SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Het wordt op deze manier wel erg spannendquote:Op maandag 29 juni 2020 19:08 schreef DJ11 het volgende:
Er stond een schuifje niet goedLiquido - Narcotic (long version)
Hierna iets voor aRd
volgens het bericht op FB naar frankrijkquote:
dat was een snelle hap!quote:
Dankquote:Op maandag 29 juni 2020 19:17 schreef MadMaster het volgende:
Meneer 11, gefeliciteerd met uw jubileum!
Ik vind die 3 mokkels niet kunnen...quote:Op maandag 29 juni 2020 19:17 schreef Melting het volgende:
We draaien helemaal door.
In België is nu de discussie of deze kleding in tijden van BLM nog wel kunnen:
[ afbeelding ]
ook zo eentje van weg, snel terugkomen en weer wegquote:
quote:Op maandag 29 juni 2020 19:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind die 3 mokkels niet kunnen...
Ik vind het vooral zielig voor die kameelquote:Op maandag 29 juni 2020 19:17 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
Het gaat helemaal nergens meer over, behalve maximaal willen deugen.quote:Op maandag 29 juni 2020 19:17 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 juni 2020 19:23 schreef DJ11 het volgende:
@:Melting, roep @:Vout eens...
Zijn verzoekje komt nu...
Volgens mij zit ToT ergens anders in Frankrijk.quote:
quote:Op maandag 29 juni 2020 19:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Volgens mij zit ToT ergens anders in Frankrijk.
spuit 11quote:Op maandag 29 juni 2020 19:12 schreef just me het volgende:
[..]
volgens het bericht op FB naar frankrijk
Zeker. Was ook snel gemaakt. Roerbakgroenten met minute-steak en gebakken aardappeltjes.quote:
quote:Op maandag 29 juni 2020 19:26 schreef DJ11 het volgende:
Het komt trouwens goed uit dat Vout dit aanvroeg, want het kwam exact overeen met wat ik anders voor hem in gedachten had
quote:Op maandag 29 juni 2020 19:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Zeker. Was ook snel gemaakt. Roerbakgroenten met minute-steak en gebakken aardappeltjes.
Dat was aardig van Vout. Hij had ook kunnen kiezen voor het paren in de gang.quote:Op maandag 29 juni 2020 19:25 schreef DJ11 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aangevraagd door de onvolprezen @:Dj_VoutDJ Arnoud - Meet Her At The Carnaval Parade
Soms heeft hij nog wel wat mededogen met zijn en andermans luisteraars.quote:Op maandag 29 juni 2020 19:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat was aardig van Vout. Hij had ook kunnen kiezen voor het paren in de gang.
Goede tip voor de volgende keer.quote:Op maandag 29 juni 2020 19:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat was aardig van Vout. Hij had ook kunnen kiezen voor het paren in de gang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |