Wat speel je?quote:Op woensdag 1 juli 2020 00:05 schreef molloot200 het volgende:
Zo mijn muziekrepetitie + nazit was erg gezellig. Voor het eerst na Corona weer eens zonder ongelofelijke hitte. Heerlijk
Het ging nietquote:Op woensdag 1 juli 2020 00:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Is ook een rare dag geweest natuurlijk. Hoe ging het werk uiteindelijk?
quote:Op woensdag 1 juli 2020 00:00 schreef molloot200 het volgende:
[..]
From the Sun to the World
Rockaria![]()
![]()
Ja, dat is dan maar zo, en het kan dan verder morgen ook allemaal nog welquote:Op woensdag 1 juli 2020 00:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het ging niet. Het was al lastig en na dat nieuws ging het helemaal niet meer. Morgen flink tegenaan.
Ja dat vond ik uiteindelijk ookquote:Op woensdag 1 juli 2020 00:08 schreef Strani het volgende:
Ja, dat is dan maar zo, en het kan dan verder morgen ook allemaal nog wel
In principe alle blaasinstrumenten met 3 ventielen; ik wissel nogal eens af, maar op dit moment “gewoon” trompetquote:
quote:Op woensdag 1 juli 2020 00:10 schreef molloot200 het volgende:
[..]
In principe alle blaasinstrumenten met 3 ventielen; ik wissel nogal eens af, maar op dit moment “gewoon” trompet
Ik wilde naar ELO in ziggo dit jaar maar later toch niet gedaan omwille van de prijsquote:Op woensdag 1 juli 2020 00:08 schreef Redefine het volgende:
[..]![]()
Verder: Livin' Thing, Don't Bring Me Down, Evil Woman
oh cool. In een orkest of band?quote:Op woensdag 1 juli 2020 00:10 schreef molloot200 het volgende:
[..]
In principe alle blaasinstrumenten met 3 ventielen; ik wissel nogal eens af, maar op dit moment “gewoon” trompet
Tenzij je voor de brandweer of de luchtverkeersleiding werkt. Dan had het misschien eigenlijk wel vandaag gemoeten.quote:
Leukquote:Op woensdag 1 juli 2020 00:10 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Caesarquote:
Jammer dat je niet gegaan bent. Maar wie weet nog een andere keer.quote:Op woensdag 1 juli 2020 00:11 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik wilde naar ELO in ziggo dit jaar maar later toch niet gedaan omwille van de prijs
Stiekem wel spijt
ja dan welquote:Op woensdag 1 juli 2020 00:12 schreef Strani het volgende:
Tenzij je voor de brandweer of de luchtverkeersleiding werkt. Dan had het misschien eigenlijk wel vandaag gemoeten.
Ik kan niet wachten tot het augusto is.quote:
Over schrikkeldagen had ie in elk geval een meningquote:Op woensdag 1 juli 2020 00:14 schreef Strani het volgende:
[..]
We zouden hem eens moeten vragen wat hij er van vindt inderdaad.
quote:Op woensdag 1 juli 2020 00:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot het augusto is.
Dat liedje van Twarres?quote:Op woensdag 1 juli 2020 00:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot het augusto is.
Nee dat is Wer bisto?quote:
In de officiële titel heet dit een show & marchingband. Een onderbelicht wereldje in Nederland maar het is echt heel groots. In alle hoeken van Nederland bestaan dit soort korpsen en ook buiten Nederland. Er bestaan grote NK’s en zelfs wereldkampioenswedstrijden in op het Wereldmuziekconcours. Op dit moment bevinden zich de grootsten vooral in de randstad: Kunst en Genoegen uit Leiden en DVS uit Katwijk.quote:Op woensdag 1 juli 2020 00:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
oh cool. In een orkest of band?
Ik heb vorig jaar les gehad met een doedelzak. Dat is bij één les gebleven. Blazen was niet zo mijn dingDrummen gaat me iets beter af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |