Ja inderdaad, ook funest voor de pooltjesquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit zijn teksten die elke Grand Tour langskomt bij NTT. WE rijden in dienst van... om vervolgens met drie man te sprinten. Walgelijke man die Doug.
Ooit gaat Louis zijn ervaring bij Europese ploegen gebruiken voor een goed resultaat voor Afrika in de tour.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 10:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hmm, geen wieltjesplak Meintjes? #Vision2020 is gefaald
Dan eindigen ze op de 5e, 7e, en 8e plaats.quote:
Als ploegleider zeker.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:27 schreef OProg het volgende:
[..]
Ooit gaat Louis zijn ervaring bij Europese ploegen gebruiken voor een goed resultaat voor Afrika in de tour.
Ooit...
En wat met El Tridente Stuyven/Theuns/Pedersen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan eindigen ze op de 5e, 7e, en 8e plaats.
Dat hangt hij achter in de karavaan met de auto.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:28 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Als ploegleider zeker.
Hoewel, zelfs dat moet je niet willen denk ik.
Ik had de indruk bij Roglic dat ie ook fors op zijn heup gevallen was en daardoor problemen had rond te draaienquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 09:36 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat laatste is toch niet zo raar? Kruijs was ook iets gehavender..
Volgens Zeeman had hij veel blauwe plekken en schaafwonden, maar geen "serieuze" schade.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:31 schreef crv het volgende:
[..]
Ik had de indruk bij Roglic dat ie ook fors op zijn heup gevallen was en daardoor problemen had rond te draaien
Roglic is wat dat betreft ook geen watje geloof ikquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:40 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Volgens Zeeman had hij veel blauwe plekken en schaafwonden, maar geen "serieuze" schade.
En dat hij nog gewoon de finish haalde en verder niet in de problemen kwam in die rit, zegt ook wel iets. Denk dat hij in de Tour ook gewoon gestart was op zondag.
gaat wel zo goed dat ie zijn fietskleding aankrijgt voor de sponsorquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:06 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Steven ziet niet goed uit zo
Misschien heeft hij ze nooit uit kunnen krijgen sinds zijn val?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:10 schreef crv het volgende:
[..]
gaat wel zo goed dat ie zijn fietskleding aankrijgt voor de sponsor
Met zijn goede been, die andere is er gewoon overheen gedrapeerdquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:10 schreef crv het volgende:
[..]
gaat wel zo goed dat ie zijn fietskleding aankrijgt voor de sponsor
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Misschien heeft hij ze nooit uit kunnen krijgen sinds zijn val?
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met zijn goede been, die andere is er gewoon overheen gedrapeerd
Richard Carapaz niet gestart in Giro dell’Emilia, mogelijk vanwege kuitblessurequote:‘Carapaz in beeld als vervanger voor geblesseerde Bernal in Tour’
De vraagtekens vliegen in het rond bij Team Ineos, met de Tour de France die over minder dan twee weken begint. Vanwege de rugblessure van beoogd kopman Egan Bernal denkt de Britse formatie er zelfs aan om Richard Carapaz bij de Tourploeg te halen. Dat meldt La Gazzetta dello Sport.
Carapaz stond aanvankelijk niet op de nominatie voor een plekje in de selectie voor de Tour de France. De Girowinnaar van vorig jaar, overgekomen van Movistar, zou dit jaar zijn titel verdedigen in Italië. Maar de onzekere situatie rond de drie kopmannen van de ploeg (Bernal stapte geblesseerd af in de Dauphiné, Geraint Thomas en Chris Froome toonden geen vorm) zet het management dus aan het denken.
De 27-jarige Ecuadoriaan won twee weken geleden een etappe in de Ronde van Polen, maar viel een dag later uit na een valpartij. In de Ronde van Lombardije wist hij afgelopen weekend dertiende te worden. Mogelijk wordt hij dus overgeheveld van de Giro- naar de Tourploeg.
Team Ineos wacht met definitieve selectie
VeloNews meldde gisteren al dat Team Ineos meer tijd neemt om de definitieve selectie van de Tour de France te presenteren. Het plan was om na het Critérium du Dauphiné het achttal bekend te maken, maar verwacht wordt dat pas begin volgende week de laatste knopen worden doorgehakt. Naast de nieuwe twijfels rondom Bernal is ook een mogelijke niet-selectie van Chris Froome het gesprek van de dag.
Het is een beetje als Landa als luxeknecht of Landa als kopman met een ploeg in zijn dienst, inderdaad. Lood om oud ijzer.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik snap echt niet waarom ze Janse van Rensburg niet meenemen, dat is de enige die daar ooit fatsoenlijk een sprint heeft aangetrokken. Gibbons en Walscheid gaan dat inderdaad niet doen.
Maar goed, zou het wat uitmaken? Nee, niet echt.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het is een beetje als Landa als luxeknecht of Landa als kopman met een ploeg in zijn dienst, inderdaad. Lood om oud ijzer.
Niet bepaald, maar even preventief voor de sensatiejagers hun kans schoon zouden zien om aan de haal te gaan met dat Richie verhaal. Alleen Ciro blijkt nog te vertrouwen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:53 schreef showtimer het volgende:
[..]
Had je bang?
Die nieuwe outfit ziet er echt niet uit, maar dit terzijde.
En G ookquote:
De tweede overwinning is al binnen voor er ook maar één meter is gefietst. Het wordt een prachtige Tour.quote:
Ik wacht nog even officiele berichtgeving afquote:
Geraint gaat naar de Giro, Froome naar de Vuelta.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 09:15 schreef Marcoss het volgende:
Opvallend, dan hebben ze er echt geen vertrouwen in dat Froome en (vooral) Thomas nog naar een goed niveau toe groeien dus. Bij Thomas was de voorbereiding vorig jaar ook niet bijzonder, maar stond hij er wel gewoon in de Tour.
En dus toch Carapaz in de selectie, weet niet of hij daar heel blij mee is. Wel benieuwd of Thomas dan nu als kopman naar de Giro of Vuelta gaat, bij Froome verwacht ik dat niet.
Ik las het vlak na mijn post ja (maar was te lui om mijn bericht aan te passenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 09:17 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Geraint gaat naar de Giro, Froome naar de Vuelta.
Het lijkt me evident dat de DNS een direct resultaat is van binnenskamers doorgehakte knopen met betrekking tot de Tour.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 09:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe zit het dan met kuitblessure van Carapaz? Al zal dat niet zo ernstig zijn lijkt me.
Sivakov vond ik ook niet zeer indrukwekkend in Dauphine. Al kan je in 2 weken natuurlijk nog wel wat verbeteren. Verder wachten we dan blessureupdates af van Jumbo-Visma.
Zeeman gaf aan dat het met Roglic wel goed komt, die was fysiek wel in staat om te starten, maar ze wilden het risico liever niet nemen, zeker niet met zo'n zware bergrit. Over Kruijswijk was hij iets minder positief, zijn herstel moet sneller gaan dan het nu gaat om top te kunnen zijn in de Tour.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 09:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe zit het dan met kuitblessure van Carapaz? Al zal dat niet zo ernstig zijn lijkt me.
Sivakov vond ik ook niet zeer indrukwekkend in Dauphine. Al kan je in 2 weken natuurlijk nog wel wat verbeteren. Verder wachten we dan blessureupdates af van Jumbo-Visma.
Ja beter dat hij nu geen drol kan doen voor Jumbo, gaat harken achterin bij de eerste rit berg op en dan na een week afstapt.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 09:36 schreef franklop het volgende:
Kruijswijk moet je gewoon lekker een andere ronde laten doen joh.
Als hij niet als kopman kan starten, kan hij ook in een knechtenrol starten om zich op die manier voor te bereiden op Giro of Vuelta, dat valt wel te combineren, lijkt me. Vraag is alleen of Kruijswijk dat zelf wil.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 09:36 schreef franklop het volgende:
Kruijswijk moet je gewoon lekker een andere ronde laten doen joh.
Carapaz is tweede in rij zegt Brailsford, die gaat ook voor geel.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 09:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Benieuwen of Karrepats of Sivakov de luitenant wordt.
Won hij niet laatst een sprint? Volgens mij staat ie er verder wel goed voorquote:Op woensdag 19 augustus 2020 09:49 schreef showtimer het volgende:
Hoe kun je in deze context nog spreken van logisch? Het heeft alle schijn van paniekvoetbal. Ze zullen de cijfertjes wel hebben, maar zo fantastisch hoog ligt het niveau van Richie momenteel toch ook niet?
Vijf jaar zelfs volgens sommige bronnen.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 09:53 schreef Mani89 het volgende:
Haha, Israel Cycling Academy. Nog 3 hele jaren.
En dan? Een Carapaz zonder supervorm is volgens mij nog niet eens podiumkandidaat.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 09:52 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Won hij niet laatst een sprint? Volgens mij staat ie er verder wel goed voor
Dit is precies hetzelfde als het optreden van Madonna van het songfestival voor 1 miljoen, vergaande glorie.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 09:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vijf jaar zelfs volgens sommige bronnen.
Wel link, als hij op z'n plaat gaat heeft Ineos niet echt een plan B. En als hij geisoleerd komt te zitten kunnen de Jumbots wel eens een ploegspel gaan spelen...quote:
Vergaande gloriequote:Op woensdag 19 augustus 2020 09:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Dit is precies hetzelfde als het optreden van Madonna van het songfestival voor 1 miljoen, vergaande glorie.
(Ja, dat is dezelfde man die achter Israel Cycling Academy zit)
Kan Kwiatkowski ook voor een eigen kans gaan?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 09:57 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Wel link, als hij op z'n plaat gaat heeft Ineos niet echt een plan B. En als hij geisoleerd komt te zitten kunnen de Jumbots wel eens een ploegspel gaan spelen...
Wel einde tijdperk van het altijd irritante team GB bij Ineos, verrassend.
Zo, Thomas zit erbij als een student die op maandagochtend om 13:00 uit zn bed is gerold en niet weet welke dag het is.quote:
Richard krijgt ook de kans om voor geel te gaan, en hij is ook een direct antwoord op de laatste kilometer van Roglic. Die kan zich wel wapenen tegen die explosiviteit.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 09:57 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Wel link, als hij op z'n plaat gaat heeft Ineos niet echt een plan B. En als hij geisoleerd komt te zitten kunnen de Jumbots wel eens een ploegspel gaan spelen...
Wel einde tijdperk van het altijd irritante team GB bij Ineos, verrassend.
Hij fietst toch al weer? Ik zag een tochtje op mijn strava dashboard staan.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:46 schreef Columbiafan het volgende:
Ik ben nog steeds erg bang dat het niet meer goed komt voor mijn Emoe...
Die weet helemaal niet meer hoe dat werkt in een grote rondequote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:51 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Kan Kwiatkowski ook voor een eigen kans gaan?
Inderdaad, staat ook nog niet helemaal scherp zo te zien.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:56 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zo, Thomas zit erbij als een student die op maandagochtend om 13:00 uit zn bed is gerold en niet weet welke dag het is.
Van Egan ook niet, maar wellicht gaat hij weer een goedkope zege oprapen als er weer een hoop niet starten of uitvallen.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 09:49 schreef showtimer het volgende:
Hoe kun je in deze context nog spreken van logisch? Het heeft alle schijn van paniekvoetbal. Ze zullen de cijfertjes wel hebben, maar zo fantastisch hoog ligt het niveau van Richie momenteel toch ook niet?
Die heeft toch al aangegeven dat het wel goed komt?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:46 schreef Columbiafan het volgende:
Ik ben nog steeds erg bang dat het niet meer goed komt voor mijn Emoe...
Toch is Carapaz wel paniekvoetbal, die had niemand vorige maand in gedachte voor de Tour en is wel een ontzettend vraagteken.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:57 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Richard krijgt ook de kans om voor geel te gaan, en hij is ook een direct antwoord op de laatste kilometer van Roglic. Die kan zich wel wapenen tegen die explosiviteit.
Tom Dumoulin.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:00 schreef Steven184 het volgende:
Is er eigenlijk wel een top 5 favoriet die wel 100% fit is?
Maakt ook een uitgebluste indruk en gaat duidelijk met tegenzin naar de Giro. Froome komt eigenlijk best wel positief over.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 11:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Inderdaad, staat ook nog niet helemaal scherp zo te zien.
Top-5 favorieten zijn wat mij betreft Egan, Roglic, Pinot, Emoe en Quintana. Dus ik denk het niet.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:00 schreef Steven184 het volgende:
Is er eigenlijk wel een top 5 favoriet die wel 100% fit is?
Dumoulin hoort dat ook wel tussenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Top-5 favorieten zijn wat mij betreft Egan, Roglic, Pinot, Emoe en Quintana. Dus ik denk het niet.
De Tour is nog niet eens gestart en nu wordt er al vanuit gegaan dat TJV de tactiek volledig gaat kopiëren?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:07 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Maakt ook een uitgebluste indruk en gaat duidelijk met tegenzin naar de Giro. Froome komt eigenlijk best wel positief over.
Zou wel echt een genot zijn als INEOS straks alsnog gewoon de Tour wint ten koste van TJV die hun volledige tactiek hebben gekopieerd.
Pinot, dat is zo'n beetje de Franse versie van Keldermanquote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Top-5 favorieten zijn wat mij betreft Egan, Roglic, Pinot, Emoe en Quintana. Dus ik denk het niet.
Gaat dit ook een blijvertje worden? Los van zijn plotselinge spitaanval heeft Egan in Britse dienst vooral moeten improviseren om te oogsten.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 11:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Van Egan ook niet, maar wellicht gaat hij weer een goedkope zege oprapen als er weer een hoop niet starten of uitvallen.
Ik zeg ook zomaar wat. Het zou inderdaad best kunnen dat ze voor een totaal andere tactiek gaan zoals ze ook al in de l’Ain en Dauphine lieten zien.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
De Tour is nog niet eens gestart en nu wordt er al vanuit gegaan dat TJV de tactiek volledig gaat kopiëren?
Het lijkt nogal snel vergeten te worden, als het überhaupt al im Frage gesteld wordt.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:13 schreef showtimer het volgende:
[..]
Gaat dit ook een blijvertje worden? Los van zijn plotselinge spitaanval heeft Egan in Britse dienst vooral moeten improviseren om te oogsten.
Die staat daar toch wel achter. Best veel outsiders nog, met bijvoorbeeld Dumoulin, Kruijswijk (mits ie tour haalt), heel zooitje van EF, MAL, Landa, Zakarin, G. Martin, Porte, Sivakov, Carapaz en Yates.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dumoulin hoort dat ook wel tussen
Had vorig jaar zomaar de Tour kunnen winnen.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:13 schreef TLC het volgende:
[..]
Pinot, dat is zo'n beetje de Franse versie van Kelderman
Het rijtje is wel lang inderdaad, maar voor de Tour zou ik Dumoulin wel hoger zetten dan Buchmann en Quintana eigenlijk. Tenzij die laatste z'n voorjaarsvorm weer ergens vandaan tovert.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die staat daar toch wel achter. Best veel outsiders nog, met bijvoorbeeld Dumoulin, Kruijswijk (mits ie tour haalt), heel zooitje van EF, MAL, Landa, Zakarin, G. Martin, Porte, Sivakov, Carapaz en Yates.
Bohquote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:13 schreef TLC het volgende:
[..]
Pinot, dat is zo'n beetje de Franse versie van Kelderman
Voor mij is Roglic de topfavoriet met vlak daarachter Egan. Daarna Pinot, Pogacar en Nairo. En voor de verrassing zie ik Martinez, G. Martin of Sivakov wel stunten. Rest is uitgesloten.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:20 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Het rijtje is wel lang inderdaad, maar voor de Tour zou ik Dumoulin wel hoger zetten dan Buchmann en Quintana eigenlijk. Tenzij die laatste z'n voorjaarsvorm weer ergens vandaan tovert.
Het lijkt mij dat Dumoulin er ook wel gewoon staat tijdens de Tour.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Voor mij is Roglic de topfavoriet met vlak daarachter Egan. Daarna Pinot, Pogacar en Nairo. En voor de verrassing zie ik Martinez, G. Martin of Sivakov wel stunten. Rest is uitgesloten.
Dan denk ik dat je Dumoulin onderschatquote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Voor mij is Roglic de topfavoriet met vlak daarachter Egan. Daarna Pinot, Pogacar en Nairo. En voor de verrassing zie ik Martinez, G. Martin of Sivakov wel stunten. Rest is uitgesloten.
Wedje leggen dat ie geen podium haalt?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:30 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je Dumoulin onderschat![]()
Dat weet ik wel zeker. Hoe krijg je het überhaupt uit je toetsenbord? Men is blijkbaar al vergeten dat Mutant Tom twee jaar geleden bij het in de breedte zwak en het altijd terughoudende en conservatieve Sunweb al bijna de wereld veroverde. De trein staat reeds op de rails.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:30 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je Dumoulin onderschat![]()
Jij bent voor Bernal?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 09:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De tweede overwinning is al binnen voor er ook maar één meter is gefietst. Het wordt een prachtige Tour.
Dat hij zeker podium haalt, ga ik ook niet zeggen..quote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wedje leggen dat ie geen podium haalt?
Waarbij het überhaupt de vraag is of het er echt toe doet, niet? Van wekenlange dominantie wordt niemand beter en een meer verdiende winnaar was er toch ook niet te vinden.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het lijkt nogal snel vergeten te worden, als het überhaupt al im Frage gesteld wordt.
Eerherstel voor José graag (eerste zinnetje dan toch).quote:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:07 schreef wimderon het volgende:
José heeft een plan jong0ns:
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |