Niet bepaald, maar even preventief voor de sensatiejagers hun kans schoon zouden zien om aan de haal te gaan met dat Richie verhaal. Alleen Ciro blijkt nog te vertrouwen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:53 schreef showtimer het volgende:
[..]
Had je bang?
Die nieuwe outfit ziet er echt niet uit, maar dit terzijde.
En G ookquote:
De tweede overwinning is al binnen voor er ook maar één meter is gefietst. Het wordt een prachtige Tour.quote:
Ik wacht nog even officiele berichtgeving afquote:
Geraint gaat naar de Giro, Froome naar de Vuelta.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 09:15 schreef Marcoss het volgende:
Opvallend, dan hebben ze er echt geen vertrouwen in dat Froome en (vooral) Thomas nog naar een goed niveau toe groeien dus. Bij Thomas was de voorbereiding vorig jaar ook niet bijzonder, maar stond hij er wel gewoon in de Tour.
En dus toch Carapaz in de selectie, weet niet of hij daar heel blij mee is. Wel benieuwd of Thomas dan nu als kopman naar de Giro of Vuelta gaat, bij Froome verwacht ik dat niet.
Ik las het vlak na mijn post ja (maar was te lui om mijn bericht aan te passenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 09:17 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Geraint gaat naar de Giro, Froome naar de Vuelta.
Het lijkt me evident dat de DNS een direct resultaat is van binnenskamers doorgehakte knopen met betrekking tot de Tour.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 09:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe zit het dan met kuitblessure van Carapaz? Al zal dat niet zo ernstig zijn lijkt me.
Sivakov vond ik ook niet zeer indrukwekkend in Dauphine. Al kan je in 2 weken natuurlijk nog wel wat verbeteren. Verder wachten we dan blessureupdates af van Jumbo-Visma.
Zeeman gaf aan dat het met Roglic wel goed komt, die was fysiek wel in staat om te starten, maar ze wilden het risico liever niet nemen, zeker niet met zo'n zware bergrit. Over Kruijswijk was hij iets minder positief, zijn herstel moet sneller gaan dan het nu gaat om top te kunnen zijn in de Tour.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 09:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe zit het dan met kuitblessure van Carapaz? Al zal dat niet zo ernstig zijn lijkt me.
Sivakov vond ik ook niet zeer indrukwekkend in Dauphine. Al kan je in 2 weken natuurlijk nog wel wat verbeteren. Verder wachten we dan blessureupdates af van Jumbo-Visma.
Ja beter dat hij nu geen drol kan doen voor Jumbo, gaat harken achterin bij de eerste rit berg op en dan na een week afstapt.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 09:36 schreef franklop het volgende:
Kruijswijk moet je gewoon lekker een andere ronde laten doen joh.
Als hij niet als kopman kan starten, kan hij ook in een knechtenrol starten om zich op die manier voor te bereiden op Giro of Vuelta, dat valt wel te combineren, lijkt me. Vraag is alleen of Kruijswijk dat zelf wil.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 09:36 schreef franklop het volgende:
Kruijswijk moet je gewoon lekker een andere ronde laten doen joh.
Carapaz is tweede in rij zegt Brailsford, die gaat ook voor geel.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 09:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Benieuwen of Karrepats of Sivakov de luitenant wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |