Helaas is dit album heel slecht op cd verkrijgbaar. Daardoor kost de cd honderden euro's. Ik hoop dat alles vroeg of laat nog eens op Spotify komt of wordt heruitgebracht.quote:
Niet geheel onverwachtquote:Op maandag 29 juni 2020 20:36 schreef DJ11 het volgende:
Deze is voor @:OscarMopperkontDavid Bowie - Sound And Vision
Het nummer stond gewoon gepland. Dat Oscar op tijd in het topic verschijnt, is dan wél weer onverwacht.quote:
sommige dingen veranderen nooitquote:Op maandag 29 juni 2020 20:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zit jij weer bij oscar op de bank?
Effe wachten nog... Pizza!quote:Op maandag 29 juni 2020 20:38 schreef DJ11 het volgende:
Hierna een verzoekje van Diaan73. Ik begreep dat de tekst bij haar op een tegeltje in de keuken hangt
Jij bent nog nooit met Diaan uit eten geweest.quote:Op maandag 29 juni 2020 20:39 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat zie ik eerder in de keuken van Vout en Melting hangen
Nee die niet.quote:
quote:One thing about music when it hits you feel no pain
quote:Op maandag 29 juni 2020 20:39 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat zie ik eerder in de keuken van Vout en Melting hangen
Ik hoop nu zo op Paper Gods...quote:Op maandag 29 juni 2020 20:41 schreef DJ11 het volgende:
Dit is officieel de 250e uitzending, maar eigenlijk ehhh... zijn er nog 6 andere uitzendingen. Toen Gup plat ging, hielden DJ's de zaak in de lucht. Ik heb toen ook een uitzend-vis in het leven geroepen. Die komt hierna voorbij....
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |