Ja "klein bang hertje" idd. En je klaagt wel. Schijnbaar hebbie een probeem met wat users hier. Prima. Spreek uit dan. I.p.v. die vage shit (ik ben te moe.. en komt van de week wel). Had dan gewacht tot van de week. Ik zie je dan als stokende sloerie die ff binnen komt walsen zonder duidelijk verhaal. Ow, en zwakbegaafd ben ik niet.quote:Op zondag 28 juni 2020 01:56 schreef sly-nl het volgende:
[..]
"klein bang hertje"Ik klaag niet, zwakbegaafde medemens
Ik kan t je aanraden... ze walst geweldig!quote:
quote:Op zondag 28 juni 2020 02:06 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik kan t je aanraden... ze walst geweldig!
well, you pretty much are, fagquote:Op zondag 28 juni 2020 02:04 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ja "klein bang hertje" idd. En je klaagt wel. Schijnbaar hebbie een probeem met wat users hier. Prima. Spreek uit dan. I.p.v. die vage shit (ik ben te moe.. en komt van de week wel). Had dan gewacht tot van de week. Ik zie je dan als stokende sloerie die ff binnen komt walsen zonder duidelijk verhaal. Ow, en zwakbegaafd ben ik niet.
quote:
Over zwakzinnig gesproken... my godquote:Op zondag 28 juni 2020 02:11 schreef sly-nl het volgende:
[..]
well, you pretty much are, fag.
Ik pak ze liever 'live' bij de kloten. Dus tot snel, negrita
Niet zo heel moeilijk te vinden denk ik.quote:Op zondag 28 juni 2020 03:05 schreef chufi het volgende:
Een oudje die ontwaakt .. Hoe kennen we je ook?
Hai.. ken je verder niet maar een welkom.quote:Op zondag 28 juni 2020 03:01 schreef Axa het volgende:
Als sly zelfs komt posten wordt het tijd om hier weer even bij te lezen
Heb ff PoHi gedaan... maar zegt me nix.quote:
Snel terug in het verledenquote:Op zondag 28 juni 2020 03:19 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Heb ff PoHi gedaan... maar zegt me nix.
Whaha, is een oude relnicht/neefquote:Op zondag 28 juni 2020 03:17 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Hai.. ken je verder niet maar een welkom.![]()
Van waar je bericht over middelmaatje Sly?
Ja maar niet op zo'n irritante manier... vond m wel ok.quote:Op zondag 28 juni 2020 03:20 schreef chufi het volgende:
Sly kwam wel vaker hoor .. paar keer per jaar of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |