Die serie is me op één of andere manier wat ontschoten, maar inmiddels toegevoegd aan m'n kijklijstje.quote:Op maandag 29 juni 2020 17:41 schreef Guanabana het volgende:
die Mean Tweets-serie vind ik ook echt superleuk, die heb ik allemaal al meerdere keren gezien.
* Guanabana doet veel met haar leven
Ik heb de serie vaak gezien op Comedy Central, maar nooit helemaal en in chronologische volgorde, dus wil eens gewoon zelf starten om te kijken.quote:Op maandag 29 juni 2020 17:09 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ben de serie nu voor de derde keer aan het kijken. Ben nu halverwege S5 en de eerste scheurtjes beginnen toch wel te komen. Bijvoorbeeld dat Lily blijkbaar ineens een enorm manipulatieve bitch moet worden.
Ik zie iedereen het erover hebben, dus moet maar eens een keertjequote:Op maandag 29 juni 2020 17:54 schreef Momo het volgende:
Kijken jullie ook naar Dark? Heb nu 2 afleveringen gezien en vind het al best verwarrend
50 minuten ofzo dacht ik, normaal bij een seriequote:Op maandag 29 juni 2020 17:55 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ik zie iedereen het erover hebben, dus moet maar eens een keertje
Hoe lang is een aflevering?
Dankquote:Op maandag 29 juni 2020 17:55 schreef Momo het volgende:
[..]
50 minuten ofzo dacht ik, normaal bij een serie
Mooi zo! Productief dagje gehad?quote:
En daar zijn we allemaal heel blij mee!quote:
Ik wil daar zeker binnenkort aan beginnen!quote:Op maandag 29 juni 2020 17:54 schreef Momo het volgende:
Kijken jullie ook naar Dark? Heb nu 2 afleveringen gezien en vind het al best verwarrend
High five!quote:
quote:Op maandag 29 juni 2020 18:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En daar zijn we allemaal heel blij mee!
Hehe ik wist dat ik er overheen zou gaanquote:
Wow echt precies hetzelfdequote:
quote:
Nog mooier!quote:
Het is bijna geen uitdaging.quote:Op maandag 29 juni 2020 18:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hehe ik wist dat ik er overheen zou gaan
Inmiddels weer naar 88%, dus ik heb de stekker er maar weer in gedaan, zodat je me niet in kan halenquote:Op maandag 29 juni 2020 18:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is bijna geen uitdaging.
haha. Die van mij zit er nog niet in.quote:Op maandag 29 juni 2020 18:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Inmiddels weer naar 88%, dus ik heb de stekker er maar weer in gedaan, zodat je me niet in kan halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |