Thanksquote:
Bedankt voor het luisteren en tot laterquote:Op maandag 29 juni 2020 20:03 schreef anotherRandomdude het volgende:
Bedankt voor de show tot op heden DJ11.
Voor de overige luisteraars nog veel luisterplezier toegewenst.
quote:Op maandag 29 juni 2020 20:03 schreef anotherRandomdude het volgende:
Bedankt voor de show tot op heden DJ11.
Voor de overige luisteraars nog veel luisterplezier toegewenst.
New Order - Spooky (radio edit)
quote:Op maandag 29 juni 2020 20:05 schreef DJ11 het volgende:
Doedezemaar en ik delen onze liefde voor New OrderIk heb de keuze laten vallen op mijn persoonlijke favoriete nummer van ze.
New Order - Spooky (radio edit)
Voor @:Doedezemaar dus
Door de percussie, neem ik aanquote:Op maandag 29 juni 2020 20:08 schreef Symphonic het volgende:
Dit doet me aan Fraitground van Simply Red denken
Dan hebben we dat ook maar gehad.quote:Op maandag 29 juni 2020 20:08 schreef DJ11 het volgende:
Hierna volgt de ehhh.... MadDisaster van deze show....
Donna Summer - I Feel Love (Rollo & Sister Bliss Monster mix radio edit)
En Symphonic profiteert er gewoon lekker van mee.quote:Op maandag 29 juni 2020 20:10 schreef DJ11 het volgende:
Nee, geen MadDisaster deze keer. Ik heb maar gewoon iets fatsoenlijks voor @:MadMaster uitgezocht.Donna Summer - I Feel Love (Rollo & Sister Bliss Monster mix radio edit)
Ik had wel verwacht dat je dit zou draaien, ik ken je mening over deze versie en jij kent mijn enthousiasme over de oorspronkelijke versie...quote:Op maandag 29 juni 2020 20:10 schreef DJ11 het volgende:
Nee, geen MadDisaster deze keer. Ik heb maar gewoon iets fatsoenlijks voor @:MadMaster uitgezocht.Donna Summer - I Feel Love (Rollo & Sister Bliss Monster mix radio edit)
De profiteur!quote:Op maandag 29 juni 2020 20:11 schreef livelink het volgende:
[..]
En Symphonic profiteert er gewoon lekker van mee.
Ik vind heel veel versies van dit nummer fijnquote:Op maandag 29 juni 2020 20:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht dat je dit zou draaien, ik ken je mening over deze versie en jij kent mijn enthousiasme over de oorspronkelijke versie...
Lucky's Choice?quote:Op maandag 29 juni 2020 20:11 schreef DJ11 het volgende:
Hierna: een jingle, gevolgd door het nummer dat in de jingle zit.![]()
Eigenlijk is dit onderdeel normaal gesproken alleen in de show aanwezig als de betreffende luisteraar inschakelt, maar deze keer maak ik een uitzondering.
Ik wil nog steeds alle versies die ik heb eens aan elkaar plakken, live, maar dat wordt dan een langere uitzending dan deze van jou...quote:Op maandag 29 juni 2020 20:12 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vind heel veel versies van dit nummer fijn
Bijna goedquote:
The Age Of Love - The Age Of Love (Jam & Spoon radio mix)
Ik ga er voor zittenquote:Op maandag 29 juni 2020 20:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds alle versies die ik heb eens aan elkaar plakken, live, maar dat wordt dan een langere uitzending dan deze van jou...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |