Won hij niet laatst een sprint? Volgens mij staat ie er verder wel goed voorquote:Op woensdag 19 augustus 2020 09:49 schreef showtimer het volgende:
Hoe kun je in deze context nog spreken van logisch? Het heeft alle schijn van paniekvoetbal. Ze zullen de cijfertjes wel hebben, maar zo fantastisch hoog ligt het niveau van Richie momenteel toch ook niet?
Vijf jaar zelfs volgens sommige bronnen.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 09:53 schreef Mani89 het volgende:
Haha, Israel Cycling Academy. Nog 3 hele jaren.
En dan? Een Carapaz zonder supervorm is volgens mij nog niet eens podiumkandidaat.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 09:52 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Won hij niet laatst een sprint? Volgens mij staat ie er verder wel goed voor
Dit is precies hetzelfde als het optreden van Madonna van het songfestival voor 1 miljoen, vergaande glorie.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 09:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vijf jaar zelfs volgens sommige bronnen.
Wel link, als hij op z'n plaat gaat heeft Ineos niet echt een plan B. En als hij geisoleerd komt te zitten kunnen de Jumbots wel eens een ploegspel gaan spelen...quote:
Vergaande gloriequote:Op woensdag 19 augustus 2020 09:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Dit is precies hetzelfde als het optreden van Madonna van het songfestival voor 1 miljoen, vergaande glorie.
(Ja, dat is dezelfde man die achter Israel Cycling Academy zit)
Kan Kwiatkowski ook voor een eigen kans gaan?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 09:57 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Wel link, als hij op z'n plaat gaat heeft Ineos niet echt een plan B. En als hij geisoleerd komt te zitten kunnen de Jumbots wel eens een ploegspel gaan spelen...
Wel einde tijdperk van het altijd irritante team GB bij Ineos, verrassend.
Zo, Thomas zit erbij als een student die op maandagochtend om 13:00 uit zn bed is gerold en niet weet welke dag het is.quote:
Richard krijgt ook de kans om voor geel te gaan, en hij is ook een direct antwoord op de laatste kilometer van Roglic. Die kan zich wel wapenen tegen die explosiviteit.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 09:57 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Wel link, als hij op z'n plaat gaat heeft Ineos niet echt een plan B. En als hij geisoleerd komt te zitten kunnen de Jumbots wel eens een ploegspel gaan spelen...
Wel einde tijdperk van het altijd irritante team GB bij Ineos, verrassend.
Hij fietst toch al weer? Ik zag een tochtje op mijn strava dashboard staan.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:46 schreef Columbiafan het volgende:
Ik ben nog steeds erg bang dat het niet meer goed komt voor mijn Emoe...
Die weet helemaal niet meer hoe dat werkt in een grote rondequote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:51 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Kan Kwiatkowski ook voor een eigen kans gaan?
Inderdaad, staat ook nog niet helemaal scherp zo te zien.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:56 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zo, Thomas zit erbij als een student die op maandagochtend om 13:00 uit zn bed is gerold en niet weet welke dag het is.
Van Egan ook niet, maar wellicht gaat hij weer een goedkope zege oprapen als er weer een hoop niet starten of uitvallen.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 09:49 schreef showtimer het volgende:
Hoe kun je in deze context nog spreken van logisch? Het heeft alle schijn van paniekvoetbal. Ze zullen de cijfertjes wel hebben, maar zo fantastisch hoog ligt het niveau van Richie momenteel toch ook niet?
Die heeft toch al aangegeven dat het wel goed komt?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:46 schreef Columbiafan het volgende:
Ik ben nog steeds erg bang dat het niet meer goed komt voor mijn Emoe...
Toch is Carapaz wel paniekvoetbal, die had niemand vorige maand in gedachte voor de Tour en is wel een ontzettend vraagteken.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:57 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Richard krijgt ook de kans om voor geel te gaan, en hij is ook een direct antwoord op de laatste kilometer van Roglic. Die kan zich wel wapenen tegen die explosiviteit.
Tom Dumoulin.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:00 schreef Steven184 het volgende:
Is er eigenlijk wel een top 5 favoriet die wel 100% fit is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |