Neequote:Op zaterdag 15 augustus 2020 13:40 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Jammer en onbegrijpelijk dat Groenewegen niet meedoet met de Tour.
hij zou al niet meedoen voordat hij zijn sleutelbeen brakquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 13:41 schreef franklop het volgende:
[..]
Heeft zijn sleutelbeen gebroken he
Als je de Tour wilt winnen dan is een sprinter incl trein meenemen niet echt de meest logische keuze.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 13:42 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
hij zou al niet meedoen voordat hij zijn sleutelbeen brak
dus herstel tot begin tour gaat niet lukken dan
Die krijgen ook niet zoveel kansen daar anders, zeker de sprinters die geen heuveltje over komenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:06 schreef Bill_Hillie het volgende:
De Giro lijkt me dit jaar ook wel geschikter voor de sprinters.
Goede analyse wel.quote:Op zondag 16 augustus 2020 14:39 schreef Zwansen het volgende:
Bijzondere Tour, als ik de profielen bekijk moeten de klassementsmannen vanaf de eerste week top zijn. Eigenlijk zijn de etappes 2, 4 en 6 al een soort van halve bergetappes. Benieuwd of de meeste renners vanaf die 1e week tot de 3e week top zijn.
1, 2 en 5 in eindklassement. Alles kapotschroeien.quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat verwachten jullie van Ineos?
Ik verwacht dat Bernal er gewoon staat en dan ie samen met Roglic topfavoriet. Sivakov zal er ook wel lang tussen blijven staan. Froome geloof ik niet meer in, als ie überhaupt al start. Thomas kan er eigenlijk ook niet staan, maar die durf ik nog niet af te schrijven.
Wat ik zo vreemd vind is dat je over Thomas eigenlijk niets hoort. Normaal hoor je wel het een en ander naar buiten komen dat hij gewoon totaal geen vorm heeft of wat dan ook, maar voorlopig slechts krekels. Geen paniek, geen vragen. Ja, Rasch heeft er iets over gezegd, maar dat was ook zo vaag. They’re not there yet but I’m optimistic they will be a step above this [at the Tour de France’s Grand Départ] in Nice. They have not been good enough here. But they have prepared very well. They have done all that they can. So that's what we're hoping for, that this racing will help. Een aspirant Tourwinnaar die slechter klimt dan Keukeleire, dan gaan normaal alle alarmbellen af. De kans dat hij met wonderbenen zit schat ik net zo groot als dat hij de hele coronabreak alleen maar op z'n gat gezeten heeft, hij is tot beide in staat.quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat verwachten jullie van Ineos?
Ik verwacht dat Bernal er gewoon staat en dan ie samen met Roglic topfavoriet. Sivakov zal er ook wel lang tussen blijven staan. Froome geloof ik niet meer in, als ie überhaupt al start. Thomas kan er eigenlijk ook niet staan, maar die durf ik nog niet af te schrijven.
Stomme vraag wellicht maar zou het trainingstechnisch handig kunnen zijn hier voor zoete koek mee te doen en dan knallen in de tourquote:Op zondag 16 augustus 2020 21:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat ik zo vreemd vind is dat je over Thomas eigenlijk niets hoort. Normaal hoor je wel het een en ander naar buiten komen dat hij gewoon totaal geen vorm heeft of wat dan ook, maar voorlopig slechts krekels. Geen paniek, geen vragen. Ja, Rasch heeft er iets over gezegd, maar dat was ook zo vaag. They’re not there yet but I’m optimistic they will be a step above this [at the Tour de France’s Grand Départ] in Nice. They have not been good enough here. But they have prepared very well. They have done all that they can. So that's what we're hoping for, that this racing will help. Een aspirant Tourwinnaar die slechter klimt dan Keukeleire, dan gaan normaal alle alarmbellen af. De kans dat hij met wonderbenen zit schat ik net zo groot als dat hij de hele coronabreak alleen maar op z'n gat gezeten heeft, hij is tot beide in staat.
Tolhoek is het meest logischequote:Op zondag 16 augustus 2020 23:24 schreef Evertjan het volgende:
Wie zal jumbo meenemen als Kruiswijk het niet haalt??
I’d done a big block of training and I think I maybe overdid it slightly, so I was tired coming into the Tour de l’Ainquote:Op zondag 16 augustus 2020 21:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat ik zo vreemd vind is dat je over Thomas eigenlijk niets hoort. Normaal hoor je wel het een en ander naar buiten komen dat hij gewoon totaal geen vorm heeft of wat dan ook, maar voorlopig slechts krekels. Geen paniek, geen vragen. Ja, Rasch heeft er iets over gezegd, maar dat was ook zo vaag. They’re not there yet but I’m optimistic they will be a step above this [at the Tour de France’s Grand Départ] in Nice. They have not been good enough here. But they have prepared very well. They have done all that they can. So that's what we're hoping for, that this racing will help. Een aspirant Tourwinnaar die slechter klimt dan Keukeleire, dan gaan normaal alle alarmbellen af. De kans dat hij met wonderbenen zit schat ik net zo groot als dat hij de hele coronabreak alleen maar op z'n gat gezeten heeft, hij is tot beide in staat.
Geen idee of dit mobiel gaat werken, maar G heeft gisteren in ieder geval geprobeerd:quote:Op maandag 17 augustus 2020 00:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
I’d done a big block of training and I think I maybe overdid it slightly, so I was tired coming into the Tour de l’Ain
Was het verhaal vooraf.
Zijn kwootje klinkt meer als overtraind dan gewoon zwaar getraind.quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zware trainingsblok kan ik inkomen maar dan lijkt me dat er wel enig basisniveau is en daar is niets van te bespeuren bij G.
Als Buchmann fit geraakt voor de Tour moet Bora alles op hem zetten. Emoe lijkt me ook dit jaar weer sterker geworden. Qua parcours is de Tour dit jaar ook echt op het lijf geschreven van Buchmann. Kämna is (nog) niet sterk genoeg op de steile hellingen, en ook niet constant genoeg. Verder zie ik het nut niet in van streven naar een eventuele plaats 10-15 in het eindklassement...quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:43 schreef Mani89 het volgende:
Stelling: Bora moet deze Tour vol inzetten op wereldtalent Lenny Kemna in plaats van de immer saaie en nikszeggende Buchmann.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |