abonnement Unibet Coolblue
pi_194277803
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 10:02 schreef Salina het volgende:
Even serieus: weet iemand of de Tour of de Vuelta nou doorgaan of is dat nog niet bekend?

Wat een kutjaar tot nu toe (als sportliefhebber).

Ik heb eergisteren voor het eerst in maanden weer eens een sportmatch gezien, NBA basketbal, in een leeg stadion in de bubbel (terwijl de rest van Florida besmet raakt en aan het overlijden is, bizar). Zag er niet uit. Maar toch weer leuk om iets van "sport" te zien (wat er meer uitzag als een zomeravondoefenpotje, maar goed).
Dat was het dan ook :P echte seizoen begint pas over paar dagen :P

En ja de tour guides zijn inmiddels gedrukt en komen komende week in de winkels. En ja er zijn alternatieve routes en de renners zullen grotendeels in bubbels leven. De bergen zullen week vantevoren al afgesloten worden en er wordt minder publiek toegelaten (alleen lopend/fiets).
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_194277993
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 11:45 schreef RipCity het volgende:

[..]

Dat was het dan ook :P echte seizoen begint pas over paar dagen :P

En ja de tour guides zijn inmiddels gedrukt en komen komende week in de winkels. En ja er zijn alternatieve routes en de renners zullen grotendeels in bubbels leven. De bergen zullen week vantevoren al afgesloten worden en er wordt minder publiek toegelaten (alleen lopend/fiets).
Ja, ik weet dat de NBA de 31e echt weer begint.
Maar ik verwacht niet dat dan de zaal weer vol met toeschouwers zit.

Als de Tour en/of Vuelta toch doorgaan moet ik maar eens rap een nieuwe tv kopen. En in dat geval vind ik het nog geeneens zo heel erg om langer thuis te moeten blijven werken. ;)
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  zondag 2 augustus 2020 @ 18:52:01 #103
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_194373648
quote:
CHRIS FROOME MAY NOT MAKE TOUR DE FRANCE IS HE LOSES 'PLAY-OFF' WITH EGAN BERNAL
It seems like a long time since life, as we all knew it, stopped in March. Life, as Chris Froome knew it, came to a grinding - and very painful - halt nearly a year earlier; the four-time Tour de France champion suffering terrible injuries in a crash while preparing for a stage during the Criterium de Dauphine warm-up race that left his life in the balance, never mind his career. The road cycling season effectively begins again this weekend, but the 35-year-old is still playing catch-up from a year ago when he began a long road to recovery from a fractured right femur, a broken hip, a fractured elbow and fractured ribs.

Add in the coronavirus delay and, according to those within cycling, Froome is nowhere near the form he would be expected to be in leading into the Tour, which starts on 29 August. But he's not the only one, and the races leading up to cycling's big one - starting with the four-day Route D'Occitanie (a southern French region bordering the Pyrenees) - are going to be critical in deciding who will be picked by their teams to race.

An intense rivalry already under way
A reminder: Team Ineos have three previous winners of the Tour to choose from this year; Froome (2013, 2015, 2016, 2017), Geraint Thomas (2018) and Egan Bernal (2019). Ineos, with all their talent and substantial budget, have a policy that the strongest rider, by the time they get to around the final week of any Grand Tour, will be backed by the whole team. The other potential contenders must cede to that team order.

And while taking all three lead riders to the Tour is an option, it's likely to be considered too complex a dynamic. "Three winners on the same bus? Very tricky to manage, that. It'll be interesting..." said one directeur sportif from a rival team. Or, put even more succinctly: having Froome and Bernal on the same bus is not likely to work.

Evidence of this comes in the shape of the line-ups for three critical warm-up races in France. There is no Thomas for the first race. Yet Bernal and Froome are together for this weekend's opener in Occitanie. Thomas joins the party at the Tour d L'Ain a few days later. Meaning they are all competing together for the subsequent two races. And don't forget, Bernal's presence is one of the reasons Froome is leaving Ineos at the end of the season after the team decided not to renew his contract for 2021.

Froome was believed to have been frustrated with Ineos for not reprimanding the 23-year-old over comments he made in April. The Colombian told Eurosport: "I'm young, I've already won one Tour, and I'm not going to throw away an opportunity to win another, that's for sure. That I would sacrifice myself being at 100%… I don't think I'm going to do that, nor will anyone." Insiders felt the quote was fine, given his status as a Tour winner from last year. But one thing Ineos will ensure is a level playing field for all contenders while this 'ride-off' plays out. All riders will get equal treatment and the right environment to perform.

How will they decide who goes?
Every warm-up race counts for something. But they are just that - warm-ups. You don't usually have to win them. Just demonstrate you are producing the right numbers on the power meter. There's just as much merit in following your closest rival over the line right behind them in a warm-up race - as long as you are producing the power (in watts), for just as long and just as high. The higher the number compared to your rivals, the more explosive you will be on the climbs. In the past, however, Froome, before many of his big victories, would often come out on top - a sign of his strength building up to the Tour. The Criterium du Dauphine - a gruelling trip across the Dauphine region of south-east France - is the third and final race in this year's crucial sequence.

It was one he always seemed to monster. Froome won it three out of the four times in the years he won the Tour. And Thomas also took victory the year he won the Tour in 2018. So what of Thomas? If anybody is a safe bet of the trio to be one of the two lead riders at the Tour it could be the Welshman. A Sky/Ineos lifer, who's been there as long as Froome, the 34-year-old has been dutiful in his support of Froome in the past.

When he did finally beat Froome to a Tour win, it came after a gargantuan effort by Froome to win the Giro'd'Italia a month or two earlier. Last year, in Froome's absence, the focus was on whether Thomas could retain his Tour title in the face of Bernal's emergence as a true Grand Tour force. He couldn't, and played the team game well when it became apparent. Given recent events, it seems less likely Froome would do the same.

Pride and performance
Bernal's form is just as hard to be certain about at this stage - he had been training in Colombia after restrictions on flights in and out of the country left several of Colombia's best riders in their homeland, before flying over to Europe 10 days ago. But he's young and adaptable.

He knows he's in a British team, with British riders. But performance comes before pride. So… win and you're in. It would be humiliating for Froome not to make this year's race. The one he cares about the most - focused as he is on winning more Tours than anyone else. He needs two more to make it to the magic six.

His decade at Sky/Ineos has been glittering - for it to end with him missing out on the Tour would be a fall from grace, and that trademark awkward smile would disappear for a while. The year 2020 is unique. Not just for the facemasks and cancelled holidays, but for the fact this summer's monumental battle in the mountains of the Pyrenees and the Alps could happen before the main event itself.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_194380620
Heeft Kris Vroome een groot probleem? @Koffieplanter

Thomas / Bernal is waarschijnlijk sowieso de beste line-up voor Ineos, al zal Thomas ook wel weer voor eigen kans gaan rijden in eerste instantie, maar Bernal moet ze allemaal aan kunnen.
Jack does it in real time...
  maandag 3 augustus 2020 @ 09:37:13 #105
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_194381147
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2020 08:44 schreef DeeBee het volgende:
Heeft Kris Vroome een groot probleem? @:Koffieplanter

Thomas / Bernal is waarschijnlijk sowieso de beste line-up voor Ineos, al zal Thomas ook wel weer voor eigen kans gaan rijden in eerste instantie, maar Bernal moet ze allemaal aan kunnen.
Dit worden wederom drie prachtige weken, waarde DB.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_194384468
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 18:52 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Goede bron, een ds van een ander team en uitspraken van Bernal die hij zelf al genuanceerd heeft.
  Moderator maandag 3 augustus 2020 @ 14:05:15 #107
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_194384472
twitter
  maandag 3 augustus 2020 @ 14:31:50 #108
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_194384845
https://www.cyclingnews.c(...)ifth-tour-de-france/

Wiggins suggereert dat Jody zou zijn gebroken als de Tour was uitgereden zoals gepland vorig jaar. En noemt Thomas als winnaar. Kom er maar in jongons
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_194384886
Sjereent is dus de morele winnaar?

Bradley had weer eens gezopen zeker...
Jack does it in real time...
pi_194385012
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 14:31 schreef Fretwork het volgende:
https://www.cyclingnews.c(...)ifth-tour-de-france/

Wiggins suggereert dat Jody zou zijn gebroken als de Tour was uitgereden zoals gepland vorig jaar. En noemt Thomas als winnaar. Kom er maar in jongons
Dat geloof ik niet, Thomas was zelf niet super. Een fitte Pinot was wellicht wel een concurrent geweest, want zo overtuigend vond ik Bernal vorig jaar niet in de Tour.
pi_194385337
Benieuwd waar hij op baseert dat Bernal nog was gaan kraken in die rit naar Tignes. Geloof niet dat die groep erachter met veel meer reserve reed op die klim, toen was Bernal "gewoon" de sterkste.
pi_194398999
Voor de liefhebbers: de guide is er!

https://www.fiets.nl/prod(...)ign=tourdefrance2020
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 16:04:35 #113
62913 Blik
The one and Only!
pi_194399606
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 15:06 schreef Marcoss het volgende:
Benieuwd waar hij op baseert dat Bernal nog was gaan kraken in die rit naar Tignes. Geloof niet dat die groep erachter met veel meer reserve reed op die klim, toen was Bernal "gewoon" de sterkste.
wishful thinking gewoon, we hadden toch gewoon een Brit als winnaar gehad als...

Ik ben het eens met Wimderon, alleen Pinot was nog een serieuze bedreiging voor Bernal
pi_194401709
Mollema gaat de Tour winnen ! *O* w/
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_194402751
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 18:30 schreef TLC het volgende:
Mollema gaat de Tour winnen ! *O* w/
Die kans acht ik toch bijzonder klein
pi_194402865
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 15:23 schreef RipCity het volgende:
Voor de liefhebbers: de guide is er!

https://www.fiets.nl/prod(...)ign=tourdefrance2020
Dan mogen de profielen ook wel eens op de officiële site komen.
pi_194403209
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 19:51 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]

Dan mogen de profielen ook wel eens op de officiële site komen.
Hier staan ze nog steeds:

https://www.3bikes.fr/202(...)e-profil-des-etapes/
pi_194403518
quote:
Ah merci, daar waren ze gedeeltelijk verdwenen vorige week, maar ze zijn er weer ja :)
  woensdag 5 augustus 2020 @ 16:20:00 #119
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_194414043
Ineos: Bernal, Thomas, Kwiatkowski, Sivakov, Rowe, Castroviejo, Van Baarle. Er moet er nog een geselecteerd worden uit Froome, Geoghegan Hart en Amador.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_194418209
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 16:20 schreef Koffieplanter het volgende:
Ineos: Bernal, Thomas, Kwiatkowski, Sivakov, Rowe, Castroviejo, Van Baarle. Er moet er nog een geselecteerd worden uit Froome, Geoghegan Hart en Amador.
GH it will be
U MAD?
pi_194569884
Sivakov kan/gaat de tour winnen?
????
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 13:14:12 #122
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_194569912
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 13:11 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Sivakov kan/gaat de tour winnen?
????
Iedereen die meedoet kan de Tour winnen.
pi_194569961
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 13:14 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Iedereen die meedoet kan de Tour winnen.
de sprinters niet bijvoorbeeld
het is al een prestatie als deze de tour uitrijden
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_194570195
Jammer en onbegrijpelijk dat Groenewegen niet meedoet met de Tour.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_194570202
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 13:40 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Jammer en onbegrijpelijk dat Groenewegen niet meedoet met de Tour.
Heeft zijn sleutelbeen gebroken he
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_194570204
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 13:40 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Jammer en onbegrijpelijk dat Groenewegen niet meedoet met de Tour.
Nee
pi_194570219
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 13:41 schreef franklop het volgende:

[..]

Heeft zijn sleutelbeen gebroken he
hij zou al niet meedoen voordat hij zijn sleutelbeen brak
dus herstel tot begin tour gaat niet lukken dan
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_194570235
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 13:42 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

hij zou al niet meedoen voordat hij zijn sleutelbeen brak
dus herstel tot begin tour gaat niet lukken dan
Als je de Tour wilt winnen dan is een sprinter incl trein meenemen niet echt de meest logische keuze.

En sowieso, andere grote rondes rijden (en daar etappes winnen) is ook eens mooi.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_194570502
De Giro lijkt me dit jaar ook wel geschikter voor de sprinters.
pi_194570515
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 14:06 schreef Bill_Hillie het volgende:
De Giro lijkt me dit jaar ook wel geschikter voor de sprinters.
Die krijgen ook niet zoveel kansen daar anders, zeker de sprinters die geen heuveltje over komen
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 20:36:35 #131
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_194576503
Zo, wie gaat er voor het boek van Léon van Bon bij CM?

Benieuwd hoe ze het gaan oplossen met de Giro en Vuelta. Nog steeds een podiumplaats van ruim een jaar geleden te verdedigen in de Giro.

Maar laten we eerst hopen dat we over 2 weken in Frankrijk kunnen starten (dat zal ook met de dag lastiger worden).
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  zondag 16 augustus 2020 @ 14:39:45 #132
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_194586970
Bijzondere Tour, als ik de profielen bekijk moeten de klassementsmannen vanaf de eerste week top zijn. Eigenlijk zijn de etappes 2, 4 en 6 al een soort van halve bergetappes. Benieuwd of de meeste renners vanaf die 1e week tot de 3e week top zijn.
pi_194587332
quote:
1s.gif Op zondag 16 augustus 2020 14:39 schreef Zwansen het volgende:
Bijzondere Tour, als ik de profielen bekijk moeten de klassementsmannen vanaf de eerste week top zijn. Eigenlijk zijn de etappes 2, 4 en 6 al een soort van halve bergetappes. Benieuwd of de meeste renners vanaf die 1e week tot de 3e week top zijn.
Goede analyse wel.
  zondag 16 augustus 2020 @ 15:50:31 #134
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_194588209
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2020 15:03 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]

Goede analyse wel.
Graag gedaan.
pi_194593569
Wat verwachten jullie van Ineos?

Ik verwacht dat Bernal er gewoon staat en dan ie samen met Roglic topfavoriet. Sivakov zal er ook wel lang tussen blijven staan. Froome geloof ik niet meer in, als ie überhaupt al start. Thomas kan er eigenlijk ook niet staan, maar die durf ik nog niet af te schrijven.
pi_194593641
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2020 20:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat verwachten jullie van Ineos?

Ik verwacht dat Bernal er gewoon staat en dan ie samen met Roglic topfavoriet. Sivakov zal er ook wel lang tussen blijven staan. Froome geloof ik niet meer in, als ie überhaupt al start. Thomas kan er eigenlijk ook niet staan, maar die durf ik nog niet af te schrijven.
1, 2 en 5 in eindklassement. Alles kapotschroeien.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  zondag 16 augustus 2020 @ 21:01:19 #137
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_194593767
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2020 20:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat verwachten jullie van Ineos?

Ik verwacht dat Bernal er gewoon staat en dan ie samen met Roglic topfavoriet. Sivakov zal er ook wel lang tussen blijven staan. Froome geloof ik niet meer in, als ie überhaupt al start. Thomas kan er eigenlijk ook niet staan, maar die durf ik nog niet af te schrijven.
Wat ik zo vreemd vind is dat je over Thomas eigenlijk niets hoort. Normaal hoor je wel het een en ander naar buiten komen dat hij gewoon totaal geen vorm heeft of wat dan ook, maar voorlopig slechts krekels. Geen paniek, geen vragen. Ja, Rasch heeft er iets over gezegd, maar dat was ook zo vaag. They’re not there yet but I’m optimistic they will be a step above this [at the Tour de France’s Grand Départ] in Nice. They have not been good enough here. But they have prepared very well. They have done all that they can. So that's what we're hoping for, that this racing will help. Een aspirant Tourwinnaar die slechter klimt dan Keukeleire, dan gaan normaal alle alarmbellen af. De kans dat hij met wonderbenen zit schat ik net zo groot als dat hij de hele coronabreak alleen maar op z'n gat gezeten heeft, hij is tot beide in staat.
Put these foolish ambitions to rest.
  zondag 16 augustus 2020 @ 21:11:39 #138
102912 crv
Screwed up
pi_194593972
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2020 21:01 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Wat ik zo vreemd vind is dat je over Thomas eigenlijk niets hoort. Normaal hoor je wel het een en ander naar buiten komen dat hij gewoon totaal geen vorm heeft of wat dan ook, maar voorlopig slechts krekels. Geen paniek, geen vragen. Ja, Rasch heeft er iets over gezegd, maar dat was ook zo vaag. They’re not there yet but I’m optimistic they will be a step above this [at the Tour de France’s Grand Départ] in Nice. They have not been good enough here. But they have prepared very well. They have done all that they can. So that's what we're hoping for, that this racing will help. Een aspirant Tourwinnaar die slechter klimt dan Keukeleire, dan gaan normaal alle alarmbellen af. De kans dat hij met wonderbenen zit schat ik net zo groot als dat hij de hele coronabreak alleen maar op z'n gat gezeten heeft, hij is tot beide in staat.
Stomme vraag wellicht maar zou het trainingstechnisch handig kunnen zijn hier voor zoete koek mee te doen en dan knallen in de tour
Ik ben niet zo goed in trainingsschemas
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
pi_194596396
Wie zal jumbo meenemen als Kruiswijk het niet haalt??
  Moderator zondag 16 augustus 2020 @ 23:43:01 #140
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_194596577
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2020 23:24 schreef Evertjan het volgende:
Wie zal jumbo meenemen als Kruiswijk het niet haalt??
Tolhoek is het meest logische
pi_194596955
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2020 21:01 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Wat ik zo vreemd vind is dat je over Thomas eigenlijk niets hoort. Normaal hoor je wel het een en ander naar buiten komen dat hij gewoon totaal geen vorm heeft of wat dan ook, maar voorlopig slechts krekels. Geen paniek, geen vragen. Ja, Rasch heeft er iets over gezegd, maar dat was ook zo vaag. They’re not there yet but I’m optimistic they will be a step above this [at the Tour de France’s Grand Départ] in Nice. They have not been good enough here. But they have prepared very well. They have done all that they can. So that's what we're hoping for, that this racing will help. Een aspirant Tourwinnaar die slechter klimt dan Keukeleire, dan gaan normaal alle alarmbellen af. De kans dat hij met wonderbenen zit schat ik net zo groot als dat hij de hele coronabreak alleen maar op z'n gat gezeten heeft, hij is tot beide in staat.
I’d done a big block of training and I think I maybe overdid it slightly, so I was tired coming into the Tour de l’Ain

Was het verhaal vooraf.
  maandag 17 augustus 2020 @ 12:25:13 #142
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_194600530
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 00:36 schreef wimderon het volgende:

[..]

I’d done a big block of training and I think I maybe overdid it slightly, so I was tired coming into the Tour de l’Ain

Was het verhaal vooraf.
Geen idee of dit mobiel gaat werken, maar G heeft gisteren in ieder geval geprobeerd:

twitter
Put these foolish ambitions to rest.
  maandag 17 augustus 2020 @ 12:33:44 #143
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_194600646
Zware trainingsblok kan ik inkomen maar dan lijkt me dat er wel enig basisniveau is en daar is niets van te bespeuren bij G.
pi_194600700
Had bij Thomas eigenlijk dezelfde ontwikkeling verwacht als bij Dumoulin. Nog niet heel bijzonder in l'Ain (maar wel kopwerk kunnen doen) en dan in de Dauphiné elke dag beter worden. Maar hij leek alleen maar achteruit te gaan..
  maandag 17 augustus 2020 @ 12:39:00 #145
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_194600731
Er zullen wel hele liters bloed zijn afgenomen dan.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  maandag 17 augustus 2020 @ 12:43:26 #146
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_194600790
Stelling: Bora moet deze Tour vol inzetten op wereldtalent Lenny Kemna in plaats van de immer saaie en nikszeggende Buchmann.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_194600873
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 12:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zware trainingsblok kan ik inkomen maar dan lijkt me dat er wel enig basisniveau is en daar is niets van te bespeuren bij G.
Zijn kwootje klinkt meer als overtraind dan gewoon zwaar getraind.
pi_194600941
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 12:43 schreef Mani89 het volgende:
Stelling: Bora moet deze Tour vol inzetten op wereldtalent Lenny Kemna in plaats van de immer saaie en nikszeggende Buchmann.
Als Buchmann fit geraakt voor de Tour moet Bora alles op hem zetten. Emoe lijkt me ook dit jaar weer sterker geworden. Qua parcours is de Tour dit jaar ook echt op het lijf geschreven van Buchmann. Kämna is (nog) niet sterk genoeg op de steile hellingen, en ook niet constant genoeg. Verder zie ik het nut niet in van streven naar een eventuele plaats 10-15 in het eindklassement...
pi_194601080


Ik denk dat ik @Rellende_Rotscholier ontmaskerd heb op Wielerflits.
pi_194601098
Waarom worden die twee nobuddies uberhaupt in de Tour context genoemd?
Jack does it in real time...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')