Dankjequote:Op woensdag 1 juli 2020 07:56 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd heer Zeroku
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En goedemorgen allemaal
komt eraan momentjequote:
Kampioenquote:Op woensdag 1 juli 2020 08:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dankjega zo op de pc alle mentions van vannacht ff teruglezen
MOrguh Inverquote:
Hey Jippiequote:Op woensdag 1 juli 2020 07:56 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd heer Zeroku
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En goedemorgen allemaal
Weet zo een twee drie geen namen, maar meestal was het begin van de maand een drukke boel hierquote:
Lekker dank jequote:
quote:
Ah zo bedoel je. Ja vorige maand was het de eerste dagen ook al niet zo heel druk dacht ikquote:Op woensdag 1 juli 2020 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet zo een twee drie geen namen, maar meestal was het begin van de maand een drukke boel hier
hoe op mario zepost gewoonquote:Op woensdag 1 juli 2020 08:12 schreef mario390 het volgende:
dat snap ik niet
wanneer heeft moonlight 20 punten gemakt??
preciesquote:
¿quote:
nee ik heb nachgekijkt haags telt niet metquote:Op woensdag 1 juli 2020 08:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hoe op mario zepost gewoon
dus ze post en krijgt haar punten net als jij en ik en door nu marioquote:Op woensdag 1 juli 2020 08:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ik heb nachgekijkt haags telt niet met
Je hebt me gewoon twee keer gefeliciteerdquote:Op woensdag 1 juli 2020 00:01 schreef Jippie68 het volgende:
Gefeliciteerd @:Zeroku met de overwinning!
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Dankjequote:Op woensdag 1 juli 2020 00:02 schreef moemoe het volgende:
And we have a winner!!!
Gefeliciteerd met al je inspanningen die hebben geleid tot de winst van deze maand.
Winnaar van juni 2020!!
@:zeroku
[ afbeelding ]
Wooo. Dankjequote:
Wo bleiben sie? Champagne wordt warmquote:Op woensdag 1 juli 2020 00:01 schreef PoezeligDing het volgende:
Gefeliciteerd @:Zeroku met je klinkende overwinning
ja nur zij heeft vanaf 6:07 - 6:17 10 punten,hebb jou geslapen in deze tijd?quote:Op woensdag 1 juli 2020 08:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dus ze post en krijgt haar punten net als jij en ik en door nu mario
He. Deze is wel tofquote:
ja ik sliep die tijd nog schatquote:Op woensdag 1 juli 2020 08:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja nur zij heeft vanaf 6:07 - 6:17 10 punten,hebb jou geslapen in deze tijd?
dat is de kut om dat haags niet telt,en ik moonlight overziehn hebquote:Op woensdag 1 juli 2020 08:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja ik sliep die tijd nog schat
Maar mijn zicht op de straat...quote:Op woensdag 1 juli 2020 08:33 schreef Jippie68 het volgende:
Vind dat ook zo mooi bij mensen die stampij maken over een verkeersbord voor hun deur
rustughh is eerste dag schatjequote:
Je moet toch watquote:Op woensdag 1 juli 2020 08:33 schreef Jippie68 het volgende:
Vind dat ook zo mooi bij mensen die stampij maken over een verkeersbord voor hun deur
ja het is nu betje verzwicktquote:Op woensdag 1 juli 2020 08:38 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Waarop? Jij hebt vannacht mret Chufi en Ferrous toch al punten lopen verdelen?
[ afbeelding ]
Het kan erger inderdaadquote:Op woensdag 1 juli 2020 08:39 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Als dat je enige 'problemen' zijn, ben je een gezegend mens
Meer aanwezig zijn Mario en opletten niet posten en dan weer 10 minuten weg.quote:
Hey Hidi was er vannacht weer zie ik. Had ik al een paar dagen gemist.quote:Op woensdag 1 juli 2020 08:41 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je hebt toch al een mooie plaats?
Hij zei al aan het werk te gaan, dus zal drukker zijn met andere dingen nu.quote:Op woensdag 1 juli 2020 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Hidi was er vannacht weer zie ik. Had ik al een paar dagen gemist.
dat is niet möglich,ik moet ook slapen ben er vanaf middernachtquote:Op woensdag 1 juli 2020 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Meer aanwezig zijn Mario en opletten niet posten en dan weer 10 minuten weg.
Als je wilt winnen moet je constant hier zijn.
Ja, zag hem opeens in de score staanquote:Op woensdag 1 juli 2020 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Hidi was er vannacht weer zie ik. Had ik al een paar dagen gemist.
quote:Op woensdag 1 juli 2020 08:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je hebt me gewoon twee keer gefeliciteerd. Dankjewel
[..]
Dankje!
[..]
Wooo. Dankje
[..]
Wo bleiben sie? Champagne wordt warm..
Goed ideequote:Op woensdag 1 juli 2020 08:46 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ga er gewoon een vrouwonvriendelijker seizoen van maken
Om dat mensen komen wanneer ze tijd en zin hebben mopquote:Op woensdag 1 juli 2020 08:45 schreef mario390 het volgende:
ik snap nur niet waarom nu nur 3 spelers zijn? sonst om dit tijd zijn wel 5 - 6
💋quote:
Je verwacht het niet hé, dat sommige mensen overdag moeten werken.quote:Op woensdag 1 juli 2020 08:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Om dat mensen komen wanneer ze tijd en zin hebben mop
Nee dat kan ook echt nietquote:Op woensdag 1 juli 2020 08:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je verwacht het niet hé, dat sommige mensen overdag moeten werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |