abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 juli 2020 @ 17:59:59 #176
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_193909660
quote:
11s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 15:47 schreef Chia het volgende:
:o !

Wijntjes drinken is NIET het leven en je leven op orde hebben!?

Oké ik stop NU met de pil, want ik ben al bijna dertig immers.
Bedankt voor deze wake-up call. ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oei, kunnen we dan geen wijntjes meer drinken op een terrasje? Dan moet ik ook beginnen met werpen

Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
  vrijdag 3 juli 2020 @ 18:11:57 #177
338319 ZarB
Piña colada
pi_193909868
quote:
11s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 15:47 schreef Chia het volgende:
:o !

Wijntjes drinken is NIET het leven en je leven op orde hebben!?

Oké ik stop NU met de pil, want ik ben al bijna dertig immers.
Bedankt voor deze wake-up call. ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik maak graag een zooitje van m'n leven. Dan hebben types als generationalpha nog wat om zich aan te verkneukelen..

...Terwijl ze naast hun uitgezakte vrouw en 4 koters op de bank stiekem hun minnares een ;( sturen omdat ze geen tijd voor hem heeft in haar yolo leven.

Maar hey, dan heb je wél je leven op orde.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  vrijdag 3 juli 2020 @ 18:14:58 #178
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_193909915
Vrouwen van 25+ horen gewoon aan het aanrecht en te baren ja :(
Let's just let it go
Let me let you go
pi_193910189
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 18:11 schreef ZarB het volgende:

[..]

Ik maak graag een zooitje van m'n leven. Dan hebben types als generationalpha nog wat om zich aan te verkneukelen..

...Terwijl ze naast hun uitgezakte vrouw en 4 koters op de bank stiekem hun minnares een ;( sturen omdat ze geen tijd voor hem heeft in haar yolo leven.

Maar hey, dan heb je wél je leven op orde.
Ik gun jou alle geluk van de wereld en absoluut geen kutleven. Maar volgens mij mis je het punt gewoon.

Helemaal prima als jij later kids wilt of geen kinderen en gelukkig bent met je huidige levensstijl.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 03-07-2020 18:36:21 ]
  vrijdag 3 juli 2020 @ 18:36:44 #180
277627 Seven.
We are Borg.
pi_193910232
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 18:34 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik gun jou alle geluk van de wereld en absoluut geen kutleven. Maar volgens mij mis je het punt gewoon.
Iedereen die zich niet conformeert aan jouw wereldbeeld, mist het punt?
Resistance is futile.
  vrijdag 3 juli 2020 @ 18:55:18 #181
338319 ZarB
Piña colada
pi_193910507
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 18:34 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Helemaal prima als jij later kids wilt of geen kinderen en gelukkig bent met je huidige levensstijl.
Je punt is echt heel duidelijk hoor.
pi_193910615
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 18:55 schreef ZarB het volgende:

[..]

Je punt is echt heel duidelijk hoor.
Reageer dan even normaal in plaats van er een karikatuur van te maken.
  vrijdag 3 juli 2020 @ 19:22:26 #183
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_193910952
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 18:36 schreef Seven. het volgende:

[..]

Iedereen die zich niet conformeert aan jouw wereldbeeld, mist het punt?
Ja maar dat mag je niet benoemen want dan speel je op de persoon
Let's just let it go
Let me let you go
  vrijdag 3 juli 2020 @ 19:42:43 #184
338319 ZarB
Piña colada
pi_193911304
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 19:02 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Reageer dan even normaal in plaats van er een karikatuur van te maken.
Dat deed ik eerder, maar ik begon eerlijk gezegd te denken dat je zelf een karikatuur aan het neerzetten was. Of aan het trollen.

Je hebt echt geen idee hoe dedain je overkomt volgens mij.
pi_193911381
Haha het is wel duidelijk dat sinds het woord 'onvruchtbaarheid' en 'kinderwens' genoemd zijn, de vrouwtjes in dit topic ineens allemaal een extreme verdedigingsdrang hebben en ook persoonlijk gaan aanvallen.

Dus toch een gevoelige snaar geraakt blijkt wel.
  vrijdag 3 juli 2020 @ 19:52:50 #186
277627 Seven.
We are Borg.
pi_193911425
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 19:48 schreef matigeuser het volgende:
Haha het is wel duidelijk dat sinds het woord 'onvruchtbaarheid' en 'kinderwens' genoemd zijn, de vrouwtjes in dit topic ineens allemaal een extreme verdedigingsdrang hebben en ook persoonlijk gaan aanvallen.

Klopt. Er is een groep vrouwen op FOK! die zich dit soort dingen niet op laat dringen en dat laat merken.
Resistance is futile.
  vrijdag 3 juli 2020 @ 19:56:28 #187
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_193911457
quote:

Sowieso al je gebruik van ‘vrouwtjes’ zegt wel genoeg over jou
Let's just let it go
Let me let you go
  vrijdag 3 juli 2020 @ 20:00:40 #188
338319 ZarB
Piña colada
pi_193911505
quote:

Ik ben blij dat we je aan je vrijdagavondverzetje hebben kunnen helpen.
  vrijdag 3 juli 2020 @ 20:01:38 #189
338319 ZarB
Piña colada
pi_193911520
Mannen die overigens wat vinden van vrouwen en een eventuele kinderwens. Ik bedenk het me nu pas, maar het is eigenlijk wel treurig.
pi_193911539
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 19:52 schreef Seven. het volgende:

[..]

Klopt. Er is een groep vrouwen op FOK! die zich dit soort dingen niet op laat dringen en dat laat merken.
Hou daar nou eens mee op. Lees die post nou nog eens. Niemand dringt jou iets op. Daarnaast heb ik al meerdere malen expliciet vermeld dat iedereen moet doen en laten wat hij of zij wil. En dat ik daar niet over oordeel.

Ik beschreef dat ik zelf oudere vrouwen, die geen tekenen van vruchtbaarheid meer hebben, onaantrekkelijk vind. En dat het niet eerlijk is, maar dat mannen niet onvruchtbaar worden en dus ook nog steeds aantrekkelijk kunnen zijn tot latere leeftijd.

Daar werd over 'gevallen' en toen kwam een andere discussie op gang. Waarbij ik vermelde dat ouder worden klote is en voor mannen en vrouwen op verschillende vlakken. En voor vrouwen was 1 daarvan dat je onvruchtbaar wordt en dan dus geen 'keuze' meer hebt over wat voor leven je wilt. En de consequentie daarvan is dat je die keuze dus eerder moet maken. Dus heb je als vrouw een tijdsklokje in het leven.

En daar is geen woord van gelogen. Tenzij je geen kinderen wilt. En dat heb ik er ook expliciet bij vermeld. Dan is er niks aan de hand en kun je je hele leven doen wat je wilt, zonder tijdsklokje.

Maar ik stelde ook dat de meeste mensen (zowel mannen als vrouwen) wél een kinderwens hebben. Dus mijn verhaal gaat op voor 'de meeste mensen'. Nogmaals, niet voor iedereen.

Je kunt het rustig met de stelling van dat verhaal eens zijn, zonder dat dit voor jou hoeft te gelden.
pi_193911597
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 20:01 schreef ZarB het volgende:
Mannen die overigens wat vinden van vrouwen en een eventuele kinderwens. Ik bedenk het me nu pas, maar het is eigenlijk wel treurig.
Hoezo, wat vinden? Wat vind ik dan?

Ik zei dat er groepen vrouwen zijn (al had ik het eigenlijk over mensen, niet alleen vrouwen):
- Met kinderwens
- Zonder kinderwens

Zonder kinderwens is er geen tijdsdruk. Met kinderwens is die er wel. Dus in het eerste geval kun je je hele leven doen wat je wilt en in het tweede geval moet je op een gegeven moment serieus werk gaan maken van deze wens. Wat is daar onjuist aan? Of nog sterker, wat is er vervelend aan om dat te horen?

En dat is toch hartstikke relevant in een topic over ouder worden? De tijdsdruk geldt voor mannen ook hoor, alleen in mindere mate omdat de vruchtbaarheid blijft. En er is ook nog een tijdsklokje voor andere zaken, zoals de dood of uiterlijk verval, etc. En die heb ik ook allemaal genoemd. Maar vrouwen hier vallen nogal over het stukje waarin ik schreef dat je rond je 30-35 eens aan kinderen moet beginnen. INDIEN JE ZE WIL.

Nou, wat een verschrikkelijke uitspraak is dat zeg.
  vrijdag 3 juli 2020 @ 20:10:05 #192
338319 ZarB
Piña colada
pi_193911640
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 20:06 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Hoezo, wat vinden? Wat vind ik dan?

Ik zei dat er groepen vrouwen zijn (al had ik het eigenlijk over mensen, niet alleen vrouwen):
- Met kinderwens
- Zonder kinderwens

Zonder kinderwens is er geen tijdsdruk. Met kinderwens is die er wel. Dus in het eerste geval kun je je hele leven doen wat je wilt en in het tweede geval moet je op een gegeven moment serieus werk gaan maken van deze wens. Wat is daar onjuist aan? Of nog sterker, wat is er vervelend aan om dat te horen?

En dat is toch hartstikke relevant in een topic over ouder worden? De tijdsdruk geldt voor mannen ook hoor, alleen in mindere mate omdat de vruchtbaarheid blijft. En er is ook nog een tijdsklokje voor andere zaken, zoals de dood of uiterlijk verval, etc. En die heb ik ook allemaal genoemd. Maar vrouwen hier vallen nogal over het stukje waarin ik schreef dat je rond je 30-35 eens aan kinderen moet beginnen. INDIEN JE ZE WIL.

Nou, wat een verschrikkelijke uitspraak is dat zeg.
Het gaat om de posts van generationalpha. Wat jij schrijft is vrij informatief en ook wel bij de meeste vrouwen (en mannen bekend). Generationalpha meent dat het nodig is dat vrouwen er maar eens mee geconfronteerd moeten worden dat ze niet eeuwig yolo wijntjes kunnen doen of, de horror, reizen en carriere maken. Hij doet het overkomen alsof vrouwen te achterlijk zijn om zelf na te kunnen denken.
  Moderator vrijdag 3 juli 2020 @ 20:14:01 #193
5428 crew  miss_sly
pi_193911688
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 20:03 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Hou daar nou eens mee op. Lees die post nou nog eens. Niemand dringt jou iets op. Daarnaast heb ik al meerdere malen expliciet vermeld dat iedereen moet doen en laten wat hij of zij wil. En dat ik daar niet over oordeel.

Ik beschreef dat ik zelf oudere vrouwen, die geen tekenen van vruchtbaarheid meer hebben, onaantrekkelijk vind. En dat het niet eerlijk is, maar dat mannen niet onvruchtbaar worden en dus ook nog steeds aantrekkelijk kunnen zijn tot latere leeftijd.

Daar werd over 'gevallen' en toen kwam een andere discussie op gang. Waarbij ik vermelde dat ouder worden klote is en voor mannen en vrouwen op verschillende vlakken. En voor vrouwen was 1 daarvan dat je onvruchtbaar wordt en dan dus geen 'keuze' meer hebt over wat voor leven je wilt. En de consequentie daarvan is dat je die keuze dus eerder moet maken. Dus heb je als vrouw een tijdsklokje in het leven.

En daar is geen woord van gelogen. Tenzij je geen kinderen wilt. En dat heb ik er ook expliciet bij vermeld. Dan is er niks aan de hand en kun je je hele leven doen wat je wilt, zonder tijdsklokje.

Maar ik stelde ook dat de meeste mensen (zowel mannen als vrouwen) wél een kinderwens hebben. Dus mijn verhaal gaat op voor 'de meeste mensen'. Nogmaals, niet voor iedereen.

Je kunt het rustig met de stelling van dat verhaal eens zijn, zonder dat dit voor jou hoeft te gelden.
Ik ben het niet eens met wat zaken uit je stelling.
Ten eerste al dat je stelt dat je vrouwen onaantrekkelijk vindt als ze onvruchtbaar zijn. Het heeft niets met vruchtbaarheid te maken, maar alles met leeftijd. Want ik denk dat jij een jonge vrouw met lang haar en een mooi figuur prima aantrekkelijk zult vinden, ook als ze onvruchtbaar blijkt. Want ook jonge vrouwen kunnen onvruchtbaar zijn, al gaan we daar vanwege leeftijd niet vanuit.
Aan de andere kant zijn er genoeg vrouwen die, theoretisch, nog vruchtbaar zijn tussen 50 en 60 jaar. Ze hebben dan nog een regelmatige cyclus en kunnen prima nog zwanger worden. Toch denk ik niet dat je deze vrouwen aantrekkelijk zult vinden, omdat ze oud zijn.

Jij hebt het voor jezelf correct gemaakt niet op oude(te) vrouwen te vallen, door te stellen dat onvruchtbaar onaantrekkelijk maakt. Maar zoals je zelf ook snapt, heeft dat er eigenlijk weinig mee te maken.

Daarnaast is het aloude argument dat mannen geen biologische klok zouden hebben inmiddels behoorlijk achterhaald. Mannen kunnen wel langer een vrouw zwanger maken, maar ook voor hun geldt dat de kans op problemen voor het nageslacht stijgt en de kans op een zwangerschap ook. Zo heel veel verschillen we helemaal niet, mannen en vrouwen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 3 juli 2020 @ 20:15:57 #194
277627 Seven.
We are Borg.
pi_193911715
- Zit toch eens niet continue ruzie te zoeken -

[ Bericht 92% gewijzigd door CoolGuy op 03-07-2020 21:54:52 ]
Resistance is futile.
pi_193911899
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 20:03 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Ik heb precies hetzelfde gezegd maar dit is een heel gevoelig onderwerp. :D

Verandert binnen 2 posts in op de man spelen en alle inhoud negeren.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-07-2020 20:27:44 ]
  vrijdag 3 juli 2020 @ 20:28:54 #196
338319 ZarB
Piña colada
pi_193911943
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 20:26 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik heb precies hetzelfde gezegd maar dit is een heel gevoelig onderwerp. :D

Verandert binnen 2 posts in op de man spelen en alle inhoud negeren.
Jahoor, jij hebt hetzelfde gezegd.
En dan denken dat de vrouwen geconfronteerd moeten worden met zichzelf. Kijk eerst eens in de spiegel, zou ik zeggen.
pi_193911954
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 20:28 schreef ZarB het volgende:

[..]

Jahoor, jij hebt hetzelfde gezegd.
En dan denken dat de vrouwen geconfronteerd moeten worden met zichzelf. Kijk eerst eens in de spiegel, zou ik zeggen.
Ja ik zeg precies hetzelfde als @matigeuser . Dat jij er iets anders in wilt lezen verbaast me.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 03-07-2020 20:30:21 ]
pi_193912183
Een supereenvoudige vraag en dan nog zulke onnodige discussies :)

[ Bericht % gewijzigd door CoolGuy op 03-07-2020 21:55:55 ]
Vakman pur sang
  vrijdag 3 juli 2020 @ 20:49:15 #199
277627 Seven.
We are Borg.
pi_193912269
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 20:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Een supereenvoudige vraag en dan nog zulke onnodige discussies :)
Heb jij moeite met ouder worden?

[ Bericht % gewijzigd door CoolGuy op 03-07-2020 21:55:59 ]
Resistance is futile.
pi_193913011
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 20:49 schreef Seven. het volgende:

[..]

Heb jij moeite met ouder worden?
Ik denk zoals velen, eerst denk je van niet, tot je echt ouder wordt en beseft dat je weleens over de helft kan zijn en je kater 2 keer zo lang word. Dan begint het besef. :+
Maar moeite niet.
Vakman pur sang
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')