abonnement Unibet Coolblue
pi_193868889
Deze is voor mini. RIP ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193868913
Ik moet eigenlijk boodschappen doen vandaag (en beginnen met werken ook :') ) als ik vanavond ragout wil maken,
Maar of ik de vijf minuten naar de supermarkt ga wandelen of toch de vriezer induik voor een kliekje hangt af van het weer :') :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193869001
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2020 09:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
Deze is voor mini. RIP ;(
Nobel. Dank. O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_193869006
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 08:44 schreef z80 het volgende:

[..]

Ik heb in de usa in een park langs een steile wand omhoog mogen klimmen. Meer een net tegen de rotsen aan. Niet omkijken en in een keer omhoog.
Ik zat even te denken, maar verder ken ik alleen Zion met van die kabels. Dat was alleen niet echt een net.

quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2020 08:59 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik dacht dat de foto vertekende en dat het met de helling wel meeviel. Maar dit klinkt echt eng :o
En op het randje van verantwoord, als ze karabijnhaken (en weten hoe ermee om te gaan) niet verplicht stelden. :X
Nee, die helling was smerig steil. Niet overal, maar zeker het laatste stuk bovenaan wel (ik geloof dat het op punten 50 graden helling was. Dat klinkt niet heel steil, maar het is ook vooral dat je nergens grip op hebt ofzo. Geen uitsteeksels om echt aan vast te houden, enkel (gladgesleten) graniet. En die latjes ontbraken her en der (zat denk ik 1,5-2m tussen elke houten lat) Voor de geoefende klimmers was dit vast een eitje hoor, maar jemig, dat waren/zijn we niet :D

We hadden wel handschoenen mee; in de fimpjes werd dat wel echt als must genoemd (was het ook, want die staalkabels werden ook heet in de zon). Verder ging het vooral over het draaaamaaaaa van verzwakte enkels. Echt op z'n Amerikaans. Dus wij dachten; oh, dat valt wel mee dan, als een zere enkel al reden is voor een traumahelikopter.

Haha.

;(

EDIT: ging goed met die spelling vandaag.... steil natuurlijk. niet stijl.

EDIT: speciaal voor Cat. Filmpje van een klimmer (met zekering! ) en dramatisch muziekje :D
Vanaf 3 minuten komen ze bij het echt steile gedeelte


[ Bericht 7% gewijzigd door Candaasje op 01-07-2020 09:19:14 ]
pi_193869011
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 09:12 schreef minilot het volgende:

[..]

Nobel. Dank. O+
Doe je wel een verslag, achteraf desnoods? O+
pi_193869066
Mogge!
Oef @Candaasje en @Kreator...wat @Lonaa zegt nope nope nope. Al kon ik de hemel er mee verdienen zei m'n moeder altijd. Dan maar de hel, da's gelijk aan dit.

Kamperen is ook nonono. Heb een paar kampeer vakanties gehad, met name omdat lodge vakanties in Afrika vrijwel onbetaalbaar waren. Maar weinig ruimte, geen licht, geen wc, kutbavianen die je spullen uit de tent jatten, bibberen van angst omdat de nijlpaarden rond je tent lopen, krokodil van 3 meter naast je tent.. Aan de andere kant, vroeg wakker worden en al die oerwoud en savanne geluiden zijn wel weer erg gaaf. Nee, ik hou niet van kamperen, maar ben wel blij dat ik dat heb meegemaakt.

Maar dat zal @minilot allemaal niet meemaken (hoop ik) in Limburg.
We have far more in common than that which devides us..
pi_193869101
Sterkte Mini :) hopelijk wordt het wat droger
pi_193869136
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 09:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Oef @:Candaasje en @:Kreator...wat @:Lonaa zegt nope nope nope. Al kon ik de hemel er mee verdienen zei m'n moeder altijd. Dan maar de hel, da's gelijk aan dit.

Kamperen is ook nonono. Heb een paar kampeer vakanties gehad, met name omdat lodge vakanties in Afrika vrijwel onbetaalbaar waren. Maar weinig ruimte, geen licht, geen wc, kutbavianen die je spullen uit de tent jatten, bibberen van angst omdat de nijlpaarden rond je tent lopen, krokodil van 3 meter naast je tent.. Aan de andere kant, vroeg wakker worden en al die oerwoud en savanne geluiden zijn wel weer erg gaaf. Nee, ik hou niet van kamperen, maar ben wel blij dat ik dat heb meegemaakt.

Maar dat zal @:Minilot allemaal niet meemaken (hoop ik) in Limburg.
:D Dat is ook wel next level kamperen hè, ik ben niet heel vaak een nijlpaard op weg naar het toiletgebouw tegengekomen.
pi_193869164
Nou, inderdaad sterkte mini :P Günther zal wel blij zijn, lekker plassen stampen :D
pi_193869188
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 09:22 schreef Candaasje het volgende:

[..]

:D Dat is ook wel next level kamperen hè, ik ben niet heel vaak een nijlpaard op weg naar het toiletgebouw tegengekomen.
Joh, ik durfde niet eens naar het toiletgebouw te gaan.
We zijn in Zimbabwe ooit eens opgesloten in de tenten 's nachts. Black mamba glibberde over het terrein. En dan moet je natuurlijk meteen plassen. (zo blij met een plaszakje)
We have far more in common than that which devides us..
pi_193869203
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 09:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Oef @:Candaasje en @:Kreator...wat @:Lonaa zegt nope nope nope. Al kon ik de hemel er mee verdienen zei m'n moeder altijd. Dan maar de hel, da's gelijk aan dit.

Kamperen is ook nonono. Heb een paar kampeer vakanties gehad, met name omdat lodge vakanties in Afrika vrijwel onbetaalbaar waren. Maar weinig ruimte, geen licht, geen wc, kutbavianen die je spullen uit de tent jatten, bibberen van angst omdat de nijlpaarden rond je tent lopen, krokodil van 3 meter naast je tent.. Aan de andere kant, vroeg wakker worden en al die oerwoud en savanne geluiden zijn wel weer erg gaaf. Nee, ik hou niet van kamperen, maar ben wel blij dat ik dat heb meegemaakt.

Maar dat zal @:Minilot allemaal niet meemaken (hoop ik) in Limburg.
Nu je deze ervaring typt bedenk ik me dat ik dit jaar wel oprecht verontwaardigd was dat de heren in mijn familie dachten dat ik in Indonesië vast niet mee zou gaan met een tweedaagse jungletocht.

Dat is anders kamperen _O_ O+ En maar één nacht ook :+

RIP vakantie ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193869242
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2020 09:26 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Nu je deze ervaring typt bedenk ik me dat ik dit jaar wel oprecht verontwaardigd was dat de heren in mijn familie dachten dat ik in Indonesië vast niet mee zou gaan met een tweedaagse jungletocht.

Dat is anders kamperen _O_ O+ En maar één nacht ook :+

RIP vakantie ;(
Bibberend ging ik ook mee ja.
We have far more in common than that which devides us..
pi_193869260
Ik zou kamperen met rotweer ook lekker overslaan.
pi_193869265
En ik zit op dat Crisp te kijken, maar kan niet verzinnen wat ik allemaal wil hebben om aan het minimale bestelbedrag te komen.
pi_193869269
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 09:12 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik zat even te denken, maar verder ken ik alleen Zion met van die kabels. Dat was alleen niet echt een net.
[..]

Nee, die helling was smerig steil. Niet overal, maar zeker het laatste stuk bovenaan wel (ik geloof dat het op punten 50 graden helling was. Dat klinkt niet heel steil, maar het is ook vooral dat je nergens grip op hebt ofzo. Geen uitsteeksels om echt aan vast te houden, enkel (gladgesleten) graniet. En die latjes ontbraken her en der (zat denk ik 1,5-2m tussen elke houten lat) Voor de geoefende klimmers was dit vast een eitje hoor, maar jemig, dat waren/zijn we niet :D

We hadden wel handschoenen mee; in de fimpjes werd dat wel echt als must genoemd (was het ook, want die staalkabels werden ook heet in de zon). Verder ging het vooral over het draaaamaaaaa van verzwakte enkels. Echt op z'n Amerikaans. Dus wij dachten; oh, dat valt wel mee dan, als een zere enkel al reden is voor een traumahelikopter.

Haha.

;(

EDIT: ging goed met die spelling vandaag.... steil natuurlijk. niet stijl.

EDIT: speciaal voor Cat. Filmpje van een klimmer (met zekering! ) en dramatisch muziekje :D
Vanaf 3 minuten komen ze bij het echt steile gedeelte
Wauw _O_ Gaaf O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193869286
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 09:29 schreef Myraela het volgende:
En ik zit op dat Crisp te kijken, maar kan niet verzinnen wat ik allemaal wil hebben om aan het minimale bestelbedrag te komen.
:o

Ik was triggerhappy en heb daarna nog dingen uit mijn mandje gegooid.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193869303
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2020 09:31 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

:o

Ik was triggerhappy en heb daarna nog dingen uit mijn mandje gegooid.
Ik ben een krent en misschien iets te streng in mijn definitie van gezond eten, alle lekkere snacks en delicatessen vallen dus al snel af.
  woensdag 1 juli 2020 @ 09:32:53 #18
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193869305
Die gast ook echt met een Amerikaanse vlag in dat filmpje.. :')
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_193869340
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 09:32 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik ben een krent en misschien iets te streng in mijn definitie van gezond eten, alle lekkere snacks en delicatessen vallen dus al snel af.
Ah, ja. Dat is zeker 50% van mijn bestelling.
Omdat ik die dingen niet in een gewone supermarkt vind. Voor de basisdingen zou ik bij Crisp ook niet aan de 50 euro komen want prijzig. Of teveel vers om in een korte tijd op krijgen.

Dat vind ik trouwens echt het nadeel van online winkelen. Vers altijd in een halve of hele kilo. Ik wil verdeurie gewoon mijn 248 gram sperzieboontjes zelf scheppen want dat is precies genoeg voor één keer eten.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193869354
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 09:32 schreef Barreltje het volgende:
Die gast ook echt met een Amerikaanse vlag in dat filmpje.. :')
Is me niet eens opgevallen. Ik keek naar de steilheid en de views. :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193869491
Kan je het hele Crisp assortiment alleen in de app bekijken? Geen zin om meteen een account aan te maken :')
pi_193869576
Volgens mij wel, ja. Al was een account maken echt 2 sec.
pi_193869638
@Candaasje dat dat zonder zekering ging, echt :o :o
Dat zou ik juist niet verwachten in Amerika, ik bedoel, wie kun je dan aanklagen als je eraf dondert?

En pohh, @minilot hier regent het al de hele ochtend pijpenstelen afgewisseld met nog wat harder dan dat...

Beste dag ooit om de ramen van het flatgebouw hiertegenover te wassen kennelijk _O-
Ik heb een beetje medelijden met de schoffelaars in het plantsoen hieronder. Niet heel veel, want ze waren net met van die kantjesmaaiers met zo'n touwtje bezig }:|
pi_193869696
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 09:32 schreef Barreltje het volgende:
Die gast ook echt met een Amerikaanse vlag in dat filmpje.. :')
Echt hè :')

Er is trouwens wel een stel geweest dat hun trouwfoto's daar heeft laten maken (ik dacht dat het stel zelf klimmers waren, de fotograaf niet). Iets voor jullie? :D

quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 09:57 schreef Tele6 het volgende:
@:Candaasje dat dat zonder zekering ging, echt :o :o
Dat zou ik juist niet verwachten in Amerika, ik bedoel, wie kun je dan aanklagen als je eraf dondert?

En pohh, @:minilot hier regent het al de hele ochtend pijpenstelen afgewisseld met nog wat harder dan dat...

Beste dag ooit om de ramen van het flatgebouw hiertegenover te wassen kennelijk _O-
Ik heb een beetje medelijden met de schoffelaars in het plantsoen hieronder. Niet heel veel, want ze waren net met van die kantjesmaaiers met zo'n touwtje bezig }:|
Nou dat dus. Overal wordt je doodgegooid met waarschuwingen en safety rules ditdatzuszo, maar daar dus helemaal niet. Terwijl je wel van tevoren een 'permit' moet aanvragen.
Er was wel iemand van het park aanwezig met een veiligheidshesje. Rescueteam ofzo was 'ie onderdeel van. Ik weet niet zo goed wat zijn taak is in het geval van een ongeval; misschien wat lichaamsdelen terugzoeken ofzo? :?

De glazenwasser wast hier ook nog wel eens de ramen terwijl het miezert. Ach ja...het haalt de vogelpoep weg zullen we maar zeggen.
pi_193869737
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 08:26 schreef Candaasje het volgende:

Weet je wat wel grappig was? Dat je dan helemaal uitgeteld boven komt, met klamme handjes en trillende beentjes.. en je vervolgens dus opeens een bergmarmot 5m verderop ziet zitten. Op zijn dooie gemakt. Die was ook even een middagwandelingetje aan het maken zeker :D .
Ik dacht in een splitsecond even dat je hier ging zeggen dat het grappig was dat er een prachtig wandelpad vanaf de andere kant naar beneden ging, maar nee. Je bent erg gestegen op mijn 'stoerheids ladder', vooral omdat je bang was en het toch gedaan hebt :X

Mini, sterkte! Heb je al BnB's in de buurt opgezocht?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_193869796
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 10:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik dacht in een splitsecond even dat je hier ging zeggen dat het grappig was dat er een prachtig wandelpad vanaf de andere kant naar beneden ging, maar nee. Je bent erg gestegen op mijn 'stoerheids ladder', vooral omdat je bang was en het toch gedaan hebt :X

Mini, sterkte! Heb je al BnB's in de buurt opgezocht?
Of een kabellift! Dat zou wel hilarisch geweest zijn :D

Het was best een overwinning. Maar ik voelde me op dat moment niet heel stoer, dat kwam later pas :P Ik ben ook gewoon achterstevoren teruggegaan. (En dan mensen die wel vrolijk lachend, bijna huppelend wel met hun neus richting de diepte naar beneden lopen. Hoe dan?)
  woensdag 1 juli 2020 @ 10:12:00 #27
63722 z80
I fink you freaky
pi_193869824
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 09:12 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik zat even te denken, maar verder ken ik alleen Zion met van die kabels. Dat was alleen niet echt een net.
[..]

Nee, die helling was smerig steil. Niet overal, maar zeker het laatste stuk bovenaan wel (ik geloof dat het op punten 50 graden helling was. Dat klinkt niet heel steil, maar het is ook vooral dat je nergens grip op hebt ofzo. Geen uitsteeksels om echt aan vast te houden, enkel (gladgesleten) graniet. En die latjes ontbraken her en der (zat denk ik 1,5-2m tussen elke houten lat) Voor de geoefende klimmers was dit vast een eitje hoor, maar jemig, dat waren/zijn we niet :D

We hadden wel handschoenen mee; in de fimpjes werd dat wel echt als must genoemd (was het ook, want die staalkabels werden ook heet in de zon). Verder ging het vooral over het draaaamaaaaa van verzwakte enkels. Echt op z'n Amerikaans. Dus wij dachten; oh, dat valt wel mee dan, als een zere enkel al reden is voor een traumahelikopter.

Haha.

;(

EDIT: ging goed met die spelling vandaag.... steil natuurlijk. niet stijl.

EDIT: speciaal voor Cat. Filmpje van een klimmer (met zekering! ) en dramatisch muziekje :D
Vanaf 3 minuten komen ze bij het echt steile gedeelte
Als ik er aan denk zal ik vanavond even kijken of ik het speldje van deze tocht nog heb.
Was in 1 van de parken in die hoek met een oud dorp in de rotsen. Ik was er in 2000.
Dus digitale foto's heb ik niet. Wel wat analoge foto's inmiddels ingescand.

En veiligheid was enkel op papier. Geen vangnet, zekeringen of hekjes. Gewoon open boven de afgrond.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_193869843
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 10:10 schreef Candaasje het volgende:

Of een kabellift! Dat zou wel hilarisch geweest zijn :D

Het was best een overwinning. Maar ik voelde me op dat moment niet heel stoer, dat kwam later pas :P Ik ben ook gewoon achterstevoren teruggegaan. (En dan mensen die wel vrolijk lachend, bijna huppelend wel met hun neus richting de diepte naar beneden lopen. Hoe dan?)
Och god een kabellift _O- Ik zou jankend op mijn knieën gegaan zijn _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_193869845
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 10:12 schreef z80 het volgende:

[..]

Als ik er aan denk zal ik vanavond even kijken of ik het speldje van deze tocht nog heb.
Was in 1 van de parken in die hoek met een oud dorp in de rotsen. Ik was er in 2000.
Dus digitale foto's heb ik niet. Wel wat analoge foto's inmiddels ingescand.

En veiligheid was enkel op papier. Geen vangnet, zekeringen of hekjes. Gewoon open boven de afgrond.
Tof, ik ben wel benieuwd want ik herken het niet! Maar klinkt ook wel hartkloppingwaardig :Y
  woensdag 1 juli 2020 @ 10:13:36 #30
63722 z80
I fink you freaky
pi_193869857
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2020 09:26 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Nu je deze ervaring typt bedenk ik me dat ik dit jaar wel oprecht verontwaardigd was dat de heren in mijn familie dachten dat ik in Indonesië vast niet mee zou gaan met een tweedaagse jungletocht.

Dat is anders kamperen _O_ O+ En maar één nacht ook :+

RIP vakantie ;(
Je hebt mijn foto's uit Laos toch gezien. Slapen in een bamboe hut in het bos.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  woensdag 1 juli 2020 @ 10:16:49 #31
63722 z80
I fink you freaky
pi_193869912
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 10:10 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Of een kabellift! Dat zou wel hilarisch geweest zijn :D

Het was best een overwinning. Maar ik voelde me op dat moment niet heel stoer, dat kwam later pas :P Ik ben ook gewoon achterstevoren teruggegaan. (En dan mensen die wel vrolijk lachend, bijna huppelend wel met hun neus richting de diepte naar beneden lopen. Hoe dan?)
Een kabellift is ook niet alles. In Taiwan een keer vanaf het eindpunt terug gelopen naar het tussen station. Met een bakje tussen twee bergen in waar de wind flink te keer ging was niet mijn ding. Maar ik moest en zou naar boven.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_193869929
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 10:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Och god een kabellift _O- Ik zou jankend op mijn knieën gegaan zijn _O-
Je moet eens voor de gein googlen op 'freeclimbing Yosemite'. Dat is echt absurd. Klimmers die verticale rotswanden zonder touwen bedwingen.
  woensdag 1 juli 2020 @ 10:19:40 #33
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193869944
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 10:17 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Je moet eens voor de gein googlen op 'freeclimbing Yosemite'. Dat is echt absurd. Klimmers die verticale rotswanden zonder touwen bedwingen.
Mjah volgens sommigen is dat een sport..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_193869965
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 10:17 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Je moet eens voor de gein googlen op 'freeclimbing Yosemite'. Dat is echt absurd. Klimmers die verticale rotswanden zonder touwen bedwingen.
Ooit de docu Free Solo gekeken? Echt een aanrader
pi_193869968
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 10:19 schreef fietsie het volgende:

[..]

Mjah volgens sommigen is dat een sport..
Oh dat is het ook hoor. Klimmen is echt enorme spierkracht en spiercontrole.
Maar je moet niet bang zijn om dood te gaan, want welke fout die je maakt is dodelijk.
pi_193869982
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 10:20 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ooit de docu Free Solo gekeken? Echt een aanrader
Hm, die niet. Wel eentje over Yosemite, en daar kwamen ook free-soloërs aan bod. Ik denk ook die Alex trouwens :Y
  woensdag 1 juli 2020 @ 10:22:24 #37
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193869984
Mjah ik heb hoogtevrees op een keukentrapje dus ik zou het niet classificeren als een sport maar een aandoening :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_193869995
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 10:22 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Hm, die niet. Wel eentje over Yosemite, en daar kwamen ook free-soloërs aan bod. Ik denk ook die Alex trouwens :Y
Dat zal wel :Y niet een supergroot wereldje....gaan ook steeds dood dus veel groter zal het niet worden :+
pi_193870326
Deze foto pluk ik makkelijk uit m'n fok-fotoboek:
graciosa.jpg
Semi-wildkamperen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_193870388
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 10:21 schreef Candaasje het volgende:

Oh dat is het ook hoor. Klimmen is echt enorme spierkracht en spiercontrole.
Maar je moet niet bang zijn om dood te gaan, want welke fout die je maakt is dodelijk.
Volgens mij moet je überhaupt niet bang zijn. Want bang zijn verlamt en laat je trillen en zo. Lijkt me niet handig.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_193870402
quote:
6s.gif Op woensdag 1 juli 2020 10:48 schreef sigme het volgende:
Deze foto pluk ik makkelijk uit m'n fok-fotoboek:
[ afbeelding ]
Semi-wildkamperen.
Was dat te voet op weg naar Spanje? *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_193870467
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 10:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Volgens mij moet je überhaupt niet bang zijn. Want bang zijn verlamt en laat je trillen en zo. Lijkt me niet handig.
Jup, dat is met survivalrun ook zo. Ik heb wel eens 8 meter boven een vijver gehangen en het laatste wat je dan moet doen is gaan trillen en stoppen met klimmen. Adrenaline kan wel lekker zijn, ik heb wel eens gehad dat ik dacht AAARGH IK GA GEWOON en voordat ik het wist was ik over de hindernis heen O+
  woensdag 1 juli 2020 @ 11:08:53 #43
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193870632
Het eerste wat ik dacht was, "Hoeveel tattoo's zou zo'n kind nu bij de gebo...."

https://www.telegraaf.nl/(...)f-wel-gezond-zoontje
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator woensdag 1 juli 2020 @ 11:12:27 #44
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193870672
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 11:08 schreef fietsie het volgende:
Het eerste wat ik dacht was, "Hoeveel tattoo's zou zo'n kind nu bij de gebo...."

https://www.telegraaf.nl/(...)f-wel-gezond-zoontje
_O-
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_193870804
Mijn meest geweldige vakantie ooit was denk ik de vakantie met de duutser waar we een deel van Kungsleden in Zweden gewandeld hebben. Kamperen in het wild, poepen in een kuil, geweldige natuur...Zodra ik mensen gevonden heb die de kinderen 2 weken willen nemen ga ik weer....
  woensdag 1 juli 2020 @ 11:28:17 #46
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193870886
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 11:21 schreef Jagärtrut het volgende:
Mijn meest geweldige vakantie ooit was denk ik de vakantie met de duutser waar we een deel van Kungsleden in Zweden gewandeld hebben. Kamperen in het wild, poepen in een kuil, geweldige natuur...Zodra ik mensen gevonden heb die de kinderen 2 weken willen nemen ga ik weer....
Wandelschoentjes aan, rugzakje eraan en lopen maar. Iedere avond zo moe dat ze om 17:00 slapen.
Kan je in kuilen poepen (NL variant) zo veel je wilt. :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_193870928
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 11:28 schreef fietsie het volgende:

Wandelschoentjes aan, rugzakje eraan en lopen maar. Iedere avond zo moe dat ze om 17:00 slapen.
Kan je in kuilen poepen (NL variant) zo veel je wilt. :P
Ja, want dat is precies hetzelfde.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_193870955
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 11:28 schreef fietsie het volgende:

[..]

Wandelschoentjes aan, rugzakje eraan en lopen maar. Iedere avond zo moe dat ze om 17:00 slapen.
Kan je in kuilen poepen (NL variant) zo veel je wilt. :P
ik geloof dat we dan in een week wellicht 10 km lopen.

De jongste is 2, dat schiet echt niet op....
pi_193870969
Nou. Zojuist officieel afgezien van de aankoop van het huis -O- Ook mijn verkoopmakelaar zei gister "Niet doen. Gewoon niet doen." -O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_193870982
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 11:21 schreef Jagärtrut het volgende:
Mijn meest geweldige vakantie ooit was denk ik de vakantie met de duutser waar we een deel van Kungsleden in Zweden gewandeld hebben. Kamperen in het wild, poepen in een kuil, geweldige natuur...Zodra ik mensen gevonden heb die de kinderen 2 weken willen nemen ga ik weer....
Oh dat kan ik me nog herinneren. Die foto's zagen er geweldig uit _O_
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_193871007
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 11:32 schreef PdeHoog het volgende:
Nou. Zojuist officieel afgezien van de aankoop van het huis -O- Ook mijn verkoopmakelaar zei gister "Niet doen. Gewoon niet doen." -O-
Och dat is jammer, maar wel verstandig denk ik.
We have far more in common than that which devides us..
pi_193871015
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 11:33 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Oh dat kan ik me nog herinneren. Die foto's zagen er geweldig uit _O_
ja, was net op zoek naar foto's maar kan ze zo snel niet vinden.

Balen van het huis zeg....heb je al wat anders op het oog?
pi_193871025
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 11:32 schreef PdeHoog het volgende:
Nou. Zojuist officieel afgezien van de aankoop van het huis -O- Ook mijn verkoopmakelaar zei gister "Niet doen. Gewoon niet doen." -O-
-O- jammer maar er komt vast iets mooiers
pi_193871038
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 11:32 schreef PdeHoog het volgende:
Nou. Zojuist officieel afgezien van de aankoop van het huis -O- Ook mijn verkoopmakelaar zei gister "Niet doen. Gewoon niet doen." -O-
Helaasch. Verstandig dus van jullie.
Zelfs de verkoopmakelaar zei het.

Nieuwe kansen w/
pi_193871072
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 11:21 schreef Jagärtrut het volgende:
Zodra ik mensen gevonden heb die de kinderen 2 weken willen nemen ga ik weer....
Kom maar brengen :P . Bas is zo'n gezellig sociaal kind, die moet andere kinderen om zich heen hebben. _O-
  Moderator woensdag 1 juli 2020 @ 11:40:22 #56
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193871117
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 11:32 schreef PdeHoog het volgende:
Nou. Zojuist officieel afgezien van de aankoop van het huis -O- Ook mijn verkoopmakelaar zei gister "Niet doen. Gewoon niet doen." -O-
Enige juiste beslissing

En succes met de verder zoektocht.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_193871130
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 11:35 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ja, was net op zoek naar foto's maar kan ze zo snel niet vinden.

Check dit :P

SPT / (Berg)wandelen, hiken en alles wat daarbij hoort #4
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_193871196
quote:
O+ met stom photobucket label..

pi_193871220
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 11:21 schreef Jagärtrut het volgende:
Mijn meest geweldige vakantie ooit was denk ik de vakantie met de duutser waar we een deel van Kungsleden in Zweden gewandeld hebben. Kamperen in het wild, poepen in een kuil, geweldige natuur...Zodra ik mensen gevonden heb die de kinderen 2 weken willen nemen ga ik weer....
Klinkt juist als iets wat kleine kinderen ontzettend fantastisch zouden vinden!
Let me see you stripped down to the bone
pi_193871249
Pee, balen zeg! Maar véél beter dan achteraf spijt van je aankoop :*
Let me see you stripped down to the bone
  woensdag 1 juli 2020 @ 11:47:55 #61
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193871259
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 11:32 schreef PdeHoog het volgende:
Nou. Zojuist officieel afgezien van de aankoop van het huis -O- Ook mijn verkoopmakelaar zei gister "Niet doen. Gewoon niet doen." -O-
Meh. Succes met zoeken naar een volgende met andersoortige fundering & vloeren.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 1 juli 2020 @ 11:55:17 #62
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193871412
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 11:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, want dat is precies hetzelfde.
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 11:31 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ik geloof dat we dan in een week wellicht 10 km lopen.

De jongste is 2, dat schiet echt niet op....
Wij hebben het vanaf dat mn broertje 3 was vrijwel jaarlijks gedaan, tot ik 17 was en mn pa z'n hart t niet meer aan kon.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 1 juli 2020 @ 11:56:48 #63
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193871453
quote:
Ik kan je vertellen dat bergkammentocht lopen in de wolken ("mist") met je kleine broertje met een koe-bel aan zijn rugzak voor je lopend best spannend is :)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 1 juli 2020 @ 11:57:07 #64
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193871457
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 11:32 schreef PdeHoog het volgende:
Nou. Zojuist officieel afgezien van de aankoop van het huis -O- Ook mijn verkoopmakelaar zei gister "Niet doen. Gewoon niet doen." -O-
Shit zeg. Wel verstandig waarschijnlijk. Maar echt wel klote. Ik vind dit soort dingen ook altijd sneu voor de verkopers.

Er komt vast een ander droomhuis op jullie pad.
Spoilers!
  woensdag 1 juli 2020 @ 11:58:56 #65
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193871488
Je zou zoiets maar aan je vloeren hebben... dan kan je haast maar beter al je buren mobiliseren en met een zo groot mogelijke groep een specialist inhuren
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator woensdag 1 juli 2020 @ 12:00:02 #66
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193871509
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 11:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind dit soort dingen ook altijd sneu voor de verkopers.
Die zullen inderdaad fors moeten gaan zakken met de verkoopprijs, want het is geen verborgen gebrek meer.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_193871582
P :*
Sterkheidsbaas van alles.
pi_193871628
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 11:32 schreef PdeHoog het volgende:
Nou. Zojuist officieel afgezien van de aankoop van het huis -O- Ook mijn verkoopmakelaar zei gister "Niet doen. Gewoon niet doen." -O-
Wel balen op dit moment, maar ik denk wel de enige verstandige keuze.
pi_193871675
Ja -O- Ik weet het :{ Maar balen vind ik het wel. We zagen ons al zitten in die tuin O+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 1 juli 2020 @ 12:12:30 #70
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193871703
Balen Pee, maar wel verstandig en je zult zien dat het volgende huis wat op jullie pas komt op alle fronten dan beter en leuker is.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 1 juli 2020 @ 12:15:32 #71
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193871743
En hoogtevrees...nooit last van gehad tot een paar jaar geleden en nu dus opeens wel. Kan blijkbaar dus zomaar opeens toeslaan. Ik krijg al een knoop in mijn maag als ik sommige foto's bekijk. Filmpjes sla ik al helemaal over.

Ben daarom hele benieuwd of ik tijdens mijn nu al 2x vanwege Covid uitgestelde verjaardagscadeau van vorig jaar, een helikoptervlucht, die nu gepland staat voor 15-8, daar ook last van heb. In een vliegtuig nergens last van, dus ???
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_193871768
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 12:09 schreef PdeHoog het volgende:
Ja -O- Ik weet het :{ Maar balen vind ik het wel. We zagen ons al zitten in die tuin O+
Hebben jullie al andere huizen op het oog?
pi_193871791
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 12:17 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hebben jullie al andere huizen op het oog?
Nou, we lasten even een pauze in met huizen kijken. Ik heb een vrij serieuze deadline over een paar maanden en geen tijd en zin in allerlei gedoe.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_193871816
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 12:19 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Nou, we lasten even een pauze in met huizen kijken. Ik heb een vrij serieuze deadline over een paar maanden en geen tijd en zin in allerlei gedoe.
Begrijpelijk :Y
Vond het ook allemaal maar stressvol.
pi_193872539
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 11:32 schreef PdeHoog het volgende:
Nou. Zojuist officieel afgezien van de aankoop van het huis -O- Ook mijn verkoopmakelaar zei gister "Niet doen. Gewoon niet doen." -O-
Kut -O- Maar 100% begrijpelijk. Wie weet hoeveel ellende je op je hals gehaald had.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_193872584
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 11:57 schreef Lucky_Strike het volgende:

Shit zeg. Wel verstandig waarschijnlijk. Maar echt wel klote. Ik vind dit soort dingen ook altijd sneu voor de verkopers.

Er komt vast een ander droomhuis op jullie pad.
Ja, ik moest ook direct aan de verkopers denken. Daar gaat een deel van je geld, want vindt nu maar iemand die het wil hebben voor deze prijs.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_193872611
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 13:07 schreef Isabeau het volgende:
Ja, ik moest ook direct aan de verkopers denken. Daar gaat een deel van je geld, want vindt nu maar iemand die het wil hebben voor deze prijs.
Denk dat dat inderdaad nog wel een flinke zoektocht gaat worden. Ik snap mensen die aan zo'n project beginnen voor dat ene unieke droomhuisje wel, maar zo'n huisje kun je toch iets makkelijker ook zonder zo'n groot gebrek wel vinden.
pi_193872654
Ah shit, Balen P :{ Wel de beste keuze denk ik, maar het is bagger
  woensdag 1 juli 2020 @ 13:21:13 #79
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193872821
:Z
Spoilers!
pi_193873076
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 13:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, ik moest ook direct aan de verkopers denken. Daar gaat een deel van je geld, want vindt nu maar iemand die het wil hebben voor deze prijs.
Voor de verkopers is het helemaal ruk idd. Aan de andere kant: als ze het laten repareren met voldoende garantie, dan zijn er misschien wel mensen die het interessant vinden. Ze mogen het alleen niet meer niet melden.

Mijn verkoopmakelaar was ook not amused aangezien het een meldingsplichtig probleem is. En je dan verschuilen achter een niet-bewoningsclausule en beperkte meldingsplicht is gewoon niet goed.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 1 juli 2020 @ 13:35:59 #81
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193873081
De koffienootjes zijn op -O-
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 1 juli 2020 @ 13:39:29 #82
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193873149
Zow... containerschip tegen de Willemsbrug gevaren. En niet een -beetje- te hoog beladen ook...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Official ESF Kreviewer woensdag 1 juli 2020 @ 13:40:37 #83
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_193873179
Bedoel je niet de aankoopmakelaar? (Omdat je 'mijn' zei)
  Official ESF Kreviewer woensdag 1 juli 2020 @ 13:41:24 #84
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_193873196
Ik verveel me. Kutweer.
  woensdag 1 juli 2020 @ 13:41:46 #85
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193873203
Hmmm de fabrikant van Remdesevir , wat volledig is opgekocht door de USA, heet hetzelfde als de politieke beweging in The Handmaids Tale.

Is dat toeval?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_193873264
quote:
5s.gif Op woensdag 1 juli 2020 13:40 schreef Kreator het volgende:
Bedoel je niet de aankoopmakelaar? (Omdat je 'mijn' zei)
Nee. De verkoopmakelaar van mijn flat sprak ik hierover.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_193873681
quote:
14s.gif Op woensdag 1 juli 2020 13:41 schreef Kreator het volgende:
Ik verveel me. Kutweer.
Is het daar nog zo slecht? Hier schijnt inmiddels de zon. Stukje afzakken (of nouja, maar naar het westen rijden bedoel ik) en ergens wandelen geen optie?
pi_193873713
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 12:15 schreef golfer het volgende:
En hoogtevrees...nooit last van gehad tot een paar jaar geleden en nu dus opeens wel. Kan blijkbaar dus zomaar opeens toeslaan. Ik krijg al een knoop in mijn maag als ik sommige foto's bekijk. Filmpjes sla ik al helemaal over.

Ben daarom hele benieuwd of ik tijdens mijn nu al 2x vanwege Covid uitgestelde verjaardagscadeau van vorig jaar, een helikoptervlucht, die nu gepland staat voor 15-8, daar ook last van heb. In een vliegtuig nergens last van, dus ???
Vriend van mijn ouders had enorme hoogtevrees (nog steeds trouwens, hij leeft nog :D ) en hij had geen last bij een ballonvaart. Omdat je dan geen contact meer hebt met de aarde zelf onder je, oid. Was zijn verklaring.
pi_193873731
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 14:09 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Is het daar nog zo slecht? Hier schijnt inmiddels de zon. Stukje afzakken (of nouja, maar naar het westen rijden bedoel ik) en ergens wandelen geen optie?
Het regent al sinds ik mijn ogen open gedaan heb vanochtend. Soms alleen miezer, soms voelt het zelfs echt droog voo 3 minuten.
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator woensdag 1 juli 2020 @ 14:14:58 #90
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193873795
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 14:10 schreef Candaasje het volgende:
Was zijn verklaring.
Dat is gewoon "de" verklaring. :Y
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator woensdag 1 juli 2020 @ 14:15:39 #91
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193873806
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 14:09 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Is het daar nog zo slecht? Hier schijnt inmiddels de zon. Stukje afzakken (of nouja, maar naar het westen rijden bedoel ik) en ergens wandelen geen optie?
Of stukje noordelijker. Het heeft hier niet geregend vandaag, maar echt mooi weer is het nog steeds niet te noemen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_193873913
quote:
2s.gif Op woensdag 1 juli 2020 14:11 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Het regent al sinds ik mijn ogen open gedaan heb vanochtend. Soms alleen miezer, soms voelt het zelfs echt droog voo 3 minuten.
Jasses.

quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 14:15 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Of stukje noordelijker. Het heeft hier niet geregend vandaag, maar echt mooi weer is het nog steeds niet te noemen.
Hier waait het wel stevig, maar het is redelijk zonnig en droog.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator woensdag 1 juli 2020 @ 14:25:22 #93
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193873974
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 14:21 schreef Candaasje het volgende:
Hier waait het wel stevig, maar het is redelijk zonnig en droog.

Soms zonnig, soms bewolkt. Maar door de harde wind vind ik het niet direct mooi weer ;)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_193874332
Ik heb meloen :9
pi_193874349
Plaatselijk weerbericht: vooral veel regen, voor de rest bewolkt en winderig.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_193874409
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 14:46 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb meloen :9
Watermeloen? Ik heb net ook een halve op. :9
  woensdag 1 juli 2020 @ 14:58:09 #97
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193874529
Ik haat wachten..
Ik zit te wachten op een medische keuring.. in mijn eigen planning ga ik er vanuit dat ik een uurtje bezig ben hiermee.. maar hij is nog volop in de keuring van de vorige patiënt.. en hij is al 15 min te laat.. }:|
Dat wordt laat eten vanavond, want er staat geit-tajine op het menu }:| }:| :Y)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  woensdag 1 juli 2020 @ 14:59:06 #98
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193874545
Oh en hier dreigt het steeds te gaan regenen, maar uiteindelijk gebeurt het niet.. heb toch maar wel mn regenjas meegenomen..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_193874612
quote:
14s.gif Op woensdag 1 juli 2020 14:50 schreef Myraela het volgende:

[..]

Watermeloen? Ik heb net ook een halve op. :9
Nee, Galiameloen. Die waren in de Bonus. Gisteren gehaald en hij was gewoon al meteen rijp :9
  woensdag 1 juli 2020 @ 15:08:07 #100
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193874673
Lokale weer met uitzicht vanaf ons balkon.
Licht bewolkt met zon tussendoor en een zeebriesje:
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_193874836
Zon!

Niet te hard roepen, want het is maar een schuchter zonnetje :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193874972
Hier ook zon :o
pi_193874981
Blijkbaar is het goed weer om te mesten?
Ouwerwets luchtje.
Of de wind waait de koeienstallucht deze kant op...

Note: luchtjes kunnen niet op de foto. (8>

Vanavond de laatste Zang bijeenkomst in een hele grote zaal en n.b. in mijn dorp.
Dus ga ik maar, alhoewel het “botst” in mijn hoofd.
Om verschillende redenen hebben nu 4 mensen geapp’t dat zij stoppen.
pi_193875000
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2020 15:34 schreef AnneX het volgende:
Blijkbaar is het goed weer om te mesten?
Ouwerwets luchtje.
Of de wind waait de koeienstallucht deze kant op...

Note: luchtjes kunnen niet op de foto. (8>

Vanavond de laatste Zang bijeenkomst in een hele grote zaal en n.b. in mijn dorp.
Dus ga ik maar, alhoewel het “botst” in mijn hoofd.
Om verschillende redenen hebben nu 4 mensen geapp’t dat zij stoppen.
Oeh ja, dat zou ik ook eng vinden. Ik heb nu al een paar keer gelezen dat ze denken dat corona door zang heel hard verspreid wordt (het verhaal over alle coronaslachtoffers in Heerde bijvoorbeeld, en de superspreaders in kerken). :{ :{
pi_193875025
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 15:36 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Oeh ja, dat zou ik ook eng vinden. Ik heb nu al een paar keer gelezen dat ze denken dat corona door zang heel hard verspreid wordt (het verhaal over alle coronaslachtoffers in Heerde bijvoorbeeld, en de superspreaders in kerken). :{ :{
Ja, precies.
Ik snap dat de meeste mensen daar nog even wegblijven.
pi_193875037
Ik gelooof ook niet dat binnen zingen in een groep nu een handige hobby is. Helaas -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 1 juli 2020 @ 15:45:34 #107
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193875115
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2020 15:34 schreef AnneX het volgende:

Vanavond de laatste Zang bijeenkomst in een hele grote zaal en n.b. in mijn dorp.
Dus ga ik maar, alhoewel het “botst” in mijn hoofd.
Om verschillende redenen hebben nu 4 mensen geapp’t dat zij stoppen.
Ik zou mijn twijfels hebben. Voldoen ze aan al deze voorwaarden?
quote:
Om vanaf 1 juli verantwoord te kunnen opstarten, heeft Koornetwerk Nederland een protocol opgesteld. Dat voorziet - naast de voor iedereen geldende coronaregels - in een lange lijst maatregelen. De opvallendste: koorleden moeten op drie meter van elkaar staan onder een plafond dat dan zeker vier meter hoog is. Want er moet 30 kuub ruimte zijn voor iedere zanger. Markeringen op de vloer kunnen helpen. Eventueel kunnen schermen of zelfs mondkapjes worden gebruikt. De ventilatie in de repetitieruimte moet goed zijn en koorleden mogen niet te lang blijven.
https://koornetwerk.nl/protocol/
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_193875198
Geloof ook niet dat ik zou gaan nee.
We have far more in common than that which devides us..
pi_193875199
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2020 15:34 schreef AnneX het volgende:
Blijkbaar is het goed weer om te mesten?
Ouwerwets luchtje.
Of de wind waait de koeienstallucht deze kant op...

Note: luchtjes kunnen niet op de foto. (8>

Vanavond de laatste Zang bijeenkomst in een hele grote zaal en n.b. in mijn dorp.
Dus ga ik maar, alhoewel het “botst” in mijn hoofd.
Om verschillende redenen hebben nu 4 mensen geapp’t dat zij stoppen.
Oei... zou je wel gaan? :o
Want jouw koor is best groot hè.

Ik heb vanavond met mijn grootste koor een digitale afsluiting. En met mijn koor van 17 mensen komen we over twee weken bij elkaar in de tuin. Op anderhalve meter en niet zingen, alleen kletsen. En bij slecht weer gaat het niet door.

Dan zien we in september wel weer hoe het dan ervoor staat.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193875212
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 15:36 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Oeh ja, dat zou ik ook eng vinden. Ik heb nu al een paar keer gelezen dat ze denken dat corona door zang heel hard verspreid wordt (het verhaal over alle coronaslachtoffers in Heerde bijvoorbeeld, en de superspreaders in kerken). :{ :{
Zingen doen wij niet vanavond: hapje, drankje en een quiz. Als het droog blijft, kunnen we op een giga P staan zingen.
Vorige week zong men buiten en ik deed thuis mee via yt.
De Zangjuf houdt zich uitstekend op de hoogte van alle rivm adviezen en regels en deelt het met ons.

Het “botst”, omdat wij thuis hebben afgesproken om 1 sept. de activiteiten buitenshuis te heroverwegen.
Het argument is: nu kan het nog, over 2-3 weken weet men hoe de doorstart is verlopen qua aantallen en opnamen.

Zeg Tele...weet je nu al meer van diagnose en behandeling? moest ik vanmorgen aandenken.
pi_193875217
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2020 15:51 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Oei... zou je wel gaan? :o
Want jouw koor is best groot hè.

Ik heb vanavond met mijn grootste koor een digitale afsluiting. En met mijn koor van 17 mensen komen we over twee weken bij elkaar in de tuin. Op anderhalve meter en niet zingen, alleen kletsen. En bij slecht weer gaat het niet door.

Dan zien we in september wel weer hoe het dan ervoor staat.
Dat klinkt als iets prettiger.

Dansen gaat pas in september weer door. Ookal willen ze wel nog een keer samen komen voor de vakantie, maar dat hoeft voor mij ook niet zo nodig :+
pi_193875260
Nu hebben 32 mensen/ pp :D gezegd te komen.
Zes pp niet, omdat huisgenoten herstellend zijn van allerlei.
Als dit in de andere plaats was geweest...was ik niet gegaan.
Dat is ook de “bots”.
pi_193875308
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2020 15:52 schreef AnneX het volgende:

[..]

Zingen doen wij niet vanavond: hapje, drankje en een quiz. Als het droog blijft, kunnen we op een giga P staan zingen.
Vorige week zong men buiten en ik deed thuis mee via yt.
De Zangjuf houdt zich uitstekend op de hoogte van alle rivm adviezen en regels en deelt het met ons.

Het “botst”, omdat wij thuis hebben afgesproken om 1 sept. de activiteiten buitenshuis te heroverwegen.
Het argument is: nu kan het nog, over 2-3 weken weet men hoe de doorstart is verlopen qua aantallen en opnamen.

Zeg Tele...weet je nu al meer van diagnose en behandeling? moest ik vanmorgen aandenken.
Ah, dat klinkt beter. Ik dacht aan een "samenzang" in een zaal.
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport woensdag 1 juli 2020 @ 16:09:27 #114
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_193875467
Hier is het de hele dag grijs zoals gepland. Vanavond nog een buitenlesje pakken en dan zaterdag voor het eerst binnen de sportschool in :P.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 1 juli 2020 @ 16:22:02 #115
221912 minilot
Nancy boy
pi_193875641
Jahoi vanaf onze lommerrijke kampeerplek:



:W

Het bos is kletsnat, maar Günther vermaakt zich danig.
Let me see you stripped down to the bone
pi_193875657
Net telefoon gehad van de dierenarts. Bloedonderzoek gaf niets ernstigs, nieren, lever, schildklier, alvleesklier en de rode en witte bloedlichaampjes waren goed. Zeker voor een kat van 9 jaar.
Wel een laag albumine wat een doffe vacht en energieverlies zou kunnen verklaren. Nu nog even door met de prednison en over 10 dagen weer contact.
pfffff
We have far more in common than that which devides us..
pi_193875670
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 16:22 schreef minilot het volgende:
Jahoi vanaf onze lommerrijke kampeerplek:

[ afbeelding ]

:W

Het bos is kletsnat, maar Günther vermaakt zich danig.
Wel mooi O+
  woensdag 1 juli 2020 @ 16:23:56 #118
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193875671
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 16:22 schreef minilot het volgende:
Jahoi vanaf onze lommerrijke kampeerplek:

[ afbeelding ]

:W

Het bos is kletsnat, maar Günther vermaakt zich danig.
Een hert! In het bos!
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_193875672
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 16:23 schreef Kaatje1 het volgende:
Net telefoon gehad van de dierenarts. Bloedonderzoek gaf niets ernstigs, nieren, lever, schildklier, alvleesklier en de rode en witte bloedlichaampjes waren goed. Zeker voor een kat van 9 jaar.
Wel een laag albumine wat een doffe vacht en energieverlies zou kunnen verklaren. Nu nog even door met de prednison en over 10 dagen weer contact.
pfffff
Goed nieuws?
Hopelijk doet de prednison wat het moet doen :)
  woensdag 1 juli 2020 @ 16:29:37 #120
221912 minilot
Nancy boy
pi_193875688
Toen we hier aankwamen was het overigens écht noodweer, dus ons verschanst bij de dichtstbijzijnde horeca, waar een tosti een bosti heet :')



Ik liet me uiteraard 'verrassen':


Verder arretjescake:


En boskoffie (met likeur en bonbon voor een zeer schappelijke ¤2,80! #randstadverbazing):
Let me see you stripped down to the bone
  woensdag 1 juli 2020 @ 16:30:08 #121
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193875694
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 16:23 schreef Kaatje1 het volgende:
Net telefoon gehad van de dierenarts. Bloedonderzoek gaf niets ernstigs, nieren, lever, schildklier, alvleesklier en de rode en witte bloedlichaampjes waren goed. Zeker voor een kat van 9 jaar.
Wel een laag albumine wat een doffe vacht en energieverlies zou kunnen verklaren. Nu nog even door met de prednison en over 10 dagen weer contact.
pfffff
Poes luistert mee en denkt "Wat kan ik nog meer doen om maximaal alleen voor mezelf aandacht van het vrouwtje te versieren...."
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 1 juli 2020 @ 16:31:20 #122
221912 minilot
Nancy boy
pi_193875713
Tent in wording:


Tot dusver de update! Zo eens een bezienswaardigheid opsnorren. :W
Let me see you stripped down to the bone
pi_193875725
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2020 16:31 schreef minilot het volgende:
Tent in wording:
[ afbeelding ]

Tot dusver de update! Zo eens een bezienswaardigheid opsnorren. :W
Hier gaat iets mis? :D

Ahhh mini was sneller
pi_193875734
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2020 15:52 schreef AnneX het volgende:

[..]

Zingen doen wij niet vanavond: hapje, drankje en een quiz. Als het droog blijft, kunnen we op een giga P staan zingen.
Vorige week zong men buiten en ik deed thuis mee via yt.
De Zangjuf houdt zich uitstekend op de hoogte van alle rivm adviezen en regels en deelt het met ons.

Het “botst”, omdat wij thuis hebben afgesproken om 1 sept. de activiteiten buitenshuis te heroverwegen.
Het argument is: nu kan het nog, over 2-3 weken weet men hoe de doorstart is verlopen qua aantallen en opnamen.

Zeg Tele...weet je nu al meer van diagnose en behandeling? moest ik vanmorgen aandenken.
Oh, dat is beter om te horen.

Ja, ik had vrijdag het gesprek waarin ik mijn diagnose en de geplande behandeling te horen kreeg. Sindsdien een nogal veelbewogen paar dagen gehad, dus nog niks over gezegd hier. :X

Het komt erop neer dat ze de diagnose uitgepuzzeld hebben, ik ben het er wel mee eens voor zover ik er natuurlijk verstand van heb, en dat ze me door gaan verwijzen naar plaatsen waar ik behandeld ga worden. Wat de boel compliceert is dat ik drie (drie!) diagnoses heb gekregen, waardoor er een kans is dat behandelplaats voor diagnose A gaat zeggen "nee, ze heeft ook B, dat kunnen we niet" en dat behandelplaats voor diagnose B gaat zeggen "nee, ze moet eerst behandeld worden voor A" o|O .... laten we hopen dat dat mee zal vallen.

Ik was wel een beetje geschrokken van mijn diagnoses. Zeker dus omdat ik soort van de volle mep heb gekregen. Het gaat langdurige therapie worden op meerdere vlakken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zowel van de autismeplek als de andere behandelplek zijn de wachtlijsten lang, dus hópelijk heb ik over een ruime 3 maanden ergens een keer een intake. w/ Zodra dat kan, ga ik kijken voor wachtlijstbemiddeling bij mijn zorgverzekeraar. Dan nog is het ruim 3 maanden, maar dat is beter dan een half jaar. :s)

Ik ga in de tussentijd met mijn ambulant begeleiders eens kijken of er al iets is waar ik over kan leren of mee kan oefenen. (En ik ga in de tussentijd met vakantie 8-) )
  woensdag 1 juli 2020 @ 16:32:53 #125
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193875736
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 16:31 schreef minilot het volgende:
Tent in wording:

[ afbeelding ]

Tot dusver de update! Zo eens een bezienswaardigheid opsnorren. :W
Jij drinkt een lekkere bak koffie met een drankje en slagroom terwijl jouw man de tent opzet?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_193875740
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 15:58 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ah, dat klinkt beter. Ik dacht aan een “samenzang" in een zaal.
Hé...wij zingen pop. Dit klinkt als E.O.

Goeie berichten dan toch van Elin!?

@mini: een kaboutertje in het bos. Een zoekplaatje. B-)
  woensdag 1 juli 2020 @ 16:34:12 #127
221912 minilot
Nancy boy
pi_193875755
quote:
11s.gif Op woensdag 1 juli 2020 16:32 schreef golfer het volgende:

[..]

Jij drinkt een lekkere bak koffie met een drankje en slagroom terwijl jouw man de tent opzet?
Nee, we dronken allemaal koffie met slagroom en drank en bonbonnetjes en daarna heb ik heel verdienstelijk haringen aangegeven :+
Let me see you stripped down to the bone
pi_193875768
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2020 15:56 schreef AnneX het volgende:
Nu hebben 32 mensen/ pp :D gezegd te komen.
Zes pp niet, omdat huisgenoten herstellend zijn van allerlei.
Als dit in de andere plaats was geweest...was ik niet gegaan.
Dat is ook de “bots”.
Ah ja, dan snap ik je bots. Als jullie niet gaan zingen wordt het een ander verhaal qua risico.
Maar afspraken met het thuisfront zijn ook belangrijk natuurlijk. Lastige afweging.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 1 juli 2020 @ 16:35:59 #129
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193875786
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 16:34 schreef minilot het volgende:

Nee, we dronken allemaal koffie met slagroom en drank en bonbonnetjes en daarna heb ik heel verdienstelijk haringen aangegeven :+
Met uitjes en zuur? :+
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_193875798
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 16:23 schreef Kaatje1 het volgende:
Net telefoon gehad van de dierenarts. Bloedonderzoek gaf niets ernstigs, nieren, lever, schildklier, alvleesklier en de rode en witte bloedlichaampjes waren goed. Zeker voor een kat van 9 jaar.
Wel een laag albumine wat een doffe vacht en energieverlies zou kunnen verklaren. Nu nog even door met de prednison en over 10 dagen weer contact.
pfffff
Je zou haast willen dat er iets uitkomt waarvoor je meteen een behandeling kunt starten he....
Hopelijk geeft de prednison haar de benodigde boost.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193875821
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 16:29 schreef minilot het volgende:
Toen we hier aankwamen was het overigens écht noodweer, dus ons verschanst bij de dichtstbijzijnde horeca, waar een tosti een bosti heet :')

[ afbeelding ]

Ik liet me uiteraard 'verrassen':
[ afbeelding ]

Verder arretjescake:
[ afbeelding ]

En boskoffie (met likeur en bonbon voor een zeer schappelijke ¤2,80! #randstadverbazing):
[ afbeelding ]
Dát is kamperen! O+

quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2020 16:31 schreef minilot het volgende:
Tent in wording:
[ afbeelding ]

Tot dusver de update! Zo eens een bezienswaardigheid opsnorren. :W
Dit niet ;(

Al is de omgeving wel zeer pittoreske dus ik snap de vreugde van jouw grote en kleine man wat dat betreft wel.

Wist ik nu al waar je zo ongeveer zit?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193875850
Nou Tele...wat een verhaal.
Je weet in ieder geval waar je aan toe bent. Je herkent de diagnostische ABC .
Oh andere AB natuurlijk 🤪
En hoe je het van jouw kant kunt aanpakken zoals de wachtlijst optie.
Hou je taai ondertussen!
pi_193875852
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 16:32 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Oh, dat is beter om te horen.

Ja, ik had vrijdag het gesprek waarin ik mijn diagnose en de geplande behandeling te horen kreeg. Sindsdien een nogal veelbewogen paar dagen gehad, dus nog niks over gezegd hier. :X

Het komt erop neer dat ze de diagnose uitgepuzzeld hebben, ik ben het er wel mee eens voor zover ik er natuurlijk verstand van heb, en dat ze me door gaan verwijzen naar plaatsen waar ik behandeld ga worden. Wat de boel compliceert is dat ik drie (drie!) diagnoses heb gekregen, waardoor er een kans is dat behandelplaats voor diagnose A gaat zeggen "nee, ze heeft ook B, dat kunnen we niet" en dat behandelplaats voor diagnose B gaat zeggen "nee, ze moet eerst behandeld worden voor A" o|O .... laten we hopen dat dat mee zal vallen.

Ik was wel een beetje geschrokken van mijn diagnoses. Zeker dus omdat ik soort van de volle mep heb gekregen. Het gaat langdurige therapie worden op meerdere vlakken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zowel van de autismeplek als de andere behandelplek zijn de wachtlijsten lang, dus hópelijk heb ik over een ruime 3 maanden ergens een keer een intake. w/ Zodra dat kan, ga ik kijken voor wachtlijstbemiddeling bij mijn zorgverzekeraar. Dan nog is het ruim 3 maanden, maar dat is beter dan een half jaar. :s)

Ik ga in de tussentijd met mijn ambulant begeleiders eens kijken of er al iets is waar ik over kan leren of mee kan oefenen. (En ik ga in de tussentijd met vakantie 8-) )
Fijn dat er in ieder geval diagnoses zijn. Maar ik kan me voorstellen dat de ‘berg’ wat afschrikwekkend is :D

Over je spoiler: volgens mij klinkt in je spoiler precies die diagnose door. Hopelijk kun je nu eindelijk wat minder streng voor jezelf zijn :*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193875865
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2020 16:38 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dát is kamperen! O+
[..]

Dit niet ;(

Al is de omgeving wel zeer pittoreske dus ik snap de vreugde van jouw grote en kleine man wat dat betreft wel.

Wist ik nu al waar je zo ongeveer zit?
Ze zei Maasduinen. :)
Ik gok ergens bij Overloon, want daar heb ik ooit op een natuurcamping gestaan. Of meer, daar ben ik ooit opgegeten door een paar duizend kwaaie muggen :')
pi_193875894
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 16:40 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ze zei Maasduinen. :)
Ik gok ergens bij Overloon, want daar heb ik ooit op een natuurcamping gestaan. Of meer, daar ben ik ooit opgegeten door een paar duizend kwaaie muggen :')
Ah! Ik wist nog iets van Noord limburg inderdaad. ^O^

Mocht je nog afleiding zoeken tele: ik heb hier een vijfling met issues. Bange moeder geeft ze de verkeerde opvoeding dus ik ben de kittens druk aan het socialiseren. Ze vinden mij leuk en tof maar de wereld blijkt verder best spannend dus tot dusver eindigen tripjes in de woonkamer steevast onder de bank.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 1 juli 2020 @ 16:43:52 #136
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193875909
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 16:40 schreef Tele6 het volgende:

Ze zei Maasduinen. :)
Ik gok ergens bij Overloon, want daar heb ik ooit op een natuurcamping gestaan. Of meer, daar ben ik ooit opgegeten door een paar duizend kwaaie muggen :')
Over kamperen gesproken.
Ga jij deze zomer (??) nog werken bij die naturistencamping in Frankrijk?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_193875935
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 16:32 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Oh, dat is beter om te horen.

Ja, ik had vrijdag het gesprek waarin ik mijn diagnose en de geplande behandeling te horen kreeg. Sindsdien een nogal veelbewogen paar dagen gehad, dus nog niks over gezegd hier. :X

Het komt erop neer dat ze de diagnose uitgepuzzeld hebben, ik ben het er wel mee eens voor zover ik er natuurlijk verstand van heb, en dat ze me door gaan verwijzen naar plaatsen waar ik behandeld ga worden. Wat de boel compliceert is dat ik drie (drie!) diagnoses heb gekregen, waardoor er een kans is dat behandelplaats voor diagnose A gaat zeggen "nee, ze heeft ook B, dat kunnen we niet" en dat behandelplaats voor diagnose B gaat zeggen "nee, ze moet eerst behandeld worden voor A" o|O .... laten we hopen dat dat mee zal vallen.

Ik was wel een beetje geschrokken van mijn diagnoses. Zeker dus omdat ik soort van de volle mep heb gekregen. Het gaat langdurige therapie worden op meerdere vlakken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zowel van de autismeplek als de andere behandelplek zijn de wachtlijsten lang, dus hópelijk heb ik over een ruime 3 maanden ergens een keer een intake. w/ Zodra dat kan, ga ik kijken voor wachtlijstbemiddeling bij mijn zorgverzekeraar. Dan nog is het ruim 3 maanden, maar dat is beter dan een half jaar. :s)

Ik ga in de tussentijd met mijn ambulant begeleiders eens kijken of er al iets is waar ik over kan leren of mee kan oefenen. (En ik ga in de tussentijd met vakantie 8-) )
Wat fijn dat je diagnoses hebt en dat het voelt als iets waarin je je kunt vinden. Hoe heftig het ook klinkt. Schematherapie echt een mooi therapie vind ik, heel helend komt het op mij over. Ik hoop dat het jou dat ook gaat brengen. :*
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_193875954
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2020 16:43 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ah! Ik wist nog iets van Noord limburg inderdaad. ^O^

Mocht je nog afleiding zoeken tele: ik heb hier een vijfling met issues. Bange moeder geeft ze de verkeerde opvoeding dus ik ben de kittens druk aan het socialiseren. Ze vinden mij leuk en tof maar de wereld blijkt verder best spannend dus tot dusver eindigen tripjes in de woonkamer steevast onder de bank.
Ik zag je topic :Y O+ het zijn wel echt prachtige kittens!

Nou ben ik niet 's werelds beste met katten, dus ik weet niet of ik of de kittens banger zou zijn. Wie weet niet heel handig. :')
pi_193875975
Oh, een bosti O+ Ik ben een sucker voor woordgrappen :') En voor kleine scharrelende boskabouters O+

Mijn neusgepoer leverde een negatieve covid-diagnose op gelukkig ^O^
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_193875982
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 16:43 schreef golfer het volgende:

[..]

Over kamperen gesproken.
Ga jij deze zomer (??) nog werken bij die naturistencamping in Frankrijk?
Zeker. *O* Dat kan gelukkig allemaal doorgaan O+
pi_193876002
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 16:46 schreef Clubsoda het volgende:
Oh, een bosti O+ Ik ben een sucker voor woordgrappen :') En voor kleine scharrelende boskabouters O+

Mijn neusgepoer leverde een negatieve covid-diagnose op gelukkig ^O^
👍🏼 Had je ook niet verwacht, toch?
pi_193876005
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 16:30 schreef fietsie het volgende:

[..]

Poes luistert mee en denkt "Wat kan ik nog meer doen om maximaal alleen voor mezelf aandacht van het vrouwtje te versieren...."
Nou, stinkende spuitpoep, die het hele huis doorgaat (zowel lucht als poep) verhoogt de liefde niet
We have far more in common than that which devides us..
pi_193876018
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2020 16:48 schreef AnneX het volgende:

[..]

👍🏼 Had je ook niet verwacht, toch?
Nee. Maar met snot en keelpijn heb ik in principe een gebiedsverbod en morgen een volle poli, dus het is heel prettig dat ik die gewoon kan draaien.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_193876075
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 16:45 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Wat fijn dat je diagnoses hebt en dat het voelt als iets waarin je je kunt vinden. Hoe heftig het ook klinkt. Schematherapie echt een mooi therapie vind ik, heel helend komt het op mij over. Ik hoop dat het jou dat ook gaat brengen. :*
Dat is inderdaad ook wat ik erover meegekregen heb. Voor iemand die er niet voor geleerd heeft is het ook heel begrijpelijk, met het troosten van het verdrietige kind en de ruimte geven aan het spelende kind, en een gezonde volwassene maken ipv een strenge en straffende ouder.
pi_193876208
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 16:45 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik zag je topic :Y O+ het zijn wel echt prachtige kittens!

Nou ben ik niet 's werelds beste met katten, dus ik weet niet of ik of de kittens banger zou zijn. Wie weet niet heel handig. :')
Ik had echt gedacht dat jij een kattenmens was :D Mijn fout! :P
Boeit de kittens verder niet hoor. Als je een schoot hebt is het gauw goed. :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193876221
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 16:48 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Nee. Maar met snot en keelpijn heb ik in principe een gebiedsverbod en morgen een volle poli, dus het is heel prettig dat ik die gewoon kan draaien.
Zeker. Mooi dat iedereen zich nu zo snel kan laten testen en de uitslag krijgen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193876451
Alles teruggelezen. Die diagnose(s) lijkt me best wel duidelijk. Het zal best schrikken zijn geweest, maar wat fijn dat er met therapie iets aan gedaan kan worden. Nu maar duimen dat er snel plek is. Maar wat ellendig dat je zo'n laag zelfbeeld hebt. want je bent zo'n fijn mens.

Fijn Clubsoda, dat je geen corona hebt,

En voor degenen die bij mijn pfff dachten dat ik niet blij was, ik ben het wel, geen suiker, geen nier ellende (al meegemaakt) geen lever ellende (ook meegemaakt). Dis jet was een opluchting pfff.
Nu hopen dat de prednison snel wat doet, want ik word 's morgens liever wakker met de geur van koffie dan de geur die nu het huis doordrenkt.
We have far more in common than that which devides us..
pi_193876452
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2020 16:31 schreef minilot het volgende:
Tent in wording:
[ afbeelding ]

Tot dusver de update! Zo eens een bezienswaardigheid opsnorren. :W
O+

*Tent inpakt*

(Ohnee, pas in september. Nog even geduld.)
  woensdag 1 juli 2020 @ 17:22:20 #149
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193876470
Wij kregen een aantal tenten afgeleverd onder de noemer " kijk maar eens of ze compleet zijn ".

Allemaal jaren 80 zakken vol lange stalen frame onderdelen.

Volgende week in de eerste vakantieweek maar eens een paar ontcijferen....
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_193876476
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 16:32 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Oh, dat is beter om te horen.

Ja, ik had vrijdag het gesprek waarin ik mijn diagnose en de geplande behandeling te horen kreeg. Sindsdien een nogal veelbewogen paar dagen gehad, dus nog niks over gezegd hier. :X

Het komt erop neer dat ze de diagnose uitgepuzzeld hebben, ik ben het er wel mee eens voor zover ik er natuurlijk verstand van heb, en dat ze me door gaan verwijzen naar plaatsen waar ik behandeld ga worden. Wat de boel compliceert is dat ik drie (drie!) diagnoses heb gekregen, waardoor er een kans is dat behandelplaats voor diagnose A gaat zeggen "nee, ze heeft ook B, dat kunnen we niet" en dat behandelplaats voor diagnose B gaat zeggen "nee, ze moet eerst behandeld worden voor A" o|O .... laten we hopen dat dat mee zal vallen.

Ik was wel een beetje geschrokken van mijn diagnoses. Zeker dus omdat ik soort van de volle mep heb gekregen. Het gaat langdurige therapie worden op meerdere vlakken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zowel van de autismeplek als de andere behandelplek zijn de wachtlijsten lang, dus hópelijk heb ik over een ruime 3 maanden ergens een keer een intake. w/ Zodra dat kan, ga ik kijken voor wachtlijstbemiddeling bij mijn zorgverzekeraar. Dan nog is het ruim 3 maanden, maar dat is beter dan een half jaar. :s)

Ik ga in de tussentijd met mijn ambulant begeleiders eens kijken of er al iets is waar ik over kan leren of mee kan oefenen. (En ik ga in de tussentijd met vakantie 8-) )
:* Fijn dat er nu eindelijk wat duidelijkheid voor je lijkt te komen en dat ze de behandelingen/therapie daar beter op af kunnen stemmen.

Het zal vast even slikken geweest zijn, zo'n lijst, maar zit er echt iets tussen wat je niet verwacht had? :)
  woensdag 1 juli 2020 @ 17:22:58 #151
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193876480
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 17:22 schreef fietsie het volgende:
Wij kregen een aantal tenten afgeleverd onder de noemer " kijk maar eens of ze compleet zijn ".

Allemaal jaren 80 zakken vol lange stalen frame onderdelen.

Volgende week in de eerste vakantieweek maar eens een paar ontcijferen....
Waar ga je die voor gebruiken dan?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  woensdag 1 juli 2020 @ 17:23:53 #152
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193876494
Verder goedgekeurd.. wel een lage bloeddruk 90/40 en later 110/ 50 , maar verder helemaal nergens last van, dus weird..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  woensdag 1 juli 2020 @ 17:23:57 #153
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193876495
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 17:22 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Waar ga je die voor gebruiken dan?
Eerst maar eens zien of er uberhaupt een bruikbare tussen zit.

Kan ie altijd nog op reserve voor onverwachte volumes logees :P

Mijn eigen tent is bij het laatste gebruik ernstig lekkend gebleken (ook zo'n ouderwetse katoenen)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_193876503
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 17:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Alles teruggelezen. Die diagnose(s) lijkt me best wel duidelijk. Het zal best schrikken zijn geweest, maar wat fijn dat er met therapie iets aan gedaan kan worden. Nu maar duimen dat er snel plek is. Maar wat ellendig dat je zo'n laag zelfbeeld hebt. want je bent zo'n fijn mens.

Fijn Clubsoda, dat je geen corona hebt,

En voor degenen die bij mijn pfff dachten dat ik niet blij was, ik ben het wel, geen suiker, geen nier ellende (al meegemaakt) geen lever ellende (ook meegemaakt). Dis jet was een opluchting pfff.
Nu hopen dat de prednison snel wat doet, want ik word 's morgens liever wakker met de geur van koffie dan de geur die nu het huis doordrenkt.
Ah, fijn dat het in elk geval geen nierproblemen ofzo zijn inderdaad! ^O^

Wel vage klachten verder, hopelijk werkt de prednison snel een beetje :*
pi_193876526
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 17:23 schreef fietsie het volgende:

[..]

Eerst maar eens zien of er uberhaupt een bruikbare tussen zit.

Kan ie altijd nog op reserve voor onverwachte volumes logees :P

Mijn eigen tent is bij het laatste gebruik ernstig lekkend gebleken (ook zo'n ouderwetse katoenen)
Oh, ik heb 3 weken terug het tentdoek van de De Waard (Albatros) van mijn ouders maar eens naar de stort gebracht. (of eigenlijk; ik deed een poging, veel te druk, dus toen heeft vriend het doordeweeks nog een keer gedaan. Gelukkig maar, want ik wist niet eens hoe ik dat gevaarte zou moeten tillen Heel de auto ruikt nog naar oude, muffe tent :')

(Mijn ouders hadden al 5 jaar geleden de tentstokken weggegooid, bleek. Hoe het doek er verder uitzag durf ik niet te zeggen.)
  woensdag 1 juli 2020 @ 17:27:06 #156
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193876543
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 17:26 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Oh, ik heb 3 weken terug het tentdoek van de De Waard (Albatros) van mijn ouders maar eens naar de stort gebracht. (of eigenlijk; ik deed een poging, veel te druk, dus toen heeft vriend het doordeweeks nog een keer gedaan. Gelukkig maar, want ik wist niet eens hoe ik dat gevaarte zou moeten tillen Heel de auto ruikt nog naar oude, muffe tent :')

(Mijn ouders hadden al 5 jaar geleden de tentstokken weggegooid, bleek. Hoe het doek er verder uitzag durf ik niet te zeggen.)
Nou dat soort zakken dus. Kwamen bij een tante van de zolder, die zich herinnert dat ze ergens begin jaren 2000 nog eens opgezet zouden moeten zijn geweest. Maar niet weet of dit alle zakken waren.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_193876558
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 17:27 schreef fietsie het volgende:

[..]

Nou dat soort zakken dus. Kwamen bij een tante van de zolder, die zich herinnert dat ze ergens begin jaren 2000 nog eens opgezet zouden moeten zijn geweest. Maar niet weet of dit alle zakken waren.
Ik geloof dat ik een nieuwe tent zou kopen :D
  woensdag 1 juli 2020 @ 17:29:25 #158
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193876570
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 17:28 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik geloof dat ik een nieuwe tent zou kopen :D
Ik ga lol hebben met uitpakken, uitzoeken, half in elkaar zetten en dan naar de stort brengen onder het uitroepen van "Nooit meer een tent!", gevolgd door 3 dagen ergens in een hotel

En dan zien we volgende zomer wel weer :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_193876598
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 17:29 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik ga lol hebben met uitpakken, uitzoeken, half in elkaar zetten en dan naar de stort brengen onder het uitroepen van "Nooit meer een tent!", gevolgd door 3 dagen ergens in een hotel

En dan zien we volgende zomer wel weer :P
Je bent gek :D

Goed, van een heel andere orde: ik ga zo eens proberen vriend zover te krijgen dat we vanavond pannenkoeken eten. Ik heb nog 2,5 bak aardbeien staan en slagroom :9
  woensdag 1 juli 2020 @ 17:43:39 #160
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193876775
Heftige diagnoses Tele. Niet onverwacht denk ik. Ze klinken voor mij wel plausibel in elk geval. Ik denk wel dat met de herprogrammering die je met schematherapie doormaakt een heel eind kunt komen. Ja, dat duurt lang. Maar de rest van je leven duurt nog veel langer en zo lang ga je er profijt van hebben.

Je zei dat je turbulente dagen had. Door de diagnose, door algemene misère of nog iets anders?

Kaatje, fijn dat Elin niet ernstig ziek is.
Spoilers!
pi_193876785
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2020 17:02 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Zeker. Mooi dat iedereen zich nu zo snel kan laten testen en de uitslag krijgen.
Via de GGD duurt het wel langer geloof ik, 48 uur, maar zeker een goede zaak dat het beschikbaar is.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_193877390
Buh. Mijn vader is op de SEH en wordt opgenomen in het ziekenhuis met diverse longemboliëen.
Blijkbaar is hij er een stuk minder ziek van dan zou moeten. Nu maar hopen dat de bloedverdunners snel aanslaan en dan is hij snel genoeg weer thuis.

En lang leve COVID nu. We zouden over tien dagen op vakantie gaan maar hij mag voorlopig vast niet vliegen, dus maar goed dat we alles moesten annuleren.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193877555
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2020 18:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
Buh. Mijn vader is op de SEH en wordt opgenomen in het ziekenhuis met diverse longemboliëen.
Blijkbaar is hij er een stuk minder ziek van dan zou moeten. Nu maar hopen dat de bloedverdunners snel aanslaan en dan is hij snel genoeg weer thuis.

En lang leve COVID nu. We zouden over tien dagen op vakantie gaan maar hij mag voorlopig vast niet vliegen, dus maar goed dat we alles moesten annuleren.
Jeetje joh, dat is schrikken, sterkte voor jullie allemaal.

Maar dit is toch ook een annuleringsreden?
We have far more in common than that which devides us..
pi_193877590
Kijk nu op de app van Picnic, Zie 'm ook aankomen (hij zoekt naar het huisnummer _O- )
We have far more in common than that which devides us..
pi_193877741
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 18:29 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Jeetje joh, dat is schrikken, sterkte voor jullie allemaal.

Maar dit is toch ook een annuleringsreden?
Dank je. En ja, dit is ook reden tot annuleren en we zaten allemaal op 1 boeking. Maar zo kort vooraf zou het wel meer gedoe zijn.

quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 18:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Kijk nu op de app van Picnic, Zie 'm ook aankomen (hij zoekt naar het huisnummer _O- )
Lollig he? Ben benieuwd naar je buit *O*

De mijnese komt morgen O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193877761
ja, zo kort, misschien hadden mensen dan al koffers gepakt _O-

Alles wat ik wilde is binnen, incl. de sla die ik zo bij de ragout wil eten
We have far more in common than that which devides us..
pi_193877783
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 18:45 schreef Kaatje1 het volgende:
ja, zo kort, misschien hadden mensen dan al koffers gepakt _O-

Alles wat ik wilde is binnen, incl. de sla die ik zo bij de ragout wil eten
Ik had vast al een koffer klaarliggen die gedurende de afgelopen weken gevuld werd :')

En ik haalde picnic en Crisp even door elkaar :@ Fijn dat je avondmaal nu compleet is. )
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193877873
Zo, @Tele6, da's een fraaie waslijst. Ik hoop dat het helpt om goed houvast te bieden voor behandeling/verbetring.

@PdeHoog, sund van het huis, maar je moet maar zo denken dat je een hoop voorpret hebt gehad en een enorme kater hebt voorkomen ;).

@fietsie zijn het geen oude leger/padvinderstenten? Zoveel zakken!

@Kaatje1 fijn dat de poes geen hele lelijke kwaal heeft.

@minilot nog droog? Mooie kabouter hoor!

@AnneX pas goed op jezelf, en dat is dus ook je innerlijke rust :*

@Cat-astophe wat schrikken van je vader :o . Embolieën zijn eng.

@Barrel mooi dat je goedgekeurd bent ^O^ Vertrek komt in zich toch?

Nou nou weet ik niet meer hoor.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_193878303
Een tent kopen? Nee joh gewoon huisje of hotel boeken
pi_193878391
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2020 18:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
Buh. Mijn vader is op de SEH en wordt opgenomen in het ziekenhuis met diverse longemboliëen.
Blijkbaar is hij er een stuk minder ziek van dan zou moeten. Nu maar hopen dat de bloedverdunners snel aanslaan en dan is hij snel genoeg weer thuis.
Klinkt naar, hopelijk knapt hij snel weer een beetje op.
pi_193878528
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2020 18:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
Buh. Mijn vader is op de SEH en wordt opgenomen in het ziekenhuis met diverse longemboliëen.
Blijkbaar is hij er een stuk minder ziek van dan zou moeten. Nu maar hopen dat de bloedverdunners snel aanslaan en dan is hij snel genoeg weer thuis.

En lang leve COVID nu. We zouden over tien dagen op vakantie gaan maar hij mag voorlopig vast niet vliegen, dus maar goed dat we alles moesten annuleren.
Fijn idee dat hij in het ziekenhuis is. Komt nu vast goed!

Tele een knuf :* Ik vind de diagnoses helemaal niet raar klinken en jij zelf dus ook niet. Hopelijk kan je het nu allemaal duiden en even tot rust komen. De therapie zal misschien best pittig worden, maar het is voor een goed doel, zeg maar. Jij zelf ;)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_193878540
Nog vergeten te reageren op Tele. Diagnoses klinken niet gek, fijn dat je nu (straks) er mee aan de slag kan.
pi_193878561
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 19:26 schreef Myraela het volgende:

[..]

Klinkt naar, hopelijk knapt hij snel weer een beetje op.
Blijkbaar had hij vanaf zondag pijn rond de borst en heeft hij gisteren nog 28 km gefietst. Daarna was hij wel wat kortademig :') En dat werd vandaag niet beter dus toch maar naar de huisarts waar het balletje ging rollen.

Als ze de antistolling goed hebben ingesteld is hij vast gauw genoeg weer het heertje.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193878571
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2020 19:37 schreef Cat-astrophe het volgende:

Blijkbaar had hij vanaf zondag pijn rond de borst en heeft hij gisteren nog 28 km gefietst. Daarna was hij wel wat kortademig :') En dat werd vandaag niet beter dus toch maar naar de huisarts waar het balletje ging rollen.

Als ze de antistolling goed hebben ingesteld is hij vast gauw genoeg weer het heertje.
:X hij zou niet de eerste zijn geweest die nooit meer wakker wordt met longembolieën :X
Dus ja, fijn dat hij nu in het ziekenhuis is.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_193878646
Sterkte met je vader Cat, heftig :*
pi_193878792
Zo, lees net dat er vanmiddag op de racebaan voor mijn huis iemand zijn rijbewijs kwijt os geraakt. Knul van 17 (mocht niet zonder begeleiding rijden) die 2 dagen geleden z’n rijbewijs had gehaald reed 105 ipv 50. _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_193878850
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 19:51 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo, lees net dat er vanmiddag op de racebaan voor mijn huis iemand zijn rijbewijs kwijt os geraakt. Knul van 17 (mocht niet zonder begeleiding rijden) die 2 dagen geleden z’n rijbewijs had gehaald reed 105 ipv 50. _O-
Ik snap echt niet waarom ze de leeftijd voor het autorijden steeds verlagen....
pi_193878875
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 19:55 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik snap echt niet waarom ze de leeftijd voor het autorijden steeds verlagen....
Volgens mij mag je met 17 al langer je rijbewijs halen alleen pas op je 18e alleen rijden
We have far more in common than that which devides us..
pi_193878926
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 19:56 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Volgens mij mag je met 17 al langer je rijbewijs halen alleen pas op je 18e alleen rijden
Dacht dat je nu al op je 16,5 mocht beginnen met lessen? En 17e alleen rijden.
Wat was er ooit mis met op je 18e pas mogen beginnen met lessen.

Maar goed als je pas op je 18e alleen mag rijden zou het inderdaad niet uit maken :)
pi_193878951
Ah je hebt gelijk Kaatje :) dan heb ik niets gezegd.
pi_193879056
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 20:01 schreef Sarabi het volgende:
Ah je hebt gelijk Kaatje :) dan heb ik niets gezegd.
Whaha..en dat zonder rijbewijs _O- (zelfs geen fietsdiploma :@ )
We have far more in common than that which devides us..
pi_193879069
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 20:07 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Whaha..en dat zonder rijbewijs _O- (zelfs geen fietsdiploma :@ )
Geen fietsdiploma? :o daar heb ik nog zo veel herinneringen aan, was een leuke middag.
pi_193879220
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 20:08 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Geen fietsdiploma? :o daar heb ik nog zo veel herinneringen aan, was een leuke middag.
Ik reed door rood en reed bijna tegen een examinator aan, was zo zenuwachtig _O-. Het is mij niet gegeven :D
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport woensdag 1 juli 2020 @ 20:25:46 #185
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_193879283
Tweede keer deze week Body Balance gedaan. Dan gaan de oefeningen toch wat beter :)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_193879324
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 20:19 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik reed door rood en reed bijna tegen een examinator aan, was zo zenuwachtig _O-. Het is mij niet gegeven :D
Awww, nouja ondertussen ben je al jaren veilig op de fiets toch?
pi_193879554
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2020 17:01 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik had echt gedacht dat jij een kattenmens was :D Mijn fout! :P
Boeit de kittens verder niet hoor. Als je een schoot hebt is het gauw goed. :)
Wellicht ben ik een kattenmens-in-wording ;)
Ik heb vroeger nul kattenervaring op kunnen doen, want mijn moeder HAAT katten tot op het niveau van schoenen naar ze gooien en raak gooien ;( dus daar kom je liefst niet in de buurt met een kat. Ik haal het nog wel in. Vrienden van me hebben heel leuke katten en ik heb ook al met de katten van @Kaatje1 kennis mogen maken O+

quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 17:22 schreef Candaasje het volgende:

[..]

:* Fijn dat er nu eindelijk wat duidelijkheid voor je lijkt te komen en dat ze de behandelingen/therapie daar beter op af kunnen stemmen.

Het zal vast even slikken geweest zijn, zo'n lijst, maar zit er echt iets tussen wat je niet verwacht had? :)
Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat het én autisme én persoonlijkheid zou worden. Mijn ambulant begeleiders zaten ook te dubben welke van de twee het was, en nu is het allebei. Zoals ik zei, maakt dat het doorverwijzen misschien moeilijker.

En persoonlijkheidsstoornis blijft een jammere diagnose. Vorige keer dat ze me onderzochten en toen ik opgenomen was dachten ze daar al aan, maar wilden ze me de diagnose niet geven omdat het in principe iets is waar je de rest van je leven mee zit (je persoonlijkheid hè) en waar vrij veel stigma aan hangt op sommige plekken (omdat ze denken dat je dus soort van een hopeloos geval bent?). En de persoonlijkheidsstoornissen die ik niet heb, daar zitten ook een hoop nogal heftige bij.

quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2020 17:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Heftige diagnoses Tele. Niet onverwacht denk ik. Ze klinken voor mij wel plausibel in elk geval. Ik denk wel dat met de herprogrammering die je met schematherapie doormaakt een heel eind kunt komen. Ja, dat duurt lang. Maar de rest van je leven duurt nog veel langer en zo lang ga je er profijt van hebben.

Je zei dat je turbulente dagen had. Door de diagnose, door algemene misère of nog iets anders?

Kaatje, fijn dat Elin niet ernstig ziek is.
Deels door de diagnose, maar vooral ook omdat ik zaterdag een groot deel van de dag dingen deed met familie van A en ik uit zenuwen daarover weer eens helemaal in mijn "ik doe alles verkeerd en ze vinden me vast stom en alles gaat mis" denkcirkeltjes zat. Het heeft tot dinsdagochtend geduurd voor mijn hoofd weer een beetje op de rit was :X

quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2020 18:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
Buh. Mijn vader is op de SEH en wordt opgenomen in het ziekenhuis met diverse longemboliëen.
Blijkbaar is hij er een stuk minder ziek van dan zou moeten. Nu maar hopen dat de bloedverdunners snel aanslaan en dan is hij snel genoeg weer thuis.

En lang leve COVID nu. We zouden over tien dagen op vakantie gaan maar hij mag voorlopig vast niet vliegen, dus maar goed dat we alles moesten annuleren.
:{ veel sterkte! Ik hoop met jullie mee :*
pi_193879581
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 19:51 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo, lees net dat er vanmiddag op de racebaan voor mijn huis iemand zijn rijbewijs kwijt os geraakt. Knul van 17 (mocht niet zonder begeleiding rijden) die 2 dagen geleden z’n rijbewijs had gehaald reed 105 ipv 50. _O-
Dan is de ouder die daarnaast zat ook een oelewapper zeg :') :') :')
pi_193879608
Mensen! Mijn vader kwam vanavond bij me eten - ik had hem uitgenodigd voor een verlaat vaderdagdinertje - en het ging heel fijn en soepel! Hij vond het leuk om bij me te zijn, hij vond het allemaal helemaal goed wat ik deed, hij zei dat het hem niet uitmaakte hoe veel ik vertelde over mijn diagnosegedoe maar dat hij wel graag een beetje wilde weten als dat kon. ^O^ O+

En ik heb 'm helemaal blij gemaakt, want we zijn naar een traditionele ijssalon gewandeld in de buurt en daar hadden ze inderdaad dat pistache-ijs dat zo knalgroen is en niet echt naar pistache smaakt :D Hij zei dat hij zich niet meer kon herinneren wanneer hij voor de laatste keer zo goed pistache-ijs had gegeten O+ O+
pi_193879626
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 20:58 schreef Tele6 het volgende:
Mensen! Mijn vader kwam vanavond bij me eten - ik had hem uitgenodigd voor een verlaat vaderdagdinertje - en het ging heel fijn en soepel! Hij vond het leuk om bij me te zijn, hij vond het allemaal helemaal goed wat ik deed, hij zei dat het hem niet uitmaakte hoe veel ik vertelde over mijn diagnosegedoe maar dat hij wel graag een beetje wilde weten als dat kon. ^O^ O+

En ik heb 'm helemaal blij gemaakt, want we zijn naar een traditionele ijssalon gewandeld in de buurt en daar hadden ze inderdaad dat pistache-ijs dat zo knalgroen is en niet echt naar pistache smaakt :D Hij zei dat hij zich niet meer kon herinneren wanneer hij voor de laatste keer zo goed pistache-ijs had gegeten O+ O+
Dat klinkt als een heerlijke avond O+
pi_193879665
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 20:58 schreef Tele6 het volgende:
Mensen! Mijn vader kwam vanavond bij me eten - ik had hem uitgenodigd voor een verlaat vaderdagdinertje - en het ging heel fijn en soepel! Hij vond het leuk om bij me te zijn, hij vond het allemaal helemaal goed wat ik deed, hij zei dat het hem niet uitmaakte hoe veel ik vertelde over mijn diagnosegedoe maar dat hij wel graag een beetje wilde weten als dat kon. ^O^ O+

En ik heb 'm helemaal blij gemaakt, want we zijn naar een traditionele ijssalon gewandeld in de buurt en daar hadden ze inderdaad dat pistache-ijs dat zo knalgroen is en niet echt naar pistache smaakt :D Hij zei dat hij zich niet meer kon herinneren wanneer hij voor de laatste keer zo goed pistache-ijs had gegeten O+ O+
Klinkt super! En nu overwoog ik even om naar de ijssalon te wandelen voor een pistache ijsje :9 (die bestel ik meestal!) Maar geloof dat ze alleen op zonnige dagen tot 22 uur open zijn.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_193879669
Zou de tent van mini al staan? En Günther al slapen?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_193879691
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 21:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Klinkt super! En nu overwoog ik even om naar de ijssalon te wandelen voor een pistache ijsje :9 (die bestel ik meestal!) Maar geloof dat ze alleen op zonnige dagen tot 22 uur open zijn.
Nu is de vraag: ga jij ook voor pistache die niet naar pistache smaakt of ga jij voor ijs dat daadwerkelijk naar pistache smaakt?

Kan goed dat ze niet meer open zijn. Mijn ijssalon is gecombineerd met een döner-pizza-shoarma-pasta-zaak, dus die is tot 2 uur 's nachts open en op uitgaansavond tot 4 :')
pi_193879718
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 21:06 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Nu is de vraag: ga jij ook voor pistache die niet naar pistache smaakt of ga jij voor ijs dat daadwerkelijk naar pistache smaakt?

Kan goed dat ze niet meer open zijn. Mijn ijssalon is gecombineerd met een döner-pizza-shoarma-pasta-zaak, dus die is tot 2 uur 's nachts open en op uitgaansavond tot 4 :')
Ideaal :D

Nu heb ik zin in een donerpizza....
pi_193879744
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 21:06 schreef Tele6 het volgende:

Nu is de vraag: ga jij ook voor pistache die niet naar pistache smaakt of ga jij voor ijs dat daadwerkelijk naar pistache smaakt?

Kan goed dat ze niet meer open zijn. Mijn ijssalon is gecombineerd met een döner-pizza-shoarma-pasta-zaak, dus die is tot 2 uur 's nachts open en op uitgaansavond tot 4 :')
Ze smaken eigenlijk meestal niet naar pistache :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_193879753
@Tele6, altijd welkom om te wennen aan de diva’s, al maakt Nika grote bochten om mensen en is Elin nu ook niet op haar best.
Fijn zo’n avondje met je vader.
En deze overtreder zat alleen in de auto, en dat was de andere overtreding
We have far more in common than that which devides us..
pi_193879758
Ook zin om ijs te halen nu.
pi_193879766
De ijssalon hier heeft zo'n lekker yoghurtijs met honing, dadel en vijg. :9 Alleen net te zoet om er een hele bol van te eten, maar een paar hapjes van m'n vriend jatten is perfect. O+
  woensdag 1 juli 2020 @ 21:24:46 #199
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193879906
Ik heb waterijsjes gehaald op de fiets (en koffiebonen)
Cola-kers spiralen
Calippo’s
Raketjes
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_193879911
Verschillende brouwerijen gemaild om te kijken wat ze bieden qua huurbrouwen *O*
  Moderator woensdag 1 juli 2020 @ 21:27:12 #201
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193879947
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 21:06 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Nu is de vraag: ga jij ook voor pistache die niet naar pistache smaakt of ga jij voor ijs dat daadwerkelijk naar pistache smaakt?

Kan goed dat ze niet meer open zijn. Mijn ijssalon is gecombineerd met een döner-pizza-shoarma-pasta-zaak, dus die is tot 2 uur 's nachts open en op uitgaansavond tot 4 :')
Hebben ze ook kapsalonijs? Of knoflookijs?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_193879989
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2020 21:27 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Hebben ze ook kapsalonijs? Of knoflookijs?
Nee, het ijs is heel traditioneel. Vandaar dat ik daarheen ging met m'n vader, want ik hoopte op dat pistache-ijs.
Ze hadden:
- Hazelnoot
- Malaga
- Amarena kersen
- Bosvruchten
- Mango
- Chocolade
- Mokka
- Pistache
- Yoghurt vijg
- Karamel
en nog een paar smaken die ik alweer vergeten ben :)
  woensdag 1 juli 2020 @ 21:38:36 #203
63722 z80
I fink you freaky
pi_193880078
HIIT buiten op de parkeerplaats ^O^ . En omdat er al een tijdje wat opmerkingen richting 1 persoon gingen met altijd te laat komen, en de volgende keer kost het je een biertje. Was er nu NA de training bier. Bier smaakte best na een uur zweten. Maar stijgt ook snel naar het hoofd bij een lege maag en vochtgebrek.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_193880112
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2020 21:27 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Hebben ze ook kapsalonijs? Of knoflookijs?
Ik heb eens knoflookijs op bij restaurant Look in Rotterdam. Verrassend lekker. :9
pi_193880144
Ik heb wel eens mosterdijs op, dat was ook lekker. Met stukjes heel erg pure chocolade :9

En chocolade-chilipeperijs, dat was ook lekker, maar een beetje teleurstellend omdat het amper heet was. Wel ook heel erg pure chocolade dus dat was dan weer beter.

Het allerlekkerst is chocoladesorbet, dat smaakt alleen maar naar chocola en niet naar roomijs.
pi_193880205
Nu heb ik zin ijn limoncello ijs...


Ik had wel pannenkoeken met aardbeien en slagroom. En zelfs 'kaas pannenkoeken' die behoorlijk kazig smaakten! Dat was lang geleden (2,5-3 jaar ongeveer) 8-)
pi_193880244
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2020 21:49 schreef Candaasje het volgende:
Nu heb ik zin ijn limoncello ijs...

Ik had wel pannenkoeken met aardbeien en slagroom. En zelfs 'kaas pannenkoeken' die behoorlijk kazig smaakten! Dat was lang geleden (2,5-3 jaar ongeveer) 8-)
Ik zag dat ze in de AH XL hier nepkaasfondue hebben.
Nou heb ik nog nooit echtekaasfondue gegeten, dus ik voel niet echt de behoefte om nepkaasfondue te proberen. Heb jij dat wel eens gehad?
pi_193880526
Jullie negeren mij toch niet allemaal he? ;)

*stuitert nog even door*
pi_193880569
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 22:08 schreef Sarabi het volgende:
Jullie negeren mij toch niet allemaal he? ;)

*stuitert nog even door*
Neeneenee, doe nou geen whiskertje op ons :o

Ik heb je brouwerij-nieuws wel gelezen, maar ik ben vooral heul nieuwsgierig naar wanneer jullie daadwerkelijk aan de slag kunnen en hoe dat dan gaat worden en zo O+
pi_193880592
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 22:11 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Neeneenee, doe nou geen whiskertje op ons :o

Ik heb je brouwerij-nieuws wel gelezen, maar ik ben vooral heul nieuwsgierig naar wanneer jullie daadwerkelijk aan de slag kunnen en hoe dat dan gaat worden en zo O+
Ik kon de naam niet herinneren :@

Het was grappig bedoelt :D (ik ben niet zo goed met humor ;) )

En ja ik ook! Maar vond het leuk om de kleine stappen ook te delen *O*
pi_193880631
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 22:12 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik kon de naam niet herinneren :@

Het was grappig bedoelt :D (ik ben niet zo goed met humor ;) )

En ja ik ook! Maar vond het leuk om de kleine stappen ook te delen *O*
Boks. Ik bedoelde het ook grappig. _O-
pi_193880651
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 22:14 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Boks. Ik bedoelde het ook grappig. _O-
:D

Lekker stel zijn we
pi_193880779
Goh Tele, wat een fijn slotbericht op deze dag waar je zo openhartig je diagnose(s) post.
Je vader! O+ Zou hij meer moeten doen, zo zonder je moeder ;) :*
Ik hoop echt dat je met wat 'handvaten' en 'training' (als dat kan) wat minder in je denkcirkeltjes verstrikt raakt in de toekomst en een wat 'lichter' leven kan leiden.

/overdosis haakjes :D
pi_193880792
Cat, wat schrikken @ je pa :o Veel sterkte en hij is in goede handen!
pi_193880942
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 22:21 schreef Blues het volgende:
Goh Tele, wat een fijn slotbericht op deze dag waar je zo openhartig je diagnose(s) post.
Je vader! O+ Zou hij meer moeten doen, zo zonder je moeder ;) :*
Ik hoop echt dat je met wat 'handvaten' en 'training' (als dat kan) wat minder in je denkcirkeltjes verstrikt raakt in de toekomst en een wat 'lichter' leven kan leiden.

/overdosis haakjes :D
Ja, vind ik ook.
Toen ik hem voorstelde om dit vaker te doen, zei hij wel dat dat eigenlijk niet kon, want hij was zo moe na werk. Op vrijdag werkt hij halve dagen maar ook dan is hij te moe. Ik heb hem er nog wel op gewezen dat het hier hartstikke rustig is en dat hij niet veel hoeft (ik bedoel, ik had al gekookt toen hij kwam en hij hoefde ook niet af te wassen) en toen zei hij dat hij nog wel zou kijken :')

Ik ga zeker trainen *O* het lijkt me zo fijn om minder in die cirkels verstrikt te raken, of in ieder geval om in staat te zijn om mezelf eruit te trekken. Het lijkt erop dat de enige manier om me er nu uit te krijgen is om fysiek aan te tonen dat je niet kwaad op me bent, dus me knuffelen of heel lang bij me zitten en praten. Telefoongesprekken of gesprekken met iemand aan de andere kant van een bureau lijken niet veel te doen. Ik wil er graag zelf meer handvatten voor hebben idd. :Y
pi_193880955
Oh ik las gewoon verder half over de berichten heen zie ik nu.

Cat, beterschap voor je vader! :*

@Sarabi : Leuk! *O* We willen wel proeven dan hè!

@Tele6 : Ik heb het 1x gehad, maar dat was van een Engelse maker, Williecroft oid. (Zoon van een melkveehouder :D ) . Dat was echt heel erg prima :Y Helaas waren op de beurs toen de bekertjes van hun op.

Dit op de pannenkoek was geraspte 'kaas' van Violife. Ik vind de gewone plakjes altijd een beetje mwah, maar dit geraspte spul op bladerdeeg of op een pannenkoek werkt best prima :Y
pi_193880986
Candaasje wat een geweldige trip was dat. Ik zou dat graag doen :Y
/daredevil
pi_193880995
En Gü in een kletsnat bos O+
pi_193881042
Ik had mezelf na een uurtje op het werk maar ff 'gereset' want tegen zoveel overkill was zelfs mijn brein niet bestand en ik moest echt omschakelen om hier nog iets van te kunnen maken _O-
Ons hulpje voor 3 maanden dat nu inmiddels ook alweer 2 weken ziek is (echt wat is dit voor iets? Iedereen is of ongeschikt of wordt ziek :? )
Uiteindelijk kwam ik in een 'opgeruimde' mood en zoende ik iedere patiënt, collega en dokter *) *)

:B |:)
pi_193881090
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 22:29 schreef Candaasje het volgende:

@:Sarabi : Leuk! *O* We willen wel proeven dan hè!
Dan mag het eindelijk *O*
pi_193881092
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 22:33 schreef Blues het volgende:
Ik had mezelf na een uurtje op het werk maar ff 'gereset' want tegen zoveel overkill was zelfs mijn brein niet bestand en ik moest echt omschakelen om hier nog iets van te kunnen maken _O-
Ons hulpje voor 3 maanden dat nu inmiddels ook alweer 2 weken ziek is (echt wat is dit voor iets? Iedereen is of ongeschikt of wordt ziek :? )
Uiteindelijk kwam ik in een 'opgeruimde' mood en zoende ik iedere patiënt, collega en dokter *) *)

:B |:)
_O_
pi_193881392
Tof Sarabi *O*

En pistacheijs :9 af en toe heeft de ijszaak hier om de hoek echt pistache ijs. Heeeeerlijk!

En knoflookijs is ook lekker :9
pi_193881411
ijsjes, ik wil een raketijsje. Lekkerste/apartste ijsje was aardbeien chilipeperijs. Durf het niet na te maken want bang dat ik dan in de fik sta.

Leuk @Sarabi. Is dat voor die brouwerijen hun verdien model of doen ze dat erbij?

Morgen vrij @Blues? Ff bijkomen hoop ik?
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 1 juli 2020 @ 22:59:01 #224
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193881515
Er is sport op Eurosport *O* Ultimate tennis. We snapten er geen zak van maar *O* sport *O*
Spoilers!
pi_193881519
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 22:53 schreef Kaatje1 het volgende:

Leuk @:Sarabi. Is dat voor die brouwerijen hun verdien model of doen ze dat erbij?

Ze doen het er vooral bij. Maar hier verdienen ze natuurlijk wel lekker aan.

Van 1 brouwerij al antwoord, positiever dan we hadden verwacht. Nu op de rest wachten.
pi_193881558
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 22:53 schreef Kaatje1 het volgende:
ijsjes, ik wil een raketijsje. Lekkerste/apartste ijsje was aardbeien chilipeperijs. Durf het niet na te maken want bang dat ik dan in de fik sta.

Leuk @:Sarabi. Is dat voor die brouwerijen hun verdien model of doen ze dat erbij?

Morgen vrij @:Blues? Ff bijkomen hoop ik?
Ja ik ben lekker vrij. Als ik niet extra werk ben ik na elke werkdag vrij. Bevalt me prima O+
  woensdag 1 juli 2020 @ 23:54:11 #227
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193882358
}:| |:) }:|
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_193882441
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 23:54 schreef Barreltje het volgende:
}:| |:) }:|
What's up :*
pi_193882462
Ik ben zo blij en vol energie nu na het zien van https://www.ntr.nl/NTR-Co(...)Salute/VPWON_1316982

_O_ O+ !
  donderdag 2 juli 2020 @ 00:05:37 #230
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193882528
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 23:59 schreef Blues het volgende:

[..]

What's up :*
Mijn slaap is kapot en ik weet niet waardoor..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 2 juli 2020 @ 01:08:28 #231
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_193883039
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 00:05 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Mijn slaap is kapot en ik weet niet waardoor..
Herkenbaar.
Laatste maanden Max 5 uur of gewoon niet. 1xpw skip ik een nacht
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_193883224
Barrel en Uniek grote veranderingen in jullie leven. Hakt er in qua slaap.
pi_193883322
Ik ben ook nog wakker.
Zitten lekker te mijmeren over vanalles en nog wat samen met een borreltje erbij O+
pi_193883873
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2020 01:39 schreef Blues het volgende:
Barrel en Uniek grote veranderingen in jullie leven. Hakt er in qua slaap.
Ja dat. Wel vervelend though..

Hier wakker omdat kind wakker. Hij heeft koorts. Mooi tijdstip voor doemscenario's in mijn hoofd.

Tele, ik las over je diagnoses. Ik ben ook enthousiast over schematherapie, ik hoop dat het je gaat helpen :Y
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_193883936
Mogguh :O Dat slaap kapot ken ik :Y Lastig in slaap komen, vroeg wakker. Teveel in mijn hoofd -O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_193883937
Tele :*
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_193884261
@Cat...wat een schrik is het bericht van je vader.
Redt je moeder het alleen? Geen idee van leeftijd.
En heb jij kunnen slapen...?

Knap Blues om je tijdens een werkdag te kunnen resetten.
Draait het zieke huis weer als vanouds of zijn er nog restricties, behalve zieke collega’s? |:)

Het was leuk én bevreemdend om de zangcollega’s in levende lijve te zien op afstand.
In de quiz met weetjes over het koor scoorde ik aardig, totdat de app disconnecte. 8)7

Bijna weekend P.om het hoofd leeg te maken.
Het was ook een rare week met verkoop en teleurstelling voor jou.,
(Stiekum ben ik wel blij dat je van een giga klushuis afbent. Weet je nog de ellende van verbouw van badkamer in de flat! Stressfactor #1.)

Hoeveel dagen nog Barrel? werken?verhuizen? Trouwen? Het is nogal wat!
First things first. w/
pi_193884442
Mijn slaap deed het vannacht óók al niet goed. (Deze week sowieso. Ik heb dit weekend in mijn slaap tegen B lopen roepen _O- )
Maar goed. Beweging, daarna douche, daarna ontbijt en koffie, en tegen die tijd zou ik me wel levend moeten voelen *O*

:* :* :* aan @Barreltje en @uniekhoorn en @Lot_1 + kind en @PdeHoog
  donderdag 2 juli 2020 @ 08:00:58 #239
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193884488
Morguh!
Vannacht uiteindelijk een meditatie op mn koptelefoon gezet en ik kan er het einde niet meer van herrineren ^O^

Nu nog wel wat brak allemaal.

Hier zijn de deadlines/gevroet in mn hoofd:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus, het word vast wel wat lichter allemaal na vandaag, volgende week en daarna ^O^
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_193884550
Vandaag ben ik weer wakker. O+ Gisteren de hele dag onwijs brak, ondanks dat ik om half 8 mijn bed uitkwam nadat ik dinsdag ook om half 8 was gaan slapen. :') Die twee 'normale' dagen waarbij ik naar kantoor moest, hebben er toch weer ingehakt. Merk daardoor eigenlijk pas hoe goed ik me voel door het vanuit huis werken. Ondanks dat de paniek best onder controle is, scheelt het toch zoveel prikkels blijkbaar.
pi_193884553
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 08:00 schreef Barreltje het volgende:
Morguh!
Vannacht uiteindelijk een meditatie op mn koptelefoon gezet en ik kan er het einde niet meer van herrineren ^O^

Nu nog wel wat brak allemaal.

Hier zijn de deadlines/gevroet in mn hoofd:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus, het word vast wel wat lichter allemaal na vandaag, volgende week en daarna ^O^
Handig zulke meditaties. Dat doe ik ook wel eens. :Y

Volgens mij is de truc met verfspuiten dat je de omgeving bedekt met plastic, oude kranten, enzovoort. Van wat ik gezien heb op youtubefilmpjes dan hè, ik heb ook nul ervaring :+
pi_193884602
Goedemorgen :W

Stom dat zo veel slaap kapot is.

@Barrel das een aardig lijstje, fijn dat de meditatie werkte
pi_193884640
Mijn slaap is weer heel!

In maart en april was het bar en boos, nu niet meer kaput. Hopelijk krijgen de slaap kaput mensen ook snel weer een goede nachtrust O+

Als ik niet kan slapen, dan wil ik nog wel eens een koptelefoon met dit opzetten, dat helpt bij mij (ben serieus):
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_193884705
Slaap was matig. Kort maar wel diep. Had wel ietsje langer gemogen.
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 2 juli 2020 @ 08:28:12 #245
63722 z80
I fink you freaky
pi_193884724
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 08:00 schreef Barreltje het volgende:
Morguh!
Vannacht uiteindelijk een meditatie op mn koptelefoon gezet en ik kan er het einde niet meer van herrineren ^O^

Nu nog wel wat brak allemaal.

Hier zijn de deadlines/gevroet in mn hoofd:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus, het word vast wel wat lichter allemaal na vandaag, volgende week en daarna ^O^
bij verfspuiten de eerste keer zeer ruim afdekken met oude kranten of reclame folders. De spuitnevel komt verder dan je denkt.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  donderdag 2 juli 2020 @ 08:31:09 #246
63722 z80
I fink you freaky
pi_193884741
quote:
6s.gif Op donderdag 2 juli 2020 08:19 schreef Isabeau het volgende:
Mijn slaap is weer heel!

In maart en april was het bar en boos, nu niet meer kaput. Hopelijk krijgen de slaap kaput mensen ook snel weer een goede nachtrust O+

Als ik niet kan slapen, dan wil ik nog wel eens een koptelefoon met dit opzetten, dat helpt bij mij (ben serieus):
Nietszeggende ruis. Witte ruis werkt ook goed. Onderdrukken van de omgevingsgeluiden en het geluid van je eigen lichaam lijkt de achterliggende reden te zijn.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  donderdag 2 juli 2020 @ 08:33:58 #247
63722 z80
I fink you freaky
pi_193884759
Je bied op de Duitse variant van marktplaats iets aan. In de omschrijving ontbreekt wat belangrijke info. Zoals het hoort op marktplaats. Er op gereageerd om de ontbrekende info te krijgen. Wel/niet interessant om door mij te kopen. Nul reactie.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_193884809
Slaapscore van 80 volgens fitbit :D kan beter, maar 7,5u geslapen dus ik vind het wel best.

Matras is wel een stuk harder sinds het omdraaien.
pi_193884997
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 08:39 schreef Sarabi het volgende:
Slaapscore van 80 volgens fitbit :D kan beter, maar 7,5u geslapen dus ik vind het wel best.

Matras is wel een stuk harder sinds het omdraaien.
Dat mis ik wel echt aan de Fitbit, die slaapmeters. Ik heb wel een appje gekocht die het wel weer meet, maar omdat de accuduur zo kort is, zit m'n horloge vaak juist in de nacht aan de oplader. Dus geen complete weekoverzichten meer.
pi_193885033
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 09:00 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat mis ik wel echt aan de Fitbit, die slaapmeters. Ik heb wel een appje gekocht die het wel weer meet, maar omdat de accuduur zo kort is, zit m'n horloge vaak juist in de nacht aan de oplader. Dus geen complete weekoverzichten meer.
Mwah weet niet hoe nuttig het echt is. Maar hey hoe meer statistieken hoe leuker :D 2 dagen geleden wel een nieuw record.

Ben ik trouwens de enige die heel blij wordt van een nieuw notitieblok/moleskine boekje? *O*
Heb nu een mooie rode uitgekozen.
  donderdag 2 juli 2020 @ 09:06:54 #251
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193885061
Ik word ook vaak blij van een opschrijfboekje hoor sarabi!
Ongeveer 5 pagina's lang, daarna vergeet ik dat boekje mee te nemen/ te gebruiken. -O-

Nu heb ik dus overal van die boekjes slingeren.. :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 2 juli 2020 @ 09:08:56 #252
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193885078
En @Sarabi .. vertel eens wat meer over de brouwactiviteiten?
Welke keuzes moet je gaan maken? In hoe verre verschillen de brouwerijen? ( niet alleen de prijs neem ik aan) is het makkelijk jullie "recept" op te schalen? Helpen de brouwerijen daar dan ook nog mee? Etc etc ^O^
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 2 juli 2020 @ 09:10:35 #253
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193885093
En een :* voor de pa van Cat. Is er vandaag al wat beter nieuws? Geen idee hoe snel een situatie kan verbeteren/ verslechteren eigenlijk
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_193885097
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 09:03 schreef Sarabi het volgende:
Mwah weet niet hoe nuttig het echt is. Maar hey hoe meer statistieken hoe leuker :D 2 dagen geleden wel een nieuw record.
Ik denk dat het, net als vetmetingen in weegschalen, niet echt betrouwbaar is. Maar schommelingen binnen je eigen statistieken vind ik soms toch wel interessant.
  donderdag 2 juli 2020 @ 09:11:55 #255
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193885103
En een ^O^ voor de diagnoses van Tele. Als noob lijken de diagnoses best te passen.. geef jezelf de tijd om er mee om te leren gaan! :*
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 2 juli 2020 @ 09:12:58 #256
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193885109
Heeft mini zich nog gemeld vanuit dr tentje of zal de powerbank verzopen zijn? :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_193885110
Mogge. Ik heb een stomme bromvlieg om m'n kop zoemen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_193885136
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 09:10 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik denk dat het, net als vetmetingen in weegschalen, niet echt betrouwbaar is. Maar schommelingen binnen je eigen statistieken vind ik soms toch wel interessant.
Sowieso statistieken O+

Ik heb sinds oktober vorig jaar iedere dag ingevuld hoe ik me voelde op een schaal van 1/verschrikkelijk tot 5/fantastisch, en een paar dingen over wat ik die dag gedaan heb en wat ik voelde. Gisteren kon ik de stats bekijken van de eerste helft van 2020 en het is bijzonder om te zien dat ik op maandagen gemiddeld 2.4 scoor en op de andere dagen tussen de 2.7 en 3. Kortom, ik heb nu bewijs om aan te tonen dat maandagen afgeschaft moeten worden :+
pi_193885155
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 09:03 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Mwah weet niet hoe nuttig het echt is. Maar hey hoe meer statistieken hoe leuker :D 2 dagen geleden wel een nieuw record.

Ben ik trouwens de enige die heel blij wordt van een nieuw notitieblok/moleskine boekje? *O*
Heb nu een mooie rode uitgekozen.
Jaaa *O*

Ik ben nog steeds bezig in de schriftjes die ik in mijn O+ kerstpakket O+ had gehad :) Ik word het blijst van goed papier, want dan kan ik met mijn vulpen schrijven. En ik heb verschillende kleuren inkt voor mijn vulpen, dus in dit schrift loopt de kleur al over van paars naar koningsblauw naar diepgroen; hierna lichtblauw en dan weer naar paars denk ik. O+
pi_193885209
Mogge!

Over slaap, ik werd vannacht wakker van een raar geluid. Voelde voorzichtig naast me en toen maar even de lamp aan gedaan en dit produceerde het geluid (normaal ligt ze bij mijn voeten)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijstjes, ik maak ze graag maar vergeet ze bij te houden of af te strepen. Ga straks even in mijn werkstapel alle lijstjes vandaan vissen en kijken wat weg kan en wat haast heeft
We have far more in common than that which devides us..
pi_193885222
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 09:06 schreef Barreltje het volgende:
Ik word ook vaak blij van een opschrijfboekje hoor sarabi!
Ongeveer 5 pagina's lang, daarna vergeet ik dat boekje mee te nemen/ te gebruiken. -O-

Nu heb ik dus overal van die boekjes slingeren.. :+
Dit is ook wel herkenbaar....
Misschien moet ik het anders zeggen, ik word blij van de eerste paar pagina's beschrijven :')

En welke keuzes? Veel.....ten eerste willen we ook echt mee helpen brouwen, dus dat moet mogelijk zijn.
We willen eigenlijk ook met wat ongewone ingrediënten brouwen dus als dat mogelijk is, krijgen ze een bonuspunt :D
Of opslag mogelijk is.
Het opschalen eventueel inderdaad, ookal is dat nog niet het grootste punt.
Of ze kunnen helpen met de etiketten.
En of er een mogelijkheid is tot blik ipv fles.
pi_193885235
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 09:18 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Jaaa *O*

Ik ben nog steeds bezig in de schriftjes die ik in mijn O+ kerstpakket O+ had gehad :) Ik word het blijst van goed papier, want dan kan ik met mijn vulpen schrijven. En ik heb verschillende kleuren inkt voor mijn vulpen, dus in dit schrift loopt de kleur al over van paars naar koningsblauw naar diepgroen; hierna lichtblauw en dan weer naar paars denk ik. O+
Vulpen is wel echt gaaf O+ daar heb ik volgens mij al 20jaar niet meer mee geschreven.
pi_193885303
Ik wilde begin dit jaar een lijstje bijhouden met welke dagen ik vegetarisch had gegeten, en welke dagen veganistisch. Was benieuwd of je door vega te eten, automatisch al regelmatig veganistische dagen hebt ook. Maar dat was ik alweer snel zat. :') Volgens mij heb ik zoiets bijhouden nog nooit langer dan twee weken volgehouden.

Hoewel, bij het afvallen heb ik soms wel periodes gehad waarin ik heel fanatiek alles in m'n app invulde. Maar ook dat doe ik nu nog maar sporadisch. Terwijl ik het wel heel interessant zou vinden om het te weten. Maar gewoon lui.
pi_193885335
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 09:28 schreef Myraela het volgende:
Ik wilde begin dit jaar een lijstje bijhouden met welke dagen ik vegetarisch had gegeten, en welke dagen veganistisch. Was benieuwd of je door vega te eten, automatisch al regelmatig veganistische dagen hebt ook. Maar dat was ik alweer snel zat. :') Volgens mij heb ik zoiets bijhouden nog nooit langer dan twee weken volgehouden.

Hoewel, bij het afvallen heb ik soms wel periodes gehad waarin ik heel fanatiek alles in m'n app invulde. Maar ook dat doe ik nu nog maar sporadisch. Terwijl ik het wel heel interessant zou vinden om het te weten. Maar gewoon lui.
Voor zulke dingen gebruik ik mijn BuJo. Begin van het jaar ben ik er wel even voor moeten gaan zitten en heb ik een soort van invulschemas gemaakt. Ben je dan wel even mee bezig. Maar nu hoef ik elke dag alleen nog maar een kruisje (soms gekleurd als ik meerdere opties heb). Heb nu zo'n 10 lijstjes die ik daar in bij hou.
  donderdag 2 juli 2020 @ 09:33:24 #265
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193885353
Ik heb wel eens meegedaan aan zo'n 1001-project.. 3 weken volgehouden.. het is niet aan mij besteed _O-
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 2 juli 2020 @ 09:33:32 #266
63722 z80
I fink you freaky
pi_193885356
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 10:12 schreef z80 het volgende:

[..]

Als ik er aan denk zal ik vanavond even kijken of ik het speldje van deze tocht nog heb.
Was in 1 van de parken in die hoek met een oud dorp in de rotsen. Ik was er in 2000.
Dus digitale foto's heb ik niet. Wel wat analoge foto's inmiddels ingescand.

En veiligheid was enkel op papier. Geen vangnet, zekeringen of hekjes. Gewoon open boven de afgrond.
Speldje kan ik niet meer vinden. Wel een foto. en als ik deze door google heen haal blijkt dit Mesa Verde National Park te zijn. Wat best kan kloppen. In de rotsen overhang een dorp. En wij onder begeleiding aan de overkant van de kloof op een veel te smal pad en klimpartij.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_193885376
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 09:33 schreef Barreltje het volgende:
Ik heb wel eens meegedaan aan zo'n 1001-project.. 3 weken volgehouden.. het is niet aan mij besteed _O-
Oja dat heb ik ook ooit nog gedaan....wel langer dan 3 weken maar nooit afgemaakt.
  donderdag 2 juli 2020 @ 09:35:40 #268
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193885387
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 09:23 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dit is ook wel herkenbaar....
Misschien moet ik het anders zeggen, ik word blij van de eerste paar pagina's beschrijven :')

En welke keuzes? Veel.....ten eerste willen we ook echt mee helpen brouwen, dus dat moet mogelijk zijn.
We willen eigenlijk ook met wat ongewone ingrediënten brouwen dus als dat mogelijk is, krijgen ze een bonuspunt :D
Of opslag mogelijk is.
Het opschalen eventueel inderdaad, ookal is dat nog niet het grootste punt.
Of ze kunnen helpen met de etiketten.
En of er een mogelijkheid is tot blik ipv fles.
Oh tof! Hoe bedoel je "meehelpen brouwen"? Dat he iedere dag de brouwerij in mag en mag roeren/Logs bijhouden etc ofzo? Of bij bepaalde stappen in het proces aanwezig zijn en dan helpen?

En waarom mogelijkheid tot blikjes? Ik begreep dat veel mensen flesjes "lekkerder" vinden :?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_193885401
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 09:31 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Voor zulke dingen gebruik ik mijn BuJo. Begin van het jaar ben ik er wel even voor moeten gaan zitten en heb ik een soort van invulschemas gemaakt. Ben je dan wel even mee bezig. Maar nu hoef ik elke dag alleen nog maar een kruisje (soms gekleurd als ik meerdere opties heb). Heb nu zo'n 10 lijstjes die ik daar in bij hou.
Ik heb met in een appje, hoef eigenlijk ook alleen een vinkje aan te klikken. Maar dan haak ik alsnog af. :@

Sowieso vind ik het wel knap als mensen een BuJo bijhouden. Ik heb er een paar keer mee willen beginnen, maar ik verlies mezelf dan helemaal in het tekenen en ontwerpen van de pagina's. Dat kost zo belachelijk veel tijd bij mij. :')
  donderdag 2 juli 2020 @ 09:38:01 #270
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193885424
Wat is een BuJo?
De Jo kom ik nog wel uit, da's journal, maar de Bu?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_193885474
Bullet Journal.
pi_193885485
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 09:35 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Oh tof! Hoe bedoel je "meehelpen brouwen"? Dat he iedere dag de brouwerij in mag en mag roeren/Logs bijhouden etc ofzo? Of bij bepaalde stappen in het proces aanwezig zijn en dan helpen?

En waarom mogelijkheid tot blikjes? Ik begreep dat veel mensen flesjes "lekkerder" vinden :?
Vooral op de brouwdag zelf, helpen bij alle stappen (ookal mogen ze het poetsen wel aan iemand anders over laten O-) ). Dus het mout malen, roeren, alles toevoegen etc.

De weken erna is het niet heel spannend meer.
Eventueel weer helpen met het bottelen, aan het eind.

Blikjes is echt de hype op dit moment :D ik vind het vooral mooi omdat je veel meer met het etiket kan. Verder is het ook beter voor het bier, omdat er helemaal geen licht bij komt. Zeker handig voor het soort bier dat wij willen maken.
En het zou ook beter zijn voor het milieu, maar dat moet ik nog verder uitzoeken. Dat is volgens mij meer voor de supergrote brouwerijen omdat het makkelijker te vervoeren is.
pi_193885494
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 09:38 schreef Barreltje het volgende:
Wat is een BuJo?
De Jo kom ik nog wel uit, da's journal, maar de Bu?
https://bulletjournal.com/

Mijn man gebruikt het echt zoals het 'hoort'. Ik heb er wat kleine dingen uitgepikt die ik fijn vind.

Ik teken er ook niet in, niet crea genoeg.
  donderdag 2 juli 2020 @ 09:44:29 #274
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193885509
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 09:42 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Vooral op de brouwdag zelf, helpen bij alle stappen (ookal mogen ze het poetsen wel aan iemand anders over laten O-) ). Dus het mout malen, roeren, alles toevoegen etc.

De weken erna is het niet heel spannend meer.
Eventueel weer helpen met het bottelen, aan het eind.

Blikjes is echt de hype op dit moment :D ik vind het vooral mooi omdat je veel meer met het etiket kan. Verder is het ook beter voor het bier, omdat er helemaal geen licht bij komt. Zeker handig voor het soort bier dat wij willen maken.
En het zou ook beter zijn voor het milieu, maar dat moet ik nog verder uitzoeken. Dat is volgens mij meer voor de supergrote brouwerijen omdat het makkelijker te vervoeren is.
Ghehe.. valt het op dat ik geen bier drink? O-)

Maar tof hoor! En goed dat jullie duidelijk op een rijtje hebben wat je wel en wat je niet wil ^O^

Word jij hoofd-bierbrouwer of gaat je man dat doen?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_193885546
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 09:44 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Ghehe.. valt het op dat ik geen bier drink? O-)

Maar tof hoor! En goed dat jullie duidelijk op een rijtje hebben wat je wel en wat je niet wil ^O^

Word jij hoofd-bierbrouwer of gaat je man dat doen?
Hahaha, je vragen zijn juist leuk ^O^

Mijn man is de hoofdbrouwer, ik sta als brouwhulp op onze recepten :D
pi_193885569
Mensen, wat vinden jullie fijne diepvriesbakjes? Ik was altijd van de zakjes, maar ik denk dat labels daar niet goed op blijven plakken. En ik wil wat minder wegwerpplastic gebruiken.
  donderdag 2 juli 2020 @ 09:50:10 #277
63722 z80
I fink you freaky
pi_193885585
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 09:42 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Vooral op de brouwdag zelf, helpen bij alle stappen (ookal mogen ze het poetsen wel aan iemand anders over laten O-) ). Dus het mout malen, roeren, alles toevoegen etc.

De weken erna is het niet heel spannend meer.
Eventueel weer helpen met het bottelen, aan het eind.

Blikjes is echt de hype op dit moment :D ik vind het vooral mooi omdat je veel meer met het etiket kan. Verder is het ook beter voor het bier, omdat er helemaal geen licht bij komt. Zeker handig voor het soort bier dat wij willen maken.
En het zou ook beter zijn voor het milieu, maar dat moet ik nog verder uitzoeken. Dat is volgens mij meer voor de supergrote brouwerijen omdat het makkelijker te vervoeren is.
Is blik beter voor het milieu dan glas? Blik moet voorzien worden van coating. Meestal een kunststof.
Wel mooi om een blikvuller in werking te zien. Zeker op volle toeren en er dan dicht bij staan. Een flesvuller op volle toeren is ook indrukwekkend.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  donderdag 2 juli 2020 @ 09:50:32 #278
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193885592
Ik zit nu al een tijdje te azen op de remarkable
Lijkt me heerlijk om niet steeds alles weer over te hoeven typen ^O^ _O_

Maar dan ben ik ook weer bang dat het eindigt als de schriftjes.. en da's wel een flink duur schriftje dan :o
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_193885688
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 09:50 schreef z80 het volgende:

[..]

Is blik beter voor het milieu dan glas? Blik moet voorzien worden van coating. Meestal een kunststof.
Wel mooi om een blikvuller in werking te zien. Zeker op volle toeren en er dan dicht bij staan. Een flesvuller op volle toeren is ook indrukwekkend.
Ja, dat wordt nu iig gezegd.
Zoals ik zei moet ik het zelf nog uitzoeken.
Maar heeft met recyclen en vervoer te maken.
pi_193885698
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 09:50 schreef Barreltje het volgende:
Ik zit nu al een tijdje te azen op de remarkable
Lijkt me heerlijk om niet steeds alles weer over te hoeven typen ^O^ _O_

Maar dan ben ik ook weer bang dat het eindigt als de schriftjes.. en da's wel een flink duur schriftje dan :o
Dat ziet er interessant uit :) nog nooit van gehoord
pi_193885790
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 09:50 schreef Barreltje het volgende:
Ik zit nu al een tijdje te azen op de remarkable
Lijkt me heerlijk om niet steeds alles weer over te hoeven typen ^O^ _O_

Maar dan ben ik ook weer bang dat het eindigt als de schriftjes.. en da's wel een flink duur schriftje dan :o
Is dat zo’n afveegbaar schriftje? Duur! :D Ik heb er nu eentje voor een kleine 30 euro in bestelling staan.

Verder dwars door de teruglees heen:
Bierzakenblijheid *O* ^O^

Mijn slaap deed het, die van mijn moeder niet (maar dat wisten we al. Zorgen = niet slapen) die van mijn vader deed het redelijk. Maar die maakte mijn slaap voortijdig stuk door om half zes een update te appen (en uiteraard had ik nu de telefoon naast het bed en niet op stil). Maar hey, tekens van leven zijn goed.
Net even gebeld, hij klinkt als vanouds en voelt zich goed. Geen extra zuurstof en goed zuurstofgehalte in het bloed. Komende tijd is wel spannend, er hoeft maar één stolsel door te schieten naar hoofd of hart en dan is het foute boel. Maar dan kan het ziekenhuis daar wel meteen bovenop springen.
Pa had dinsdag nog 28 km gefietst.... Nu mocht hij zelfs niet gaan douchen... hij vond het maar matig _O- :')

Dank voor de sterkte wensen O+

Miniii... leef je nog!?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 2 juli 2020 @ 10:07:09 #282
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_193885807
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2020 10:06 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Is dat zo’n afveegbaar schriftje? Duur! :D Ik heb er nu eentje voor een kleine 30 euro in bestelling staan.

Verder dwars door de teruglees heen:
Bierzakenblijheid *O* ^O^
Mijn slaap deed het, die van mijn moeder niet (maar dat wisten we al. Zorgen = niet slapen) die van mijn vader deed het redelijk. Maar die maakte mijn slaap voortijdig stuk door om half zes een update te appen (en uiteraard had ik nu de telefoon naast het bed en niet op stil). Maar hey, tekens van leven zijn goed.
Net even gebeld, hij klinkt als vanouds en voelt zich goed. Geen extra zuurstof en goed zuurstofgehalte in het bloed. Komende tijd is wel spannend, er hoeft maar één stolsel door te schieten naar hoofd of hart en dan is het foute boel. Maar dan kan het ziekenhuis daar wel meteen bovenop springen.
Pa had dinsdag nog 28 km gefietst.... Nu mocht hij zelfs niet gaan douchen... hij vond het maar matig _O- :')

Dank voor de sterkte wensen O+

Miniii... leef je nog!?
Dit is een digitaal, afveegbaar schriftje. Je schrijft er op en het ding zet wat je schrijft in een bestand en slaat het op je computer op.
pi_193885810
Ik heb een soort van principekwestie-issue met mijn (vorige) energieleverancier. Ze nemen de volle 14 dagen de tijd om eventuele terugbetalingen terug te storten. (Veelgehoorde klacht op the interwebz maar ook eigen ervaring want dag 13 and counting) Ik wil weten waarom.
Ze geven halve waarheden en halve antwoorden en ik heb besloten me niet te laten afschepen. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_193885836
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 09:23 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!

Over slaap, ik werd vannacht wakker van een raar geluid. Voelde voorzichtig naast me en toen maar even de lamp aan gedaan en dit produceerde het geluid (normaal ligt ze bij mijn voeten)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijstjes, ik maak ze graag maar vergeet ze bij te houden of af te strepen. Ga straks even in mijn werkstapel alle lijstjes vandaan vissen en kijken wat weg kan en wat haast heeft
En dees O+
Hier gooide poes zich net van haar poef af, uit de zon. En met minimale inspanning ligt ze nu languit op het laminaat/zwaarleven

En een :* op het volle hoofd van Barrel.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193885848
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 10:07 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Dit is een digitaal, afveegbaar schriftje. Je schrijft er op en het ding zet wat je schrijft in een bestand en slaat het op je computer op.
Ah, dat is een stuk hipper dan het steenpapier wat ik gekocht heb :Y

Dingen die ik wil bewaren zet ik altijd al meteen op de tablet. Ik zocht juist iets voor een dadelijks to do afvink/doorstreep lijstje.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 2 juli 2020 @ 10:10:39 #286
63722 z80
I fink you freaky
pi_193885852
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 09:57 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja, dat wordt nu iig gezegd.
Zoals ik zei moet ik het zelf nog uitzoeken.
Maar heeft met recyclen en vervoer te maken.
Glas kan 100% hergebruikt worden. Blik moet eerst van de coating ontdaan worden. Vervoer van blik is wel goedkoper vanwege het gewicht.

Ook een leuk weetje. Het blik waar het bier in zit is bij de goedkopere bieren duurder dan het bier (netto prijs).
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_193885904
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 09:50 schreef Barreltje het volgende:
Ik zit nu al een tijdje te azen op de remarkable
Lijkt me heerlijk om niet steeds alles weer over te hoeven typen ^O^ _O_

Maar dan ben ik ook weer bang dat het eindigt als de schriftjes.. en da's wel een flink duur schriftje dan :o
Er komt een versie 2 aan. Maar ik vind het duur. Wel mooi O+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  donderdag 2 juli 2020 @ 10:16:02 #288
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_193885909
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 10:10 schreef z80 het volgende:

[..]

Glas kan 100% hergebruikt worden. Blik moet eerst van de coating ontdaan worden. Vervoer van blik is wel goedkoper vanwege het gewicht.

Ook een leuk weetje. Het blik waar het bier in zit is bij de goedkopere bieren duurder dan het bier (netto prijs).
De milieu winst zit hem in het feit dat nieuw aluminium of staal maken enorm belastend is. Daar gaat je energie in zitten.
pi_193885925
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 09:49 schreef Myraela het volgende:
Mensen, wat vinden jullie fijne diepvriesbakjes? Ik was altijd van de zakjes, maar ik denk dat labels daar niet goed op blijven plakken. En ik wil wat minder wegwerpplastic gebruiken.
Ik vind die van Sistema fijn.

• goed schoon te krijgen (verwijderbare/verplaatsbare onderdelen)
• goed zichtbaar wat erin zit
• veel verschillende maten verkrijgbaar
• verschillende maten stapelbaar op elkaar en deksels uitwisselbaar
• het sluitmechanisme zit aan het bakje ipv aan de deksel, zodat je de deksels makkelijker op kunt bergen
• het sluitmechanisme scharniert ipv buigt, waardoor je minder last hebt van plasticmoeheid

zulke:


Ik vond mijne goedkoop bij de TJMaxx, maar daar hangt het er maar net vanaf wat voor partijen ze hebben. Blokker heeft ze geloof ik ook en online zijn ze vast ook wel op allerlei plaatsen. :)
  donderdag 2 juli 2020 @ 10:30:35 #290
63722 z80
I fink you freaky
pi_193886062
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 10:16 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

De milieu winst zit hem in het feit dat nieuw aluminium of staal maken enorm belastend is. Daar gaat je energie in zitten.
Blik moet elke keer gesmolten worden. Glas (statiegeld fles) wordt gewassen en hergebruikt. Bij een bepaald eigen merk mocht er maximaal 10% nieuwe flessen worden gebruikt de rest was hergebruik.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Official ESF Kreviewer donderdag 2 juli 2020 @ 10:35:37 #291
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_193886118
Zal ik vandaag hele dure Lego kopen die ik al vrij lang wens.

Moeilijk.
  donderdag 2 juli 2020 @ 10:37:46 #292
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193886138
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 10:15 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Er komt een versie 2 aan. Maar ik vind het duur. Wel mooi O+
Ja joh..maar dinki, en ik wil mezelf ook wel een kadootje geven (alhoewel er straks ook een nieuwe fiets gekocht gaat worden :+ )
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_193886283
@z80: Oh, wij zijn tot Page geweest, qua oostelijkste punt. Maar ziet er wel heel gaaf uit, dat park/ dat dorp dat je noemt! O+

quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 10:30 schreef z80 het volgende:

[..]

Blik moet elke keer gesmolten worden. Glas (statiegeld fles) wordt gewassen en hergebruikt. Bij een bepaald eigen merk mocht er maximaal 10% nieuwe flessen worden gebruikt de rest was hergebruik.
Ik zou zelf denk ik eerder voor glas kiezen om te kopen dan blik, sinds ik weet dat er in de coating van blik bisphenol-A wordt gebruikt (en sinds dat vak dit semester de angst van toxicologen zag ervoor :D )

Maar klinkt als een leuk project hoor Sarabi! :Y

quote:
14s.gif Op donderdag 2 juli 2020 10:35 schreef Kreator het volgende:
Zal ik vandaag hele dure Lego kopen die ik al vrij lang wens.

Moeilijk.
Hangt er vanaf wat voor Lego het is natuurlijk. (M.a.w.: ik ben nieuwsgierig :+ .)
pi_193886297
Agenda's en BuJo; ik hou het 2 weken vol, en dan is het weer klaar. :')
Ik wil het ook veel te netjes en perfect doen, kost teveel tijd. Niet handig.
  Official ESF Kreviewer donderdag 2 juli 2020 @ 10:53:48 #295
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_193886325


Deze. Maar hij is 300+ euro. :').

Dus ik doe het maar niet.
pi_193886353
quote:
14s.gif Op donderdag 2 juli 2020 10:53 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]

Deze. Maar hij is 300+ euro. :').

Dus ik doe het maar niet.
Hij kijkt er wel zwoel bij....

Oh wacht, je bedoelde de auto. :+
Op Amazon (....ja, beetje omstreden, I know....) hebben ze hem voor 275 euro.
pi_193886358
Zou de man wel kopen. :9
pi_193886362
Wil wel een ritje maken. :9
pi_193886369
:D Myraela _O-
  donderdag 2 juli 2020 @ 10:58:08 #300
63722 z80
I fink you freaky
pi_193886370
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 10:50 schreef Candaasje het volgende:
@:Z80: Oh, wij zijn tot Page geweest, qua oostelijkste punt. Maar ziet er wel heel gaaf uit, dat park/ dat dorp dat je noemt! O+
[..]

Ik zou zelf denk ik eerder voor glas kiezen om te kopen dan blik, sinds ik weet dat er in de coating van blik bisphenol-A wordt gebruikt (en sinds dat vak dit semester de angst van toxicologen zag ervoor :D )

Maar klinkt als een leuk project hoor Sarabi! :Y
[..]

Hangt er vanaf wat voor Lego het is natuurlijk. (M.a.w.: ik ben nieuwsgierig :+ .)
We hebben toen 6000 kilometer gereden in 21 dagen. Gestart in LA. Toen naar beneden via San Diego langs de grens weer omhoog via verschillende nationale parken en het vierstatenpunt door dead valley over de hoover dam naar Las Vegas. En via San Francisco weer naar huis.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Official ESF Kreviewer donderdag 2 juli 2020 @ 11:00:50 #301
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_193886412
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 10:56 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Hij kijkt er wel zwoel bij....

Oh wacht, je bedoelde de auto. :+
Op Amazon (....ja, beetje omstreden, I know....) hebben ze hem voor 275 euro.
Maar dat is niet vandaag.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')