhoek is dan de meest logische vervanger, maar kan ook zijn dat ze van Aert dan een plek opschuiven en een extra renner voor het vlakke meenemen. Maar daar heeft Jumbo niet zoveel opties eigenlijk, vandaar dan de naam van van Emden..quote:Op maandag 17 augustus 2020 13:08 schreef DeeBee het volgende:
Waarom worden die twee nobuddies uberhaupt in de Tour context genoemd?
Djos een nobody?quote:Op maandag 17 augustus 2020 13:08 schreef DeeBee het volgende:
Waarom worden die twee nobuddies uberhaupt in de Tour context genoemd?
Djos is een leuke vent, maar denk dat Jumbo dat niveau renner toch wel een beetje aan het ontgroeien is, zeker voor een Tour-selectie. Al hebben ze nog slechtere helpers, dat klopt.quote:
In de komende tour heeft ie weinig te zoeken ja, dat klopt. Wellicht kan ie Steven aan de Girowinst helpenquote:Op maandag 17 augustus 2020 14:08 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Djos is een leuke vent, maar denk dat Jumbo dat niveau renner toch wel een beetje aan het ontgroeien is, zeker voor een Tour-selectie. Al hebben ze nog slechtere helpers, dat klopt.
Weer heerlijk voor zijn BFF Piti op kopquote:Op maandag 17 augustus 2020 14:45 schreef Marcoss het volgende:
[ twitter ]
Soler ook gewoon in de voorselectie, terwijl die juist geen Tour zou rijden en voor eigen kans mocht gaan in de Giro
Zou dit niet eerder Paul zelf zijn?quote:Op maandag 17 augustus 2020 13:06 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik @:Rellende_Rotscholier ontmaskerd heb op Wielerflits.
Is dat inmiddels geen win-winsituatie? Het een sluit het ander niet uit lijkt me. Het is alvast geen keuze uit luxe.quote:Op maandag 17 augustus 2020 14:45 schreef Marcoss het volgende:
[ twitter ]
Soler ook gewoon in de voorselectie, terwijl die juist geen Tour zou rijden en voor eigen kans mocht gaan in de Giro
Dan zou ik toch eerder voor Groenendaal gaan dan voor Djos, die kan heuvelop toch wat beter mee. En die kan van betekenis zijn in de finale van de vlakkere ritten.quote:Op maandag 17 augustus 2020 13:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als Kruijswijk niet mee kan doen, lijkt me.. Tolhoek is dan de meest logische vervanger, maar kan ook zijn dat ze van Aert dan een plek opschuiven en een extra renner voor het vlakke meenemen. Maar daar heeft Jumbo niet zoveel opties eigenlijk, vandaar dan de naam van van Emden..
Tolhoek leek me de enige renner die bergop goed genoeg is om lang mee te kunnen bij Jumbo, er vanuit gaande dat de Plus sowieso nog niet fit genoeg is.quote:Op maandag 17 augustus 2020 16:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan zou ik toch eerder voor Groenendaal gaan dan voor Djos, die kan heuvelop toch wat beter mee. En die kan van betekenis zijn in de finale van de vlakkere ritten.
Of Tolhoek de meest logische vervanger is weet ik niet. Iemand die bij de beste 10 bergop is ga je niet 1 op 1 vervangen. Tolhoek is iemand die aan kan klampen als er 30/40 overblijven, maar is het ook iemand die langdurig tempo kan maken op een voorlaatste col? Als hij er tegelijk met Gesink/Van Aert af zou wapperen voegt het in feite weinig toe.
Ach, Julien. De renner die 124e finisht als je 'm opstelt en 5e wordt als je hem links laat liggen.quote:Julien Simon moet de Tour de France noodgedwongen aan zich voorbij laten gaan. Bij een val in La Route d’Occitanie liep de Franse renner van Total Direct Energie een spierbeschadiging in een dijbeen op, die onvoldoende is genezen.
Simon was in de openingsetappe van La Route d’Occitanie gevallen, wat een vroegtijdig einde van zijn deelname aan de Franse ronde betekende. In het ziekenhuis kwamen geen breuken aan het licht, maar wel hield hij aan zijn valpartij een grote blauwe plek over op zijn dijbeen. In eerste instantie werd gedacht dat hij morgen, in de Tour du Limousin, weer kon koersen.
Maar vandaag werd bekend dat een echo uitwees dat de Franse renner een spierbeschadiging had opgelopen die onvoldoende genezen bleek. Daardoor moet hij drie à vier weken rust houden en mist daardoor de Tour du Limousin, maar ook de Franse nationale kampioenschappen en de Tour de France waaraan hij voor de achtste keer kon deelnemen.
Top! Veel info zeg die in de normale boeken niet staan! Super handig voor het plannen! Merci.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |