Of als de helft van de inwoners overlijdt, alleen begrafenisondernemers en medische hulpmiddelenproducenten draaien goede zakenquote:Op woensdag 1 juli 2020 11:48 schreef Zeroku het volgende:
Als exportland heb je vrij weinig aan een draaiende economie als de rest van de wereld plat ligt.
Die zitten volgens mij nooit om werk verlegenquote:Op woensdag 1 juli 2020 11:50 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Of als de helft van de inwoners overlijdt, alleen begrafenisondernemers en medische hulpmiddelenproducenten draaien goede zaken
Kom je ook uit Oostenrijk?quote:Op woensdag 1 juli 2020 11:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja dakloze slechte hygiene dan geen voedsel ect
? wat is ditquote:
Alleen leasenquote:Op woensdag 1 juli 2020 11:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Iemand een kapotte bureaustoel kopen?
Nehquote:Op woensdag 1 juli 2020 11:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
dat als economie naar de klote gaat mensen niet hun huur kunnen betalen eten ect . dan geen goede hygiene dakloos worden. is het ook enorm probleem hequote:
Kapot geragd? Vast nog wel een plaatsje in de circulaire economie te vindenquote:Op woensdag 1 juli 2020 11:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Yuhquote:Op woensdag 1 juli 2020 11:54 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Kapot geragd? Vast nog wel een plaatsje in de circulaire economie te vinden
Ja maar zoals ik al schreef, daar kun je iets aan doen. Een overleden persoon is niet meer tot leven te wekken.quote:Op woensdag 1 juli 2020 11:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dat als economie naar de klote gaat mensen niet hun huur kunnen betalen eten ect . dan geen goede hygiene dakloos worden. is het ook enorm probleem he
zou kunnen maar geestelijke ziekten krijg je dan ect is allebei gewoon baggerquote:Op woensdag 1 juli 2020 11:55 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ja maar zoals ik al schreef, daar kun je iets aan doen. Een overleden persoon is niet meer tot leven te wekken.
Heb nog een schouderquote:Op woensdag 1 juli 2020 11:57 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Dat doe pijn hoor mag ik even huilen ja
geniet maarquote:
ik ook nietquote:Op woensdag 1 juli 2020 11:58 schreef Moonlight het volgende:
Ik kan het niet hebben als het avond is
Welk liedje is dat?quote:Op woensdag 1 juli 2020 11:58 schreef Moonlight het volgende:
Je weet dat ik niet luister als je praat als dit
nee stuur ze allemaal is weg dan haagsquote:
Is goed.quote:Op woensdag 1 juli 2020 11:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee stuur ze allemaal is weg dan haags
Zegt me niets.quote:Op woensdag 1 juli 2020 11:59 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Als het avond is van Suzanne en VVVVreek
Mooi nummer en mooi gezongenquote:Op woensdag 1 juli 2020 11:59 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Als het avond is van Suzanne en VVVVreek
trein?quote:
ik ookquote:Op woensdag 1 juli 2020 12:01 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Prachtigvind ze echt goed die twee
Bbyquote:
kut zwarte pietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |