abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194570204
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 13:40 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Jammer en onbegrijpelijk dat Groenewegen niet meedoet met de Tour.
Nee
pi_194570219
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 13:41 schreef franklop het volgende:

[..]

Heeft zijn sleutelbeen gebroken he
hij zou al niet meedoen voordat hij zijn sleutelbeen brak
dus herstel tot begin tour gaat niet lukken dan
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
it's ok to be licht getint
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_194570235
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 13:42 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

hij zou al niet meedoen voordat hij zijn sleutelbeen brak
dus herstel tot begin tour gaat niet lukken dan
Als je de Tour wilt winnen dan is een sprinter incl trein meenemen niet echt de meest logische keuze.

En sowieso, andere grote rondes rijden (en daar etappes winnen) is ook eens mooi.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_194570502
De Giro lijkt me dit jaar ook wel geschikter voor de sprinters.
pi_194570515
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 14:06 schreef Bill_Hillie het volgende:
De Giro lijkt me dit jaar ook wel geschikter voor de sprinters.
Die krijgen ook niet zoveel kansen daar anders, zeker de sprinters die geen heuveltje over komen
pi_194576503
Zo, wie gaat er voor het boek van Léon van Bon bij CM?

Benieuwd hoe ze het gaan oplossen met de Giro en Vuelta. Nog steeds een podiumplaats van ruim een jaar geleden te verdedigen in de Giro.

Maar laten we eerst hopen dat we over 2 weken in Frankrijk kunnen starten (dat zal ook met de dag lastiger worden).
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  zondag 16 augustus 2020 @ 14:39:45 #132
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_194586970
Bijzondere Tour, als ik de profielen bekijk moeten de klassementsmannen vanaf de eerste week top zijn. Eigenlijk zijn de etappes 2, 4 en 6 al een soort van halve bergetappes. Benieuwd of de meeste renners vanaf die 1e week tot de 3e week top zijn.
pi_194587332
quote:
1s.gif Op zondag 16 augustus 2020 14:39 schreef Zwansen het volgende:
Bijzondere Tour, als ik de profielen bekijk moeten de klassementsmannen vanaf de eerste week top zijn. Eigenlijk zijn de etappes 2, 4 en 6 al een soort van halve bergetappes. Benieuwd of de meeste renners vanaf die 1e week tot de 3e week top zijn.
Goede analyse wel.
  zondag 16 augustus 2020 @ 15:50:31 #134
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_194588209
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2020 15:03 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]

Goede analyse wel.
Graag gedaan.
pi_194593569
Wat verwachten jullie van Ineos?

Ik verwacht dat Bernal er gewoon staat en dan ie samen met Roglic topfavoriet. Sivakov zal er ook wel lang tussen blijven staan. Froome geloof ik niet meer in, als ie überhaupt al start. Thomas kan er eigenlijk ook niet staan, maar die durf ik nog niet af te schrijven.
pi_194593641
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2020 20:51 schreef Dale__Cooper het volgende:

Ik verwacht dat Bernal er gewoon staat en dan ie samen met Roglic topfavoriet. Sivakov zal er ook wel lang tussen blijven staan. Froome geloof ik niet meer in, als ie überhaupt al start. Thomas kan er eigenlijk ook niet staan, maar die durf ik nog niet af te schrijven.
1, 2 en 5 in eindklassement. Alles kapotschroeien.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  zondag 16 augustus 2020 @ 21:01:19 #137
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_194593767
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2020 20:51 schreef Dale__Cooper het volgende:

Wat ik zo vreemd vind is dat je over Thomas eigenlijk niets hoort. Normaal hoor je wel het een en ander naar buiten komen dat hij gewoon totaal geen vorm heeft of wat dan ook, maar voorlopig slechts krekels. Geen paniek, geen vragen. Ja, Rasch heeft er iets over gezegd, maar dat was ook zo vaag. They’re not there yet but I’m optimistic they will be a step above this [at the Tour de France’s Grand Départ] in Nice. They have not been good enough here. But they have prepared very well. They have done all that they can. So that's what we're hoping for, that this racing will help. Een aspirant Tourwinnaar die slechter klimt dan Keukeleire, dan gaan normaal alle alarmbellen af. De kans dat hij met wonderbenen zit schat ik net zo groot als dat hij de hele coronabreak alleen maar op z'n gat gezeten heeft, hij is tot beide in staat.
Put these foolish ambitions to rest.
  zondag 16 augustus 2020 @ 21:11:39 #138
102912 crv
Screwed up
pi_194593972
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2020 21:01 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Wat ik zo vreemd vind is dat je over Thomas eigenlijk niets hoort. Normaal hoor je wel het een en ander naar buiten komen dat hij gewoon totaal geen vorm heeft of wat dan ook, maar voorlopig slechts krekels. Geen paniek, geen vragen. Ja, Rasch heeft er iets over gezegd, maar dat was ook zo vaag. They’re not there yet but I’m optimistic they will be a step above this [at the Tour de France’s Grand Départ] in Nice. They have not been good enough here. But they have prepared very well. They have done all that they can. So that's what we're hoping for, that this racing will help. Een aspirant Tourwinnaar die slechter klimt dan Keukeleire, dan gaan normaal alle alarmbellen af. De kans dat hij met wonderbenen zit schat ik net zo groot als dat hij de hele coronabreak alleen maar op z'n gat gezeten heeft, hij is tot beide in staat.
Stomme vraag wellicht maar zou het trainingstechnisch handig kunnen zijn hier voor zoete koek mee te doen en dan knallen in de tour
Ik ben niet zo goed in trainingsschemas
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
pi_194596396
Wie zal jumbo meenemen als Kruiswijk het niet haalt??
  zondag 16 augustus 2020 @ 23:43:01 #140
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_194596577
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2020 23:24 schreef Evertjan het volgende:
Wie zal jumbo meenemen als Kruiswijk het niet haalt??
Tolhoek is het meest logische
pi_194596955
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2020 21:01 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

I’d done a big block of training and I think I maybe overdid it slightly, so I was tired coming into the Tour de l’Ain

Was het verhaal vooraf.
  maandag 17 augustus 2020 @ 12:25:13 #142
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_194600530
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 00:36 schreef wimderon het volgende:

[..]

I’d done a big block of training and I think I maybe overdid it slightly, so I was tired coming into the Tour de l’Ain

Was het verhaal vooraf.
Geen idee of dit mobiel gaat werken, maar G heeft gisteren in ieder geval geprobeerd:

twitter
Put these foolish ambitions to rest.
  maandag 17 augustus 2020 @ 12:33:44 #143
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_194600646
Zware trainingsblok kan ik inkomen maar dan lijkt me dat er wel enig basisniveau is en daar is niets van te bespeuren bij G.
pi_194600700
Had bij Thomas eigenlijk dezelfde ontwikkeling verwacht als bij Dumoulin. Nog niet heel bijzonder in l'Ain (maar wel kopwerk kunnen doen) en dan in de Dauphiné elke dag beter worden. Maar hij leek alleen maar achteruit te gaan..
  maandag 17 augustus 2020 @ 12:39:00 #145
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_194600731
Er zullen wel hele liters bloed zijn afgenomen dan.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  maandag 17 augustus 2020 @ 12:43:26 #146
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_194600790
Stelling: Bora moet deze Tour vol inzetten op wereldtalent Lenny Kemna in plaats van de immer saaie en nikszeggende Buchmann.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_194600873
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 12:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zware trainingsblok kan ik inkomen maar dan lijkt me dat er wel enig basisniveau is en daar is niets van te bespeuren bij G.
Zijn kwootje klinkt meer als overtraind dan gewoon zwaar getraind.
pi_194600941
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 12:43 schreef Mani89 het volgende:
Stelling: Bora moet deze Tour vol inzetten op wereldtalent Lenny Kemna in plaats van de immer saaie en nikszeggende Buchmann.
Als Buchmann fit geraakt voor de Tour moet Bora alles op hem zetten. Emoe lijkt me ook dit jaar weer sterker geworden. Qua parcours is de Tour dit jaar ook echt op het lijf geschreven van Buchmann. Kämna is (nog) niet sterk genoeg op de steile hellingen, en ook niet constant genoeg. Verder zie ik het nut niet in van streven naar een eventuele plaats 10-15 in het eindklassement...
pi_194601080

Ik denk dat ik @Rellende_Rotscholier ontmaskerd heb op Wielerflits.
pi_194601098
Waarom worden die twee nobuddies uberhaupt in de Tour context genoemd?
Jack does it in real time...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')