abonnement Unibet Coolblue
pi_193887976
Zo was mijn moeder to ook; maar uiteindelijk besloten haar shit niet meer te accepteren :{
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_193887978
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 10:15 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Als ik iets pas ofzo. Laatst met schilderen moest ik even de overjas van m'n vader aan en die kreeg ik niet dicht. Dat was toch wel schandalig.
En tijdens het eten liepen we een beetje te klieren met de saus, en toen kreeg ik ook ineens van 'je wordt zo echt een obeesje'. Paar jaar geleden had ik ruzie met m'n moeder en die noemde me gewoon ronduit een dikzak.
Het helpt ook niet, want ik kom sindsdien alleen maar aan :')
wtf. Wat een klootzakken!
pi_193888022
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 10:15 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Als ik iets pas ofzo. Laatst met schilderen moest ik even de overjas van m'n vader aan en die kreeg ik niet dicht. Dat was toch wel schandalig.
En tijdens het eten liepen we een beetje te klieren met de saus, en toen kreeg ik ook ineens van 'je wordt zo echt een obeesje'. Paar jaar geleden had ik ruzie met m'n moeder en die noemde me gewoon ronduit een dikzak.
Het helpt ook niet, want ik kom sindsdien alleen maar aan :')
Ja (vermeende) dikheid is in onze maatschappij ook weer zo'n valide reden om mensen volop lastig te vallen met allerlei (micro)agressies. Vervelend dat je familie daar zo geobsedeerd mee is en het een goede reden vindt om denigrerend tegen jou te doen. :{

Hopelijk ben jijzelf wel tevreden over jezelf en kun je hun vervelende gedrag los zien van jezelf.
pi_193888094
Andersom ook wel trouwens. Zo heb ik regelmatig aan moeten horen dat ik weleens iets meer mag eten omdat ze mijn ribben zien.
pi_193888158
Hopelijk krijg jij dan niet van je ouders te horen dat dat schandalig is en dat ze zich voor je schamen.
pi_193888213
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 12:56 schreef Chia het volgende:
Hopelijk krijg jij dan niet van je ouders te horen dat dat schandalig is en dat ze zich voor je schamen.
Waarom zouden mensen dat blijven accepteren van anderen? Of het nu vreemden zijn of je ouders... als mensen je zo kut laten voelen dan blijf je toch uit de buurt. Wat minder contact of regels wat wel en niet geaccepteerd wordt mag best hoor...
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_193888215
Hoi jongs.
Nog een dagje en dan de auto inpakken en lekker richting de bergen *O*
Vakman pur sang
pi_193888242
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 12:56 schreef Chia het volgende:
Hopelijk krijg jij dan niet van je ouders te horen dat dat schandalig is en dat ze zich voor je schamen.
Die oude senielen moet je gewoon op hun plek zetten
Vakman pur sang
pi_193888252
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 12:50 schreef rival het volgende:
Andersom ook wel trouwens. Zo heb ik regelmatig aan moeten horen dat ik weleens iets meer mag eten omdat ze mijn ribben zien.
:')

Vriendin van mij heeft dat ook! Maar ik ben nu wel beetje aan het klagen dat ik niet afval, maar ik vind mezelf best prima en weet dat het wel gaat komen en doe niet heel erg mijn best. Zij moet echt echt heel hard haar best doen om aan te komen! Ik denk soms dat voor natuurlijk dunne mensen /mensen met een sneller dan normaal metabolisme aankomen zoveel moeilijker is dan afvallen voor mij bijvoorbeeld :'(
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_193888253
quote:
17s.gif Op donderdag 2 juli 2020 12:59 schreef Californium het volgende:

[..]

Waarom zouden mensen dat blijven accepteren van anderen? Of het nu vreemden zijn of je ouders... als mensen je zo kut laten voelen dan blijf je toch uit de buurt. Wat minder contact of regels wat wel en niet geaccepteerd wordt mag best hoor...
Ook als je het niet accepteert is het niet fijn dat dat gedrag blijkbaar in je ouders zit en dat ze dat ooit hebben gedaan.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 02-07-2020 13:03:21 ]
pi_193888270
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2020 13:02 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Die oude senielen moet je gewoon op hun plek zetten
Dit kan op heel veel manieren opgevat worden maar het zomaar slikken zou ik idd niet doen nee :P
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_193888294
Alle shit en onzekerheiden in je leven zijn doorgaans gecreëerd door je ouders en de omgeving.
Kunst is dat loslaten en je eigen leven leiden.
Maar ze hebben je ook grootgebracht en alle goede dingen verzorgd.
Vakman pur sang
pi_193888297
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 12:56 schreef Chia het volgende:
Hopelijk krijg jij dan niet van je ouders te horen dat dat schandalig is en dat ze zich voor je schamen.
Zo praten mijn ouders ten eerste al niet tegen mij. (gelukkig)
En eigenlijk zal ik zo een uitspraak van niemand accepteren.

(ik wilde beide situaties niet met elkaar vergelijken maar aangeven dat mensen zich overal mee bemoeien als ze er zin in hebben)
pi_193888309
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2020 13:02 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Die oude senielen moet je gewoon op hun plek zetten
Mijn schoonmoeder is zo'n oude seniel, maar bij haar werkte dat niet, want die is haar zuigende gedrag altijd blijven voortzetten waardoor haar zoon al een paar jaar naar tevredenheid helemaal geen contact meer met haar heeft.
pi_193888325
quote:
17s.gif Op donderdag 2 juli 2020 13:03 schreef Californium het volgende:

[..]

:')

Vriendin van mij heeft dat ook! Maar ik ben nu wel beetje aan het klagen dat ik niet afval, maar ik vind mezelf best prima en weet dat het wel gaat komen en doe niet heel erg mijn best. Zij moet echt echt heel hard haar best doen om aan te komen! Ik denk soms dat voor natuurlijk dunne mensen /mensen met een sneller dan normaal metabolisme aankomen zoveel moeilijker is dan afvallen voor mij bijvoorbeeld :'(
Mijn vriendinnen en zus zijn hartstikke dun. M'n broer ook. Op het magere af. Die moeten echt hun best doen om aan te komen, gaan ervoor naar een diëtist, bij elk beetje stress vallen ze meteen weer af. Ze snappen niet dat het voor mij net zo moeilijk is om van het vreten af te blijven als dat het voor hen is om normaal te eten volgens het schema dat zij hebben gehad. 'Je bent wel echt dik aan het worden' mag je wel zeggen, en 'Eet eens wat' zorgt dan voor een huilbui. Krijg dan de tyfus hoor :D
Tap tap tap
pi_193888337
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 13:03 schreef Chia het volgende:

[..]

Ook als je het niet accepteert is het niet fijn dat dat gedrag blijkbaar in je ouders zit en dat ze dat ooit hebben gedaan.
Klopt! Ik heb vroeger wel eens te horen gekregen dat ik bepaalde kleding maar beter niet kon dragen als we naar buiten gingen etc.

Maar weet wel dat ik mijn moeder toch niet ga veranderen en dat ik het verleden niet kan veranderen. Maar dat ik zelf nu wel grenzen trek om te voorkomen dat ik me kut voel.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_193888359
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 13:06 schreef Chia het volgende:

[..]

Mijn schoonmoeder is zo'n oude seniel, maar bij haar werkte dat niet, want die is haar zuigende gedrag altijd blijven voortzetten waardoor haar zoon al een paar jaar naar tevredenheid helemaal geen contact meer met haar heeft.
En daarom heb ik al jaren nauwelijks contact met mijn moeder. Gelukkiger mens van geworden :)
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_193888362
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 13:06 schreef Chia het volgende:

[..]

Mijn schoonmoeder is zo'n oude seniel, maar bij haar werkte dat niet, want die is haar zuigende gedrag altijd blijven voortzetten waardoor haar zoon al een paar jaar naar tevredenheid helemaal geen contact meer met haar heeft.
Das wel ultiem zeg.
Mijn schoonmoeder was wel eens hee bemoeizuchtig en als ze ging oppassen ging deze dingen verplaatsen en dingen in mijn schuur zetten. Waar volgens haar vee teveel motoren en fietsen in stonden.
Kon m daar zo aan ergeren.
Onlangs is ze veel te vroeg overleden en dan ga je daar toch weer anders over denken
Vakman pur sang
  donderdag 2 juli 2020 @ 13:11:06 #144
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_193888384
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 13:07 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Mijn vriendinnen en zus zijn hartstikke dun. M'n broer ook. Op het magere af. Die moeten echt hun best doen om aan te komen, gaan ervoor naar een diëtist, bij elk beetje stress vallen ze meteen weer af. Ze snappen niet dat het voor mij net zo moeilijk is om van het vreten af te blijven als dat het voor hen is om normaal te eten volgens het schema dat zij hebben gehad. 'Je bent wel echt dik aan het worden' mag je wel zeggen, en 'Eet eens wat' zorgt dan voor een huilbui. Krijg dan de tyfus hoor :D
Gewoon die reactie altijd geven dan als ze over je gewicht beginnen.
Of duidelijk aangeven dat je niet op hun commentaar zit te wachten en op dat moment gewoon weggaan.
Laat ze je dan maar opbellen Of Zo om excuus aan te bieden.
Doei.
pi_193888426
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 13:11 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Gewoon die reactie altijd geven dan als ze over je gewicht beginnen.
Of duidelijk aangeven dat je niet op hun commentaar zit te wachten en op dat moment gewoon weggaan.
Laat ze je dan maar opbellen Of Zo om excuus aan te bieden.
Doei.
Hier ben ik het wel mee eens!

Eten / gewicht als no-go subject en anders gewoon niet meer langsgaan hoor. Ga liever alleen zitten dan gedenigreerd worden :{
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_193888445
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 13:11 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Gewoon die reactie altijd geven dan als ze over je gewicht beginnen.
Of duidelijk aangeven dat je niet op hun commentaar zit te wachten en op dat moment gewoon weggaan.
Laat ze je dan maar opbellen Of Zo om excuus aan te bieden.
Doei.
Juist :Y
pi_193888469
quote:
17s.gif Op donderdag 2 juli 2020 13:13 schreef Californium het volgende:

[..]

Hier ben ik het wel mee eens!

Eten / gewicht als no-go subject en anders gewoon niet meer langsgaan hoor. Ga liever alleen zitten dan gedenigreerd worden :{
Bij die opmerking van m'n vader 'je wordt zo echt een obeesje' ben ik wel in de spagaat gegaan hoor :D Zit je aan tafel, lekker te eten, het is gezellig, en dan krijg je zo'n opmerking die als grap is bedoeld (ja hilarisch) waarop ik dan maar meteen m'n bestek neerleg. Dan eet ik niet meer lekker hoor. Ben toen echt heel boos geworden. Toen haalden ze m'n zus er nog bij die zo weinig at, en toen ik daar wat van zei 'moest ik m'n zus er niet bij betrekken'. Zo gaat het in mijn ogen eigenlijk altijd, ik doe alles fout en m'n broer en zus zijn engeltjes.
Tap tap tap
pi_193888496
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 13:07 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Mijn vriendinnen en zus zijn hartstikke dun. M'n broer ook. Op het magere af. Die moeten echt hun best doen om aan te komen, gaan ervoor naar een diëtist, bij elk beetje stress vallen ze meteen weer af. Ze snappen niet dat het voor mij net zo moeilijk is om van het vreten af te blijven als dat het voor hen is om normaal te eten volgens het schema dat zij hebben gehad. 'Je bent wel echt dik aan het worden' mag je wel zeggen, en 'Eet eens wat' zorgt dan voor een huilbui. Krijg dan de tyfus hoor :D
Dat is niet lief en alles, maar liever zien ze dat het goed met je gaat en je er lekker uitziet met een fleurig karakter. Kan me zo niet voorstellen dat ze je echt in de grond willen trappen.
En je ouders hebben je ook maar mooi opgevangen in de cerrona krissus.
Vakman pur sang
  donderdag 2 juli 2020 @ 13:19:26 #149
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_193888525
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2020 13:17 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Dat is niet lief en alles, maar liever zien ze dat het goed met je gaat en je er lekker uitziet met een fleurig karakter. Kan me zo niet voorstellen dat ze je echt in de grond willen trappen.
En je ouders hebben je ook maar mooi opgevangen in de cerrona krissus.
Er is wel een flink verschil tussen daadwerkelijk bezorgd en kutopmerkingen maken. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193888529
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 13:15 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Bij die opmerking van m'n vader 'je wordt zo echt een obeesje' ben ik wel in de spagaat gegaan hoor :D Zit je aan tafel, lekker te eten, het is gezellig, en dan krijg je zo'n opmerking die als grap is bedoeld (ja hilarisch) waarop ik dan maar meteen m'n bestek neerleg. Dan eet ik niet meer lekker hoor. Ben toen echt heel boos geworden. Toen haalden ze m'n zus er nog bij die zo weinig at, en toen ik daar wat van zei 'moest ik m'n zus er niet bij betrekken'. Zo gaat het in mijn ogen eigenlijk altijd, ik doe alles fout en m'n broer en zus zijn engeltjes.
Niemand die je dwingt om überhaupt bij ze aan tafel te zitten :)
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')