abonnement Unibet Coolblue
pi_193854669
BAM 4
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 30 juni 2020 @ 08:32:06 #252
63722 z80
I fink you freaky
pi_193854677
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 08:30 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

OM OVER MN REEDS BETAALDE KANTINELUNCH MAAR TE ZWIJGEN JA :( :( :(
Jij hebt een kantine op het werk? Die is bij ons reeds wegbezuinigd.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_193854680
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 08:32 schreef z80 het volgende:

[..]

Jij hebt een kantine op het werk? Die is bij ons reeds wegbezuinigd.
Ja, betalen we 80 piek voor, maar we krijgen ook bij aanvang 80 piek meer salaris, dus hij is wel echt van de baas zeg maar. Met damestjes in dienst waarvan er net 1 na 37 jaar met pensioen is gegaan. Ik denk dat deze kantine met het bedrijf ten onder gaat, voor ze hem weg zullen bezuinigen. 1 van de weinige positieve kanten aan het bedrijf waar ik nu werk, ze hebben iig ook hun facilitair personeel gewoon in dienst.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 30 juni 2020 @ 08:33:57 #254
217702 Lonaa
Honger!
pi_193854681
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 08:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jongens, vergelijkend warenonderzoek: met hoeveel partners hebben jullie op je huidige matras legge konkelfoeze?

Oh, en :W :O :W
Partners?
1. Matras gekocht toen ik bij m'n ex wegging wegens het bezitten van een gezamelijk matras.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_193854683
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 08:33 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Partners?
1. Matras gekocht toen ik bij m'n ex wegging wegens het bezitten van een gezamelijk matras.
* DancingPhoebe noteert 1 1.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 30 juni 2020 @ 08:35:07 #256
217702 Lonaa
Honger!
pi_193854690
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 08:34 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

* DancingPhoebe noteert 1 1.
Maar goed, de vraag is, wil je weten met hoeveel mensen je lief, leed en matras gedeeld hebt, of met hoeveel mensen je hebt liggen gymnastieken op dat matras?

Want dat geeft wel een heel ander beeld, bij mij iig. :')

edit: nu ik er over nadenk, valt dat eigenlijk alles mee. Blijkbaar neukte ik voornamelijk buiten de deur. :D :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_193854707
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 08:35 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Maar goed, de vraag is, wil je weten met hoeveel mensen je lief, leed en matras gedeeld hebt, of met hoeveel mensen je hebt liggen gymnastieken op dat matras?

Want dat geeft wel een heel ander beeld, bij mij iig. :')
Mjaaaa, ik vraag het nav Queer Eye, waarbij er nogal minnetjes gedaan werd over een matras "meenemen" naar je volgende partner. De man en ik -gierigaards, maar soit- bleven er allebei in bij de gedachte dat je je matras om de partner zou moeten omruilen. Ze suggereerden daar wel meer richting het lief en leed deel gedeelte, maar dan nooooog. De levensduur van matrassen is langer dan de van veel relaties, dus dat vind ik nogal verspilling :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_193854713
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 08:35 schreef Lonaa het volgende:

[..]

edit: nu ik er over nadenk, valt dat eigenlijk alles mee. Blijkbaar neukte ik voornamelijk buiten de deur. :D :')
Ik was echt een luie casual boomser :D Kom maar lekker naar mij toe :D Ik werd ook altijd bang van mannenhuizen. Heb er maar weinig gezien waar ik met een gerust hart zittend kon plassen zeg maar :r
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_193854721
Ik moet wel een beetje giebelen om Reddit die echt DE WITSTE ZWARTE MAN OOIT aanstelt om de leeggekomen board seat op te vullen :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 30 juni 2020 @ 08:40:59 #260
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193854728
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 08:34 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

* DancingPhoebe noteert 1 1.
1 2.

Nieuw huis dus nieuw, groter bed.
Spoilers!
  dinsdag 30 juni 2020 @ 08:44:34 #261
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193854754
Het bed en matras ging met mn ex mee. :P
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_193854759
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 08:44 schreef Barreltje het volgende:
Het bed en matras ging met mn ex mee. :P
Kun je hem even bellen voor de score post-barrel? :p
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_193854783
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 08:28 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Misschien kun je reintegreren in je corporate kleding? Beginnen met een week elke dag een uurtje fatsoenlijke kleren aan thuis, en dan zo opbouwen?
:D

Oh en de vraag: 1 en 1 . Ik heb 2 matrassen 8-)
  dinsdag 30 juni 2020 @ 08:50:31 #264
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193854786
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 08:45 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Kun je hem even bellen voor de score post-barrel? :p
Nou Ja hij os inmiddels getrouwd en heeft 2 kinderen.. maar of dat op hetzelfde bed gedaan is... :+

Ik vond het overigens wel prima om het bed mee te geven.. hergebruik ervan is niet helemaal mijn ding zeg maar.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_193854844
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 08:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jongens, vergelijkend warenonderzoek: met hoeveel partners hebben jullie op je huidige matras legge konkelfoeze?

Oh, en :W :O :W
Een 8-) Op de vorige matrassen 3 8-)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_193854862
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2020 21:08 schreef Cat-astrophe het volgende:

Ik niet. Echt niet.
Net als een nieuwe bril. Bij familie of goede vriendinnen krijg ik regelmatig (nadat we een uur gekletst hebben) een verongelijkt ‘zie je niks aan me?’ te horen. En dan moet ik alsnog even zoeken :@
Oef, dat is een zeer enge vraag :X :X :X Ik heb dan vaak serieus geen flauw idee wat ze bedoelen. En dan ga je gokken: kapper geweest?

En ik zou je de volgende dag ook niet kunnen vertellen wat mensen dragen, tenzij wel heel erg opvallend.

Kaatje met de poezenrugzak _O_ _O_ Mooie oplossing!

En voor de matrasstatistieken: 1

Was gisteren vooral Dark aan het bingen op Netflix en ik moet nog even verder, want nu met 3e en laatste seizoen bezig.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_193854864
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 08:59 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Een 8-) Op de vorige matrassen 3 8-)
Hoeveel vorige matrassen waren er..?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_193854877
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 09:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oef, dat is een zeer enge vraag :X :X :X Ik heb dan vaak serieus geen flauw idee wat ze bedoelen. En dan ga je gokken: kapper geweest?

En ik zou je de volgende dag ook niet kunnen vertellen wat mensen dragen, tenzij wel heel erg opvallend.

Kaatje met de poezenrugzak _O_ _O_ Mooie oplossing!

En voor de matrasstatistieken: 1

Was gisteren vooral Dark aan het bingen op Netflix en ik moet nog even verder, want nu met 3e en laatste seizoen bezig.
Ik vind het idee van Dark leuk, maar de uitwerking zo traaahaaaaag en veel 'mysterieus doen om het mysterieus doen' door veel info weg te laten en pas 13 afleveringen later er wat meer over te vertellen.

Ik wil hem nog wel verder kijken, maar vriend is inmiddels (halverwege S2) afgehaakt.

Moest nog wel lachen om een bekende van hier voorbij te zien komen :P
pi_193854887
Is dark die duitse? Want ik vond S1 erg goed, maar ben het toen een beetje uit het oog verloren. Dan heb ik dus nog 2 seizoenen tegoed.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_193854888
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 09:05 schreef Candaasje het volgende:

Ik vind het idee van Dark leuk, maar de uitwerking zo traaahaaaaag en veel 'mysterieus doen om het mysterieus doen' door veel info weg te laten en pas 13 afleveringen later er wat meer over te vertellen.

Ik wil hem nog wel verder kijken, maar vriend is inmiddels (halverwege S2) afgehaakt.

Moest nog wel lachen om een bekende van hier voorbij te zien komen :P
Whut? Bekende 'van hier'? Is dat je durp, je studie, FOK?

Dark doet me enorm aan Fringe denken, alleen had Fringe meer humor. Maar ja, Amerikaans en dan moet er altijd humor in.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_193854902
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 09:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Whut? Bekende 'van hier'? Is dat je durp, je studie, FOK?

Dark doet me enorm aan Fringe denken, alleen had Fringe meer humor. Maar ja, Amerikaans en dan moet er altijd humor in.
FOK! Iets met een terugkerend bepaald muzieknummer (Ulrich draaide dat), elpeehoes ;)
pi_193854903
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 09:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Is dark die duitse? Want ik vond S1 erg goed, maar ben het toen een beetje uit het oog verloren. Dan heb ik dus nog 2 seizoenen tegoed.
Ik vind dit onmisbaar: https://darknetflix.io/en (ik gebruikte voor seizoen 1 de stambomen van reddit, maar die werden slecht voor seizoen 2)

:+

Alles is nog steeds best duidelijk voor me.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_193854907
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 09:08 schreef Candaasje het volgende:
FOK! Iets met een bepaald muzieknummer, elpeehoes ;)
Ooooh, Krea!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_193854912
quote:
16s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 09:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ooooh, Krea!
:Y
pi_193854915
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 09:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind dit onmisbaar: https://darknetflix.io/en (ik gebruikte voor seizoen 1 de stambomen van reddit, maar die werden slecht voor seizoen 2)

:+

Alles is nog steeds best duidelijk voor me.
Wauw! Merci, goede tip!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_193854919
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 09:09 schreef DancingPhoebe het volgende:

Wauw! Merci, goede tip!
Als je aangeeft waar je bent in de serie, dan is het volledig spoilerfree en super handig _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_193854940
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 09:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als je aangeeft waar je bent in de serie, dan is het volledig spoilerfree en super handig _O_
Dit nodigt wel weer uit om S1 even te herkijken ook zeg :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_193854960
Ik zag net dat Lucifer 21 augustus weer verder gaat (ja dat was niet jouw ding hè, Isa? :D ) .
Das verdomme net midden in mijn herkansingsweken waar ik zeg maar 4-5 examens moet afleggen. Kan dan niet gelijk bingen ;(
  dinsdag 30 juni 2020 @ 09:16:27 #279
217702 Lonaa
Honger!
pi_193854963
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 08:38 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik was echt een luie casual boomser :D Kom maar lekker naar mij toe :D Ik werd ook altijd bang van mannenhuizen. Heb er maar weinig gezien waar ik met een gerust hart zittend kon plassen zeg maar :r
Ik pikte ze meestal onderweg op en mijn huis was vaak niet het dichtste bij. Of het huis werd niet gered.
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 30 juni 2020 @ 09:16:55 #280
217702 Lonaa
Honger!
pi_193854970
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 09:16 schreef Candaasje het volgende:
Ik zag net dat Lucifer 21 augustus weer verder gaat (ja dat was niet jouw ding hè, Isa? :D ) .
Das verdomme net midden in mijn herkansingsweken waar ik zeg maar 4-5 examens moet afleggen. Kan dan niet gelijk bingen ;(
Lucifer :9
Sterkheidsbaas van alles.
pi_193854997
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 09:16 schreef Candaasje het volgende:
Ik zag net dat Lucifer 21 augustus weer verder gaat (ja dat was niet jouw ding hè, Isa? :D ) .
Das verdomme net midden in mijn herkansingsweken waar ik zeg maar 4-5 examens moet afleggen. Kan dan niet gelijk bingen ;(
Oh, dat is wel vervelend (voor jou :+ ). Maar als beloning omdat alles goed ging mag je bingen *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_193855022
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 09:16 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik pikte ze meestal onderweg op en mijn huis was vaak niet het dichtste bij. Of het huis werd niet gered.
:D

quote:
2s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 09:16 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Lucifer :9
Ja, dat dus. Dat leidt toch veel te veel af? Alleen de werking van hormonen voor het vak fysiologie zou wel moeten lukken :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 09:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh, dat is wel vervelend (voor jou :+ ). Maar als beloning omdat alles goed ging mag je bingen *O*
Extra hard mijn best doen :9~
  dinsdag 30 juni 2020 @ 09:22:47 #283
221912 minilot
Nancy boy
pi_193855025
Twee keer aan Lucifer begonnen, maar steeds het gevoel dat ik naar belabberde vleesgeworden fanfiction zat te kijken (zoals ook de Twilight-films en Outlander) dus neh. :+
Let me see you stripped down to the bone
pi_193855029
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 09:22 schreef minilot het volgende:
Twee keer aan Lucifer begonnen, maar steeds het gevoel dat ik naar belabberde vleesgeworden fanfiction zat te kijken (zoals ook de Twilight-films en Outlander) dus neh. :+
_O_

O+

*;
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 30 juni 2020 @ 09:24:43 #285
221912 minilot
Nancy boy
pi_193855049
Morgen naar Limburgs bos. Nog één nacht in O+ eigen bed O+
Ik loop nog niet echt over van kampeerzin, maar ja.. :') Er staan hopelijk 3436789 vlaaien tegenover.
Let me see you stripped down to the bone
pi_193855052
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 09:22 schreef minilot het volgende:
Twee keer aan Lucifer begonnen, maar steeds het gevoel dat ik naar belabberde vleesgeworden fanfiction zat te kijken (zoals ook de Twilight-films en Outlander) dus neh. :+
-O-

;(

Twilight vond ik overigens wel kut. En Outlander begon aardig, maar op een gegeven moment kon ik de hoofdpersonages echt niet meer uitstaan. :')
pi_193855067
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 09:24 schreef minilot het volgende:
Morgen naar Limburgs bos. Nog één nacht in O+ eigen bed O+
Ik loop nog niet echt over van kampeerzin, maar ja.. :') Er staan hopelijk 3436789 vlaaien tegenover.
Slaap je morgen op een luchtbed? Neem ook even een hoeslaken mee voor eronder, scheelt in optrekkende kou. Luchtbedden worden anders echt akelig koud.

En ik zweer altijd bij een plaid/fleecedekentje mee. Dat is heerlijk voor frisse avonden O+
(Wel oppassen met kampvuurtjes, voor je het weet sta je in de hens)
pi_193855081
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 09:24 schreef Candaasje het volgende:

Twilight vond ik overigens wel kut. En Outlander begon aardig, maar op een gegeven moment kon ik de hoofdpersonages echt niet meer uitstaan. :')
Dat is echt desastreus voor een serie :D Ik vond The Walking Dead in het begin ook leuk, maar als je na seizoen 1 je alleen maar ergert en het je geen reet uitmaakt wie er nu weer door een zombie (of medemensch) wordt verscheurd dan is verder kijken niet zo nuttig meer.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 30 juni 2020 @ 09:28:41 #289
63722 z80
I fink you freaky
pi_193855082
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 09:24 schreef minilot het volgende:
Morgen naar Limburgs bos. Nog één nacht in O+ eigen bed O+
Ik loop nog niet echt over van kampeerzin, maar ja.. :') Er staan hopelijk 3436789 vlaaien tegenover.
Neem mondbedekking mee. Kun je meteen in Duitsland boodschappen doen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  dinsdag 30 juni 2020 @ 09:29:09 #290
221912 minilot
Nancy boy
pi_193855089
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 08:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jongens, vergelijkend warenonderzoek: met hoeveel partners hebben jullie op je huidige matras legge konkelfoeze?

Oh, en :W :O :W
Huidig matras van drie jaar oud: eentje.

Vorig matras: ik kom op veertien. Andere tijden :+
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 30 juni 2020 @ 09:29:49 #291
221912 minilot
Nancy boy
pi_193855097
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 09:28 schreef z80 het volgende:

[..]

Neem mondbedekking mee. Kun je meteen in Duitsland boodschappen doen.
Ik zou niet weten waarom ik boodschappen in Duitsland zou moeten doen. :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_193855113
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 09:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat is echt desastreus voor een serie :D Ik vond The Walking Dead in het begin ook leuk, maar als je na seizoen 1 je alleen maar ergert en het je geen reet uitmaakt wie er nu weer door een zombie (of medemensch) wordt verscheurd dan is verder kijken niet zo nuttig meer.
Nou dat ja. Echt, een verhaallijn mag niet al te sterk zijn, daar kan ik vaak nog wel doorheen kijken. (of het moeten echt heel rare plotholes worden). Maar karakters maken of breken een serie of film echt voor me.

Ik heb er ook wel eens een boek voor weggelegd (The Name of the Wind). Iedereen die ik sprak was er lyrisch over, maar ik kon het hoofdpersonage op den duur echt niet meer luchten of zien. :D
  dinsdag 30 juni 2020 @ 09:32:29 #293
221912 minilot
Nancy boy
pi_193855123
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 09:27 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Slaap je morgen op een luchtbed? Neem ook even een hoeslaken mee voor eronder, scheelt in optrekkende kou. Luchtbedden worden anders echt akelig koud.

En ik zweer altijd bij een plaid/fleecedekentje mee. Dat is heerlijk voor frisse avonden O+
(Wel oppassen met kampvuurtjes, voor je het weet sta je in de hens)
Dank en ja, er gaat een plaid mee voor eronder. Kampvuurtjes mogen volgens mij niet op zo'n terreintje van Staatsbosbeheer.

Ik dénk dat het wel goed komt, want halverwege ons Drentse kampeeravontuur van vorig jaar heb ik me me een slaapzak aangekocht waarmee ik theoretisch kan gaan hiken rond de poolcirkel. *O* #kleum
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 30 juni 2020 @ 09:33:34 #294
63722 z80
I fink you freaky
pi_193855135
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 09:29 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik zou niet weten waarom ik boodschappen in Duitsland zou moeten doen. :)
Producten die je in Nederland niet hebt. Of goedkoop bulk inkopen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  dinsdag 30 juni 2020 @ 09:35:17 #295
221912 minilot
Nancy boy
pi_193855151
Ik vond Outlander ook niet zo best beginnen. Werd meermaals aangeraden en toch maar eens geprobeerd. Eerste aflevering allebei zo op de bank gezeten: :D Bij de tweede aflevering bankkussentjes naar de teevee gegooid. Het toen maar uitgezet. Echt té slecht! :7
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 30 juni 2020 @ 09:37:09 #296
221912 minilot
Nancy boy
pi_193855177
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 09:33 schreef z80 het volgende:

[..]

Producten die je in Nederland niet hebt. Of goedkoop bulk inkopen.
Ja, ik snap wel wat anderen er willen halen. Maar ik koop nooit wat in bulk en mijn lief is drastisch aan het afvallen dus die hou ik liefst bij allerhande worsten vandaan :+
Let me see you stripped down to the bone
pi_193855191
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 09:29 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik zou niet weten waarom ik boodschappen in Duitsland zou moeten doen. :)
spätzle!
pi_193855199
Outlander is toch een (toen al vrij slechte) film uit 87 ofzo?

-edit- oh nee, dat is Highlander natuurlijk
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 30 juni 2020 @ 09:39:09 #299
221912 minilot
Nancy boy
pi_193855205
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 09:38 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

spätzle!
Maak ik zelf :Y
Let me see you stripped down to the bone
pi_193855218
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 09:35 schreef minilot het volgende:
Ik vond Outlander ook niet zo best beginnen. Werd meermaals aangeraden en toch maar eens geprobeerd. Eerste aflevering allebei zo op de bank gezeten: :D Bij de tweede aflevering bankkussentjes naar de teevee gegooid. Het toen maar uitgezet. Echt té slecht! :7
Ben er wel aan begonnen, maar kwam ook niet zo ver door verregaand gevoel van :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')