abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193855340
Groetjes terug.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_193855357
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 09:32 schreef minilot het volgende:

[..]

Dank en ja, er gaat een plaid mee voor eronder. Kampvuurtjes mogen volgens mij niet op zo'n terreintje van Staatsbosbeheer.

Ik dénk dat het wel goed komt, want halverwege ons Drentse kampeeravontuur van vorig jaar heb ik me me een slaapzak aangekocht waarmee ik theoretisch kan gaan hiken rond de poolcirkel. *O* #kleum
Sommige van die Staatsbosbeheer-natuurcampings hebben juist een enorme kampvuurkuil. Wel risico dat je dan sociaal moet doen tegen andere kampeerders :P
pi_193855372
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 08:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jongens, vergelijkend warenonderzoek: met hoeveel partners hebben jullie op je huidige matras legge konkelfoeze?

Oh, en :W :O :W
Drie. Waarvan twee tegelijkertijd. 8-)

Zowel matras als bed zijn wel aan vervanging toe, eigenlijk, maar hè, kost geld. :')
  dinsdag 30 juni 2020 @ 10:13:10 #4
63722 z80
I fink you freaky
pi_193855569
1 Van de dingen die vliegen veiliger maakt is dat alle onderzoeken openbaar zijn. Zodat andere kunnen leren van de fouten. Maar af en toe kom je dingen tegen waarvan je denkt

Groot onderhoud aan een vliegtuig waarbij de aansturing van vleugeldelen vervangen wordt.
De staalkabels verkeerd om monteren kan blijkbaar, en dat zonder dat het opvalt.
Dit geeft na afloop fouten in het systeem. Maar die kun je dus blijkbaar wissen\negeren.
De piloten valt het voor vertrek ook niet op. Gevolg is dat er met kunst en vliegwerk de kist weer op de grond gezet kan worden. Maar wel nadat er zo veel krachten op gekomen zijn dat de kist de schroothoop op kan. Wel een mooi inkijkje/leesvoer hoe dit soort incidenten wordt aangepakt en wat er tegen herhaling gedaan wordt.
https://aviation-safety.net/database/record.php?id=20181111-0
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_193855628
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 10:13 schreef z80 het volgende:
1 Van de dingen die vliegen veiliger maakt is dat alle onderzoeken openbaar zijn. Zodat andere kunnen leren van de fouten. Maar af en toe kom je dingen tegen waarvan je denkt
[ afbeelding ]

Groot onderhoud aan een vliegtuig waarbij de aansturing van vleugeldelen vervangen wordt.
De staalkabels verkeerd om monteren kan blijkbaar, en dat zonder dat het opvalt.
Dit geeft na afloop fouten in het systeem. Maar die kun je dus blijkbaar wissen\negeren.
De piloten valt het voor vertrek ook niet op. Gevolg is dat er met kunst en vliegwerk de kist weer op de grond gezet kan worden. Maar wel nadat er zo veel krachten op gekomen zijn dat de kist de schroothoop op kan. Wel een mooi inkijkje/leesvoer hoe dit soort incidenten wordt aangepakt en wat er tegen herhaling gedaan wordt.
Grote ongelukken komen meestal ook niet door 1 foutje of doordat 1 persoon iets fout heeft gedaan. Het gaat vaak om een opeenstapeling van fouten en negeren van dingen :X

Zelfde gaat op voor medische fouten. Maar daar is de standaard nog steeds doofpot ipv openbaar.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_193855658
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 09:53 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Sommige van die Staatsbosbeheer-natuurcampings hebben juist een enorme kampvuurkuil. Wel risico dat je dan sociaal moet doen tegen andere kampeerders :P
Yup, dat had die Drenthe ook. Maar de kampvuurlocaties zijn dicht wegens corona dus phew @ niet sociaal hoeven doen ;)
Let me see you stripped down to the bone
pi_193855678
@sigme Highlander is natuurlijk heus je reinste kitsch, maar onmeunig veel beter dan Outlander! :D
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 30 juni 2020 @ 10:43:24 #8
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193855982
Goedemorgen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_193856009
Na het in de string voor het raam dansen, is de overbuuf nu een soort poppenkast met een teddybeer aan het doen. Interestinginteresting.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  dinsdag 30 juni 2020 @ 10:48:13 #10
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193856069
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 10:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Na het in de string voor het raam dansen, is de overbuuf nu een soort poppenkast met een teddybeer aan het doen. Interestinginteresting.
En hoe heeft dat dan weer een relatie met jouw matras-interesses?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_193856085
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 10:48 schreef fietsie het volgende:

[..]

En hoe heeft dat dan weer een relatie met jouw matras-interesses?
Nul eigenlijk.
pi_193856300
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 10:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Originele manier van een soort roleplay?

Zo, konijntjes gevoerd (die hebben altijd HONGERRRRR, heel sneu ;( ) behoorlijke berg vaat weggewerkt en gedoucht. Tijd voor belangrijke zaken. Ofzo.
pi_193856348
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 11:06 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Originele manier van een soort roleplay?

Zo, konijntjes gevoerd (die hebben altijd HONGERRRRR, heel sneu ;( ) behoorlijke berg vaat weggewerkt en gedoucht. Tijd voor belangrijke zaken. Ofzo.
God weet wat ze aan het doen is... Niet studeren iig :D
pi_193856355
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 10:49 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Nul eigenlijk.
Ik ben nu een matras voor vijf kittens. Heb je daar iets aan voor je onderzoek?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193856362
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 11:09 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ligt aan de studie :7
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193856369
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 11:10 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik ben nu een matras voor vijf kittens. Heb je daar iets aan voor je onderzoek?
Ik noteer het gewoon even.
pi_193856398
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 11:10 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik noteer het gewoon even.
^O^

Wil je nog weten voor hoeveel kittens ik matras ben geweest? want dan ga ik even de rekenmachine erbij halen.
pi_193856537
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 08:37 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Mjaaaa, ik vraag het nav Queer Eye, waarbij er nogal minnetjes gedaan werd over een matras "meenemen" naar je volgende partner. De man en ik -gierigaards, maar soit- bleven er allebei in bij de gedachte dat je je matras om de partner zou moeten omruilen. Ze suggereerden daar wel meer richting het lief en leed deel gedeelte, maar dan nooooog. De levensduur van matrassen is langer dan de van veel relaties, dus dat vind ik nogal verspilling :D
Wat een onzin.
Ik heb toevallig net een nieuwe matras, dus 1. Maar in het geheel niet omdat ik ze inruil met partner. Gekkies.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_193856598
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 11:21 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Wat een onzin.
Ik heb toevallig net een nieuwe matras, dus 1. Maar in het geheel niet omdat ik ze inruil met partner. Gekkies.
O+
pi_193856608
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 11:09 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Misschien oefent ze voor een mondeling examen?
pi_193856748
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 09:03 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Hoeveel vorige matrassen waren er..?
Twee eenpersoonsmatrassen in een tweepersoonsbed :P Maar de kopers van mijn flat wilden die graag hebben dus die blijven achter _O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  dinsdag 30 juni 2020 @ 11:37:07 #22
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_193856766
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 11:27 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Misschien oefent ze voor een mondeling examen?
In een string? Wat voor examen is dat in godsnaam?
pi_193856908
Ik zit sinds '94 aan 1 partner geplakt. Er zijn wel meerdere matrassen doorheen gegaan.
Maar 3 huizen met 1 partner is dan ook wat verwarrend voor de statistiek.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_193856910
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 11:35 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Twee eenpersoonsmatrassen in een tweepersoonsbed :P Maar de kopers van mijn flat wilden die graag hebben dus die blijven achter _O-
Wát? Gaan die op gebruikte matrassen slapen :?
pi_193856925
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 11:47 schreef Blues het volgende:

[..]

Geen idee. Maar het kon blijven liggen.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  dinsdag 30 juni 2020 @ 11:49:01 #26
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_193856933
quote:

[..]

Slapen? Ze krikken het partner aantal omhoog.
pi_193856938
Toen ik bij mijn ex wegging lag ik op een 1 persoons matras, in de zusterflat waar ik tijdelijk even terecht kon, die al :r gebruikt :r was, maar ja... ik ben met bijna niks weggegaan. 8)7
Maar met 3 hoeslakens erover heen (ook gekregen) dekbed en hoes (ook gekregen) erop en een nieuw kussen (zelf gekocht toen) voelde het niet zo vies meer aan :D
Na ruim een half jaar had ik een woning en kreeg ik van g een nieuw bed incl matras O+
pi_193856949
quote:
11s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 11:49 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Slapen? Ze krikken het partner aantal omhoog.
:D
pi_193856975
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 11:49 schreef Blues het volgende:
Toen ik bij mijn ex wegging lag ik op een 1 persoons matras, in de zusterflat waar ik tijdelijk even terecht kon, die al :r gebruikt :r was, maar ja... ik ben met bijna niks weggegaan. 8)7
Maar met 3 hoeslakens erover heen (ook gekregen) dekbed en hoes (ook gekregen) erop en een nieuw kussen (zelf gekocht toen) voelde het niet zo vies meer aan :D
Na ruim een half jaar had ik een woning en kreeg ik van g een nieuw bed incl matras O+
Zoiets had ik ook, toen ik 3 maanden in DK ging wonen had ik een gemeubileerde kamer met matras inbegrepen. Gelukkig had dat matras een topper waar de hoes vanaf kon en die kon heet in de was (liefde voor IKEA, zij maken spul dat in de was kan) en toen was het helemaal fris O+

Fijn, een woning en een g O+
pi_193856977
quote:
11s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 11:37 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

In een string? Wat voor examen is dat in godsnaam?
Voor een hoger cijfer?

Anatomie?

Geen idee :D

(Wij hebben geen mondeling anatomie examens. Zijn met teveel daarvoor :+ )
  dinsdag 30 juni 2020 @ 11:54:12 #31
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193856986
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 11:53 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Voor een hoger cijfer?

Anatomie?

Geen idee :D

(Wij hebben geen mondeling anatomie examens. Zijn met teveel daarvoor :+ )
Zou zo'n examen mondeling zijn ja?
pi_193856997
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 11:53 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Zoiets had ik ook, toen ik 3 maanden in DK ging wonen had ik een gemeubileerde kamer met matras inbegrepen. Gelukkig had dat matras een topper waar de hoes vanaf kon en die kon heet in de was (liefde voor IKEA, zij maken spul dat in de was kan) en toen was het helemaal fris O+

Fijn, een woning en een g O+
Beter dat het gewassen kon worden! Had het wel gestofzuigd en met een vochtige doek afgenomen en de hele dag buiten op het minibalkonnetje laten drogen maar toch vond ik het vies. :D

Ja scheiding en nieuwe relatie liepen door elkaar heen.
Ik kan het niemand aanraden :P
Wel super van de nieuwe huurwoning toen :Y Ik was (kon toen nog in '99) als gescheiden vrouw met 1 kind (andere kind zou zogenaamd bij vader blijven wonen) urgent.
We hadden de kinderen een (nep) briefje voor de advokaat die ons hielp laten schrijven bij wie je wilde wonen, echt het sloeg nergens op want we zouden het heel anders, veel beter regelen, maar alles om een woning te krijgen _O-
pi_193857006
Met wat ik nu achter het smalle raampje zie gebeuren is het mogelijk dat ze foto's van haar foef aan het maken is. Het zal iets compleets anders zijn, maar evengoed
pi_193857009
quote:

[..]

Of het wordt het logeerbed :s)

Ik zou niet weten waar de matrassen van het logeerbed bij m'n ouders vandaan komen, volgens mij zijn die derdehands. Na 20 jaar zullen alle vieze dingesjes wel dood zijn, hoop ik :+
pi_193857038
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 11:54 schreef fietsie het volgende:

[..]

Zou zo'n examen mondeling zijn ja?
Was vroegâh wel mondeling op onze uni in elk geval :Y

Normaliter hebben we nog wel een paar andere examens die mondeling gaan. (Dit voorjaar dus even niet)
pi_193857040
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 11:55 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Of het wordt het logeerbed :s)

Ik zou niet weten waar de matrassen van het logeerbed bij m'n ouders vandaan komen, volgens mij zijn die derdehands. Na 20 jaar zullen alle vieze dingesjes wel dood zijn, hoop ik :+
Of het matras IS het vieze dingetje geworden...
  dinsdag 30 juni 2020 @ 11:59:24 #37
63722 z80
I fink you freaky
pi_193857059
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 11:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Met wat ik nu achter het smalle raampje zie gebeuren is het mogelijk dat ze foto's van haar foef aan het maken is. Het zal iets compleets anders zijn, maar evengoed
toch voor anatomie aan het oefenen.
pi_193857101
De man en ik zijn zulke creatievelingen op het punt van inrichting O+

Bank nu echt over de datum. Zelfde bank besteld O+

Deze is ook echt wel perfect. Een slaapbank die ook echt gewoon als bank acceptabel ligt EN prima zit. We hebben nog al eens slapers, en helemaal geen extra kamer nu, dus een acceptabele slaapbank is een must.
pi_193857102
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 10:13 schreef z80 het volgende:
[ afbeelding ]

Ik ga dit niet lezen.
Doodeng 8)7
pi_193857154
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 12:02 schreef Blues het volgende:

[..]

Ik ga dit niet lezen.
Doodeng 8)7
Nah, het is een vrij droge vertelling. En het mankement kwam aan het licht bij een soort proefvlucht, met alleen piloten en technici aan boord. Ik vond het wel gaan. Pas aan het eind als je leest wat er allemaal stuk was door die hobbelige vlucht denk je oei, dat was heftig.
  dinsdag 30 juni 2020 @ 12:10:17 #41
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193857213
Hoeveel vrouwen ik als matras heb gebruikt?.... Oh nee, dat was niet de vraag. :{w
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 30 juni 2020 @ 12:17:22 #42
63722 z80
I fink you freaky
pi_193857367
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 12:06 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Nah, het is een vrij droge vertelling. En het mankement kwam aan het licht bij een soort proefvlucht, met alleen piloten en technici aan boord. Ik vond het wel gaan. Pas aan het eind als je leest wat er allemaal stuk was door die hobbelige vlucht denk je oei, dat was heftig.
Geen proefvlucht maar een zogenaamde taxivlucht. Vanuit de onderhoudslocatie naar een vliegveld waar de eerste normale vlucht na het onderhoud zou starten.

En dat droge. Ja dit rapport is is "simpel" geschreven. Zonder de gebruikelijke technische termen. Maar daardoor wel goed te lezen en begrijpen.
  dinsdag 30 juni 2020 @ 12:18:00 #43
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193857382
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 10:22 schreef minilot het volgende:
@:Sigme Highlander is natuurlijk heus je reinste kitsch, maar onmeunig veel beter dan Outlander! :D
Zou user @HighLander nog wel eens ergens posten?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 30 juni 2020 @ 12:20:41 #44
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193857421
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 12:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
De man en ik zijn zulke creatievelingen op het punt van inrichting O+

Bank nu echt over de datum. Zelfde bank besteld O+

Deze is ook echt wel perfect. Een slaapbank die ook echt gewoon als bank acceptabel ligt EN prima zit. We hebben nog al eens slapers, en helemaal geen extra kamer nu, dus een acceptabele slaapbank is een must.
Ja. Ik zoek voor mijn nieuwe woning nog de perfecte zit/slaapbank.. heb je een plaatje/linkje (evt in dm) O+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_193857475
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 12:20 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Ja. Ik zoek voor mijn nieuwe woning nog de perfecte zit/slaapbank.. heb je een plaatje/linkje (evt in dm) O+
https://www.ikea.com/nl/n(...)ichtgrijs-s19212342/

Geloof dat er een model is wat er op lijkt, nog even kijken welke het meest handig is. Voor mij belangrijk dat het niet zo'n hele verbouwing hoeft te zijn van bank naar bed en viceversa.
  Moderator dinsdag 30 juni 2020 @ 12:24:19 #46
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193857517
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 11:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Vanaf 1 juli is prostitutie weer toegestaan... Even op speurders kijken of je bekende foto's ziet :7
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator dinsdag 30 juni 2020 @ 12:25:30 #47
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193857540
Zou dat ook met mondkapje gaan? Anderhalf meter afstand houden wordt lastig :+
pi_193857555
Mondkapje zou kunnen omdat zoenen toch al niet gewenst is toch?
  Moderator dinsdag 30 juni 2020 @ 12:31:45 #49
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193857640
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 12:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mondkapje zou kunnen omdat zoenen toch al niet gewenst is toch?
Handen geven is ook niet gewenst :+

Volgens mij was de redenatie er achter dat het bereik met 1 op 1 contacten kleiner is, dan dat je bij een feestje iedereen de hand zou schudden.
  dinsdag 30 juni 2020 @ 12:48:50 #50
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193857872
@derLudolf ik denk dat dit jouw vragen beantwoordt:

https://imgur.com/a/X9yJuBT
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')