Ohja, stelt dus uiteindelijk ook niet veel voor.quote:Op woensdag 1 juli 2020 13:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Zal waarschijnlijk wel een andere presentator komen voor een één van de twee dagen. Op de andere dag zat Helene Hendriks er al. Of die gaat het twee dagen doen.
Over de CL uitzendingen heb ik het dan.
Haha mooi beeldquote:Op woensdag 1 juli 2020 13:38 schreef Hamlapjes het volgende:
Wel lachen. Heb je straks een keer verlenging tijdens een wedstrijd, waardoor het programma dus uitloopt. En dan:
'We gaan nu eerst even naar Hart van Nederland, met Greda die nu écht klaar is met de anderhalve meter. Daarna komen we bij u terug met de verlenging, blijf kijken!'
de horror.quote:Op woensdag 1 juli 2020 13:38 schreef Hamlapjes het volgende:
Wel lachen. Heb je straks een keer verlenging tijdens een wedstrijd, waardoor het programma dus uitloopt. En dan:
'We gaan nu eerst even naar Hart van Nederland, met Greda die nu écht klaar is met de anderhalve meter. Daarna komen we bij u terug met de verlenging, blijf kijken!'
Niemand wil gewoon in de buurt van Greda komen, zo kun je het ook bekijkenquote:Op woensdag 1 juli 2020 13:40 schreef Strani het volgende:
Best opvallend dat Greda tegen de anderhalvemeterregel is want normaal zorgt ze er wel voor dat niemand bij haar in de buurt komt. Maar ja, als het van de overheid moet dan is het opeens een probleem.
Die fictieve personen van jullie ookquote:Op woensdag 1 juli 2020 13:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Niemand wil gewoon in de buurt van Greda komen, zo kun je het ook bekijken
Al is Anja wel gebaseerd op een echt persoonquote:Op woensdag 1 juli 2020 13:52 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die fictieve personen van jullie ook![]()
Dat is wel een paar hoofdstukken geledenquote:Op woensdag 1 juli 2020 14:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Al is Anja wel gebaseerd op een echt persoon
Die zit inmiddels ook al ver van de werkelijkheid af tochquote:Op woensdag 1 juli 2020 14:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Al is Anja wel gebaseerd op een echt persoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 juli 2020 15:25 schreef Arizona het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het geen bijzonder liedje, maar misschien komt dat nog wanneer ik 'm vaker hoor.quote:
quote:Op woensdag 1 juli 2020 15:26 schreef Strani het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Mijn eerste ESF ervaring was 2003. Ik was nog net 9 en mocht voor het eerst zo laat opblijven om het te kijkenquote:Op woensdag 1 juli 2020 15:36 schreef Arizona het volgende:
Mijn eerste aanraking met het Songfestival was trouwens Alles heeft een ritme van Frizzle Sizzle. Ik vond die vrouwen en dat liedje zo ontzettend leukHun jurkjes waren zo zoet
Dus 1986, ik was 7, was mijn eerste ESF-ervaring
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn eerste ESF "ervaring" was 2009quote:Op woensdag 1 juli 2020 15:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mijn eerste ESF ervaring was 2003. Ik was nog net 9 en mocht voor het eerst zo laat opblijven om het te kijkenEn echt meteen hooked
De jaren daarna werden onze rampjaren, maar dat temperde mijn enthousiasme absoluut niet. Niks mocht ertussen komen en ik moest en zou kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |