Nohquote:Op maandag 29 juni 2020 16:12 schreef Debsterr het volgende:
Volgens mij krijgt mijn moeder oma gevoelens voor de hond.
Scheelt ook gezeur om kleinkinderenquote:
Ja hoor!quote:Op maandag 29 juni 2020 16:41 schreef rival het volgende:
Ik heb op een andere baan gesolliciteerd, doen jullie even duimen voor mij
Duimen:quote:Op maandag 29 juni 2020 16:41 schreef rival het volgende:
Oeh leuk! Genoeg werk ondanks corona dus?quote:Op maandag 29 juni 2020 16:41 schreef rival het volgende:
quote:Op maandag 29 juni 2020 16:41 schreef rival het volgende:
Nu of dadelijk?quote:Op maandag 29 juni 2020 18:09 schreef Californium het volgende:
Rondje hardgelopen! Ik word steeds beter![]()
Nu dadelijk chillen
Afgelopen 1,5 uurquote:Op maandag 29 juni 2020 18:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nu of dadelijk?
En lekker bezig.
Gezien hoe jij er hier over praat ben je erfelijk belast...quote:Op maandag 29 juni 2020 16:12 schreef Debsterr het volgende:
Volgens mij krijgt mijn moeder oma gevoelens voor de hond.
Dat heb jij niet nodig joh.quote:Op maandag 29 juni 2020 16:41 schreef rival het volgende:
Corrie voelt al wel als mijn baby jaquote:Op maandag 29 juni 2020 20:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gezien hoe jij er hier over praat ben je erfelijk belast...
I rest my casequote:
Je weet, ik ben een kattenmens. Zodanig overtuigd dat er voor honden in principe geen plaats is in mijn hart en huis.quote:Op maandag 29 juni 2020 21:18 schreef Debsterr het volgende:
Heb je al gezien hoe lief ze is? ZO LIEF!!!
Zo herkenbaar! Luna gaat ook niet naar de oppas maar naar opa en oma😂quote:Op maandag 29 juni 2020 21:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Corrie voelt al wel als mijn baby ja
Gemiste kans dit. Ik wilde nog wel met Corrie op visite komen.quote:Op maandag 29 juni 2020 21:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je weet, ik ben een kattenmens. Zodanig overtuigd dat er voor honden in principe geen plaats is in mijn hart en huis.
Supercute haha!quote:Op maandag 29 juni 2020 21:40 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Zo herkenbaar! Luna gaat ook niet naar de oppas maar naar opa en oma😂
Dat mag altijd. Het wordt pas lastig zodra je stapelgek op mij bent en moet kiezen tussen Corrie of mij als je komt inwonen.quote:Op maandag 29 juni 2020 21:43 schreef Debsterr het volgende:
Gemiste kans dit. Ik wilde nog wel met Corrie op visite komen.
Koffiemeneer zal vast niet alleen achter willen blijven.quote:Op maandag 29 juni 2020 21:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat mag altijd. Het wordt pas lastig zodra je stapelgek op mij bent en moet kiezen tussen Corrie of mij als je komt inwonen.
Wordt hij dan automatisch Corriemeneer?quote:Op maandag 29 juni 2020 21:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
Koffiemeneer zal vast niet alleen achter willen blijven.
Ik zie geen problemen.quote:Op maandag 29 juni 2020 21:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat mag altijd. Het wordt pas lastig zodra je stapelgek op mij bent en moet kiezen tussen Corrie of mij als je komt inwonen.
quote:Op maandag 29 juni 2020 21:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wordt hij dan automatisch Corriemeneer?
Katten.quote:Op maandag 29 juni 2020 22:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb net twee poesjes gekroeld
Of nou ja, eentje. De ander moet me niet.
ritme? wat is is dat?quote:Op dinsdag 30 juni 2020 07:55 schreef FrauMilena het volgende:
Ben uit m'n ritme en nu kom ik zowat elke ochtend brak m'n bed uit.
Hoeft ook niet.quote:Op maandag 29 juni 2020 21:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Koffiemeneer zal vast niet alleen achter willen blijven.
Ja ik zie eigenlijk best veel voorbijkomen op indeed.quote:Op maandag 29 juni 2020 18:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oeh leuk! Genoeg werk ondanks corona dus?
Zo liefquote:Op maandag 29 juni 2020 20:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat heb jij niet nodig joh.
... als je maar niet op dezelfde baan solliciteert als ik.
Die zijn niet van jezelf of wel?quote:Op maandag 29 juni 2020 22:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb net twee poesjes gekroeld
Of nou ja, eentje. De ander moet me niet.
Misschien die ene die haar niet moet is niet van haarzelf en die andere wel.quote:
1. Haal geen slaap inquote:Op dinsdag 30 juni 2020 07:55 schreef FrauMilena het volgende:
Ben uit m'n ritme en nu kom ik zowat elke ochtend brak m'n bed uit.
Ik denk dat katten bij haar in huis te gevaarlijk zijn voor alle knaagdierenquote:Op dinsdag 30 juni 2020 09:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien die ene die haar niet moet is niet van haarzelf en die andere wel.
Ik dacht dat ze die ene altijd bij zich heeft.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 09:35 schreef rival het volgende:
[..]
Ik denk dat katten bij haar in huis te gevaarlijk zijn voor alle knaagdieren
Das aardig van jequote:Op dinsdag 30 juni 2020 09:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, moet soms die van de buren voeren. Vanmorgen weer.
niet te vaak he?quote:
Ja thanks, maar zo kwam ik ook aan m'n ritme.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 09:34 schreef rival het volgende:
[..]
1. Haal geen slaap in
2. Sta elke dag op dezelfde tijd op, ongeacht hoe lang je geslapen hebt
3. Ga op dezelfde tijd naar bed, behalve als je niet moe bent
(Trap niet in de valkuil om naar bed te gaan op een moment dat je nog niet moe bent. Dit werkt alleen maar averechts. Wacht rustig af tot de vermoeidheid begint toe te slaan.)
bij stap 2 gaat het grondig misquote:Op dinsdag 30 juni 2020 09:34 schreef rival het volgende:
[..]
1. Haal geen slaap in
2. Sta elke dag op dezelfde tijd op, ongeacht hoe lang je geslapen hebt
3. Ga op dezelfde tijd naar bed, behalve als je niet moe bent
(Trap niet in de valkuil om naar bed te gaan op een moment dat je nog niet moe bent. Dit werkt alleen maar averechts. Wacht rustig af tot de vermoeidheid begint toe te slaan.)
Gelukkig worden de dagen weer korterquote:Op dinsdag 30 juni 2020 10:25 schreef FrauMilena het volgende:
Moet zeggen dat het ook niet helpt dat het om 22:00 nog gewoon licht is. Krijg je niet echt een 'bedtijd' idee van.
Bijna Kerstquote:Op dinsdag 30 juni 2020 10:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gelukkig worden de dagen weer korter
Dat is daar altijd.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 11:01 schreef Barbusse het volgende:
Ik moet zo werken en het is prachtig weer
Nee hoor, Porto heeft een behoorlijk gematigd klimaatquote:
Hier bewolkt en af en toe miezer regenquote:Op dinsdag 30 juni 2020 11:01 schreef Barbusse het volgende:
Ik moet zo werken en het is prachtig weer
Oiquote:
Ja weet ik ook eigenlijk wel. Die ene keer dat ik er was konden we niet landen ivm mist.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 11:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee hoor, Porto heeft een behoorlijk gematigd klimaat
quote:Op dinsdag 30 juni 2020 11:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja weet ik ook eigenlijk wel. Die ene keer dat ik er was konden we niet landen ivm mist.
Mag vingeren ook?quote:Op maandag 29 juni 2020 16:41 schreef rival het volgende:
Ja zo ben ik. Te goed voor deze wereld.quote:
Alsof we dat met kerst nog weten dat je dan jarig bent.quote:
Jezus?quote:Op dinsdag 30 juni 2020 12:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alsof we dat met kerst nog weten dat je dan jarig bent.![]()
Zij niet.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 12:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alsof we dat met kerst nog weten dat je dan jarig bent.![]()
Wie?quote:
Ik niet hoor.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 12:07 schreef rival het volgende:
[..]
Zij niet.
Maar ja, dat onthouden wij gewoon.
Poah, dat is veel slapenquote:Op dinsdag 30 juni 2020 12:26 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dat is nog maar 178 nachtjes slapen. Ik feliciteer graag optijd.
quote:Op dinsdag 30 juni 2020 12:26 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dat is nog maar 178 nachtjes slapen. Ik feliciteer graag optijd.
Tot Kerst denk ik.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 13:16 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb een zuigzoen echt MIDDEN op mijn strottehoofd.
Hoe lang blijft zo'n kreng zitten?! (is al van zondagochtend)
Hou afstandquote:Op dinsdag 30 juni 2020 13:16 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb een zuigzoen echt MIDDEN op mijn strottehoofd.
Hoe lang blijft zo'n kreng zitten?! (is al van zondagochtend)
quote:Op dinsdag 30 juni 2020 13:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien een stiefzus die je nog niet kent.
Schijnt een veelvoorkomend fenomeen te zijn, volgens bepaalde websites.quote:
En dat ze op een of andere manier vaak vast komen te zitten, heb ik van iemand begrepen. Snap niet waar dat steeds misgaat.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 13:36 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Schijnt een veelvoorkomend fenomeen te zijn, volgens bepaalde websites.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |